Toon posts:

Hanengedrag Moderators

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In [topic=502135] wordt henk800 verweten dat ie in 6 post nog niet nuttigs heeft bijgedragen. Echt productief is tie niet, maar ik ben het met henk800 eens dat dit goedlopende topic door inmenging van moderators compleet uit zijn verband wordt getrokken. De manier waarop henk800 het gebracht heeft is weer wat minder natuurlijk, maar daar kan ik me ook nog wel wat bij voorstellen, als er zo enorm hanerig wordt opgetreden.

Waarom is hlpdsk gaan lopen jammeren over dat kicken? de discussie was al verder (opgelost zelfs!) en het topic kon beter op slot gezet worden met een verwijzing naar de FAQ oid.

edit:
Ik zie net dat tweedz gebanned is, waar gaat dit nou weer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Ik gok dat henk800 een cloon is van tweedz.

Die reacties van henk800 horen gewoon NIET op GOT.
Tot 3x toe dan nog |:(

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Als ik het zo lees waren het kloontjes van elkaar.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het waren inderdaad kloontjes, dus exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Nog even over dat irri gekick.

Er zijn hier >45000 users op GOT.
Die hebben allemaal evenveel recht op hulp/antwoord.

Als dan een paar mensen het nodig vinden om te kicken om meer aandacht te krijgen worden andere mensen benadeeld.

Dat is geheel oneerlijk.
Het staat DUIDELIJK in de FAQ dat dit niet toegelaten.
Een moderator heeft daar iets van gezegd (zoals alle mods doen) en jij durft nu beweren dat die reactie verkeerd is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
het is toch gewoon de bedoeling en hun goed recht dat moderators iemand op de regels wijzen? Hoort gewoon bij hun taak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen op hun gedrag wijzen is ok, ik bedoel alleen maar dat dat topic beter met een verwijzing dichtgegooid had kunnen (moeten?) worden. Nu gaan er 2 andere mods overheen en komt er een discussie die eigenlijk hier had moeten plaatsvinden (zonder kloontjes natuurlijk!)
Op deze manier wordt het forum toch alleen maar meer vervuilt? N'est pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

tweedz mag inderdaad eventjes afkoelen (niet permanent dus). De feiten lagen gewoonweg teveel in zijn nadeel, mocht het een klasgenoot zijn geweest dan magtie die hartelijk bedanken in ieder geval.

Bijsturend reageren als moderator vind ik toch wel in een kompleet andere categorie vallen dan hetgeen henk800 deed to be honset.

En tsja, een nieuwe gebruiker met 4 reacties die al zijn reacties in één topic ten faveure van de topicstarter neerplemst komt mij niet als "toevallig"meer over, zeker als je de manier waarop ook meeneemt. Zeker als het inderdaad van hetzelfde IP komt (al dan niet proxy). Het lag er tè dik bovenop gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 10:13 schreef Jaymz het volgende:
tweedz mag inderdaad eventjes afkoelen (niet permanent dus). De feiten lagen gewoonweg teveel in zijn nadeel, mocht het een klasgenoot zijn geweest dan magtie die hartelijk bedanken in ieder geval.

Bijsturend reageren als moderator vind ik toch wel in een kompleet andere categorie vallen dan hetgeen henk800 deed to be honset.

En tsja, een nieuwe gebruiker met 4 reacties die al zijn reacties in één topic ten faveure van de topicstarter neerplemst komt mij niet als "toevallig"meer over, zeker als je de manier waarop ook meeneemt. Zeker als het inderdaad van hetzelfde IP komt (al dan niet proxy). Het lag er tè dik bovenop gewoon
Ok das duidelijk, maar waarom is het topic niet gewoon afgesloten. Als dat gebeurt was had tweedz ws. hier komen huilen en had hij hier netjes de regeltjes te weten gekomen. lijkt me beter voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Hij begint overigens zelf die discussie :P

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13784685#13784685

Let op datum van deze reactie, en datum van de reactie ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:38

Cyphax

Moderator LNX
Op dinsdag 28 mei 2002 10:17 schreef Bagger het volgende:

[..]

Ok das duidelijk, maar waarom is het topic niet gewoon afgesloten. Als dat gebeurt was had tweedz ws. hier komen huilen en had hij hier netjes de regeltjes te weten gekomen. lijkt me beter voor iedereen?
De bedoeling is nog steeds dat mensen die regeltjes weten VOORDAT ze posten, door de FAQs te lezen. Dat gebeurt te weinig, of ze houden zich er niet aan.
Wat dat betreft zou het handig zijn om te kunnen zien of een user de FAQ eens heeft geopend of niet, dan weet je of iemand onwetend bezig is of er gewoon lak aan heeft. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op dinsdag 28 mei 2002 10:19 schreef Jaymz het volgende:
Hij begint overigens zelf die discussie :P

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13784685#13784685

Let op datum van deze reactie, en datum van de reactie ervoor :)
Als nou in de log nog een logout van tweedz en een registratie van Henk800 tussen deze twee tijden staat dan is het zeker een kloon.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ff Henk800 Ik ben dus inderdaad een klas genoot van Tweedz. De rede dat ik dit heb gedaan is omdat ik het niet eenz ben met het bijsturen en andere actie's van moderators. Ze gaan namelijk te ver. Tweedz had zijn antwoord al en als ze niet hadden gereageerd en het het topic hadden gesloten met een melding dat hij geduldig moest zijn was er niets aan de hand geweest. Ik ben ook een gebruiker van GOT en dan niet als henk800 (Duhhhh dat was al duidelijk denk ik) ik ga me steeds meer irriteren aan het gedrag van de moderators. Ik hoop dat alles zo duidelijk is aangezien deze gebruiker henk8000 zometeen ook wel geband zal worden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 13:37 schreef henk8000 het volgende:
Hier ff Henk800 Ik ben dus inderdaad een klas genoot van Tweedz. De rede dat ik dit heb gedaan is omdat ik het niet eenz ben met het bijsturen en andere actie's van moderators. Ze gaan namelijk te ver. Tweedz had zijn antwoord al en als ze niet hadden gereageerd en het het topic hadden gesloten met een melding dat hij geduldig moest zijn was er niets aan de hand geweest. Ik ben ook een gebruiker van GOT en dan niet als henk800 (Duhhhh dat was al duidelijk denk ik) ik ga me steeds meer irriteren aan het gedrag van de moderators. Ik hoop dat alles zo duidelijk is aangezien deze gebruiker henk8000 zometeen ook wel geband zal worden :-(
hoe heet je origineel dan? henk80 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 13:38 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

hoe heet je origineel dan? henk80 ?
Nee henk 8 haha

Ok nu stop ik met kutten mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hier ff Henk800 Ik ben dus inderdaad een klas genoot van Tweedz. De rede dat ik dit heb gedaan is omdat ik het niet eenz ben met het bijsturen en andere actie's van moderators. Ze gaan namelijk te ver. Tweedz had zijn antwoord al en als ze niet hadden gereageerd en het het topic hadden gesloten met een melding dat hij geduldig moest zijn was er niets aan de hand geweest.
Ow, dus moeten wij maar topics sluiten zodat jij geen kansarme flames kan maken, als we willen bijsturen..

Jij moet je gewoon inhouden en niet zo dom reageren... Accepteer dat wij een beetje een opmerking maken bij het schoppen van een topic
Ik ben ook een gebruiker van GOT en dan niet als henk800 (Duhhhh dat was al duidelijk denk ik) ik ga me steeds meer irriteren aan het gedrag van de moderators. Ik hoop dat alles zo duidelijk is aangezien deze gebruiker henk8000 zometeen ook wel geband zal worden :-(
Deze wordt inderdaad geband.. Maak geen klonen meer aan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dankzij loseracties als deze komt bij mij meer en meer de neiging omhoog om die :r kennisnet proxy's te gaan bannen. :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Als je commentaar hebt zeg het dan met je normale gezicht en verschuil je niet achter een kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is gewoon Tweedz zelf en die gaat dan ook gebanned worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Misschien ook eens nuttig: Commentaar leveren kan ook zonder te schelden of :r. We zijn (hopelijk) allemaal volwassen (qua geest) genoeg om dat te beseffen

Voor de mensen die niet van tekst houden:
Afbeeldingslocatie: http://www.bondtegenvloeken.nl/images/galerij/thumb_poster_nergens.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Hier ff Henk800 Ik ben dus inderdaad een klas genoot van Tweedz. De rede dat ik dit heb gedaan is omdat ik het niet eenz ben met het bijsturen en andere actie's van moderators.
Waarvoor zijn moderators dan, in jouw ogen?
Ze gaan namelijk te ver. Tweedz had zijn antwoord al en als ze niet hadden gereageerd en het het topic hadden gesloten met een melding dat hij geduldig moest zijn was er niets aan de hand geweest.
Dacht toch echt dat Tweedz het bericht na 10 uur weer omhoog hebt geschopt... Dat hij zulke reacties krijgt, lijkt mij niet meer dan logisch. Zij zijn immers de moderators, en zijn er om sturende opmerkingen te maken.
Ik hoop dat alles zo duidelijk is aangezien deze gebruiker henk8000 zometeen ook wel geband zal worden :-(
Dat lijkt mij duidelijk :{

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gehele topic
Je zit hier op GoT.. volgens mij een plek waar je (vroeger) gewoon normaal een vraag kon stellen, maar met dit soort (cloon)actie's begint mijn broek toch wel af te zakken...

Dit bedoelde ik nou in topic: [topic=499605]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 11:22
Op dinsdag 28 mei 2002 13:45 schreef Predator het volgende:

[..]

Als je commentaar hebt zeg het dan met je normale gezicht en verschuil je niet achter een kloon.
Stel je zijn situatie eens voor :z
Er is best wat voor zijn gedrag te zeggen.
Wat tweedz deed was wel gewoon kicken.
Een modje zou dat toch duidelijk uit kunnen leggen lijkt me.
Henk200 was vervolgens fout bezig maar er had al een slotje op kunnen zitten. DR of HlpDsk hadden dat al lang kunnen doen omdat het duidelijk was dat de oplossing er was en de kans dat er nog iets nuttigs uit zou komen erg klein was.
Vervolgens had er wat mij betreft direkt iemand iets aan die henk200 moeten doen. Gewoon het topic dicht kicken want met drie van zulke opmerkingen ging dat topic toch niet meer opschieten.

De beste stuurlui staan weer eens aan wal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Op dinsdag 28 mei 2002 13:44 schreef JvS het volgende:
Dankzij loseracties als deze komt bij mij meer en meer de neiging omhoog om die :r kennisnet proxy's te gaan bannen. :()
Van mij mag je, alleen of andere mensen dat leuk vinden :)
Volgens mij zitten echt _veel_ mensen via Kennisnet. Ik zelf onder andere. Ik heb dan wel een scrippie waardoor ik gewoon via m'n thuiscomputer kan surfen, maar dat hebben anderen niet.

[edit]
Over die kick, dat had eigenlijk gewoon een OW moeten opleveren. Leren de users het vanzelf wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 14:37 schreef Jesse het volgende:

[..]

Stel je zijn situatie eens voor :z
Er is best wat voor zijn gedrag te zeggen.
Wat tweedz deed was wel gewoon kicken.
Een modje zou dat toch duidelijk uit kunnen leggen lijkt me.
Henk200 was vervolgens fout bezig maar er had al een slotje op kunnen zitten. DR of HlpDsk hadden dat al lang kunnen doen omdat het duidelijk was dat de oplossing er was en de kans dat er nog iets nuttigs uit zou komen erg klein was.
Vervolgens had er wat mij betreft direkt iemand iets aan die henk200 moeten doen. Gewoon het topic dicht kicken want met drie van zulke opmerkingen ging dat topic toch niet meer opschieten.

niet mee eens:

topic wordt geopend in foutief forum.
DR moved het naar het goede forum (handig voor de search later)
topicstarter wordt (terecht) gewezen op wel een heel snelle kick (na een half uur) door een ander modje.
jammer genoeg voelen (sommige) mensen zich dan vaak snel aangevallen en reageren dan weer morrig ipv het gewoon ter harte te nemen de volgende keer.
daar wordt weer door (andere) mods op gereageerd (wellicht ook via SM topics)

Het inspringen van henk800 (klasgenoot of clone) is totaal onnodig en belachelijk.

Dat het even duurt voor een mod dit ziet tsjah, dan krijg je jerry springer reakties van anderen.

Jouw voorstel; dit topic had gelijk gesloten moeten worden suggereert dat topics die beantwoord zijn op slot moeten; volgens mij is dat geen normaal GoT-gedrag :)
Slotje kwam pas aan de orde NA onnodige posts van henk800.

ps mods zijn vrijwilligers! (wat een hondebaan soms, zou niet graag in hun schoenen staan; hulde voor het geduld!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 28 mei 2002 14:37 schreef Jesse het volgende:

Vervolgens had er wat mij betreft direkt iemand iets aan die henk200 moeten doen.
Dat is ook gebeurd, vlak voordat de draad op slot ging kwam ik er (via SM) achter. DR was me net voor. Iedere andere mod had hetzelfde gedaan overigens, maar we zitten nou eenmaal niet elke seconde van de dag op het forum :P
Gewoon het topic dicht kicken want met drie van zulke opmerkingen ging dat topic toch niet meer opschieten.
Klopt.
Ik wil _iedereen_ er overigens op wijzen dat het topic 5 dagen oud was toen deze reactie werd geplaatst:
Op dinsdag 28 mei 2002 08:41 schreef tweedz het volgende:
Dat het een moderator was had ik niet eens gezien. En er staat ook duidelijk dat ik het echt op dat moment echt meteen nodig had!! Dus een dag wachten was te lang,.. En dat je dan meteen arrogant wordt genoemd,... boeiuh!!
Sorry hoor, maar dan zoek je het ook wel een klein beetje op :{ En drie minuten later was henk800 geregistreerd. Errug toevallig dus (zelfs voor een klasgenoot) me dunkt
Ik zou dat in deze iets willen nuanceren: De mensen die iets minder resources hebben dan ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 15:07 schreef nickles het volgende:

Jouw voorstel; dit topic had gelijk gesloten moeten worden suggereert dat topics die beantwoord zijn op slot moeten; volgens mij is dat geen normaal GoT-gedrag :)

ps mods zijn vrijwilligers! (wat een hondebaan soms, zou niet graag in hun schoenen staan; hulde voor het geduld!)
Uit de SM FAQ:
Nadat het geposte probleem is opgelost, wordt de thread op slot gezet.
Heb ik iets over het hoofd gelezen?

En zo rot is het leven van een mod ook weer niet. Het is zelfopgelegd dus zullen ze er vast wel een soort plezier uithalen.
In een ideaal forum zijn er geen moderators..... heerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 15:27 schreef Bagger het volgende:
Heb ik iets over het hoofd gelezen?
Ja, dit geldt alleen voor [forum=26] ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Op dinsdag 28 mei 2002 15:28 schreef blackd het volgende:

[..]

Ja, dit geldt alleen voor [forum=26] ;)
Indd :)
Daarom staat het ook in de SM faq en niet in de algemene FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Op dinsdag 28 mei 2002 15:27 schreef Bagger het volgende:

En zo rot is het leven van een mod ook weer niet. Het is zelfopgelegd dus zullen ze er vast wel een soort plezier uithalen.
In een ideaal forum zijn er geen moderators..... heerlijk ;)
Ik denk niet dat de mods er een plezier in scheppen om topics op slot te gooien. Volgens mij willen ze gewoon het forum mooi houden en is dat hun motivatie.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:06
Op dinsdag 28 mei 2002 15:10 schreef Jaymz het volgende:
Dat is ook gebeurd, vlak voordat de draad op slot ging kwam ik er (via SM) achter.
dankzij mij *D

ontopic, ik heb zelf een paar daagjes geleden een topic in LA geopent waarin ik had gezegt dat het modbeleid wat slapjes inelkaar zit.
Maar als ik nu lees dat er een bannetje is gevallen houd internetinfo zijn mondje :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 28 mei 2002 16:09 schreef internetinfo het volgende:

[..]

dankzij mij *D

ontopic, ik heb zelf een paar daagjes geleden een topic in LA geopent waarin ik had gezegt dat het modbeleid wat slapjes inelkaar zit.
Maar als ik nu lees dat er een bannetje is gevallen houd internetinfo zijn mondje :*
Als je dat draadje goed gelezen hebt geef ik volgens mij aan wat je in dit soort situaties van ons kunt verwachten (als wij beiden nu dezelfde thread in gedachten hebben :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Op dinsdag 28 mei 2002 16:19 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Als je dat draadje goed gelezen hebt geef ik volgens mij aan wat je in dit soort situaties van ons kunt verwachten (als wij beiden nu dezelfde thread in gedachten hebben :P).
en als je mijn post goed leest zie je dat ik het er juist mee eens ben ;)

en ik neem aan dat wij het over dit topic hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Yup. Mijn reactie van 25-05 @ 21:14 is degene die ik bedoelde :) En ik heb je reactie goed gelezen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Op dinsdag 28 mei 2002 16:33 schreef Jaymz het volgende:
Yup. Mijn reactie van 25-05 @ 21:14 is degene die ik bedoelde :) En ik heb je reactie goed gelezen hoor :)
choeso jei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
nickles en Jaymz hebben wel min of meer gelijk eigenlijk bij nader inzien. Ik bedoelde dat ik deze
Op dinsdag 28 mei 2002 13:45 schreef Predator het volgende:

[..]

opmerking van predator kort door de bocht vond. (te)
Ik zou dat in deze iets willen nuanceren: De mensen die iets minder resources hebben dan ons
Ik bedoelde de mensen die het denken beter te weten ;)

Ennuh, met minder resources bedoel je toch niet dat ik dom ben? :z 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 28 mei 2002 17:20 schreef Jesse het volgende:
Ennuh, met minder resources bedoel je toch niet dat ik dom ben? :z 8-)
Nee hoor. Jij ziet geen IP's enzo. Dat zijn de bedoelde resources :P

één van de weinige concrete zaken die wij beiden kunnen zien is het feit dat de reactie een schop van 5 dagen heeft gehad, en vlak daarna (paar minuten) 'iemand anders' de topicstarter gaat verdedigen. Dat hebben veel mensen over het hoofd gezien (daar lijkt het altans op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Op dinsdag 28 mei 2002 15:07 schreef nickles het volgende:
Mijn voorstel was dus een OW naar Henk200 voor zijn flames en een slotje op het topic omdat ie niets nuttigs meer oplevert, hoogstens zelfvoldoening voor wat modjes oid.

Dat dus ja |:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Op dinsdag 28 mei 2002 17:22 schreef Jaymz het volgende:
[knip]
Dus jij kan zomaar zien dat mijn IP xxx.xxx.x.x is! yo vet man ;) (Op zich goede zaak in geval mensen zich misdragen)

Dat die verdediging zo na die reactie kwam had ik idd niet gezien. Als die gozer (?) btw idd een serieus GoT gebruiker was en hij was het eens met de topicstarter was ie nog altijd in LA begonnen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 28 mei 2002 17:30 schreef Jesse het volgende:

[..]

Dus jij kan zomaar zien dat mijn IP xxx.xxx.x.x is! yo vet man ;) (Op zich goede zaak in geval mensen zich misdragen)

Dat die verdediging zo na die reactie kwam had ik idd niet gezien. Als die gozer (?) btw idd een serieus GoT gebruiker was en hij was het eens met de topicstarter was ie nog altijd in LA begonnen lijkt mij.
Jup.

De thread bestaat dan ook uit twee delen. Op die manier moet je dus ook je oordeel vellen. En zo is het oordeel ook geveld (Alleen zie je in de gauwigheid zo snel niet dat er een 'gat' van 5 dagen zit)

Maar zoals je aan m'n icon ziet, kijk ik van ver en van heel dichtbij in de beoordeling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
Op dinsdag 28 mei 2002 17:56 schreef Jaymz het volgende:
Maar zoals je aan m'n icon ziet, kijk ik van ver en van heel dichtbij in de beoordeling :D
:)
Ik zit hier steeds weer naar de wolken te staren maar die Pharhelia komt maar niet aanvliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 16:02 schreef whoami het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de mods er een plezier in scheppen om topics op slot te gooien. Volgens mij willen ze gewoon het forum mooi houden en is dat hun motivatie.
Nee, joh dat begrijp je echt helemaal verkeerd hoor :o

Slotjes zetten is het leukste werk van de hele wereld. Als stiekum niemand kijkt zet ik wel eens zomaar wat topics op slot alleen voor de fun. Even later open ik ze dan weer.
Geeft je toch een gevoel van bikkel zijn :+

Tja bovenstaande quote komt van iemand die de motivatie achter mods snapt in ieder geval :) ;)

Maar goed, hiermee is deze hele GoT-soap wel weer afgelopen met een happy eind voor GoT en een minder happy eind voor sommige andere mensen.

Morgen weer een spannende aflevering in GoT de soap :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.