Toon posts:

overdreven reacties op topic.

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jezus jullie weten hier af en toe ookw el wat overdrijven is he...

[topic=511001/1/25]

damn kan r ook aardig worden gedaan?ik kom hier voor gezelligheid niet om uitgescholden te worden..damn.

Gaan ze allemaal blij dat huisje icoontje laten zien maar opzich had ik die site nog niet toen ik me hier aanmelde en heb ik t nog nooit veranderd omdat ik heier geen regular poster ben, ik kom op zata ndere sites, waar ik bekend ben (andere naam btw.) en daar word stukken aardiger gedaan.

Oke mun site is een beetje geript, geef ik toe, maar ik kan pas een beetje htmlen sinds enkele maanden (ben 15 mag ik) en zeg r toch verder niks over, damn sorry hoor, zeikerds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu hebben de adjes het gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

hmm mijn inziens vat je het allemaal een beetje te persoonlijk op

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
kunnen al die mensen die in dat topic onzin hebben gepost geen waarschuwing krijgen? Ik bedoel, als je niks nuttigs te melden hebt post dan niet en laat de mods maar beslissen wat er met het topic gebeurt..

ik had laatst ook een topic gestart (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/506871) dat volgens de in dat forum geldende maatstaven misschien niet helemaal l33t genoeg was.. ik kreeg voor een groot zeer nuttige en echt behulpzame reacties, maar dr zaten ook een paar rotte appels tussen met van die trieste antwoorden als UTFS!!!, *zzzzz*, GAAAP :z |:( etc.. kan daar niet harder tegen op worden getreden? Dat soort dingen vind ik vele malen hinderlijker dan iemand (zoals topicstarter) die es zo'n topic start zonder kwade bedoelingen en waar niemand last van heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dit zijn topics die erg vaak in W&G voor. We hebben een hele strenge policy afgesproken om dit soort topics niet meer toe te staan. Dat users een beetje plagerig reageren moet je imho tegenkunnen. Als 15 jarige ben je dat misschien niet helemaal gewend maar neem van mij aan dat het absoluut niet persoonlijk tegen jou is bedoeld.

En sorry hoor, maar als je in een hardcore devforum als W&G je website http://www.animeweb.tk/ post die, maar waarschijnlijk heel toevallig, op http://www.id-t.com/portal/page-home.php lijkt ben ik hardstikke trots dat ik een kern van user heb die echt weten waar ze mee bezig zijn en een rip-off meteen herkennen.

Je was overduidelijk in strijd met de W&G faq aan het posten, poste bovendien een geripte site, tsja dan zul je tegen een beetje kritiek moeten kunnen. Kritiek die imho de grens van wat ik toelaatbaar acht niet is overschreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 20:45
Als je rustig de FAQ had doorgenomen had je deze ergernis kunnen voorkomen.

En vloeken in topics is not done. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet wel even zeggen dat ik het zeker met rick_h bezig ben, triest van "check mij, ik ben een computernerd en douw anderen de grond in"gedoe van een hoop tweakers hier.

Elke keer dat ik hier post wor dik er weer aan herinnerd waarom ik geen regular poster hier ben omdat je simpelweg niks kan zeggen hier.

Site waar ik veel kom is bijvoorbeeld Gamesen.nl waar ik post onder naam van luigi, stuk gezelliger kan ik wel zeggen.

Daar hebben we weer een ander probleem dat fanboys heet, maar we blokkeren ook niet elke post die niet helemaal naar onze zin is.

Ik snap wel dat t druk is op deze site en strenge regels nodig zijn, maarw ta deed ik serieus fout? want ook was mijn site niet een beetje een rip-off geweest dan was hij nog gesloten terwijl ik helemaal niks fout bedoelde.

ook het sluiten van de Gta skin Topic is je reinste onzin, zo een topic is juist hartstikke handig en er waren al een hoop mensen serieus op aant posten en ik heb r een hoop skins vanaf gehaald, maar plotseling gaan een paar mensen zeiken, eb word er een slotje opgezet, heb ik zoiets van get a life man laat lekker, als r duidelijk mensen zijn die het wel een leuke topic vinden wat is het probleem dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Op vrijdag 31 mei 2002 19:52 schreef ItSnows het volgende:
En nu hebben de adjes het gedaan? :)
Ja >:)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 01 juni 2002 10:09 schreef Trigunmasta het volgende:
Ik moet wel even zeggen dat ik het zeker met rick_h bezig ben, triest van "check mij, ik ben een computernerd en douw anderen de grond in"gedoe van een hoop tweakers hier.

Elke keer dat ik hier post wor dik er weer aan herinnerd waarom ik geen regular poster hier ben omdat je simpelweg niks kan zeggen hier.
Zou dit te maken hebben met het niveau? Of met het soort topics? Of met het soort posts? Of misschien met het feit dat jij je te snel op je teentjes getrapt voelt?

Ik weet niet welke het is, maar ik denk wel dat juiste antwoord te vinden valt in 1 van bovenstaande vragen; mogelijk in meerdere.
Site waar ik veel kom is bijvoorbeeld Gamesen.nl waar ik post onder naam van luigi, stuk gezelliger kan ik wel zeggen.

Daar hebben we weer een ander probleem dat fanboys heet, maar we blokkeren ook niet elke post die niet helemaal naar onze zin is.
Verschillende fora, verschillende regels. Staan de regels van een forum je niet aan, dan ga je toch lekker naar een ander forum of start je d'r zelf één, dan weet je zeker dat de regels je wel aanstaan....
Ik snap wel dat t druk is op deze site en strenge regels nodig zijn, maarw ta deed ik serieus fout? want ook was mijn site niet een beetje een rip-off geweest dan was hij nog gesloten terwijl ik helemaal niks fout bedoelde.
Als je nou eens de FAQ leest (en dus in ieder geval ook de FAQ van W&G) dan ZOU het je duidelijk moeten zijn. Mja... cutter heeft het hierboven ook al een keer gezegd... Het lijkt erop dat deze melding van mij nogal zinloos zal zijn.
ook het sluiten van de Gta skin Topic is je reinste onzin, zo een topic is juist hartstikke handig en er waren al een hoop mensen serieus op aant posten en ik heb r een hoop skins vanaf gehaald, maar plotseling gaan een paar mensen zeiken, eb word er een slotje opgezet, heb ik zoiets van get a life man laat lekker, als r duidelijk mensen zijn die het wel een leuke topic vinden wat is het probleem dan.
Nu mis ik wat...
Ik zie toch echt een topic : [topic=510773/2/25] hardstikke open staan zonder gezeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 10:09 schreef Trigunmasta het volgende:
Stond toch net duidelijk een warez request. Dus zo serieus gaat het er daar niet aan toe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu mis ik wat...
Ik zie toch echt een topic : Het grote GTA 3 skin topic hardstikke open staan zonder gezeur...
Die topic is weer opengegaan omdat ze blijkbaar ind egaten kregen dat ze overdreven hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op zaterdag 01 juni 2002 11:13 schreef Trigunmasta het volgende:
Die topic is weer opengegaan omdat ze blijkbaar ind egaten kregen dat ze overdreven hier.
Neuh die is open gegaan omdat modjes ook wel eens een inschattings fout maken. Als er dan een user hun er _redelijk_ op wijst, dan heb je een grote kans dat het toch nog even aangekeken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat topic in W&G gaat absoluut niet meer open.

Je zegt zelf dat ze op andere sites aardiger zijn, nou, daar heeft dit dus niets mee te maken. Wij houden rekening met een bepaalde doelgroep die er niet op zitten te wachten om sites van anderen hier te gaan beoordelen. En dat laten ze merken, op hun manier.

En dat zijn juist die mensen die altijd anderen helpen met problemen, en die geduldig behulpzame replies tikken.

Jouw topic hoort daar niet tussen, die mensen zien dagelijks zat sites, en hebben er echt geen zin in om nog eens een site van iemand die net zijn eerste site bouwt te beoordelen.

Als je dat wel wilt, dan moet je niet op GoT zijn, maar op www.sitechecks.nl. Maar er is dus echt no way dat dat topic weer open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inschattingsfout idd, had niet moeten gebeuren, Mods hier lijken af en toe een beetje te blij met hun rechten.

IK vraag trouwens helemaal niet of mijn topic weer openmag het ging mij meer om de manie rhoe gereageert word, dat vond ik namelijk ook niet redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 11:26 schreef Trigunmasta het volgende:

Inschattingsfout idd, had niet moeten gebeuren, Mods hier lijken af en toe een beetje te blij met hun rechten.
Waar slaat dit op? Jij moet je gewoon aan de regels houden, en als je dat niet doet dan wordt er door de mods gehandeld.

Ik vind het verschrikkelijk jammer dat het nodig is, denk je dat de mods kicken op slotjes zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JUP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

als je het over overdreven reacties op topics hebt, geef je nu een staaltje van eigen kunnen weg met die lame reactie van je.

Blijkbaar heb je grote moeite met je gedrag aanpassen aan de plaatselijke gewoontes hier.
Als ik jou was zou ik toch even nadenken of je hier dan wel op de juiste plek bent, met het soort bloed-onder-de-nages-trekkende posts als
denk je dat de mods kicken op slotjes zetten?
Op zaterdag 01 juni 2002 11:50 schreef Trigunmasta het volgende:
JUP :)
kun je er donder op zeggen dat je je niet echt geliefd maakt.

Grow up zeg...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jup, was arcastisch bedoelt. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Helemaal geen sarcasme, maar eerder in de buurt van cynisme dit. En dat hoort helemaal niet thuis is een redelijke discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat jij wil... Een policy over mensen die gaan zitten blaten in een topic is er trouwens allang al:

[topic=396113/1/999]

En irritant gaan roepen dat we lekker trigger happy zijn moet je echt helemaal zelf weten, maar als je het hier zo kut vindt, dan zoek je toch een ander forum op? :?...

Sorry hoor, maar we zijn strenger omdat we zo groot zijn en als je daar dan niet tegen kan of dat niet wil snappen, dan moet je hier niet willen posten...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

Op zaterdag 01 juni 2002 11:26 schreef Trigunmasta het volgende:
Nee, als we jou aan het modden zetten doe jij het zeker foutloos :Z Jij haalt 2 dingen door elkaar. Zoek zelf maar uit wat.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet inderdaad toegeven dat er best wel veel frusties hier rondlopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:29
Op zaterdag 01 juni 2002 17:02 schreef EL_TURKIE het volgende:
Ik moet inderdaad toegeven dat er best wel veel frusties hier rondlopen :(
vind ik ook..

ben het over het algemeen wel met de mod's eens maar ik zie hier reacties van lite-mods + regulars die van mij ook wel wat aardiger mogen hoor....

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad dat is juist mijn grootste probleem niet het sluiten van de topic, of dat terecht was valt over te twisten, alleen wel de reacties van regulars en uiteindelijk mods..

Ik bedoelde t helemaal niet onaardig ofzo etc. maar toch wor dik finaal de grond ingeboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 20:45
Wat mij betreft wordt er nog strenger gemodereerd. Dat scheidt het koren van het kaf.

Als je een topic opent wat onder het niveau is of niet voldoet aan de FAQ, moet het direct op slot. Als het niveau dusdanig laag is, vind ik het niet meer dan normaal dat dit in de sluit-reply afkeurend benadrukt wordt. Jij legt het uit als 'de grond in boren'.

't Is maar net hoe je dit bekijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is r dan niemand ie t ook niet een beetje achterlijk vind, als je die topic echt zo irri vind, hoef je dat niet meer te zeggen als inmiddels al 10 mensen dat voor je hebben gedaan.

Ik vind dit soort gedrag irritanter als mensen die "slechte" topics openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 13:53

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op zondag 02 juni 2002 11:23 schreef Trigunmasta het volgende:

Ik vind dit soort gedrag irritanter als mensen die "slechte" topics openen.
bijvoeglijk naamwoord + er is overtreffende trap.

oftewel je voegt een soort van waardebepaling toe: je eigen fout; het rippen van een site en deze moedwillig zonder bronvermelding plaatsen op een forum is mínder erg, dan hierop commentaar leveren...

dat soort discussie, daar waag ik me niet aan.
ik wil wel zeggen dat makkelijk kritiek leveren me niet bevalt, maar mensen die hiertoe aanleiding geven en vervolgens de splinter in andersmans oog bekritiseren, edoch de balk in eigen oog niet zien ...

welbedoeld adviesje: spendeer je energie aan het leren van HTML en het ontwerpen van websites, een keertje een fout maken is heus niet erg, je kreeg hier de deksel op je neus, jammer dan.
Ga lekker verder (overigens is an sich het rippen om te leren helemaal niet erg, maar eerder leerzaam, de grens ligt wel op het presenteren van dit werk als je eigen, zonder bronvermelding).

het is zonde om moeite te doen en die energie te verspillen om hier je gelijk te halen, als je maar lang genoeg doorzanikt zal best iemand instemmen, de vraag is wel of je dr zelf wat aan hebt.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja alleen ik heb alleen die balken van id-t ge erm.. leent :)

Als je de html source zou bekijken kan je zien dat die helemaal opnieuw is opgebouwt en eigenlijk alleen het uiterlijk is gestolen ,de source heb ik zelf vanaf de scratch opgebouwt. Kijk dit si wel een van mijn eerste sites daarom. maar dat over het rippen commentaar werd geleverd is ook mijn probleem niet echt.

[e] heir stonden mijn sites, was alleen bedoelt als voorbeeld dat ik t wel een beetje kon. :)

Wat ik ook een trieste actie vind, is dat iemand op mijn anime site bij de poll 100 x op A disaster heeft gestemd,(en dat ook nog s toegeeft) niet dat dat me interesseert , ik kan t namelijk zo weghalen) maar das toch een supertrieste actie, wat is daar t doel nou van.

Ik bedoelde t niet fout, de reacties hadden anders gekund en daar dienen sommige regulars op gewezen te worden. In voorgande posts op deze topic heb ik overigens ook al een paar andere horen zeggen dat ze zich aan dit soort gedrag storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

waarom staat deze dicht zonder message? :?

Open maar weer :Y)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 13:53

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

thnx JvS voor de re-opening, alhoewel ik juist dacht dat het afsluiten terecht was, Trigunmasta heeft de neiging om ietwat te spammen, teveel zijn eigen site te posten met de oproep erop te reageren, terwijl me voor dit topic niet van belang lijkt;

misschien dat * RM-rf zo goed wil zijn en zijn 4 linkjes weer wil verwijderen (direct verzoekje),

ik zal je niet hier in LA beoordelen, post je sites op http://www.sitechecks.nl als je wilt dat mensen, waaronder ik (zal me daar ook maar weer eens actief maken) je beoordelen, maar verwacht ook daar dat dit oordeel ook uit kritiek zal bestaan.

iedere vorm van tegenspraak telkens weer willen tegengaan, het recht ontzeggen wordt niet altijd op prijs gesteld.
als je een site post, kom je aan kritiek bloot te staan, accepteer ook de reacties van mensen, en als deze onterecht zijn, vertrouw dan op de regels van de plek waar je postte, als deze juist functioneren en de kritiek overdreven was, zullen er consequenties zijn, echter dat oordeel dient niet in de handen van de bekritiseerde en betrokkenen te liggen
Op zondag 02 juni 2002 12:22 schreef Trigunmasta het volgende:
Ik bedoelde t niet fout, de reacties hadden anders gekund en daar dienen sommige regulars op gewezen te worden. In voorgande posts op deze topic heb ik overigens ook al een paar andere horen zeggen dat ze zich aan dit soort gedrag storen.
ja, dat gedrag is fout, echter je ziet niet dat jouw rol in dat topic als starter en onderwerp niet vrij van blaam is.

voor een gedeelte betreft dit uitlokking, het posten van een niet geheel zelf gemaakte site, zonder te vermelden dat je wat 'geleend' hebt zorgd voor kritiek, als dit onterecht hard en flamerig is, is dat slecht, maar mensen die kritiek an sich leveren op een deels 'geleende' site is héél begrijpelijk, ook waar die harder is dan gewoon.
Flooden is nog een stuk slechter, als dit één persoon was en je kunt dat a.d.h.v. IP aantonen, kun je dat overbrengen aan de mods op W&G, die zullen besluiten of dr wat mee te doen is, en of dit ook een zaak is van GoT (wel vreemd dat je wel IP's logt, echter geen stop op flooding van een poll zet, toch wel een eerste vereistte voor zo'n poll lijkt me)

de mensen die onterecht reageerden zullen inderdaad be- en eventueel ver-oordeeld worden, maar niet door jou, maar door een onafhankelijke rechter die de zwaarte van hun overtreding beoordeeld.
er is geen nut dat je constant hier moet proberen gelijk te halen door anderen aan te wijzen als 'slecht' en zelfs 'slechter dan jou', en aldus je eigen fout 'minder erg' te maken.

wat ik merk is dat dit vaker voorkomt, mensen die hardnekkig anderen berktiseren en hun eigen rol bagatelliseren.
richt je kritiek nu ook eens op je eigen rol, dat is ten minste iets waarvan je kunt leren.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me ook al af waarom er een slotje opstond.

Sorry van die sites als dat verkeerd overkwam alleen jij zei dat ik html moest leren en ik gaf dus mijn sites als voorbeeld dat ik t wel een beetje kon.

2 van die sites hebben overigens op sitechecks.nl gestaan met een redelijk hoge beoordeling (rond de 7).

En over het flooden op mun poll, aangezien ik nog met php bezig ben(komt eraan :)) heb ik nou een poll bij bravenet, heir kun je instellen dat je maar 1 x kan stemmen alleen ditw erkt in 75 % van de gevallen niet :S

Meer een probleem met bravenet dus. Ik heb geen zin een heisa over het flooden te maken alleen het gaat er wel om dat andere zich in mijn ogen slechter gedragen als mij door dit soorrt "zielige" acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op zondag 02 juni 2002 13:12 schreef JvS het volgende:
waarom staat deze dicht zonder message? :?
Omdat
- in de FAQ staat waarom z'n topic niet toegestaan is.
- users in z'n gesloten topic zeggen dat het niet toegestaan is.
- hij het hier meerdere keren uitleg krijgt waarom z'n topic dichtging.

Dit lijkt me ook vrij duidelijk:
[topic=489710/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.