logitech optical muizen storen met elkaar

Pagina: 1
Acties:

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 14:07

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Ik zit hier op een afdeling met van die muizen. Nou storen ze met elkaar. Nu weet ik dat je op een of andere vage manier het kanaal kan instellen. Heb dit ook geprobeerd, zover ik het allemaal begreep. Ook een ideale plaatsopstelling van de ontvangers en de muizen heeft nog niet echt tot resultaat geleidt. Is het mogelijk om nog meer kanalen te kiezen oid, of weet iemand anders een oplossing :? Oja diegene die het eerst inlogt heeft geen problemen. Aub kom niet met de opmerking, dat ik dan vroeger uit mijn bed moet komen, want jullie weten dat dat voor GOT'ers niet echt een oplossing is :)

Basement Bios ---- Exo-S

• Hermanvh
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Er zijn volgens mij maar 2 kanalen beschikbaar :( Als er dus meer dan 2 draadloze muizen (van hetzelfde merk/type?) zijn, dan heb je een probleem, omdat het elkaar gaat storen :(

webOS all the way!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:31

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

• Mystikal
  • Laatst online: 14-08 14:07

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 15:55 schreef Hermanvh het volgende:
Er zijn volgens mij maar 2 kanalen beschikbaar :( Als er dus meer dan 2 draadloze muizen (van hetzelfde merk/type?) zijn, dan heb je een probleem, omdat het elkaar gaat storen :(
dat klopt, maar als ik dan van kanaal wissel, dan komt er een popup met kanaal 2:
Echter in het setupscherm blijft kanaal 1 staan?

Basement Bios ---- Exo-S