IRC support voor lcd?

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:29
is dat er met een bepaald progje, ik heb sinds kort een lcd, en heb lcd smartie en nog een vergelijkbaar progje, daar kan het niet mee.

ik weet niet of er progjes bestaan die het kunnen , maar ik zou er graag een zien die bijv laat zien waar je naam geroepen wordt oid.

ook heb ik al eens ergens een pic. gezien van msn support op een lcd, maar hoe dat gedaan is weet ik niet, lijkt me namelijk ook erg makkelijk, want die popup is behoorlijk irritant!

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 09:07
highlight aanzetten met een piepje en speakers aan :Z

of zelf iets coden in een programmeertaal naar keuze :)

• Robino
  • Laatst online: 15:03
Dat zou wel :9~ zijn ja.
Maar zou dat dan ook kunnen op een 2*20 LCD scherm :?

• Maverick
Op woensdag 29 mei 2002 10:53 schreef Rappie het volgende:
highlight aanzetten met een piepje en speakers aan :Z

of zelf iets coden in een programmeertaal naar keuze :)
ja, geluid vroeg ik niet om |:( dan had ik wel een grote speaker gekocht ipv een lcd he.

• Maverick
Op woensdag 29 mei 2002 10:54 schreef Rave17 het volgende:
Dat zou wel :9~ zijn ja.
Maar zou dat dan ook kunnen op een 2*20 LCD scherm :?
waarom zou dat niet kunnen?

ik dacht aan iets om dan bijv om de zin met je naam erin op je lcd voorbij te laten scrollen, dan weet je of je je game ervoor moet verlaten of dat je nog ff verder kunt spelen :)

Verwijderd

Als ik wat verstand had gehad van IRC dan zou ik het voor grafische LCD wel in PowerLCD kunnen zetten, maar ik heb dus geen verstand van die scripting taal van mIRC enzo.

Die MSN-info zal wel een prog van mij geweest zijn, want denk dat ik nog steeds de enige ben die dat ondersteund in PowerLCD zit het alvast... (ook in ChronoLCD voor 2x16 LCD's, maar is heel oud ondertussen)

• Maverick
Op woensdag 29 mei 2002 11:03 schreef Mr.ChronoM het volgende:
Als ik wat verstand had gehad van IRC dan zou ik het voor grafische LCD wel in PowerLCD kunnen zetten, maar ik heb dus geen verstand van die scripting taal van mIRC enzo.

Die MSN-info zal wel een prog van mij geweest zijn, want denk dat ik nog steeds de enige ben die dat ondersteund in PowerLCD zit het alvast... (ook in ChronoLCD voor 2x16 LCD's, maar is heel oud ondertussen)
powerlcd?
nog nooit van gehoord :P
zal er eens naar zoeken :) tnx.

Chronolcd is voor 2X16? powerlcd niet? :?

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 10:52 schreef Maverick het volgende:
is dat er met een bepaald progje, ik heb sinds kort een lcd, en heb lcd smartie en nog een vergelijkbaar progje, daar kan het niet mee.

ik weet niet of er progjes bestaan die het kunnen , maar ik zou er graag een zien die bijv laat zien waar je naam geroepen wordt oid.

ook heb ik al eens ergens een pic. gezien van msn support op een lcd, maar hoe dat gedaan is weet ik niet, lijkt me namelijk ook erg makkelijk, want die popup is behoorlijk irritant!
Topic Op GoT........
Pagina: 1