Als je een Club 3D Radeon 7500 TV bij Eynstein wilt kopen, lees dan eerst dit even..
Ik heb dat wel gedaan, en vandaag was er post. Ik blij
. Ik maak die vage Club 3D doos open en dan is het opeens niet meer
maar
. Op de website van Eynstein stond namelijk dit :
. Dit is een RV2S ipv een RV2A.. Ik heb de kaart verder nog niet getest, maar hij zal verder wel goed zijn, maar dit is een zacht waarschuwinkje aan iedereen die deze kaart bij Eynstein wil kopen, deze kaart heeft dus geen DVI en 2 monitoren met hydravision aansluiten zal niet gaan (een monitor en tv misschien wel).
Dit is geen boycot tegen Eynstein ofzo, want het is altijd een prima winkel geweest en ik heb ook al een mailtje gestuurd en ben er van overtuigd dat dit prima opgelost wordt. Ik wou het alleen even kwijt en mensen waarschuwen die de kaart wouden kopen, zolang de website van Eynstein nog niet is aangepast.. (kun je de kaart natuurlijk ook gewoon kopen, maar hou hier dan rekening mee).
* Mentalist gaat even zijn Viper 2 terug in zijn systeem bouwen
Ik heb dat wel gedaan, en vandaag was er post. Ik blij
Maar wat blijkt : mijn kaartje heeft alleen crt/s-video/tulpClub 3D ATI Radeon 7500 64Mb Tv. Retail uitvoering. Met dvi uitgang en dongle voor verloop van dvi naar vga. 64 Mb DDR geheugen. Tv-uitgang.
Dit is geen boycot tegen Eynstein ofzo, want het is altijd een prima winkel geweest en ik heb ook al een mailtje gestuurd en ben er van overtuigd dat dit prima opgelost wordt. Ik wou het alleen even kwijt en mensen waarschuwen die de kaart wouden kopen, zolang de website van Eynstein nog niet is aangepast.. (kun je de kaart natuurlijk ook gewoon kopen, maar hou hier dan rekening mee).
* Mentalist gaat even zijn Viper 2 terug in zijn systeem bouwen
edit:
Geweldig, net opgebeld en ik kan de kaart gewoon terugsturen. Blijkbaar is er met alle kaarten met een Radeon 7500 wel iets, er waren er ook al verschillende in het assortiment geweest, nu ja, weer iets geleerd!
Damn, nu moet ik nog gaan uitzoeken wat ik dan voor videokaart moet kopen
Eynstein heeft de videokaart uit het assortiment gehaald..
Geweldig, net opgebeld en ik kan de kaart gewoon terugsturen. Blijkbaar is er met alle kaarten met een Radeon 7500 wel iets, er waren er ook al verschillende in het assortiment geweest, nu ja, weer iets geleerd!
Damn, nu moet ik nog gaan uitzoeken wat ik dan voor videokaart moet kopen

Eynstein heeft de videokaart uit het assortiment gehaald..
Verstuurd vanaf mijn Computer®