Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Counter Strike...

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Counter Strike is DE meest gespeelde MOD van Half life..
Er zijn echt ontiegelijk veel mensen die CS dag en nacht spelen.. (daar behoor ik in 't weekend alleen bij)
Counter Strike is een team based mod.. dat betekent dat je als een team samen werkt om een goal te bereiken.
Ik vind 't echt 3000X leuker dan UT.. maarja

Half life staat zoweizo als dichter bij de realitiet doordat wat Gordon Freeman gebeurt ne zo goed ergens in de VS in echt zo kunnen gebruiken ('k weet 't .. jullie denken dream on etc)
Unreal Tournament staat 3/4 X zover van realiteit dan HL omdat er wapens worden gebruikt die in 't echt pas over 300 jaren worden uitgevonden.

CS is daarom leuker omdat HL zoweizo als dichter bij realitiet staat en er worden wapens gebruikt die echt bestaan.. niet van die futuristisch gun zoals in UT.

En kom niet zo van ach.. HL is een opgevoerde quake engine want dan kan je me reet kussen en dood vallen..
Graphics hebben niks met gameplay te maken..

Counter Strike is en blijft de beste MOD die ooit is gemaakt voor welke game dan ook..

Ik speel als zin Beta 3 dus kom niet aan zo van ach je weet er geen fuck van!
Counter Strike is and will be the ruler of MODS!

[GoT]Dutch Commando
GoT.Cs team

**
Don't like me? I don't care!
Hate me? I don't care!
Kill me? You've got my 100% atention!
**

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

En daar was nu weer een nieuwe topic voor nodig???

Het begint hier zo langzamerhand een teringzooi te worden, het wordt tijd voor verboden op topics aanmaken. PFFFFFF:(

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

jah, topic bonnen, net als voedselbonnen na de oorlog.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

CS en UT zijn idd niet met elkaar te vergelijken omdat het verschillende spellen zijn, de een is een realistische sim, en de ander is een *weet ik veel* science fiction of zo ;). UT heeft ook een mod strike force, ook een sim, die zelfs nog realistischer is en op een betere UT engine, bla, bla, bla, bla, bla, jullie hebben het allemaal denk ik al wel gelezen bij "wat is er nou zo tof aan CS". (trouwens, ik ga alleen op feiten af, want geen van beide spellen spreken mij aan, ik vind fps niet leuk, en probeer jullie fpssers meer speelplezier te laten hebben door UT strikeforce ook eens te proberen ;) De oudere versies van UT SF en vooral ook de voorganger van SF, UT SWAT, zijn zwaar slecht. Maar de nieuwe versie van SF is echt een aanrader, dus probeer het een keer, als je CS leuk vind vind je UT SF zeker leuk :)).

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

laat maar :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

blaat

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit is zelfs het onzinforum niet waard :(

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Hmm hmm hmm...

Wat is nou eigenlijk de bedoeling hiervan? :(

Maareuh ik speel als sinds beta 1...
en ik heb CS opgegeven, THEY FUCKED IT OVER.
Vinnik dan. Blah! :( :(

Verwijderd

Ik ben in B1 begonnen met spelen, en in B3 gestopt, me p133 trok het niet meer zo goed :P. Nu speel ik sinds B5 weer op mijn athlon...

Ik ga binnenkort strikeforce maar eens proberen, ik verwacht er wel veel van. Pas dan kan ik oordelen wat _ik_ toffer _vind_.

Ik ben aleen een beetje bang dat door de UT engine het een soort team-deathmatch wordt, in plaats van echt team-_play_, zoals CS. OK, op sommige servers is CS ook team deathmatch, i know...

Verder vindt ik tfc nog altijd een aanrader!

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-11 21:11
probeer ook es. www.unreal.com/tacticalops

UT mod die lijkt op cs

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 11:39 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Ik ben in B1 begonnen met spelen, en in B3 gestopt, me p133 trok het niet meer zo goed :P. Nu speel ik sinds B5 weer op mijn athlon...

Ik ga binnenkort strikeforce maar eens proberen, ik verwacht er wel veel van. Pas dan kan ik oordelen wat _ik_ toffer _vind_.

Ik ben aleen een beetje bang dat door de UT engine het een soort team-deathmatch wordt, in plaats van echt team-_play_, zoals CS. OK, op sommige servers is CS ook team deathmatch, i know...

Verder vindt ik tfc nog altijd een aanrader![/quote]als je CS met goed teamplay wilt spelen moet je eigenlijk gewoon een clan match spelen..
Maar da weet jij toch allang :P

Verwijderd

AL DIE EIKELS DIE NIKS MEER OVER CS WILLEN HOREN MOETEN DIE KLOTEKOP DICHTHOUDEN EN NIET OP DEZE TOPIC REAGEREN.

He Dutch Commando,

je hebt me een paar keer flink zitten irriteren op Demon maar nu geef ik je 100% gelijk CS is "The Best".

BTW wat heb je er op tegen als mensen de Artic Warfare gebruiken ????????

Of was jij dat niet en lopen er nog meer Dutch commando's rond?

GRTZ Rifle

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niks tegen Artic Warfare Gun..
(AWP)
Als ik dat gezegd heb bij deze sorry..
Rifle: dan ging ik waarschijnlijk vrij lekker :P

*Als je dit niet intereseert ga dan andere mensen lastig vallen inplaats van die onzinnige reply's poste zo van: WTF doet tie post hier nou weer etc etc etc*

check stats van GoT.Cs clan server

http://counterstrike.tweakers.net/serverstats/index.html

enjou

[GoT]Dutch Commando

**
Don't like me? I don't care!
Hate me? I don't care!
Kill me? You've got my 100% atention!
**

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:27

Wimo.

Shake and Bake!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>AL DIE EIKELS DIE NIKS MEER OVER CS WILLEN HOREN MOETEN DIE KLOTEKOP DICHTHOUDEN EN NIET OP DEZE TOPIC REAGEREN.[/quote]jij maakt je beroep nog ff duidelijk zie ik... zielig

Verwijderd

Troll<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>The common Usenet definition: Somebody who is "trolling" (as in fishing) for someone to take the bait. People who take the bait will become engaged in an exchange with the troll while those who recognize a troll in action may simply sit back and "enjoy" the action.[/quote]

Verwijderd

QUOTE: WIMO

Jij maakt je beroep ook ff duidelijk zeg ...zielig.

Oh ja ?? dan raad eens wat ik doe voor m'n geld??

Jij maakt je Karakter duidelijk , als je naar een topic gaat wat je niet interreseert dan blijkt daaruit wel dat je prive leven waardeloos is.
Je zult wel geen vrienden hebben , een slecht betaalde baan (of werkeloos)
en omdat je je zo op een forum anders kunt voordoen dan je werkelijk bent.
probeer je verstandig en wijs over te komen, hier lukt dat bij enkele mensen mischien nog , maar mensen die je kennen weten wel beter . je bent gewoon een domme eikel die niks beters te doen heeft dan comentaar leveren op mensen die net even een andere smaak hebben dan jij.
Dit alles om toch maar een beetje zin in het leven te zien.
Zelfmoord is waarschijnlijk al ooit bij je opgekomen!!
Denk daar nog maar eens over na , het is mischien de enige manier om nog wat aandacht te krijgen .
Dus als ik een voorstel mag doen : Spring voor een trein succes verzekerd...
en iedereen is happy.

met vriendelijke groet Rifle

Verwijderd

Zeer volwassen Rifle:(:(

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vervelend persoon zo ja

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Bij deze waarschuwing nummer één (en dat is de enige die je krijgt) meneer Rifle, mensen persoonlijk aanvallen doe je maar in je eigen tijd. Dit soort postings horen niet op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.