Heb zelf ook met een decoupeerzaag een 80 mm gat in de zijkant van mijn kast gemaakt. Dremel is eigenlijk net even iets te klein, maar wel perfect voor de afwerking

Een gatenzaag voor ijzer zie je niet zoveel, meestal zijn ze bestemd voor hout only.
Maarre effe off-topic een 80 mm die op je cpu blaast rules. Dus gewoon in de zijkant. In m'n tweede systeem (midi tower)scheelde het bijna 15 graden. Duron 1000@1240 op 1,85 volt. Ging van 58 graden naar 44 stressed met standaard coolermaster

, is minder dan met kast open. System temp is momenteel 33 graden. Ga binnenkort m'n Aopen HQ08 onder handen nemen. Xp 1600+@1544 mhz 52 graden stressed met Coolermaster DP5-7H53F-OC (temp gestuurde 70 mm fan) en standaard koelderrie. En dat is met kast open. Degene die een zelfde kast hebben weten dat het probleem ook voornamelijk ligt in het feit dat de doorgang naar boven zeer nauw is. Case fans op de reguliere manier plaatsen gaf bij mij een hoop herrie maar weinig verbetering.
Als dus een casefan in de zijkant net zoveel scheelt als in mijn tweede systeem ben ik dik tevreden. Ga mezelf bijna afvragen waarom die fans uberhaupt onderin en bovenin geplaatst zouden moeten worden

En daarnaast die koelers, waarom zie je nou zo weinig koelers met een 80 mm fan. Stiller, koeler alleen het neemt wat meer ruimte in.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!