huh.. waar.. ik hoef er geen in te leveren in de havenOp vrijdag 31 mei 2002 19:22 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
nu nog eentje om in te leveren in de haven
bedoel je waar buiten naast een deur een lijst met autot's staat?
Verwijderd
huh.. waar.. ik hoef er geen in te leveren in de havenOp vrijdag 31 mei 2002 19:22 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
nu nog eentje om in te leveren in de haven
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
piemul zuiguhOp vrijdag 31 mei 2002 19:28 schreef valentinorossi het volgende:
Hey lui, ik heb ruzie met de Diablo's, wat ik eigenlijk niet wil.
Hoe zorg ik dat die lui me weer mogen?
HAHAHAHA (niet dus) maar kan dat of niet?Op vrijdag 31 mei 2002 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
piemul zuiguh
Verwijderd
Dus? Ik snap je niet helemaal. Die FBI-car (in het zwart dan) is zo ontzettend phat. Alleen al hoe hij eruit ziet. Verder rijdt hij superchille en shit. Hijs gewoon livOp vrijdag 31 mei 2002 19:23 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
en die fbi car is gewoon een kamura.....
alleen is die sneller.. maar nog steeds trager dan een cheetah
Verwijderd
nee, kan nietOp vrijdag 31 mei 2002 19:31 schreef valentinorossi het volgende:
[..]
HAHAHAHA (niet dus) maar kan dat of niet?
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Verwijderd
Haha, hoezo heb je ruzie met ze? Die geldophaal missie van Kajin soms? Nou je hoeft je geen zorgen te maken hoor, want de Diablos zuigen zelf al piemel... Ze zijn nepOp vrijdag 31 mei 2002 19:28 schreef valentinorossi het volgende:
Hey lui, ik heb ruzie met de Diablo's, wat ik eigenlijk niet wil.
Hoe zorg ik dat die lui me weer mogen?
Verwijderd
ik heb een Zwarte hummer (rhino geloof ik) das pas vetOp vrijdag 31 mei 2002 19:32 schreef DaniL het volgende:
[..]
Dus? Ik snap je niet helemaal. Die FBI-car (in het zwart dan) is zo ontzettend phat. Alleen al hoe hij eruit ziet. Verder rijdt hij superchille en shit. Hijs gewoon liv![]()
Ja ik weet het, een cheetah is sneller. De cheetah is ook echt gruwelijk (Heb hem ook saampjes met een SWAT-van in mijn garage staan). Alleen hij kan niet opboxen tegen de FBI car. Dat zwart is gewoon te mooi
Pimp bakOp vrijdag 31 mei 2002 19:38 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
ik heb een Zwarte hummer (rhino geloof ik) das pas vet
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Verwijderd
Kan iemand dit nog ff uitleggen want ik wil vliegen!Op vrijdag 31 mei 2002 19:24 schreef Outlawz het volgende:
Kan iemand ff precies uitleggen hoe ik nou moet vliegen?
Want als ik start, druk ik 6 in en gassen, dan komt hij met z'n buik op de grond en dan laat ik 6 los, het ding schiet de lucht in, en als ik weer 6 in probeer te drukken heeft dat ding weer een looping gemaakt en is in de bosjes terecht gekomen. Ik heb die andere cfg en die savegame.
Kijk gewoon in de officiele GOT GTA3 FAQ, daar staat het vrij duidelijkOp vrijdag 31 mei 2002 19:43 schreef Outlawz het volgende:
[..]
Kan iemand dit nog ff uitleggen want ik wil vliegen!
met de uitleg die iemand anders hier gaf lukte het ook niet echt.
Verwijderd
Op vrijdag 31 mei 2002 17:55 schreef Devilseye het volgende:
Kan iemand een original handling.cfg posten|?
ik ben zo stom geweest om niet een backupt temaken
kijk hierOp vrijdag 31 mei 2002 19:43 schreef Outlawz het volgende:
[..]
Kan iemand dit nog ff uitleggen want ik wil vliegen!
met de uitleg die iemand anders hier gaf lukte het ook niet echt.
39
Verwijderd
Handgranaat naar binnen gooien!Op vrijdag 31 mei 2002 20:30 schreef DaniL het volgende:
Hey iedereen,
ben nu bezig met die missie van die corrupte cop in level 2. De eerst, "silence the sneak". Alleen nu moet ik naar zijn huisje rijden en het torchen... Das toch gewoon in de fik steken of gewoon wrecken? Maarja, je ziet alleen een raampje en ik kan geen molotov naarbinnengooien of zo. Verder staat er ook geen pijltje of shit. Dusseh... Wa moet ik nou precies doen?
Verwijderd
Een tripod acount .....Op vrijdag 31 mei 2002 20:37 schreef Devilseye het volgende:
wie kan er 9mb hosten voor DODO tutorial (AVI)
9mb
Verwijderd
Dan denk ik, r u blind?Op vrijdag 31 mei 2002 21:18 schreef Metal-Kool4 het volgende:
VOlgens mij kan die vliegtuig niet eens de lucht in
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Hoe maak je z'n filmpje?Op vrijdag 31 mei 2002 21:32 schreef Devilseye het volgende:
Voor de niet gelovigen (zoals die posts hier boven)
SAMPLE (fps lag door mijn vid kaart )
ftp://www.clanbase.com/incoming/test.avi
sjah je moet die sjit toch ergens dumpen
dan maar op clanbase
(hijs nog an het uppen 25%)
ZO moet je dus vliegen
Verwijderd
Verwijderd
zijn gewoon extra missions die je dan ook nog eens hulp kunnen bieden doordat je een handige auto krijgt of wapenOp vrijdag 31 mei 2002 21:11 schreef RooT het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die telefoon missies en die missies van die mafia gasten?
Zijn die telefoon missies gewoon om een beetje geld bij te verdienen en niet de echte missies?
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
GeenOp vrijdag 31 mei 2002 21:38 schreef JaWa het volgende:
wat is de command om je fps te zien?
Verwijderd
kan met het proggie fraps.. staat wel in de gta 3 faq denk ikOp vrijdag 31 mei 2002 21:38 schreef JaWa het volgende:
wat is de command om je fps te zien?
Verwijderd
Verwijderd
ik heb wel 9 mb ruimte....Op vrijdag 31 mei 2002 20:37 schreef Devilseye het volgende:
wie kan er 9mb hosten voor DODO tutorial (AVI)
9mb
Verwijderd
je hebt hem zeker nog geen DODO effect gegeven met wielenOp vrijdag 31 mei 2002 21:44 schreef Esmer het volgende:
Bootje vliegen!
[afbeelding]
Hier sta ik in portland op de straat
[afbeelding]
Hier sta ik langs de snelweg met een kapote motor te wachten op de waterwacht
[afbeelding]
Hier probeer ik me recore vliegen met de boot kon nog niet bij de dodo
okee heeft iemand dit progje voor mij (ik neem aan dat dit freeware is, tenminste of is het niet specifiek voor gta3?)Op vrijdag 31 mei 2002 21:40 schreef Devilseye het volgende:
[..]
Geen
zijn wel proggies voor volgens mij
nop, stond niet in de faq was et eerste waarin ik had gekekenOp vrijdag 31 mei 2002 21:41 schreef phantom_800 het volgende:
[..]
kan met het proggie fraps.. staat wel in de gta 3 faq denk ik
Verwijderd
http://www.fraps.comOp vrijdag 31 mei 2002 21:48 schreef JaWa het volgende:
[..]
nop, stond niet in de faq was et eerste waarin ik had gekeken
maare thx kzal et zo wel vinden
Verwijderd
Ik krijg geen wielen onder de bood kep hem net op een bus gekregen alleen daar viel ik van af jammerOp vrijdag 31 mei 2002 21:46 schreef Devilseye het volgende:
[..]
je hebt hem zeker nog geen DODO effect gegeven met wielen
hahaleuk bed8
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Bekend probleem... kan je wel zeggen ja. Ik mag het niet zeggen maar ik doe het lekker toch:Op vrijdag 31 mei 2002 22:16 schreef Sir Vega het volgende:
hey ik heb een probleem met me geforce 2 , driver 28.32 whql van de nvidia site, XP config verder in sig,
opstarten is gelukt ik zie achtergrond plaatjes maar het moment dat ik in menu kom zie ik wel 3 balkjes waar volgens mij de opties moeten staan waaruti ik kan kiezen
maar die balkjes zijn bij mij oranje en bevatten geen text, is dit een bekent probleem??? en weet iemand misshcine oplossing?
indeedOp vrijdag 31 mei 2002 22:28 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Bekend probleem... kan je wel zeggen ja. Ik mag het niet zeggen maar ik doe het lekker toch:
UTFS
Staat in de GTA 3 FAQ FFS.
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd
ja, dacht ik ook. Alleen je kan je handgranaatjes niet mikken '( Je gooit ze gewoon naar voren. Je kan alleen bepalen hoe ver. Maar iemand moet toch die missie gespeeld hebben? "silence the sneak" (eerste missie corrupte cop staunton island). Wee dus echt niet wat te doen...Op vrijdag 31 mei 2002 20:36 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Handgranaat naar binnen gooien!
Ik heb gewoon een handgranaat naar binnen gegooid (je moet wel ver genoeg naar achter staan)Op vrijdag 31 mei 2002 22:53 schreef DaniL het volgende:
[..]
ja, dacht ik ook. Alleen je kan je handgranaatjes niet mikken '( Je gooit ze gewoon naar voren. Je kan alleen bepalen hoe ver. Maar iemand moet toch die missie gespeeld hebben? "silence the sneak" (eerste missie corrupte cop staunton island). Wee dus echt niet wat te doen...
Verwijderd
Ow tenks, zo ff proberenOp vrijdag 31 mei 2002 23:08 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een handgranaat naar binnen gegooid (je moet wel ver genoeg naar achter staan)
Verwijderd
www.divx.com en zoek om ALPHA x.xOp vrijdag 31 mei 2002 23:20 schreef DaniL het volgende:
[..]
Ow tenks, zo ff proberen
Maar weet iemand wat voor codec dat dodo filmpje is? Ik kan hem niet bekijken. Media Player wil de codec gaan dllen of zow maar dan komt er een error...
Verwijderd
hmmm... ik host de file, maar ik kan em ook niet openen....Op vrijdag 31 mei 2002 23:44 schreef Xof het volgende:
Divx 5.02 misschien?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
Zet ook je auto voor de garage deur, want daar komen als je raakt gooit allemaal mensen uit. Als daar dan je auto staat hoef je maar 1 of 2 keer op je auto te schieten en hij ontploft inclusief alle mensen. Scheelt je weer een achtervolgingOp vrijdag 31 mei 2002 23:08 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een handgranaat naar binnen gegooid (je moet wel ver genoeg naar achter staan)
Verwijderd
OK ....Op zaterdag 01 juni 2002 00:28 schreef Xof het volgende:
DVD codec zal het ook niet zijn
Geen idee wat het dan moet zijn, onbekende codec misschien, misschien dat er een progje bestaat die dat kan ontcijferen.
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
| Topic: DAMMIT!, Multiplayer... Browsing through the GXT file..... FEM_MP - MULTIPLAYER FEM_SL1 - Slot 1 is free FEM_SL2 - Slot 2 is free FEM_SL3 - Slot 3 is free FEM_SL4 - Slot 4 is free FEM_SL5 - Slot 5 is free FEM_SL6 - Slot 6 is free FEM_SL7 - Slot 7 is free FEM_SL8 - Slot 8 is free FEN_CON - Connection FEN_GAM - Find game FEN_GNA - Game name: FEN_NAM - Name: FEN_NCI - NOT CONNECTED TO THE INTERNET FEN_NET - Network FEN_PLA - Number of players: FEN_TY0 - Deathmatch FEN_TY1 - Deathmatch stealth FEN_TY2 - Team Deathmatch FEN_TY3 - Team Deatcmatch stealth FEN_TY4 - Stash the Cash FEN_TY5 - Capture the Flag FEN_TY6 - Rat Race FEN_TY7 - Domination FEN_TYP - Game Type FEN_UKH - Unknown host FEN_UKT - Game type not found FET_CON - CONNECTION FET_FG - FIND GAME FET_GT - GAME TYPE FET_HG - HOST GAME FET_MP - SELECT MAP FET-JG - Join FET-MP - MULTIPLAYER FIL_MAP - Map: FIL_PNG - Ping: FIL_SRV - Server: FIL_TYP - Game type: I think that's all, it's fairly comprehensive. Basically, it tells us there was multiplayer and that there were several different way's to play.. and there was a limit of 8 players. This will hopefully be useful to anyone wishing to mod on mp(lol...) and just let us know how it was going to work. |
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
ik speel het met een Geforce 2 Mx.....Op zaterdag 01 juni 2002 01:07 schreef bbarten81 het volgende:
iser iemand die hier het spel kam spelen met een geforec 2 gts?? zonder haperen?
Verwijderd
wat snap je er niet aan?Op zaterdag 01 juni 2002 01:19 schreef Sir Vega het volgende:
Saven:
Saven kan bij een garage waar je ook je autos neer zet, daar ergens een deur door.
De savegames worden opgeslagen in je mijn documenten map onder GTA3 User Files.
dit stuk ik niet begrijp
fuck verkeerde stuk geqoute ">:) ff opnieuw knippe en plakke ben zo terugOp zaterdag 01 juni 2002 01:20 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
wat snap je er niet aan?
Verwijderd
de repack werkt.. tis dat ik geen poen heb op dit moment, anders was ik em ff gaan kopen.. tis de moeite en het geld waardOp zaterdag 01 juni 2002 01:22 schreef Sir Vega het volgende:
Fouten bij laden van opgeslagen spellen:
Mount de .cue file in Daemon loader. Gebruik dan niet de crack en het spel saved zoals het hoort. Er is ook een Repack van Deviance in omloop, en die blijkt te werken.
ik heb geen cue file. zonder crack start i niet op. dan zit er maar een ding op die deviance versie 'kopen'?
ik heb de *********** net ff gekocht, maar het werktOp zaterdag 01 juni 2002 01:24 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
de repack werkt.. tis dat ik geen poen heb op dit moment, anders was ik em ff gaan kopen.. tis de moeite en het geld waard
Verwijderd
gekocht? sinds wanneer valt het kopieren van mijn harddisk onder kopen ?Op zaterdag 01 juni 2002 01:24 schreef Sir Vega het volgende:
[..]
ik heb de deviance versie net ff gekocht, maar het werkt nog steedss niet...:(
Verwijderd
je hebt de 2 cd's van deviance gedowned/gekocht en de crack repack gedowned/gekocht en het werkt nog niet?Op zaterdag 01 juni 2002 01:24 schreef Sir Vega het volgende:
[..]
ik heb de deviance versie net ff gekocht, maar het werkt nog steedss niet...:(
sinds ik net geld uit je portomonaie heb gejat! maaruh ****** moet hoe dan ook werken?Op zaterdag 01 juni 2002 01:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
gekocht? sinds wanneer valt het kopieren van mijn harddisk onder kopen ?
mmm*********** .... die hebben ze er niet bij gegeven, ik ga zo wel ff terug naar de winkelOp zaterdag 01 juni 2002 01:27 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
je hebt de 2 cd's van deviance gedowned/gekocht en de crack repack gedowned/gekocht en het werkt nog niet?
Verwijderd
repack .? dunno maar de . zat bij de . die ik gekocht heb. is dat de repack .?Op zaterdag 01 juni 2002 01:27 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
je hebt de 2 cd's van deviance gedowned/gekocht en de crack repack gedowned/gekocht en het werkt nog niet?
Verwijderd
veel ontwijken...Op zaterdag 01 juni 2002 01:28 schreef mrVB het volgende:
ik ben nou bij het 2e level. bij die ene missie waarbij je die undercover agent moet vermoorden. maar zodra ik die auto van die gast ook maar 1 beuk geef komen er meteen van alle kanten politie autos op me af. ik haal het wel steeds tot de sprayshop maar het lukt me maaar niet om die kerel helemaal verrot te krijgen.
iemand nog tips?
Verwijderd
nee niet de crack die op de cd staat, die is niet goed.. er is een 2e release geweest van de crackOp zaterdag 01 juni 2002 01:29 schreef cosmosis het volgende:
[..]
repack crack? dunno maar de crack zat bij de gt3a.bin die ik gekocht heb. is dat de repack crack?
Verwijderd
Ik zeg toch dat ik um gekocht heb, inclusief ****, maar zal er verder niet veel woorden over zeggen, thnxOp zaterdag 01 juni 2002 01:30 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
nee niet de crack die op de cd staat, die is niet goed.. er is een 2e release geweest van de crack
maareh ik weet niet in hoe vere dit gedoogt is op GoT om over warez te praten
welke ja nou ja in de faq stond ook iets om hem in de winkel te kunnnen halen , maarja ik ben wegOp zaterdag 01 juni 2002 01:30 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
xxxx, die is niet goed.. er is een 2e release geweest van xx
maareh ik weet niet in hoe vere dit gedoogt is op GoT om over xxxx te praten
Verwijderd
rond 19:25 en waar was je precies toen je hem vond.. ik kan em nog steeds niet vinden...Op zaterdag 01 juni 2002 01:31 schreef Xof het volgende:
[afbeelding]
Yay alles wagens heb ik in de haven.
Ik heb eindelijk Mr. Whoopee gevonden, ik reed in een Yankee
Verwijderd
Verwijderd
Dies behoorlijk lastig ja! Wat ik deed is gewoon de hele tijd naast hem rijden, maar niet aanraken. Als hij dan ff op een lang stuk recht rijdt, naast hem gaan rijden, en hem met je uzi een paar seconden schieten. Als je het goed doet is in een keer 3 kwart of misschien wel zijn hele auto kapot. Ik moest nog ff rondkarren en hem raggen, en daarna plat rijdenOp zaterdag 01 juni 2002 01:28 schreef mrVB het volgende:
ik ben nou bij het 2e level. bij die ene missie waarbij je die undercover agent moet vermoorden. maar zodra ik die auto van die gast ook maar 1 beuk geef komen er meteen van alle kanten politie autos op me af. ik haal het wel steeds tot de sprayshop maar het lukt me maaar niet om die kerel helemaal verrot te krijgen.
iemand nog tips?
Ik moest nog 2 wagens een Yankee en Mr. Whoopee, ik heb heel lang gezocht naar een Yankee en later had ik hem eindelijk gevonden, ik bracht hem naar de haven ren naar de dichtsbijzijnde car die zie en ga rijdenOp zaterdag 01 juni 2002 01:35 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
rond 19:25 en waar was je precies toen je hem vond.. ik kan em nog steeds niet vinden...
het is al gelukt. ik heb hem gewoon op een kruising staan opwachten en toen zitten trakteren met 3 granaten. ff sprayen en klaar is kees.Op zaterdag 01 juni 2002 01:39 schreef DaniL het volgende:
[..]
Dies behoorlijk lastig ja! Wat ik deed is gewoon de hele tijd naast hem rijden, maar niet aanraken. Als hij dan ff op een lang stuk recht rijdt, naast hem gaan rijden, en hem met je uzi een paar seconden schieten. Als je het goed doet is in een keer 3 kwart of misschien wel zijn hele auto kapot. Ik moest nog ff rondkarren en hem raggen, en daarna plat rijden
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
soms.. er is dan een fout opgetreden.. weet het verder ook nietOp zaterdag 01 juni 2002 01:57 schreef ViperGTS het volgende:
ik heb het volgende probleem:
het spel werkt perfect alleen als ik WASTED word en ik wil overnieuw spelen reageert het spel niet meer op mn toetsen
er gebeurt dus niks wat ik ook druk (behalve escape).......meer mensen met dit probleem??
aahh durka durka durka
Ok thnxOp zaterdag 01 juni 2002 02:21 schreef Xof het volgende:
Nee kan niet op de pc, dan zou het wel heel makkelijk zijn.
De pc gebruikers hebben al het voordeel van een muis.
Met een controller is het veel moeilijker.
aahh durka durka durka
Verwijderd
en die andere 2.........Op zaterdag 01 juni 2002 03:00 schreef raptorix het volgende:
Nog wat grappige feitjes die vast nog niet opgevallen warenDe voices zijn ingesproken door bekende acteurs zoals :
Joe Pantoliano .... Luigi Goterelli
Michael Madsen .... Toni Cipriani
Michael Madsen speelt onder andere in Reservoir dogs en Joe Pantoliano in The Matrix :0
Verwijderd
die is zo verschrikkelijk makkelijkOp zaterdag 01 juni 2002 05:34 schreef junky_xl het volgende:
Uuuuhw is er al een werkende tijdvertragende cheat???
Want die missie dat je die auto`s moet verzamlen in het tweede landje is wel errug krap in tijd heb hem nou al 20 x overgedaan!
Verwijderd
in het ergste geval heb ik een savegame waar je de 2 timed missies al achter de rug hebtOp zaterdag 01 juni 2002 05:34 schreef junky_xl het volgende:
Uuuuhw is er al een werkende tijdvertragende cheat???
Want die missie dat je die auto`s moet verzamlen in het tweede landje is wel errug krap in tijd heb hem nou al 20 x overgedaan!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq