24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Het is in Nederland maar zonder BTWOp woensdag 29 mei 2002 11:28 schreef Timbos het volgende:
http://www.tweakers.net/pricewatch/21146
Tis zelfs goedkoper dan duitsland, ik zou zeggen doen!
Ik kan hem via mijn vader zijn bedrijf zonder BTW inkopenOp woensdag 29 mei 2002 11:37 schreef Timbos het volgende:
Dus met BTW wordt het 655. Tis wel een redelijk lage prijs in nederland voor die camera. Je zou nog dan op aanbiedingen van (online)winkels kunnen letten voor een nog mindere prijs.
Verwijderd
dan zou ik het doenOp woensdag 29 mei 2002 11:48 schreef racoon het volgende:
[..]
Ik kan hem via mijn vader zijn bedrijf zonder BTW inkopen
Hehe, nee zonder gekheid, gewoon doen en mijns inziens minimaal 128 mb erbij kopen + de 16 die er standaard wel bij zit heb je genoeg voor een redelijk aantal snapshots. Wil je meer kun je altijd bijkopen (zo duur is het niet meer).
S30 is goede camera, ga hem zelf ook kopen, weet alleen nog niet waar (zo zonder BTW klinkt interessant, maar ik ken niemand die gek genoeg is om dat voor me te doen (denk ik))...
Zo wat ik gezien heb is de S30 iig in zijn prijsklasse een van de beste die je kunt krijgen en voor die prijs al helemaal
Minimaal 64, maar liever 128MB zou ik zo zeggen. Ligt natuurlijk ook aan je budget, maar als je 550 euro een camera uitgeeft kan die 70 euro voor 128MB er ook nog wel vanaf. Misschien kun je nog wat van de prijs afsnoepen?Op woensdag 29 mei 2002 12:00 schreef racoon het volgende:
Hoeveel MB zou ik er dan bij nemen
Gewoon via je vaders bedrijf laten bestellenOp woensdag 29 mei 2002 18:47 schreef Sorcerer@ het volgende:
Damn, mag ik hem niet mee bestellen
Hehe, nee zonder gekheid, gewoon doen en mijns inziens minimaal 128 mb erbij kopen + de 16 die er standaard wel bij zit heb je genoeg voor een redelijk aantal snapshots. Wil je meer kun je altijd bijkopen (zo duur is het niet meer).
S30 is goede camera, ga hem zelf ook kopen, weet alleen nog niet waar (zo zonder BTW klinkt interessant, maar ik ken niemand die gek genoeg is om dat voor me te doen (denk ik))...
Zo wat ik gezien heb is de S30 iig in zijn prijsklasse een van de beste die je kunt krijgen en voor die prijs al helemaal
mijn pa heeft geen eigen bedrijf
En hij werkt bij een multinational, denk niet dat die snel voor mijn pa ff een BTW loze digicam aan willen schaffen
maar ik moet zeggen als je een beetje aan het schieten bent en niet de mislukte foto's meteen verwijderd houdt ie ongeveer op bij een fototje of 60. Ik moet zeggen ik vindt wel weinig.
Ik werk in een discotheek en dan is het altijd leuk auwehoeren met zo'n camera. Maar ik ga er zeker nog een 128 MB kaartje bijhalen.
Wat me helemaal 100% meeviel is dat ik die 60 foto's kan maken met flits zonder dat de batterij leeg gaat. Da's pas echt lekker
Mijn netwerkje
Eentje van de mediamarkt + 128 + accu.
oja even om te stoeven een simpel rekensommetje hoeveel die camera mij kost
Overzicht Camera Canon Powershot S30 Mediamarkt
Camera699
Flashcard 128 mb90
Extra accu70gulden
Korting-10
987-8472,20371-1866
belastingvoordeel 45% -839
Netto bedrag te betalenin Fl.-1026
Toch fijn zo'n voordeeltje
gewoon verrekend met mijn bonus van september 2002
Basement Bios ---- Exo-S
Ehh, moeten dat geen euro's zijn?Op donderdag 30 mei 2002 13:20 schreef Mystikal het volgende:
Yes, ik heb hem nu dus ook.
Eentje van de mediamarkt + 128 + accu.
oja even om te stoeven een simpel rekensommetje hoeveel die camera mij kost
Overzicht Camera Canon Powershot S30 Mediamarkt
Camera699
Flashcard 128 mb90
Extra accu70gulden
Korting-10
987-8472,20371-1866
belastingvoordeel 45% -839
Netto bedrag te betalenin Fl.-1026
Toch fijn zo'n voordeeltje
gewoon verrekend met mijn bonus van september 2002
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een deal bij pc-vergelijk 2x canon s30 voor € 1310, dus 650 per camera en verzendkosten. Is toch een prima deal. Gisteren besteld en morgen wordt ie geleverd. Super toch !! en nu terwijl de canons zo moeilijk leverbaar zijn.Op donderdag 30 mei 2002 14:27 schreef Willow het volgende:
Voor dat geld is de s30 een echte aanrader, ik heb m nu zelf zo'n twee weken en heb m aangeschaft voor 519 euroinclusief 128mb cf kaartje, ik had de mzzl dat mijn buurman naar Hong Kong ging en daar liggen de prijzen net iets lager dan in NL, ik heb gewoon Nederlandse menubesturing dus das ook wel handig
ik heb 'm ook...bekijk mijn foto's maar in de topics en oordeel zelf...Op donderdag 30 mei 2002 14:45 schreef racoon het volgende:
Dus jullie menining is gewoon kopen die camera??
hier staan er ook een paar van mij (800x600)
www.canon-s30.tk
als je wil, kan ik nog een paar macro's posten...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Als je wil doen graagOp donderdag 30 mei 2002 14:50 schreef Mooooody het volgende:
[..]
ik heb 'm ook...bekijk mijn foto's maar in de topics en oordeel zelf...
hier staan er ook een paar van mij (800x600)
www.canon-s30.tk
als je wil, kan ik nog een paar macro's posten...
ok, ik heb weer nieuwe foto's op mijn site gezet...ook een foto op 1600x1200...Op donderdag 30 mei 2002 14:55 schreef racoon het volgende:
[..]
Als je wil doen graag
www.canon-s30.tk
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
misschien wel handig om er meteen een hoesje bij te kopen want die mis ik nog en als je nightshots wil gaan maken is een statief(je) ook wel handig [je kunt natuurlijk ook een muur of tafel daarvoor gebruiken] ik had de mzzl dat mijn pa vroeger veel gefotografeerd had en nog een zgan statief had liggen
Dankje ik zal mijn eeerste foto's wel posten zodra ik ze hebOp donderdag 30 mei 2002 16:37 schreef Willow het volgende:
succes ermee dan
Verwijderd
extralars
Niet letten op hoe ze staan ingedeeld....was nog aan het testen met photoshop hoe dat in zijn werk gaat....en ja dit is mislukt
had de camera toen nog maar net. alle foto's zijn gemaakt met standaard instellingen
Mijn netwerkje
Wil hem zo na 12 juni ergens gaan komen (tussen 12 en 25 juni) zouden ze dan weer in grote getalen te leveren zijn?
Verwijderd
dan zou ik voor de canon gaan en niet omdat ik er zelf ook een heb, maar omdat de accesoires van de sony erg duur zijn en de optio in vergelijking met de canon (met de sony weet ik het niet) veel minder opties heeft, maar goed de keus is en blijft natuurlijk altijd aan jezelfOp donderdag 30 mei 2002 18:02 schreef LordLynx het volgende:
Ik wilde er vandaag 1 gaan halen, gewoon in rotterdam, NERGENS te krijgen. Ja, behalve het vitrinemodel bij Kinorama, wat volgens de verkoper de standaard manier is hoe hun digicams verkopen, ze zouden nooit nieuwe toestellen in doos hebben, alleen de exemplaren die in de vitrine staan
Ik baal er namelijk van dat ik daar al 3 weken op moet w88.
Vindt het ook een beetje absurt om zo'n kleine camera in zo'n standaard hoes te stoppen waar wel 3 van die camera's in passen.
beetej ermee showen hoort er ook bij
Mijn netwerkje
ik krijg niet eens....."die heb ik niet, maar die kan ik wel bestellen" Nee ze zeggen gewoon... "die heb ik niet"
Mijn netwerkje
Verwijderd
Verwijderd
Ik wil er namelijk ook wel eentje eigenlijk...en dis een stuk goedkoper..
jawohl.. je kunt foto's maken met 2 of met 10 seconden vertraging.Op zondag 02 juni 2002 18:55 schreef racoon het volgende:
Weet er ook iemand of er op deze camera ook een zelfontspanner zit??
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
En hoe kan je dat instellen dan??Op zondag 02 juni 2002 22:37 schreef CAP-Team het volgende:
[..]
jawohl.. je kunt foto's maken met 2 of met 10 seconden vertraging.
in elk mode (behalve auto mode) het menu-knopje indrukken en dan de transport-mode instellen...Op maandag 03 juni 2002 11:10 schreef racoon het volgende:
[..]
En hoe kan je dat instellen dan??
waarom zeg ik dit, het staat toch in de handleiding??
Ik heb de camera nog niet dus ik wilde dat eerst weten voordat ik hem koopOp maandag 03 juni 2002 13:52 schreef Mooooody het volgende:
[..]
in elk mode (behalve auto mode) het menu-knopje indrukken en dan de transport-mode instellen...
waarom zeg ik dit, het staat toch in de handleiding??
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Das wel makkelijk ja zal eens kijkenOp dinsdag 04 juni 2002 10:18 schreef CAP-Team het volgende:
anders download je de handleiding ff bij canon (sorry weet de exacte link zo niet) kun je precies kijken wat ie allemaal wel en niet kan
can't wait
Wat voor gave dingen dan, kan je een voorbeeld gevenOp woensdag 05 juni 2002 10:23 schreef weerdo het volgende:
Nu een half jaar in het bezit van die camera. Geweldig speelgoed. Mijn ervaringen zijn dat mensen aan wie ik de camera in handen druk binnen een paar minuten gewoon ermee kunnen werken, en dat er genoeg mogelijkheden opzitten om echt gave dingen te kunnen doen.
Verwijderd
laat maar 'k was te snel:
Movie mode with sound: QVGA (320x240 up to 30 sec), and Q2VGA (160x120 up to 120 sec).
Verwijderd
ff uitproberen...Op vrijdag 07 juni 2002 12:46 schreef Willow het volgende:
ff een vraagje, ik haalde gisteren mijn camera uit mijn tas (uit een hoesje uiteraard) maar toen ik m opendeed ging ie vrijwel meteen weer uit, wat bleek als de lenscover open is en je drukt (als je de camera van de voorkant bekijkt) rechtsonder op de lenskap dan schakelt de camera zich automatisch uit, nu is mijn vraag of dat bij jullie ook zo is (degenen die m al hebben) of dat dit toch een defect is
neuh, geen last van...
Verwijderd
nee, dat klopt niet, je kan er een Microdrive in doen, die zijn er tot 1 gig, dus er kan echt wel meer in.Op zaterdag 08 juni 2002 13:34 schreef Most_Master het volgende:
Hier staat dat er maar max 128 geheugen in kan, klopt dat? Lijkt me raar namelijk.
Voor meer info, brochures en handleidingen: http://www.powershot.com/Op zaterdag 08 juni 2002 13:34 schreef Most_Master het volgende:
Hier staat dat er maar max 128 geheugen in kan, klopt dat? Lijkt me raar namelijk.