Toon posts:

de gesloten Countersrike topic

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste TOM

Het is niet mijn Bedoeling om hier mensen persoonlijk aan te vallen.

maar de eerste (kleine )aanval was tegen mij gericht.
Ik word niet graag Een zielige domme BOER genoemd.
Vandaar mijn hevige reactie.

Maar een beetje stevig taalgebruik moet kunnen. ;)

GRTZ RIFLE

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm, ok RIFLE, je maakt dus nu weer een paar fouten :)

Dat je je excuses aanbiedt is netjes maar om het hier in 'Spielerij' te doen is niet de bedoeling. Had Tom gewoon een icq-tje gestuurd had je het ook overgebracht. Verder mag je best je mening geven op dit forum maar dan wel met gegronde redenen en zonder iemand omver te schelden. Dit is een forum wat we gewoon 'netjes' willen houden.
Verder bereik je met dit excuus alleen maar dat mensen je nog onvolwassener vinden (zovan, ach.. hij wil het weer goed maken) hoe goed je het ook meent (hoop ik dan).
Laatste is wat gemiereneuk maar het is normaal om een reply niet af te sluiten met "greetz RIFLE" of iets in die richting (ok bij deze reply kan het nog :)).

Dus voortaan gewoon even nadenken over wat je zegt en dan is er niks aan de hand :).

Dit was overigens gewoon als reactie bedoeld en niet als kritiek op de gebeurde feiten :)

Oh, ik wil je er nog even op wijzen dat Tom een uitstekend geheugen heeft dus die ene waarschuwing ECHT onthoudt ;)...

Verwijderd

Topicstarter
Dit is helemaal niet bedoeld als een excuus
maar eerder als uitleg waarom , en als protest op die TOM figuur.
Hij had tenminste die Wimo de kans moeten geven om te reageren IPV de topic maar te sluiten.

Van die eerdere posting neem ik geen woord terug , sterker nog ik sta er nog 100% achter.

En verder , als jij denkt dat ik er ook maar iets om geef wat mensen van mij denken dan heb je het echt verkeerd, het kan me geen MOER schelen wat anderen van me denken.

Het enige wat men van mij moet weten is dat ik dingen zeg zoals ik ze denk, en daarbij geen blad voor de mond neem.

en ik sluit alles af met GRTZ dus deze ook.

GRTZ RIFLE.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:43

Animal_X

Rodin

uh oh!!!
Dat is waarschuwing 2!!! >:)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Ach jongens, laat die jongen toch.. adjes drijven je soms TE veel in het nouw, en dan ga je je meer verzetten, hij leert het zelf wel..<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Tom schreef: mensen persoonlijk aanvallen doe je maar in je eigen tijd[/quote]Tja.. fout Tom, dit IS zijn eigen tijd >:)

Verwijderd

die wimo gast lokte het ook wel uit met zijn reactie. dat je een bepaald onderwerp geen reet interesseert ok maar gaan dan niet in die topic lopen zeiken. ga dan maar in lieve adjes nsb'ertje spelen ofzo Afbeeldingslocatie: http://forum.repulse.net/emoticons/flaming.gif

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

en onze vriend IceStorm duikt er weer gelijk boven op....niks beters te doen.. probeer Counterstrike eens, schijnt heel goed spel te zijn :)

O ja, ik wil je er nog ff op wijzen dat Tom admin is, en zn zaakjes best zelf kan regelen.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Ik wil nog even kwijt dat die betreffende Counterstrike topic eigenlijk direct gesloten had moeten worden. Zoals ik al in een reply zei lijkt de starter erg op een troll, door een CS is beter dan UT topic te starten. Zulke discussie leveren niets op, behalve een hoop geflame.

Verwijderd

tegenwoordig wordt er in een topic altijd gezeikt ...iedereen is verdacht...zullen we voortaan dan iedereen maar zijn verleden gaan screenen op verdachte posts? >:)
of een commisie gaan instellen??

(en ja ren maar lieve adjes toe)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:01

Wimo.

Shake and Bake!

Hoho wacht eens ff... hij zet zelf in z'n user profile dat ie een asshole als beroep heeft (:P) dus nou niet meteen beginnen te schreeuwen dat ik niet weet wat jij voor een beroep heb...

ow ja sluit deze ook maar... want jullie weten net zo goed als ik wat er zo gaat gebeuren :)

Verwijderd

wft heeft zijn beroep nou er mee te maken...als was hij politicus dan nog..mag je hier niet posten als je een bepaalt beroep hebt ofzo?

en gooi overal maar een slotje op ..nee dat helpt echt zeg...

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Luister ff Azrael... z'n 'echte' beroep heeft er idd geen hol mee te maken.. maar als je dit soort dingen zegt :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>AL DIE EIKELS DIE NIKS MEER OVER CS WILLEN HOREN MOETEN DIE KLOTEKOP DICHTHOUDEN EN NIET OP DEZE TOPIC REAGEREN.[/quote]dan moet je ook niet beginnen te huilen als iemand er iets over zegt... het was mischien niet zo slim van me om over z'n profile te beginnen maar ik zag het toevallig staan... maar om nou daarom over mijn prive leven te beginnen ?!?

Verwijderd

hey wat hij zei over jou privelevel was klote maar hij had wel gelijk over dat gezeik.
in elk topic begint wel iemand te zieken/zeiken dat hij het er niet mee eens is of dat de topic hem niet aanstaat. als je er geen ruk aan vindt lees het dan gewoon niet. maar het gaat de meeste mensen toch alleen maar om de opwinding en het ruzie zoeken omdat ze verder geen reet te doen hebben. sommige mensen vinden het wel interessant en doordat gezeik van sommige mensen loopt elke topic uit op een flame-war..een normale discussie/topic is niet meer denkbaar zonder lame gedoe

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

dus jij vindt het normaal dat mensen zo reageren op een topic ?

• Zer0
  • Niet online

Zer0

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 23:18 schreef Angel-Eyes het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat die betreffende Counterstrike topic eigenlijk direct gesloten had moeten worden. Zoals ik al in een reply zei lijkt de starter erg op een troll, door een CS is beter dan UT topic te starten. Zulke discussie leveren niets op, behalve een hoop geflame.[/quote]Angel-Eyes, volgens mij heb ik jou pas een definitie van troll zien posten (leuk he die nieuwe woordjes). Daarin stond oa dat newbies er in stonken en dat de wat meer ervaren lui langs de kant stonden te lachen.
... laat die topics lekker open en laat mij lachen..

* Zer0 ziet dat het woord van de dag Troll is

• Zer0
  • Niet online

Zer0

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 00:43 schreef Wimo. het volgende:
dus jij vindt het normaal dat mensen zo reageren op een topic ?[/quote]Ik kijk er niet gek van op, gebeurt wel vaker... en steeds gaan er weer mensen op in... en de discussies worden steeds leuker om te volgen :)

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Hehe ik ga hier ook niet verder op in... ik wacht nog ff op de reactie van rifle en dan zie ik wel verder..

Verwijderd

wimo..volgens mij begrijp je me niet helemaal...ik vindt het wel heel normaal dat mensen zo irritant op een topic reageren..helaas lopen er heel wat zielige ventjes die andermans plezier willen vergallen rond..
1 iemand zegt iets verkeerd en de hele topic is gelijk naar de klote doordat iedereen begint te zeiken..
dat jij begint te zeiken op rifle maakt je net zo erg..niet een echte bedrage aan het topic...post dan wat in Lieve adjes ofzo ipv in dezelfde topic een flamewar te beginnen ...

en dat gedoe van hier ga ik niet op in..jaja..als je er niet op in wil gaan POST DAN NIKS!!! op deze manier ben je verzekerd van een reactie (maarja dat is ook precies wat je wil)

het ging over CS en hou het dan bij CS
als dat je niet aanstaat ga je maar klagen in lieve adjes en laat ons rustig over CS praten ...pubers

btw CS ownz...vooral met een hoop lag is het lachu

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik moet zeggen, dat ik wel meer van dit soort uitbarstingen tegen ben gekomen. Waarom nou deze keer de topic gesloten wordt, is mij dan ook een beetje duister. Dat Rifle zijn excuses aanbiedt, vind ik alleen maar sterk. Waarom ben je nou minder, omdat je je excuses aanbiedt? Hij handelt het netjes af, al was een prive spijtbetuiging inderdaad de betere weg geweest, om deze boodschap over te brengen. Dat er hier en daar geflamed wordt, is niet zo'n probleem, de beste manier om daar mee om te gaan, is gewoon een reply met zodanige inhoud lekker te negeren, of vriendelijk af te doen. De flamer geen lol, en eigenlijk de 'dick' in de thread. Zo, scheld maar lekker tegen mij, heb ik toch geen last van... :):) (houdt de boel hiero ook lekker scherp)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 23:10 schreef Zer0 het volgende:
en onze vriend IceStorm duikt er weer gelijk boven op....niks beters te doen.. probeer Counterstrike eens, schijnt heel goed spel te zijn :)[/quote]Uhm ik heb nooit gezegd dat ik geen CS speel. Ik speel namelijk vrij VEEL CS (voornamelijk op GoT-server)....
En dat ik er boven op 'duik' komt gewoon omdat ik waarschijnlijk op dat moment niks te doen had vandaar het lange verhaal :)

Ik probeerde alleen maar iemand netjes te vragen zich gewoon aan de regels te houden (en dat geld dus iid niet ALLEEN voor RIFLE).
Als je perse wil vervelen ga je maar naar het FOK! forum of naar het Powerweb-forum. Daar zitten meer van dat soort kinderen.

edit:
Oh niet helemaal gelezen... Dat jij zegt dat Tom zijn zaken heel goed zelf kan regelen snap ik daarom vraag ik ook juist of RIFLE dit soort loze topics voortaan gewoon ff met Tom behandeld in private ofzo...

• Razorh
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-02 13:12
Ik vind dat Wimo wel gelijk heeft.

Razorh

Verwijderd

Heb het allemaal niet meegemaakt maareh....
volgens mij hoord deze topic niet hiero...

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Hier gaat het over

gathering.tweakers.net/showtopic/49717

En dit topic had hier idd nooit moeten staan..

Verwijderd

persoonlijk aanvallen mag niet he?
waarom mag je dan wel iemand een troll noemen.. wtf dat ook mag zijn..

Die topic was niet bedoel om UT en CS te vergelijken maar ff duidelijk heid te scheppen.. kan er ook niks aan doen dat sommige mensen zo *** **** (mag niet persoonlijk aanvallen dus vandaar *** maar iedereen weet wel wat daar staat)
en denken dat ik UT en CS met elkaar vergelijk..

*Als je niks zinnigs heb te zeggen klep houde*
*altijd leuk als mensen me uitschelden.. kan me geen fuck schelen.. als ze kunnen kille kan 't me intereseren*

**
Don't like me I don't care
Hate me I don't care
Kill me.. You got my eye.
**

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Geplaatst door Angel-Eyes - dinsdag 03 oktober 2000 00:11

--------------------------------------------------------------------------------
Troll
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
The common Usenet definition: Somebody who is "trolling" (as in fishing) for someone to take the bait. People who take the bait will become engaged in an exchange with the troll while those who recognize a troll in action may simply sit back and "enjoy" the action.

BTW gaat nergens over die vorige topic....
maarja....misschien is het een optie om de mensen die van cs houden en niet van cs houden eens eens bij elkaar te gooien....in een bodemlose put (dan heb ik het dus over personen zoals Rifle... die lekker fanatiek kunnen kankeren op anderen)

Verwijderd

Topicstarter
Potverdikke.. ;)

Ik heb schijnbaar wat losgemaakt.

Wimo, je verwacht natuurlijk dat je nu weer een scheldkannonade krijgt ? Nee hoor.

Maar een excuus krijg je ook niet!!

AZRAEL , jij slaat de spijker op zijn kop !!

Ik word er inderdaad moe van als mensen negatief reageren op een topic omdat het onderwerp ze niet aanstaat.
Ook de termen "troll" en "flamewar" vind ik grote Bullshit.

Als degene die vinden dat waneer je een Topic Countersrike start je een "troll" bent en een "flamewar" begint, eens nadenken!!
Je zou dan bijna nergens meer over mogen praten!!!

bijv: voetbal Ajax - Feyenoord
Auto's VW - Honda
politiek links - rechts
en zo kan je nog wel ff doorgaan.
Het doel is toch om reacties te krijgen en discussie te starten!! en inderdaad als je het niet eens bent met een reactie om daar weer op te reageren ??

Iemand schreef dat deze topic hier niet thuis hoort , dat is waarschijnlijk de enige mening waar iedereen het wel mee eens is.

Dus als Tom deze zou willen verplaatsen naar waar hij wel thuis hoort !!!!!!(doet ie ook wat voor zijn geld)

Iedereen word bedankt voor zijn/haar reacties
ook de Anti-Rilfe mensen !! :)

GRTZ RIFLE

Verwijderd

Zzzzz Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/3.gif

Verwijderd

Feyenoord de Beste..!!!!!!!!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 20:58
ik vind die topic klote van jou
lekker negatief hahaha(niet grappig)

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wimo, je verwacht natuurlijk dat je nu weer een scheldkannonade krijgt ? Nee hoor.[/quote]Yup, vind je het gek ? <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar een excuus krijg je ook niet!![/quote]Nee.. ach ben je nou blij ?

Verwijderd

Wie is eigelijk die men die wimo leg af te kankeren..
come on show yourself.....

• Razorh
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-02 13:12
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 22:46 schreef XyZ het volgende:
Wie is eigelijk die men die wimo leg af te kankeren..
come on show yourself.....[/quote]precies.

Razorh

Verwijderd

blabla bla bla bla bla
jekedismekedi bla bla bla..
allemaal gelul hier..
dis nog altijd Spielerij forum niet "Groep therapie"

ga elkaar lekker op icq uitschelden.. iedereen heeft overal wel andere mening op.
sommige uiten die gewoon wat extreem..

admin: close of move deze topic maar want dis echt niks ..net zoals die topic van mij :)

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Done for..........

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Ja sluit hem maar.. hoorde hier sowieso niet thuis

• Zer0
  • Niet online

Zer0

ROTFLMAO

Verwijderd

kunnen we hem niet naar lieve adjes verhuizen...??

het begint net gezellig te worden >:)

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:10
bij deze gesloten... en nee, sorry, niet door Tom :)

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:10
ik had hem eigenlijk geclosed, maar men wil hem in lieve adjes hebben... 's goed, doe ik dat ff :)

Verwijderd

Waneer Reageerd Die Gun Nou Is....?

Verwijderd

sommige mensen die kunnen echt niet lezen. zijn reactie staat een stukje naar boven, knuppel

Verwijderd

Topicstarter
The name is Rifle........... ZYX ;)

Verwijderd

Oh Niet Kwaad Worden He WaterPistool ;)

Verwijderd

daar kom je wel 4 dagen te laat me :)

Verwijderd

Topicstarter
hehehe :)

ik kan wel tegen een geintje :)

Verwijderd

Ja Euh Ikke Hoorde Het Pas Gisteren In De Klas Dat Er Gereageerd Was......
Psssssssssssssssss.....

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Dat was zeker vlak na dat je ontdekt had wat je met de shift-toets kan doen...

Verwijderd

helaas ben ik met die hoofdletter gedoe gekapt..
1 te veel tijd
2 te veel gezeik
Pagina: 1