thnx JvS voor de re-opening, alhoewel ik juist dacht dat het afsluiten terecht was, Trigunmasta heeft de neiging om ietwat te spammen, teveel zijn eigen site te posten met de oproep erop te reageren, terwijl me voor dit topic niet van belang lijkt;
misschien dat
* RM-rf zo goed wil zijn en zijn 4 linkjes weer wil verwijderen (direct verzoekje),
ik zal je niet hier in LA beoordelen, post je sites op
http://www.sitechecks.nl als je wilt dat mensen, waaronder ik (zal me daar ook maar weer eens actief maken) je beoordelen, maar verwacht ook daar dat dit oordeel ook uit kritiek zal bestaan.
iedere vorm van tegenspraak telkens weer willen tegengaan, het recht ontzeggen wordt niet altijd op prijs gesteld.
als je een site post, kom je aan kritiek bloot te staan, accepteer ook de reacties van mensen, en als deze onterecht zijn, vertrouw dan op de regels van de plek waar je postte, als deze juist functioneren en de kritiek overdreven was, zullen er consequenties zijn, echter dat oordeel dient niet in de handen van de bekritiseerde en betrokkenen te liggen
Op zondag 02 juni 2002 12:22 schreef Trigunmasta het volgende:
Ik bedoelde t niet fout, de reacties hadden anders gekund en daar dienen sommige regulars op gewezen te worden. In voorgande posts op deze topic heb ik overigens ook al een paar andere horen zeggen dat ze zich aan dit soort gedrag storen.
ja, dat gedrag is fout, echter je ziet niet dat jouw rol in dat topic als starter en onderwerp niet vrij van blaam is.
voor een gedeelte betreft dit uitlokking, het posten van een niet geheel zelf gemaakte site, zonder te vermelden dat je wat 'geleend' hebt zorgd voor kritiek, als dit onterecht hard en flamerig is, is dat slecht, maar mensen die kritiek an sich leveren op een deels 'geleende' site is héél begrijpelijk, ook waar die harder is dan gewoon.
Flooden is nog een stuk slechter, als dit één persoon was en je kunt dat a.d.h.v. IP aantonen, kun je dat overbrengen aan de mods op W&G, die zullen besluiten of dr wat mee te doen is, en of dit ook een zaak is van GoT (wel vreemd dat je wel IP's logt, echter geen stop op flooding van een poll zet, toch wel een eerste vereistte voor zo'n poll lijkt me)
de mensen die onterecht reageerden zullen inderdaad be- en eventueel ver-oordeeld worden, maar niet door jou, maar door een onafhankelijke rechter die de zwaarte van hun overtreding beoordeeld.
er is geen nut dat je constant hier moet proberen gelijk te halen door anderen aan te wijzen als 'slecht' en zelfs 'slechter dan jou', en aldus je eigen fout 'minder erg' te maken.
wat ik merk is dat dit vaker voorkomt, mensen die hardnekkig anderen berktiseren en hun eigen rol bagatelliseren.
richt je kritiek nu ook eens op je eigen rol, dat is ten minste iets waarvan je kunt leren.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen