Toon posts:

Leadtek Ti200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Gamers,

Kunt u mij helpen met het volgende probleem:

Elke keer als ik een spel opstart moet ik bij de options van dat betreffende spel altijd de resolutie verhogen die bij mijn videokaart (Leadtek Ti200) past. De resolotie staat altijd op 640*480, terwijl die Leadtek Ti200 een veel hogere resolutie aankan. Ik heb dit probleem nu vooral bij GTA3. Hier kan ik de resolotie niet eens veranderen naar een een hogere resoltie. Hij blijft staan op 640* 480. Ik heb diverse f.a.q.'s op dit forum doorzocht, maar de oplossing niet kunnen vinden. Derhalve doe ik een beroep op uw expertise. De vraag luidt dus : Wat moet ik aanpassen / aanvinken/ veranderen om games direct in de goede resolutie, die passen bij een Ti200, goed te kunnen draaien ??

Ik dank jullie bij voorbaat.

PS: misschien dat het overbodige info is, maar ik heb een 19 inch monitor.

Verwijderd

als je de resolutie in GTA3 wijzigt > dan moet je op enter rammen.

Verwijderd

Heb je het ook bij andere spellen, zoja welke?

Verwijderd

Topicstarter
Bij alle spellen moet ik altijd de resolutie veranderen.

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 20:26 schreef JJ911 het volgende:
Bij alle spellen moet ik altijd de resolutie veranderen.
lijkt me heel erg normaal - gewoon even doen dus

verder met gta3 - zoals eerder al gezegd - resolutie kiezen en enventjes op enter drukken

verder had deze beter in V&B gekund, maar eigenlijk had je hem beter helemaal niet kunnen kopen - misschien kan je beter gewoon je computer uit het raam gooien? want dit schiet niet op.

GoN

Gathering of n00bs

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:07

Damian

Insane Obtrusion

Op zaterdag 01 juni 2002 20:29 schreef Limited het volgende:

[..]

lijkt me heel erg normaal - gewoon even doen dus

verder met gta3 - zoals eerder al gezegd - resolutie kiezen en enventjes op enter drukken

verder had deze beter in V&B gekund, maar eigenlijk had je hem beter helemaal niet kunnen kopen - misschien kan je beter gewoon je computer uit het raam gooien? want dit schiet niet op.

GoN

Gathering of n00bs
ff dimmen jij! Help je nieuwe mede-tweaker eens :)

off-topic

Welkom op GoT, ik raad je aan eerst de Faq ff te lezen.

Veel post plezier op GoT

/off-topic

Ik denk dat het inderdaad gewoon de bedoeling is, dat je bij elk spel ff je resolutie instelt. Is dus geen probleem dat je hebt.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:21

Bloodclot

Jawier!

Op zaterdag 01 juni 2002 21:06 schreef Damian het volgende:

[..]

ff dimmen jij! Help je nieuwe mede-tweaker eens :)

off-topic

Welkom op GoT, ik raad je aan eerst de Faq ff te lezen.

Veel post plezier op GoT

/off-topic

Ik denk dat het inderdaad gewoon de bedoeling is, dat je bij elk spel ff je resolutie instelt. Is dus geen probleem dat je hebt.
wtg demian! gewoon niet naar die hardcore-betwetende-gamers luisteren.

There is always (and will be) a little n00b inside of us.

Ontopic:Ja je moet inderdaad op enter drukken als je de reso wilt wijzigen. (ik had eerst ook het probleem :))

Verwijderd

Maar ik zie hier nog steeds geen probleem in, en de topictitel wordt je ook niet echt wijzer van.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:21

Bloodclot

Jawier!

Op zaterdag 01 juni 2002 22:55 schreef hendrik_vs het volgende:
Maar ik zie hier nog steeds geen probleem in, en de topictitel wordt je ook niet echt wijzer van.
hij kan geen resolutie wijzigen in games. misschien vergeten op "enter" of "apply changes" te drukken.

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:00 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

hij kan geen resolutie wijzigen in games. misschien vergeten op "enter" of "apply changes" te drukken.
Dan moet hij ook veel gezocht hebben en veel uitgeprobeerd. :Z

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op zaterdag 01 juni 2002 23:00 schreef Bloodclot het volgende:

sorry dat ik dit topic omhoog schop maar bovenstaande ligt niet aan hem

ik heb de laatste tijd dat gta3 willekeurig OF met mijn eigen settings en save games opstart OF hij start op met 640x480 zonder mijn savegames

dit is heel irritant maar wat je ook probeert, je kan de resolutie niet veranderen

ik heb gf2 mx400 aan de videokaart ligt het dus niet

Verwijderd

> VB :+
Pagina: 1