er zijn de laatste tijden nogal veel topics die niet toegestaan zijn en wat ook in de Faq staat.
er wordt bijvoorbeeld de laatste tijd vaak naar de HK gevraagt terwijl er in de faq staat dat dat niet mag
ook tref ik de laatste tijd wat clone acounts aan, waarvan er dan gezegt wordt dat de clone op slot gaat
ook hier:
ben ik nu een mierenneuker, of zijn de modjes te losjes?
er wordt bijvoorbeeld de laatste tijd vaak naar de HK gevraagt terwijl er in de faq staat dat dat niet mag
ook tref ik de laatste tijd wat clone acounts aan, waarvan er dan gezegt wordt dat de clone op slot gaat
ook hier:
ook worden de newbies steeds erger. Ik weet het, iedereen is newbie geweest, maar tegenwoordig nemen ze niet eens de moeite om de faq te lezen of de seach te gebruikenClone accounts
Je bent gebanned en je opent een nieuwe account onder een andere naam. Of je hebt 2 of meer accounts. Dan heb je een clone account. Dit is reden tot een onmiddellijke IP ban. Inderdaad, clone accounts zijn streng verboden. Het gebruik van een account van een ander om bijvoorbeeld stiekem al in de HK te kunnen kijken of posten is verboden. Dit kan leiden tot een ban van jullie allebei. Access tot bepaalde gebieden moet je verdienen. We verwachten dan ook van jullie dat je zorgvuldig met je account gegevens omgaat.
ben ik nu een mierenneuker, of zijn de modjes te losjes?