New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
ik heb het nog nooit gezien dat iemand dat heeft gedaan.
ik kan het je niet zeker zeggen maar volgens mij gaat ie dat niet leuk vinden, denk dat je wel errors krijgt
probeer het eens uit
ik kan het je niet zeker zeggen maar volgens mij gaat ie dat niet leuk vinden, denk dat je wel errors krijgt
probeer het eens uit
Hi,
Ik weet dat Padus en Nero ondertussen naar meerdre burners kunnen schrijven, maar de vraag is: mogen ze op dezelfde IDE kabel zitten als master-slave?
Ik weet dat Padus en Nero ondertussen naar meerdre burners kunnen schrijven, maar de vraag is: mogen ze op dezelfde IDE kabel zitten als master-slave?
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
probeer het, nero geeft vaak wel een waarschuwing van iets dat ie niet leuk vindt
2 * 24 * 150kb/s = 7,2Mb/s
Theoretisch moet het dus makkelijk kunnen, kan de IDE controller wel aan. In de praktijk? Geen idee, probeer het eens
Theoretisch moet het dus makkelijk kunnen, kan de IDE controller wel aan. In de praktijk? Geen idee, probeer het eens
Verwijderd
Matched: 2
neh gaat niet lukken met 2 branders tegelijk, dan krijg je buffer onderruns...
Of je moet scsi pakken dan gaat het met gemak..
Of je moet scsi pakken dan gaat het met gemak..
lite-ons hebben buffer underrun protection, dus dat zou goed moeten gaan... als ie te weinig data binnenkrijgt, schakelt ie gewoon terug naar een iets lagere schrijfsnelheid. maar waarom wil je eigenlijk 2 branders in 1 pc? brand je vaak "voor anderen" o.i.d.?
Met data wel, audio zou ik eerst naar HDD doen want door het stoppen/starten krijg je tikken
Ide kan maar 1 apparaat benaderen met de 1 ide bus
. Dus het is brander a of brander b. Als brander A data krijgt en slaat het op in de buffer zit brander b te wachten tot hij weer data krijgt. Opzich is het klote dat de meeste branders 2 Mb buffer hebben want dat moet je sneller bij bufferen
.
Raid kaart kopen daar dan je HD aan hangen (1 is zat
).
En dan je brander 1 op ide 1 master, brander 2 op ide 2 master. En dvd/cd-rom op ide 1 slave.
Dan heb je echt optimaal brandgenot
.
Waarom een raidkaart
Omdat je hd dan bijvoorbeeld op pio4 of udma 33 gaat zitten, en dat is niet al te snel...
Raid kaart kopen daar dan je HD aan hangen (1 is zat
En dan je brander 1 op ide 1 master, brander 2 op ide 2 master. En dvd/cd-rom op ide 1 slave.
Dan heb je echt optimaal brandgenot
Waarom een raidkaart
kan makkelijk hoor
heb het hier ook gedaan op mijn PIII
vanaf mijn DVD on the fly naar mijn sony en van mijn cdrom naar mijn HP fikker. ging hartstikke goed.
heb het hier ook gedaan op mijn PIII
vanaf mijn DVD on the fly naar mijn sony en van mijn cdrom naar mijn HP fikker. ging hartstikke goed.
Dat is precies wat ik wilde (daartoe heb ik ook een fasttrak 100 kaartje gekocht), maar ik wist dus niet of je één HDD aan een raid kaart kunt hangen zonder data te verliezen, en zonder je OS opnieuw te hoeven te installeren.Op zondag 02 juni 2002 11:32 schreef Termi het volgende:
Raid kaart kopen daar dan je HD aan hangen (1 is zat).
Dan heb je echt optimaal brandgenot.
Waarom een raidkaartOmdat je hd dan bijvoorbeeld op pio4 of udma 33 gaat zitten, en dat is niet al te snel...
kan dat?
zie ook:
deze thread
Pagina: 1