Zoals de titel al zegt, aan alles komt een eind. En zo ook aan mijn Full-mod zijn van P&W. De laatste tijd ben ik al veel minder in P&W te vinden geweest. Nu komt dat natuurlijk door het gebrek aan internet verbinding in het huis waar ik woon. Maar eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat ik GoT in zijn geheel en ook P&W minder interressant ben gaan vinden. Dat komt niet zozeer door de mensen die er nu zijn maar meer door de mensen die er nu niet meer zijn denk ik.
Ik kan me nog meninge pittige discussie herinneren met Arien, tomato, mbravenboer, acm, chem om maar wat namen te noemen die nu nog maar amper posten in P&W. Mijn interresse is ook gewoon veranderd en ik heb het zoals altijd lekker druk met veel te veel een greep uit mijn toekomstige plannen:
--> javahova.net online krijgen
--> asm leren
--> C++ en directX leren
--> mijn isometric game engine in java schrijven
--> een net.war schrijven voor die engine (rts)
--> de dreamcast demo scene nieuw leven inblazen
--> java console bouwen
--> mijn eigen (2e hands)computerwinkeltje
En zo nog 1001 dingen...
Te druk, te weinig tijd en nooit online. Zo'n mod heeft een forum niets aan heel simpel
dus leg ik mijn taak neer en mag mijn opvolger deze moeilijke taak overnemen. Veel mensen zullen waarschijnlijk het werk onderschatten (idd werk
) maar het kan snel uit de klauwen lopen..
Hoewel dit allemaal redelijk negatief klinkt kijk ik absoluut niet negatief terug op mijn tijd als mod en ik wil iedereen bedanken voor de vele fijne, leuke en leerzame momenten en vooral wil ik bedanken:
in willekeurige volgorde:
Acm, chem, mbravenboer, jelmervos, brammetje, D2k, Nielsz, tomato, freak007, pelle, vgouw, JRobert, alarmnummer, .oisyn, arien, dusty, janoz, razor-x,skinny, wiebra en mijn vriendin
Jongens het gaat jullie goed! ik ga mijn rechten missen
en tot ziens
p.s. niet huilen en geen boze gezichten, jullie kunnen me allemaal nog zien op de /14 meeting in den Bosch waar ik de beroemde "wasigh tour" wegens overweldigend succes zal herhalen!(en anders kun je me altijd nog bellen, mailen, icq-en of msn-en
)
Ik kan me nog meninge pittige discussie herinneren met Arien, tomato, mbravenboer, acm, chem om maar wat namen te noemen die nu nog maar amper posten in P&W. Mijn interresse is ook gewoon veranderd en ik heb het zoals altijd lekker druk met veel te veel een greep uit mijn toekomstige plannen:
--> javahova.net online krijgen
--> asm leren
--> C++ en directX leren
--> mijn isometric game engine in java schrijven
--> een net.war schrijven voor die engine (rts)
--> de dreamcast demo scene nieuw leven inblazen
--> java console bouwen
--> mijn eigen (2e hands)computerwinkeltje
En zo nog 1001 dingen...
Te druk, te weinig tijd en nooit online. Zo'n mod heeft een forum niets aan heel simpel
Hoewel dit allemaal redelijk negatief klinkt kijk ik absoluut niet negatief terug op mijn tijd als mod en ik wil iedereen bedanken voor de vele fijne, leuke en leerzame momenten en vooral wil ik bedanken:
in willekeurige volgorde:
Acm, chem, mbravenboer, jelmervos, brammetje, D2k, Nielsz, tomato, freak007, pelle, vgouw, JRobert, alarmnummer, .oisyn, arien, dusty, janoz, razor-x,skinny, wiebra en mijn vriendin
Jongens het gaat jullie goed! ik ga mijn rechten missen
p.s. niet huilen en geen boze gezichten, jullie kunnen me allemaal nog zien op de /14 meeting in den Bosch waar ik de beroemde "wasigh tour" wegens overweldigend succes zal herhalen!(en anders kun je me altijd nog bellen, mailen, icq-en of msn-en