Eweka / Cistron / TweakDSL / ????

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 741 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-08 18:42
Aangezien ik nogal een downloader ben en ik hier opgepropt zit met een upload cap van ~16kb/s (chello) ben ik van plan over te stappen naar ADSL...
Nu heb ik op het moment 3 kandidaten staan die mij kunnen bieden wat ik wil (theoretisch). Alleen.. (zie chello) pakt dit dus vaak niet zo uit...

Ik ben dus op zoek naar ERVARING van je zelf of van horen zeggen.. (mits wel betrouwbaar... dus niet pietje die het van harry heeft.. harry die het aan joost verteld en jij hebt het daar weer van ofzo)..

Wat ik dus wil is advies... :) Mag dus ook nog een andere ADSL aanbieders zijn:

Gegevens: Snelheid down / up - download limit - prijs
Eweka PREMIUM: 7800/512 Kb - GEEN - vanaf 92,50
Cistron MAXX: 7800/512 Kb - 100 GB - vanaf 99,-
TweakDSL ULTRA: 8192/512 Kb - 80 GB - vanaf 95,-
Luna ADSL GO: 8192/512 Kb - Fair use policy - vanaf 95,-

Evt. extra's bij Eweka is meerdere IP adressen (2,- p/m) ed.

Alvast bedankt

* TricTrac wil graag wel dat meningen hier onderbouwt worden
* TricTrac wil graag ook dat het draadje doorloopt dus geen geflame oid aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou toch wel voor Eweka gaan .
En als de mods het erg vinden halen ze dit maar weg , tis niet Ali Illegali bedoeld , maar op warezboards hoor ik van mensen met Eweka dat ze regelmatig met 600-700 Kb/s zitten te leechen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Eweka doet alleen wel maanden over het aansluiten, schijnt het. Het klinkt misschien goed, maar het is minder geweldig dan het lijkt :). Bij Cistron of TweakDSL weet je tenminste een beetje wat je krijgt; en persoonlijk zou ik voor Cistron gaan vanwege de hogere limiet en de goede service.

Ik geloof dat hier trouwens ook wel iets in de FAQ over staat; misschien kun je daar even kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:54
luna :? @ luna.nl

geen eerstehand ervaring mee, maar ik zou een tijdje geleden misschien deze nemen, dus heb ik een paar keer gebeld en de service is iig goed.

ging niet door omdat de aansluitkosten toch wel 300 E zijn ;(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets bekend over een actie waar je geen aansluitkosten hoeft te betalen ?
De hoge aansluitkosten is het enige wat me weerhoudt adsl te nemen, anders wat dat :r chello al lang weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
Inderdaad... die aansluitkosten zit ik dus ook een beetje mee... maar zover mij bekent zijn hier geen acties mee :(

Ik zal luna idd even als kandidaad neerzetten in me eerste post....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 16:54
Op maandag 27 mei 2002 23:15 schreef sjaak250 het volgende:
Is er iets bekend over een actie waar je geen aansluitkosten hoeft te betalen ?
De hoge aansluitkosten is het enige wat me weerhoudt adsl te nemen, anders wat dat :r chello al lang weg.
als je al een modem hebt hoef je bij mxstream maar 80 euro aansluitkosten te betalen...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 23:18 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

als je al een modem hebt hoef je bij mxstream maar 80 euro aansluitkosten te betalen...
1 ik heb geen modem
2 Mxstream vraagt teveel geld en zijn nog slomer dan cistron bv :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Eweka duurt 3maanden om aan te sluiten en ze schrijven het geld een week na inschrijving al af.

Tweakdsl, geen idee.
Maar ik heb al 2x geen antwoord op een mail gekregen.
Tweakdsl zou eventueel na verloop van tijd datatraffic via de ams-ix minder mee gaan tellen, ook niks meer van gehoord.

Cistron.
Lijkt op dit moment de beste keuze kwa info, ervaringen van anderen mensen en service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
  • Laatst online: 24-08 12:31
Op maandag 27 mei 2002 22:43 schreef trictrac het volgende:

Eweka PREMIUM: 7800/512 Kb - GEEN - vanaf 92,50
Informeer je eens op het forum van Eweka. Daar staan een aantal verhalen op waar ik niet blij van zou worden.
Cistron MAXX: 7800/512 Kb - 100 GB - vanaf 99,-
Zijn volgens mij erg professioneel. Voeren bijvoorbeeld hun eigen nieuwshierargie. Hebben hun eigen IRC kanaal. Aangezien dat precies dingen zijn die ik belangrijk vind bij een ISP, internet is communicatie tenslotte, hebben die een streepje voor.
TweakDSL ULTRA: 8192/512 Kb - 80 GB - vanaf 95,-
Erg nieuw product. Kan goed uitvallen, kan slecht uitvallen, maar je hebt volgens mij meer kans op procedurele problemen tijdens de aanvraag dan bij bijvoorbeeld Cistron.
Luna ADSL GO: 8192/512 Kb - Fair use policy - vanaf 95,-
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ja, check mijn sig :9 Ik heb dus Cistron Maxx en ik ben zeeeeeeeeer tevreden. Eerst wel wat problemen, maar dat kwam omdat KPN niet mee wilden werken. Ik heb nog geen enkele storing gehad. De snelheid is prima, gewoon constant. Als je een keer de helpdesk moet bereiken, dan heb je die eigenlijk altijd meteen aan de telefoon. En 100 GB is echt wel genoeg. Daarnaast wordt er niks (poorten)geblokkeerd, je mag je eigen server neerzetten. Doen ze allemaal niet moeilijk over.

Over Eweka hoor ik tegenstrijdige verhalen. Als iemand het eenmaal heeft, dan is ie geweldig enthousiast over de snelheid enzo. Maar het duurt wel heel erg lang voordat iemand aangesloten is. Kijk maar eens in het forum van Eweka zelf.

TweakDSL is gewoon cool, maar er zijn nog maar weinig mensen met ervaring.

Anders gebruik ook ff de search, er zijn zat topics over dit 'probleem'. Heb je meteen al je ervaringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Een extra IP adres kost bij eweka €2
Dus geen 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
Op dinsdag 28 mei 2002 13:36 schreef Gehaktbal het volgende:
Een extra IP adres kost bij eweka €2
Dus geen 6 :)
mjah.. weetik.. maar heb er 3 nodig dus vandaar... mits het Eweka word dan.. was ff in de war... zal het veranderen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:57

Floor-is

5.2

Ik heb tweakDSL (doh), werkt prima en die downloadlimiet hebben we niet meer.

Eweka trouwens wel, die hebben fair use en als je daar overheen gaat schijn je goed de sjaak te kunnen zijn.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 09-09 19:33
Op dinsdag 28 mei 2002 14:21 schreef Floris het volgende:
Eew.. op de site staat anders nog steeds een limiet van 80gb.
Als ik dat had geweten, had ik TweakDSL aangevraagd ipv cistron.

Van de andere kant, dat ik er op deze manier achter moet komen dat er een verandering heeft plaatsgevonden, getuigd nou niet bepaald van een betrouwbare isp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:20

Asphyxion

I am, therefor I think

Hiermee kun je tot de volle 8.192 kbit/s downloaden. Dat kan dus oplopen tot 1MByte/s ofwel in enkele seconden een MP3-tje binnenlepelen.
En de overhead dan?

Reel dus ongeveer 800 kB/s:

omdat er ook nogATM, RFC1483 en TCP/IP overhead is, kan je om om te rekenen van kbit/sec op ADSL/ATM nivo naar Kbyte/sec op TCP nivo een omrekenfactor van 10 aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac

Eweka trouwens wel, die hebben fair use en als je daar overheen gaat schijn je goed de sjaak te kunnen zijn.
Geen download limiet meer? Op de site staat nog wel steeds 80 Gb?
Er is mbt het downloaden ook geen fair use policy dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..........
EWEKA een fair use? Waar heb je dat vandaan, ik kan je (uit de eerste hand) vertellen dat die er niet is.

Aansluiten duurde trouwens geen maanden, slechts 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 16:16 schreef NINER het volgende:

[..]

Aansluiten duurde trouwens geen maanden, slechts 5 weken.
Yea right.. ik ken genoeg mensen die o.a. als sinds Januari / Februari / Maart wachten.
En ik zou zeggen, lees de Eweka forums eens.. daar vindt je er ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 16:41 schreef Raven- het volgende:

[..]

Yea right.. ik ken genoeg mensen die o.a. als sinds Januari / Februari / Maart wachten.
En ik zou zeggen, lees de Eweka forums eens.. daar vindt je er ook genoeg.
Nee echt waar, duurde maar 5 weken, 24 jan. aangevraagd, voor 1 maart connectie. Het eweka forum ken ik, zoek er maar eens naar m'n naam. ;)

Ik weet dat er mensen zijn die lang gewacht hebben, dat waren voornamelijk ADSL over ISDN klanten, die kreeg BBned er niet lekker ingeknoopt, is inmiddels verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik zou lekker voor Cistron Maxx gaan :)

Heb het thuis ook.
Gemiddelde download ligt tussen de 550 en 650KB/sec , maar vaak genoeg haal ik 900 dus dat gaat wel goed.

En wat de helpdesk betreft, kan gewoon niet beter.

Je hoeft geen uren aan de lijn te hangen en ze zijn erg behulpzaam als je er echt niet uitkomt.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:27

Crazy D

I think we should take a look.

De helpdesk is op zich wel goed van Cistron, alleen vind ik ze nogal k*t bereikbaar. Vaak in gesprek, of de telefoon gaat wel over maar wordt niet beantwoord... een telefooncentrale lijkt me geen overbodige luxe...

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toevallig gisteren deze mail van Cistron gekregen:
De telefoonnummers van Cistron gaan wijzigen. We hebben al enige tijd
capaciteitstekort op de bestaande telefoonnummers, en we hebben besloten
een ISDN30 in gebruik te gaan nemen. Gevolg daarvan is helaas wel dat
op termijn de meeste van de momenteel in gebruik zijnde telefoonnummers
zullen moeten wijzigen.

We beginnen met het helpdesknummer voor ADSL van Cistron Broadband BV:
dat wordt met ingang van heden:

0172-416184.

Zodra andere nummers wijzigen zullen wij u daarvan op de hoogte brengen.

Cistron Broadband Helpdesk
Dus dat is ook opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Op woensdag 29 mei 2002 10:00 schreef Crazy_D het volgende:
.. een telefooncentrale lijkt me geen overbodige luxe...
Dat toevallig, heb gisteren een mailtje daarover gehad:
We hebben al enige tijd capaciteitstekort op de bestaande telefoonnummers, en we hebben besloten een ISDN30 in gebruik te gaan nemen. Gevolg daarvan is helaas wel dat op termijn de meeste van de momenteel in gebruik zijnde telefoonnummers zullen moeten wijzigen.
Edit: te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Op woensdag 29 mei 2002 10:03 schreef lucy1981 het volgende:
Heb toevallig gisteren deze mail van Cistron gekregen:
Hey die mail heb ik nog niet binnen :? Zijn ze me nu al vergeten, na 2 weken geen line synch meer te hebben? ;)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Hoe zit het nu met Tweakdsl??

Wel of geen datalimiet :)

Anders meld ik me direct aan :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

TweakDSL heeft volgens mij gewoon een datalimiet van 80GB (voor duurste, Ultra, abonnement). Kijk anders zelf ff op de site.

http://www.tweakdsl.nl/

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem Cistron, uts op mijn nick en bekijk mijn motivatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:31

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bij Cistron kun je ook per jaar betalen. Dit heb ik gedaan. Dan is het 1089 euro. Deel dat door 12 en je komt op 90.75 euro uit.

Ik betaal dus 'slechts' 90.75 euro per maand. Dat is goedkoper dan elk ander 'max' abbo. Cistron broadband gaat echt niet zo snel failliet. Bovendien zit je er toch altijd een jaar aan vast.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:30

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 30 mei 2002 13:57 schreef FunkyTrip het volgende:
Bij Cistron kun je ook per jaar betalen. Dit heb ik gedaan. Dan is het 1089 euro. Deel dat door 12 en je komt op 90.75 euro uit.

Ik betaal dus 'slechts' 90.75 euro per maand. Dat is goedkoper dan elk ander 'max' abbo. Cistron broadband gaat echt niet zo snel failliet. Bovendien zit je er toch altijd een jaar aan vast.
Dat vind ik een beetje gevaarlijk, gelet op de historie van Cistron. Maarja, zoals het nu gaat gaat het goed en zou ik het misschien ook wel doen als ik hier geen @Home zou hebben.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
Kan je dan niet gewoon aan het eind van dat jaar betalen... ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 11:38 schreef Crazy_D het volgende:

[..]

Hey die mail heb ik nog niet binnen :? Zijn ze me nu al vergeten, na 2 weken geen line synch meer te hebben? ;)
die email is gestuurd naar het mail-adres dat je hebt opgegeven bij je aanvraag, en naar het mail-adres dat je bij cistron hebt.

Wat het constant overgaan v/d telefoon betreft: de centrale werkt niet helemaal lekker, dit betekent gewoon dat alle medewerkers in gesprek zijn. (wat de laatste tijd niet veel meer voorkomt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Op donderdag 30 mei 2002 16:53 schreef plop het volgende:
die email is gestuurd naar het mail-adres dat je hebt opgegeven bij je aanvraag, en naar het mail-adres dat je bij cistron hebt.
Ik heb die mail nergens ontvangen... mjah dat vind ik niet zo heel boeiend ;)
Wat het constant overgaan v/d telefoon betreft: de centrale werkt niet helemaal lekker, dit betekent gewoon dat alle medewerkers in gesprek zijn. (wat de laatste tijd niet veel meer voorkomt.)
Dan zal het wel mijn pech zijn :P Maar iedere keer als ik bel moet ik het een aantal minuten blijven proberen voordat ie normaal overgaat en beantwoord wordt. Maar ja tis nog steeds stukken beter dan de Chello helpdesk ;)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Op donderdag 30 mei 2002 13:57 schreef FunkyTrip het volgende:
Ja, alleen niet iedereen kan zomaar in 1 keer 1500 euro ophoesten (aansluitkosten ook nog). Ik heb ook dus voor betaling per maand gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
[beetje offtopic]
De baas van cistron (danny ter haar) reageert vaak zelf ook op hun nieuwsgroepen ... zoiets zal je bij veel providers niet zien denk ik :)
[/beetje offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:31

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Op donderdag 30 mei 2002 22:08 schreef Phantom het volgende:

[..]

Ja, alleen niet iedereen kan zomaar in 1 keer 1500 euro ophoesten (aansluitkosten ook nog). Ik heb ook dus voor betaling per maand gekozen :)
oh ja, sommige mensen moeten aansluitkosten betalen >;)

Ik was een MXStream switcher, dus ik had geen aansluitkosten ;)

Maar ook al had ik even niet genoeg geld, dan had ik wel eventjes heel zuinig aan gedaan om op de lange termijn 20 gulden per maand te besparen.

Cistron broadband schijnt behoorlijk goed te draaien momenteel, dus als ze failliet gaan, is het niet dit jaar...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
Ik heb nu ongeveer 4-5 maanden cistron maxx en ben er zéér tevreden over. Nog geen enkele storing gehad!!! en in het begin toen ik de helpdesk belde kreeg ik iemand aan de lijn die er ook nog verstand van had (pffff wat een verlichting na chello). Op mailtjes wordt ook heel snel gereageerd. 100GB is precies genoeg voor mij 8-) Ik zit 2.5 km van de centrale en haal regelmatig over de 800K/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met het usenet van Eweka en TweakDSL kan er op de sites niks van vinden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
*Schop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cistron MAXX users hoe lang heeft het geduurd om aangesloten te worden ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 15:04

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik overweeg al een tijdje om van chello af te stappen het enigste probleem is dat ik mijn telefoonlijn ook weer moet gaan omzetten naar KPN.

Wat zijn eigelijk de aansluitkosten van Cistron?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond de 240 euro. Check de site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

ik zou iig GEEN Eweka nemen.

Ik zit nu al vannaf begin januarie op een lijn te wachten.
Ik heb al vanalles geprobeerd: mailen, bellen, faxen, dreigen maar niks helpt :(

Echt waar, ik heb nog nooit in m'n leven een bedrijf gezien met zo'n slechte service en support!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ik heb de forum van Eweka gelezen en ik word er niet echt happy van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 10:12

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 01 juni 2002 12:31 schreef EL_TURKIE het volgende:
Dit vraag ik me ook af.

Ik overweeg nml. om ook het MAXX pakket te nemen (met name voor de upload) en ik wil wel een beetje snel er van gebruik kunnen maken.

Jammer trouwens dat de aansluit kosten zo hoog zijn (€400 om alles voor elkaar te maken en dan ook nog es €99 abbo geld.)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Ongeveer anderhalve maand. Liep nog een beetje raar in het begin, het was niet helemaal duidelijk of er nou wel of geen linesharing mogelijk was, wel dus, maar daardoor duurde het een paar weekjes langer.
Maar het wisselt heel erg, als je cistron.broadband (newsgroep) in de gaten houdt, zie je dat sommigen met een maand adsl hebben, en anderen 2 maanden moeten wachten. 't Is ook een beetje afhankelijk van hoe snel KPN is, en dat is niet altijd even snel...

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf heb het Eweka Basic abbo genomen toen hhet nog goedkoper was (3 jaar voor 45 euro per maand) en het duurde 6 weken maar het werkt geweldig. Het feit waarom het bij sommige lang duurt is dat ze inderdaar over ISDN willen en dat BBned daar moeilijk over deed. Verder waren er ook veel klachten over het "plagen" van KPN door de lijn gewoon niet te geven. Ik geef toe er waren wat opstartproblemen met eweka maar het is gewoon een onwijs goede provider. Als je gaat kijken op www.speedtest.nl kom je ook achter de snelheden. Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 08-09 19:57

jep

Vet ! Kan ik meer dan 2 terabyte per maand downloaden voor die prijs. Vraag me alleen toch af hoe jullie/trueserver dat ooit gaan financieren als tweakers dat doen :? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Op zaterdag 08 juni 2002 14:28 schreef heidekneus het volgende:
Ik zelf heb het Eweka Basic abbo genomen toen hhet nog goedkoper was (3 jaar voor 45 euro per maand) en het duurde 6 weken maar het werkt geweldig. Het feit waarom het bij sommige lang duurt is dat ze inderdaar over ISDN willen en dat BBned daar moeilijk over deed. Verder waren er ook veel klachten over het "plagen" van KPN door de lijn gewoon niet te geven. Ik geef toe er waren wat opstartproblemen met eweka maar het is gewoon een onwijs goede provider. Als je gaat kijken op www.speedtest.nl kom je ook achter de snelheden. Suc6
Helemaal gelijk,ik heb 4 maanden moeten w88 op adsl via Eweka.(KPN gaf problemen)
Ze hebben de grote stroom gewoon niet zien aankomen,en konden het dus niet aan.
Ondertussen schijnen de problemen opgelost te zijn,ben verder zeer tevreden over Eweka.
Eweka heeft geen FUP,dus downloaden zoveel je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 10:12

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 08 juni 2002 12:17 schreef Crazy_D het volgende:
Ongeveer anderhalve maand. Liep nog een beetje raar in het begin, het was niet helemaal duidelijk of er nou wel of geen linesharing mogelijk was, wel dus, maar daardoor duurde het een paar weekjes langer.
Maar het wisselt heel erg, als je cistron.broadband (newsgroep) in de gaten houdt, zie je dat sommigen met een maand adsl hebben, en anderen 2 maanden moeten wachten. 't Is ook een beetje afhankelijk van hoe snel KPN is, en dat is niet altijd even snel...
dat valt nog mee...

Ik denk dat ik dan toch maar voro het cistron MAXX pakket ga maar dat wordt dan toch niet eerders dan na de zomer (Wil ook een 19" scherm :P )

Anyway. Heeft Chello eigenlijk opzeg termijn of is het gewoon niet meer betalen en opzeggen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Op zaterdag 08 juni 2002 15:50 schreef Phydomir het volgende:

[..]

dat valt nog mee...

Ik denk dat ik dan toch maar voro het cistron MAXX pakket ga maar dat wordt dan toch niet eerders dan na de zomer (Wil ook een 19" scherm :P )

Anyway. Heeft Chello eigenlijk opzeg termijn of is het gewoon niet meer betalen en opzeggen?
1 maand volgens mij maar. Maar staat ook vast wel ergens in het contract... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Om te beginnen. Ik ben een beetje bevooroordeeld want ik maak gebruik van de diensten van Eweka (premium verb.).

Ik weet niet of de geruchten waar zijn...maar Cistron Broadband zou failliet gaan (??) of overgenomen worden door Concepts (??).
Bij Eweka duurde het aansluiten idd wat langer (zo leek het) maar volgens mij was dit in die tijd bij Cistron ook zo.

De snelheid bij Eweka is echt SUPER!! Vanaf Tucows haal ik geregeld meer dan 600 kb/sec !!! (wel ff downloadaccelerator installen natuurlijk!)

Luna ken ik verder niet...maar ja de aansluitkosten zijn idd erg hoog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Op dinsdag 11 juni 2002 10:48 schreef TheVisionMaster het volgende:
Ik weet niet of de geruchten waar zijn...maar Cistron Broadband zou failliet gaan (??) of overgenomen worden door Concepts (??).
Woei onder welke steen heb jij gelegen? :P Cistron Internet Services BV (dial up gebeuren dus) is overgenomen door Concepts, Cistron Broadband (adsl dus) is alive and kicking.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij 2 weken om precies te zijn...

ging sneller als ik dacht, maar ik ben wel blij met cistron MAXX.

Ik kom vanaf Chello, en dat was alleen maar ellende.....

Ik heb ook eweka overwogen, maar heb uiteindelijk toch voor cistron gekozen...

Die GEEN datalimiet van eweka is aantrekkelijk, maar dat houden ze hoogstwaarschijnlijk niet vol, aangezien het voornamelijk leechers aantrekt, en dat gaat ze misschien wel de kop kosten...

Polluxes is happy met cistron MAXX :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Op dinsdag 11 juni 2002 10:56 schreef Crazy_D het volgende:

[..]

Woei onder welke steen heb jij gelegen? :P Cistron Internet Services BV (dial up gebeuren dus) is overgenomen door Concepts, Cistron Broadband (adsl dus) is alive and kicking.
Hmmm, Cistron Internet Services is overgenomen door Concecpts ja, maar zij mogen de naam Cistron zover ik weet niet dragen. Cistron gaat dan ook verder met cistron Dial-Up voor mensen die inbellen met een modem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat info over Eweka:
Ik ben zelf ook orienterende voor het nemen van een ADSL aansluiting en na het lezen van jullie ervaringen met Cistron en Eweka de proef op de som genomen door even langs het vestigingsadres van Eweka te rijden (toch in de buurt)met het idee om even te babbelen en een foldertje mee te nemen, hopende zodoende een beetje idee te krijgen van de mensen, organisatie etc. De algemene teneur over Eweka op dit forum werd bevestigd; een klein, achterafgelegen bedrijfs'hokje' op een industrieterrein in Alkmaar dat hoogstens een man of 3 van een werkplek kan voorzien. Aanbellen. Niemand doet open. Niemand te bekennen. Tikken tegen het raam, nogmaals bellen. Alles op slot. Geen teken van leven. Voor het raam een mooie poster met 'official dealer' van Kings administratieve software. Een software implementator dus die een gat in de markt ziet voor ADSL aansluitingen en daar een graantje van wil meepikken.:'(
Ondanks dat ik in de buurt woon: persoonlijk verhaal halen als het allemaal tegenzit is -gezien bovenstaande- waarschijnlijk ook zinloos.
Ik weet niet hoe Cistron erbij ligt, maar ze lijken wel als enige alternatief over te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ken nu idd 3 namen daar:
Dennis, Linda en ene Gerard Koopman

Dennis en Linda zijn de personen die steeds de telefoon opnemen (als dat al gebeurt) en Gerard heeft mijn aangetekende brief ontvangen waarin stond dat ik niks meer met ze te maken wil hebben!

[en sorry, dit is een heeeeel oude discussie. Doe maar niet meer reageren, tenzij je het nodig en nuttig acht]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Room42 schreef op 13 oktober 2002 @ 03:44:
[...]
Ik ken nu idd 3 namen daar:
Dennis, Linda en ene Gerard Koopman

Dennis en Linda zijn de personen die steeds de telefoon opnemen (als dat al gebeurt) en Gerard heeft mijn aangetekende brief ontvangen waarin stond dat ik niks meer met ze te maken wil hebben!

[en sorry, dit is een heeeeel oude discussie. Doe maar niet meer reageren, tenzij je het nodig en nuttig acht]
Dude! :X :X :X

Het topic waar je op reageert is 5 maanden oud man!
De abbo's waar ze het over hebben bestaan soms niet eens meer (luna) of zijn verandert (tweakdsl, eweka). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Novah schreef op 13 oktober 2002 @ 04:31:
[...]
Dude! :X :X :X

Het topic waar je op reageert is 5 maanden oud man!
De abbo's waar ze het over hebben bestaan soms niet eens meer (luna) of zijn verandert (tweakdsl, eweka). |:(
Dus Deze reactie achte jij nuttig en nodig?!? :( :r }:O

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op 13 oktober 2002 @ 12:08:
[...]
Dus Deze reactie achte jij nuttig en nodig?!? :( :r }:O
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

komop mensen, doe even lekker rustig allemaal.

Zelf wil ik voor Cistron gaan als in mei me planet ADLS afloopt, na een tijd het aangekeken te hebben ziet het er allemaal net iets beter uit dan bij Eweka, over tweakdsl weet ik nog te weinig.
Naja tot mei heb ik nog te tijd om dingen uit te gaan kiezen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cistron is constant, weinig storingen.
de laatste paar weken was het wat minder omdat men moest wachten op de levering van een nieuwe load balancing kaart, maar nu heb ik weer volle snelheid, dus geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik zit idd te twijfelen tussen Cistron en TweakDSL daar Eweka net mijn aanvraag verknald hebben voor zichzelf.

Mag ik mensen oproepen hun verbindingen te testen (en op te slaan) op speedsuite?
Dan kunnen anderen daar hun conclusies uit trekken. Ik ben bijvoorbeeld heeel benieuwd naar de snelheden van TweakDSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Ik heb net met tweakdsl gemaild over hun FUP. Zij zeggen dat FUP 100% onbeperkt is.
Geachte heer D. Metz,

FUP betekent bij ons dat er geen limiet is.
Dus 100% onbeperkt.

vriendelijke groet

Suzan Werkmeester
Tweakdsl
In hoeverre kan ik er vanuitgaan dat dit ook daadwerkelijk zo is?

Ik zit nog steeds te te twijfelen tussen eweka, cistron en tweakdsl.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metzie schreef op 28 oktober 2002 @ 15:32:
Ik heb net met tweakdsl gemaild over hun FUP. Zij zeggen dat FUP 100% onbeperkt is.

[...]

wat een idioot. Die heeft er dus geen verstand van (zegt dit wat over tweakdsl?)

je hebt een fup, datalimiet OF onbeperkt. Een onbeperkte fup??? wat een bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Metzie schreef op 28 oktober 2002 @ 15:32:

[...]

Als je met 8mbit de hele dag films zit te leechen (van een server waar ze geen peering overeenkomst mee hebben) en ze staan dat gewoon toe bij al hun klanten, zijn ze binnen de kortste keren failliet...

De uitspraak dat FUP 100% onbeperkt is, is idd wel een vette topper :D

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Vraag of ze je dat zwart op wit willen toesturen via de PTT >:)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

WooK schreef op 28 oktober 2002 @ 16:43:
[...]

Als je met 8mbit de hele dag films zit te leechen (van een server waar ze geen peering overeenkomst mee hebben) en ze staan dat gewoon toe bij al hun klanten, zijn ze binnen de kortste keren failliet...

De uitspraak dat FUP 100% onbeperkt is, is idd wel een vette topper :D
Ik weet niet of je de provider eweka kent, die garanderen Onbeperkt datalimiet. Dus tweakdsl zou dat ook kunnen doen, ik heb een mailtje terug gestuurd met een stukje van hun FAQ, waarin de FUP staat uitgelegd. Als ik alsnog weer te horen krijg dat het onbeperkt is dan ga ik het zeker aanvragen.

Eweka is nogal storings gevoelig namelijk.

I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metzie schreef op 28 oktober 2002 @ 17:01:
[...]

Ik weet niet of je de provider eweka kent, die garanderen Onbeperkt datalimiet. Dus tweakdsl zou dat ook kunnen doen, ik heb een mailtje terug gestuurd met een stukje van hun FAQ, waarin de FUP staat uitgelegd. Als ik alsnog weer te horen krijg dat het onbeperkt is dan ga ik het zeker aanvragen.

dan nog is het gewoon DOM om een onbeperkte fair use te noemen :) wat een koe die medewerker zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Het is ook niet dat bbned de limieten stelt, dat doen de providers zelf. Tweakdsl kan dat dus ook doen, en waarschijnlijk hopen/gokken ze dat ze niet voor 90% klanten krijgen die 24/7 met een paar mbit dataverkeer genereren.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

In navolging van de reply van die susan heb ik het volgende mailtje gestuurd:
Wat is het download limiet ?

[stukje uit de tweakDSL FAQ:]
TweakDSL gebruikt een fairuse policy, hierbij word gekeken naar het totale verbruik van alle abonnees en niet per individu. Hierdoor is het mogelijk dat een abonnee incidenteel veel download en daarop niet wordt aangesproken. Pas als er langdurig een situatie ontstaat dat 1 of meerdere abonnees de dienstverlening naar anderen verstoren, zal er gekeken worden hoe dit opgelost kan worden.

In hoeverre kan jij dus garanderen dat het echt onbeperkt is?

Als je een 100% garantie kan geven ga ik morgen direct TweakDSL aanvragen.
en dan krijg ik deze reply terug:
Geacht heer D. Metz,

Zolang U anderen niet schaadt en het econimisch haalbaar blijft, mag u zoveel downloaden als u wilt.
Daar heb je natuurlijk weer niet veel aan |:( Nog maar eens een mailtje sturen om opheldering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

De fun met FUP is nou juist dat ze er niks "hards" over kunnen zeggen, want dan is het geen FUP meer, maar een harde limiet :P Ze zullen dus altijd in vaagheden blijven praten, varierend van "zolang jouw buurt er geen last van heeft" tot de genoemde "economische haalbaarheid"... (en dat was oa een reden voor mij om Cistron te kiezen, je weet gewoon waar je aan toe bent, punt. 100Gb = 100Gb.)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Metzie schreef op 28 oktober 2002 @ 17:01:
[...]

FUP staat voor Fair Use Policy en niet voor onbeperkt dataverkeer. Als ze echt onbeperkt aanbieden, kunnen ze dat toch veel beter als USP (Unique Selling Point) gebruiken dan de term FUP?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

Crazy_D schreef op 29 oktober 2002 @ 11:51:
De fun met FUP is nou juist dat ze er niks "hards" over kunnen zeggen, want dan is het geen FUP meer, maar een harde limiet :P Ze zullen dus altijd in vaagheden blijven praten, varierend van "zolang jouw buurt er geen last van heeft" tot de genoemde "economische haalbaarheid"... (en dat was oa een reden voor mij om Cistron te kiezen, je weet gewoon waar je aan toe bent, punt. 100Gb = 100Gb.)
niet helemaal waar, cistron monitort niet, dus 100gb mag ook 150 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

lange schreef op 29 oktober 2002 @ 13:22:
niet helemaal waar, cistron monitort niet, dus 100gb mag ook 150 zijn :)
Nog niet... (en misschien dat ze dat pas gaan doen op het moment dat er problemen zijn (andersoortig dan de huidige problemen).
Mjah punt is dat je iig weet waar je aan toe bent: 100Gb, en als meer ook kan is dat leuk (en gelukkig kan dat, anders had ik nu geen inet thuis :P)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

IK weet van mezelf dat ik maximaal zo'n 150Gb per maand doe. Momenteel zit ik nog niet zo hoog, maar met 8MBIT zit ik zeker wel op 100Gb download, en zo'n 50Gb upload. (draai ftp)

Het enige wat ik dus eigenlijk van TweakDSL wil weten is of ze dit excessief dataverkeer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Ik heb weer een reply terug, voor mij een doorslag om wel TweakDSL te nemen.
Ik schreef terug
Vinden jullie dat ik andere abonnnees hinder wanneer ik 100Gb download en 50GB upload?Dat is het maximale verbruik wat ik verwacht per maand.

Niet dat ik over 6 maanden opeens hoor dat ik teveel verbruikt heb en dat ik over moet stappen op een andere provider.

Ik wil zeker weten dat ik de eerst komende jaren bij een bepaalde provider kan blijven, daarom laat ik ook duidelijk weten hoeveel ik denk te verbruiken per maand. Dat ik niet over 6 maanden hoor dat ik een ongewenste klant ben omdat ik teveel data verbruik.

Als jullie dus zeggen dat 150Gb per maand geen probleem is, dan ga ik daar vanuit.
Als reply kreeg ik

Wij verwachten hier geen problemen mee

Mvg

Gerrit de Munck
TweakDSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=15773192,noline]Metzie schreef op 30 oktober 2002 @ 16:40quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Wij verwachten hier geen problemen mee

Mvg

Gerrit de Munck
TweakDSL
maw ze verwachten hier geen problemen mee, maar als ze willen blokkeren ze op basis van de fup :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook nog xs4all he..... ook via bbned :)

http://www.xs4all.nl/poweradsl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep... en die zetten gewoon hard neer... max 150 GB/maand.
Wel zo duidelijk... helaas ook wel 20 euro meer per maand... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 16:59:
Yep... en die zetten gewoon hard neer... max 150 GB/maand.
Wel zo duidelijk... helaas ook wel 20 euro meer per maand... :(
ach voor xs4all kwaliteit en een 150 gig limiet een goede prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor Cistron MAXX gaan.

Onderbouwing:

ik ben verhuisd van A'dam naar regio Utrecht.

Ik woonde naast een server van A2000 dus altijd maximale download met A2000(later Chello). Ik had een upload van 32kb/sec, na de overname door Chello werd dat 16 kb/sec.

Ik zou zo weer Chello nemen maar hier in de gemeente schijnt alleen Telekabel echt actief te zijn met voor mij niet interessante snelheden. Ik download een hele hoop cd's voor mn werk (ik werk bij een ICT Opleider) dus dan wil ik niet uren wachten.

Ook ik ben kostenbesparend gaan kijken en ik had besloten alles zelf te doen:

Vigor 2600 gekocht bij de Routershop
POTS Splitter gekocht bij de Routershop
overige bekabeling bij de lokale Gamma/Praxis.

De kosten schelen en ik heb wat ik hebben wil (router+modem in 1). Bij Chello had ik een Vigor 2200e maar die heb ik netjes verkocht aan een mede-tweaker.

Omdat ze toen (en nu nog) een aansluit-actie hadden bespaar ik bij Cistron ook nog eens 119 euro aansluitkosten.

Alles aangesloten en precies 5 weken later op zondag om 17:00 uur had ik internetverbinding.

Serieus: ik haal bij de wat grotere sites snelheden tussen de 750-850 kb/sec. Ik heb DU Meter en de download managers van Microsoft als bewijs.

De service is ook uitstekend, altijd binnen 24 uur antwoord van de Cistron Administratie.

Het is ook service waar je voor betaald en dat hebben ze bewezen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

t Is idd wel een lekker duidelijke opmerking, not... we verwachten er geen problemen mee. Nee, met een handje vol gebruikers moet je het wel heel bont maken ;)
Nou denk ik trouwens wel dat aangezien Cistron 100Gb doet, en Xs4all 150 (maar 20 euro duurder), dat ze het eigenlijk niet kunnen maken om de fup laag te zetten, op 30-40gb of zo. Dat zou imho totaal onlogisch overkomen, aangezien je bij een ander voor hetzelfde geld meer mag downloaden (nou zijn er natuurlijk een hoop redenen te verzinnen waarom het bij hun toch zo weinig kan zijn maar daar gaat het niet om). Dus het lijkt mij dat 50-100 Gb totaal geen probleem kan zijn, anders moeten ze maar eens met hun concullega's praten hoe die voor hetzelfde geld wel dat dataverkeer kunnen toestaan. Maar feit blijft dat FUP eigenlijk niks zegt, en ik kan het wel lullig vinden als ze maar 50Gb toestaan voor dat geld, maar ik heb niks te zeggen :P
Dus persoonlijk zou ik nog steeds kiezen voor een ISP die gewoon duidelijk is, dat voorkomt teleurstellingen en gezeur.

(nog eerlijker zou ik het denk ik vinden als je gewoon betaald voor je dataverkeer. Ik neem ff Cistron want daar zit ik zelf bij. 99 euro, 100Gb. Stukje vast bedrag van zeg 25 euro, en daar zit 25Gb dataverkeer in. En iedere Gb daarna kost 1 euro. Doe je precies de limiet, betaal je net zoveel als nu. Heb je een ruige maand (:P) van 200Gb betaal je dus meer (op zich wel zo eerlijk), en ben je de halve maand op vakantie of ben je bezig alle films, games en muziek die je die ruige maand hebt gedownload, te kijken, spelen, en luisteren, en doe je alleen een beetje GoT en mailen, betaal je enkel die 25 euro. Dan zal er nog steeds wel ergens een limiet moeten zitten, want 24/7 met 8mbit downloaden, ik denk dat de rest in je wijk dat wel degelijk merkt (zeker als het een beetje vol wordt, zodat de overboeking in werking treedt) maar ik denk (nog steeds?) dat dat na een vaste limiet, het eerlijkste is. (naja behalve dan als je een dos attach krijgt die 3 weken duurt, of een mailbomb van 1000000 mails van iedere 5mb maar ja, als dat nu gebeurt ben je ook zo door je limiet heen en betaal je ook 99 euro terwijl jij niet voor 100Gb fun hebt gehad ;)

Maar ik ga nu wel heel erg offtopic :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
volgens mij draait TweakDSL op dezelfde servers als TrueDSL, en aangezien TrueDSL voor zakelijke doeleinden is, kan je wel verwachten dat ze goed voorbereid zijn... :)

ik wil ook af van chello, ik kom met downloaden niet boven de 150 kb/s uit en als je met meerdere computers op 1 verbinding zit word je er ook niet echt vrolijk van...

zit zelf nog te twijfelen tussen Cistron en TweakDSL... :)
// Maar adsl is echt duur... :( wat prijs betreft is chello weer wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Ja, ik twijfel nog steeds tussen eweka en tweakdsl. :( Lastig om een keuze te maken, want het gaat toch om bijna 200 euro aansluitkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Laatst online: 16:40
Ik heb cistron 512/1024 besteld.

Had nog een paar vragen gemaild, gelijk antwoord terug. Tot nu toe ben ik tevreden.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Metzie schreef op 31 oktober 2002 @ 10:23:
Ja, ik twijfel nog steeds tussen eweka en tweakdsl. :( Lastig om een keuze te maken, want het gaat toch om bijna 200 euro aansluitkosten
Kies ieder geval geen Eweka......het is gewoon.........arghhh
Sinds een paar maanden onstabiele lijn...lig nu sinds donderdagnacht 24.00 uur eruit.....het is nu zaterdagochtend 10.00 uur en ben nog steeds offline.
Als dit af en toe gebeurde oke,maar het is gewoon schering en inslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou ook wel cistron 1024/512 willen hebben maar die 20 GB download is voor mij een beetje weinig!!! Wat heb ik aan die download als ik volgend jaar met bijvoorbeeld xs4all met 768 kan downen en waar de policy rond de 30 a 40 gig per maand ligt... voor iets van 52 euro per maand!

Dan liever iets langzamer downen voor veel minder geld en toch meer kunnen downloaden !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Heb ondertussen TweakDSL aangevraagd, eweka was me te onstabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Laatst online: 10-09 23:05
Ik heb ook een aanvraag lopen bij TweakDSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb dus Eweka, maar ik moet het je dus echt AFRADEN!!

We hebben nu alweer een maand lang constant disconnects. Je kan dan een half uur internetten en dan weer 2 uur niet, en de laatste 2 weken is het zelfs tot 2x toe voorgekomen dat je meer dan een dag niet kon internetten!!

andere punten van belang:

ze wijzigen het beleid zonder gebruikers op de hoogte te stellen;

ze hebben ICMP geblokkeerd, je kan dus niet meer pingen!!;

ze communiceren niet, het duurt minimaal een week voor ook maar 1 reactie, de telefoon wordt niet of sporadisch opgenomen;

ze veranderen je 'vaste' en betaalde IP-adres waardoor e-mail en website het niet meer doen, vervolgens duurt het weken (nu al 2 en ben nog aan het wachten) totdat ze het veranderen. (volgende week krijgen ze de rekening van de domeinnaam-reseller voor eht verhuizen van mijn domeinnaam!!)

Echt geloof me, de snelheid is leuk!! ALS HET WERKT!!!

Bespaar je een hoop moeite en frustraties en kies NIET voor Eweka!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al vele malen herhaald, maar ook ik zit met Cistron MaXX en dat werkt perfect. Ook over de helpdesk van Cistron ben ik tevreden zowel mail als telefoon. Ik krijg snel antwoord op vragen, was tevens snel aangesloten, download snelheid is constant en ze zijn snel met afschrijven van je abo.kosten.

Ik ben dik tevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en cistron is al 3x failliet gegaan, lekker betrouwbaar bedrijf inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

En Eweka is ook niet echt denderend, de verhalend zo horen, en TweakDSL vind ik ook niet echt betrouwbaar overkomen gezien de tijd dat het eerst dood leek, en nu toch opeens samen gaat werken. Nou blijven er lekker veel over... Wat Cistron wel of niet in het verleden heeft gedaan vind ik niet echt relevant, het gaat om dit moment, en op dit moment is het een goed draaiend bedrijf met ruim 3000 aansluitingen (waarvan het grootste deel MAXX gebruikers) en t draait als een trein.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoort van de meeste Cistron gebruikers bijna nooit iets negatiefs dus dat is wel een goeie indicatie hoe ze het doen daar. Tot zover wacht ik al ongeveer 5 weken op me aansluiting bij Cistron, gaat niet super snel maar dat maakt me niet zoveel uit, ik kan tenminste straks weg van Chello!
Ik heb Cistron vooral gekozen omdat het wat langer draaide als eweka, en ook tweakdsl, ze hebben denk ik iets meer ervaring.
En tweakdsl word straks zeker ook goed nu ze ondersteunt worden door cambrium, maar eweka twijfel ik nog over, het loopt nog niet allemaal gesmeerd daar volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een maxx accountje aangevraagd , leuke korting op de aansluitkosten , goeie service en leuke limit vind ik . tweakdsl deed er 8 dagen over om mij vraag over linesharing te beantwoorden ( lekker vlot.. NOT! bovendien hebben ze het niet ) en luna ken ik niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tidaku schreef op 03 november 2002 @ 00:59:
Ik heb dus Eweka, maar ik moet het je dus echt AFRADEN!!

We hebben nu alweer een maand lang constant disconnects. Je kan dan een half uur internetten en dan weer 2 uur niet, en de laatste 2 weken is het zelfs tot 2x toe voorgekomen dat je meer dan een dag niet kon internetten!!

andere punten van belang:

ze wijzigen het beleid zonder gebruikers op de hoogte te stellen;

ze hebben ICMP geblokkeerd, je kan dus niet meer pingen!!;

ze communiceren niet, het duurt minimaal een week voor ook maar 1 reactie, de telefoon wordt niet of sporadisch opgenomen;

ze veranderen je 'vaste' en betaalde IP-adres waardoor e-mail en website het niet meer doen, vervolgens duurt het weken (nu al 2 en ben nog aan het wachten) totdat ze het veranderen. (volgende week krijgen ze de rekening van de domeinnaam-reseller voor eht verhuizen van mijn domeinnaam!!)

Echt geloof me, de snelheid is leuk!! ALS HET WERKT!!!

Bespaar je een hoop moeite en frustraties en kies NIET voor Eweka!!
Kan niet anders dan meegaan in deze bevindingen... denk dat ik voorstel om Cistron te nemen @ studentenhuis... want die verbinding is gaarrrrrr :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Laatst online: 06-09 10:40
Hier ook eweka slachtoffer :{
Als cistron niet in financiële problemen komt stap ik eind dit jaar nog over.. Kan vast wel het contract met eweka verbreken wegens wanprestatie....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LEES EN HUIVER - DIT IS WAT EWEKA IS ALL ABOUT !!!!!

kijk wat ik in de forum van eweka gepost heb om mijn frustratie te uitten :

... als jullie mij uberhaupt ooit als klant hebben beschouwd !!!!

ik heb een aanvraag voor adsl gedaan op 4 september per fax. het ging om een automatische incasso en een lapwing modem, ik kon hem toen gewoon bestellen !!! omdat mijn printer niet helemaal lekker printte wou ik zeker weten dat de opdracht binnengekomen was... dus ik mailtje sturen....
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: i.b.stan@kpn.com [mailto:i.b.stan@kpn.com]
Verzonden: donderdag 5 september 2002 10:07
Aan: verkoop@eweka.nl
Onderwerp: OFFERTENUMMER 0830235613

Goede morgen,

Ik heb net een aanvraag adsl premium per fax verzonden naar jullie toe onder nummer 0830235613. De offerte is echter moeilijk te lezen, aangezien mijn printer een beetje gaar is.

Zou u mij per email een bevestiging willen sturen dat de aanvraag in
behandeling genomen is? Mochten nog onduidelijkheden naar voren komen, dan kunt u mij ook per email bereiken en dan zal ik proberen zo snel mogelijk dat recht te zetten. U kan mij tijdens kantooruren bereiken op email adres i.b.stan@kpn.com en buiten kantooruren op istan@chello.nl.

Ik hoor het nog van u.

I.B. Stan
KPN Telecom
Sales en aftersales ZM
i.b.stan@kpn.com
en wat blijkt ? natuurlijk, geen reactie !!!! ik dacht godverdomme, gaat nu al lekker !!! in ieder geval, ik heb geduldig staan te wachten maar na paar dagen nog niks... dus ik weer mailen:
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: i.b.stan@kpn.com [mailto:i.b.stan@kpn.com]
Verzonden: maandag 9 september 2002 9:23
Aan: verkoop@eweka.nl
Onderwerp: info nav 0830235613

goede morgen,

deze is mijn tweede emailtje, omdat ik op mijn eerste email nog geen
antwoord heb gehad. het enige wat ik wilde weten was op mijn opdracht
binnengekomen was. het gaat om offerte nummer 0830235613.

graag hoor ik nog iets van u terug.

I.B. Stan
nu werd wel iemand wakker, dat was wijnand.
Message-ID: <HAEOIJBLLLHNJCBONDCGMEDGDDAA.Wijnand@eweka.nl>
From: Wijnand@eweka.nl
To: i.b.stan@kpn.com
Subject: RE: OFFERTENUMMER 0830235613
Date: Mon, 9 Sep 2002 17:13:11 +0200
MIME-Version: 1.0
X-Mailer: Internet Mail Service (5.5.2653.19)
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-1"

Beste ,

De offerte is in behandeling.

Groet ,

Wijnand
en
Message-ID: <HAEOIJBLLLHNJCBONDCGMEDHDDAA.Wijnand@eweka.nl>
From: Wijnand@eweka.nl
To: i.b.stan@kpn.com
Subject: RE: info nav 0830235613
Date: Mon, 9 Sep 2002 17:14:38 +0200
MIME-Version: 1.0
X-Mailer: Internet Mail Service (5.5.2653.19)
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-1"

Beste ,

Uw opdracht is in behandeling genomen.

Groet ,

Wijnand
de laatste 2 mailtjes zijn gewoon 1 minuut na elkaar verstuurd... volgens mij neemt iemand niet direct de tijd om het daadwerkelijk uit te zoeken bij eweka, of ze hebben per "ongeluk" 2 keer gemail.... maar ach, het was voor mij een teken dat er wel wat aan gedaan werd. na 2 dagen krijg ik opeens een emailtje van eweka, ik dacht leuk ze vertellen mij wanneer het gaat gebeuren. maar nee hoor het mocht weer niet zo zijn.
Eweka Internet Services

Alkmaar, 11-09-2002

Geachte klant

U heeft bij Eweka Internet Services een Lapwing modem besteld. Indien u onze website onlangs heeft bezocht, heeft u daarop kunnen lezen dat wij vanaf heden bij een ADSL abonnement geen Lapwing modems zullen uitleveren.
Daar Lapwing geen gecertificeerd modem voor een BBned aansluiting kan leveren, kunnen wij deze modems niet ondersteunen. Wel kunnen wij u een Telindus of een AlliedData modem met ondersteuning leveren. Deze staan vermeld in onze webwinkel. Wij verzoeken u ons binnen 5 dagen een email bericht te sturen naar administratie@eweka.nl of u een Telindus of een AlliedData modem wilt ontvangen of dat u geen modem wenst te ontvangen. Indien u kiest voor een Telindus of AlliedData modem, zullen wij dit verrekenen met uw reeds betaalde Lapwing modem. In de webwinkel worden portokosten berekend, maar deze zijn voor u niet van toepassing.
Indien u perse een Lapwing modem wilt ontvangen, is dit wel mogelijk, maar kunnen wij u niet ondersteunen. Wij kunnen u dan niet helpen indien er een storing optreedt. U kiest dus voor dit modem op eigen risico.

Met vriendelijke groet
Eweka Internet Services
dus ik gelijk een thread geopend op deze forum om navraag te doen waarom ik iets bestel die spontaan niet meer leverbaar/ondersteund wordt... allemaal vreemde zaken, dit is niet iets wat ik eigenlijk had verwacht van eweka. in ieder geval ik heb een mailtje teruggestuurd dat ik toch de lapwing wilde hebben. dat is dezelfde dag nog gebeurd.

sinds dat moment, dus 11 september heb ik helemaal geen reactie meer gehad van eweka. geen emailtje, geen telefoontje, niks.

13 oktober !!!!!!!!! emailtje gestuurd aan wijnand :
Date: Sun, 13 Oct 2002 14:40:33 +0200
To: wijnand@eweka.nl
From: "I.B. Stan" <istan@chello.nl>
Subject: offerte 0830235613 waarop in maanden niet op gereageerd is

wijnand,

ik probeer via jouw toch een bericht te krijgen van eweka.
ik heb al meer dan een maand geleden een aanvraag gedaan voor adsl premium. die zou in behandeling genomen zijn, ik had zo'n machtiging aan eweka gegeven om installatiekosten enz van mijn rekening te halen. tot nu toe is er niks afgehaald en ik heb niet eens een brief of wat dan ook gekregen ? is dit de manier om mogelijke nieuwe klanten te behandelen ?

verder ben ik benaderd door eweka die mij vertelde dat de modem van mijn keuze 2 weken na mijn aanvraag niet meer ondersteund werd door bbned !!! terwijl die wel in het assortement zat terwijl ik het bestelde !!! het zal wel dacht ik als ik maar eens een keer internet van eweka zou krijgen. ik moest een mailtje sturen waarin ik moest aangeven of ik wel of niet die lapwing modem wou. nou, die wou ik dus mailtje teruggestuurd naar de administratie.

sindsdien heeft eweka niks meer van zich laten horen !!! nu is mijn vraag natuurlijk wat gaat er gebeuren, krijg ik adsl van eweka of is het zo ver dat ik naar een andere provider ga ? voor die paar euro per maand meer zit ik bijvoorbeeld bij xs4all of een andere provider die met bbned zaken doet !!! ik ga niet tegen jouw schelden en kankeren, jij kan ook niks hieraan doen maar dit is echt van het zotte. wachten, ok. maar niks meer van je laten horen, dit is echt absurd.

als ik niet binnen een week een antwoord heb van eweka en wel een concrete in de trend van "je staat dan en dan gepland" dan laat ik gewoon de opdracht vervallen. ik dacht dat jullie diegene waren die hiermee als aanbieder konden verdienen... mij maakt't geen reet uit. ik had echt gehoopt dat eweka mij beter zou gaan behandelen dan chello. jullie hebben nog een week om dit alsnog te laten blijken.

i.b stan
de maandag daarop een nieuwe rekening ontvangen, met nieuwe gegevens en welgemeende excuses van gerard na aanleiding van mijn mailtje aan wijnand. daarop staat opeens een telindus modem in plaats van een lapwing modem. maakt niet uit dacht ik, lamaar staan als ik nu nog iets ga veranderen gebeurd weer geen ruk de volgende maanden. afijn, zo gezegd zo gedaan. dus ik gewoon wachten op de automatische afschrijving van de setup + modem kosten. op zich geen probleem, sinds ik daarvoor mijn toestemming gegeven heb !?!?!?!

na nog 1 week wachten was het geld nog niet van mijn rekening gehaald. ik snapte op dat moment helemaal geen kut meer van. ik werd beetje pissed zeg maar en mijn reactie was het grijpen naar de telefoon.

alo, alo, ik ben die en die, waarom hebben jullie die setup kosten nog niet van mijn rekening gehaald ? jah, tja, we hadden wat problemen, u bent niet de enige. ok, maar waarom in hemelsnaam bellen of mailen jullie mij, dan maak ik het desnoods zelf over. jah, als u dat wil doen, graag. nou, nee, waarom moet ik als klant alles regelen terwijl van jullie kant niks komt ? tja, problemen, storingen, blablabla, zou u het over willen maken ? natuurlijk wil ik dat doen, zit er iets anders op dan ? nee, niet echt. en wanneer gebeurd er dan uberhaupt iets met mijn opdracht ? nou, zo snel als we het geld hebben, gaan we de opdracht direct doorzetten naar bbned. ik denk, vooruit, nog 1 laatste fucking kans, als nu nog niks gebeurd gaan we iets anders regelen.

zo gezegd zo gedaan. geld overgemaakt van mijn rekening naar eweka. 2 dagen later, woensdag jl, was nog niks gebeurd in de status van mijn offerte. ik denk, godverdomme, het zal toch niet waar zijn ? ik weer bellen. al, alo, ik ben die en die, is mijn geld al bij jullie binnen ? *wachten* ja meneer alles is binnen, we gaan gelijk de opdracht behandelen. wanneer denkt u dat't uitgevoerd gaat worden ? dat gaat nog zeker 5 tot 7 weken duren.

op dat moment ging ik flippen. ik snap niet dat iemand bij eweka zijn werk serieus neemt en inderdaad de klant wil helpen. blijkbaar heb ik dus al in het begin een grote denkfout gemaakt om te kiezen voor eweka. in ieder geval ik nam nogmaals de moeite om wijnand een emailtje te sturen.
Date: Thu, 24 Oct 2002 20:50:24 +0200
To: wijnand@eweka.nl
From: "I.B. Stan" <istan@chello.nl>
Subject: offerte 0830235613 > er komt vaart in... of niet ?

Morgen Wijnand,

Sorry dat ik je wederom ga storen over mijn aanvraag en bedankt voor je snelle reactie vorige keer.

Het is zo dat het geld dat afsgeschreven zou worden na 1 week nog steeds niet afgeschreven was. Dit ondanks de nieuw opgemaakte factuur...
Na bellen met een zekere Linda die me netjes te woord stond begreep ik dat jullie problemen hebben gehad met het automatisch afschrijven van setup kosten niet alleen van mij maar ook van andere mensen. Het werd me dan ook mgevraagd om het zelf maar over te maken. Dat heb ik gedaan, het kon blijkbaar niet anders. Linda zou na het ontvangen van de setup en modem kosten gelijk de opdracht doorzetten, aangezien ik meer dan een maand wacht voordat uberhaupt deze aanvraag door eweka in behandeling genomen wordt. Ze zou ook spoed erachter zetten aangezien ik al heel lang op een reactie zit te wachten.

Na twee dagen, steeds de internet site controleren met mijn offerte nummer, heb ik gezien dat eweka nog geen vooruitgang heeft geboekt met mijn opdracht. Na wederom 2 keer bellen, de eerste persoon was niet van de administratie en kon me blijkbaar niet doorverbinden "ik moest opnieuw draaien", kwam ik bij een dame terecht die mij vertelde dat het geld binnen was. Verder vertelde ze mij dat't nog 7 weken zou duren totdat ik aangesloten zou worden. Ik dacht, dit kan niet. Ik krijg steeds berichten van "we gaan het spoedig voor u regelen" en nu blijkt't dat het gewoon een normale doorlooptijd heeft. Ik wist niet wat ik moest zeggen, ik bedankte de mevrouw netjes en hing op. Ik nam nog een keer de moeite om de eweka website te controleren en wat zag ik ? De opdracht staat nog steeds als:

Uw offerte is bekend in ons systeem in afwachting van bevestiging of betaling. Ja
Uw order is door Eweka verwerkt en doorgestuurd naar BBNED onbekend
BBNED is voornemens de installatie te plannen op onbekend
Status overdracht telefoonlijn aan BBNED door KPN Nog niet bekend
Status van uw DSL lijn Uw lijn is nog niet klaar voor gebruik.

Het verbaasd me nog erger dat ik zelfs de moeite neem om deze emailtje te schrijven. Ik zou niet weten wat ik nog meer zou moeten doen om het makkelijker te maken voor eweka. Misschien is het een idee om zelf met bbned te bellen om een verzoek te doen voor uitpoortering bij kpn ? Ik snap het allemaal niet meer. Ik weet eerlijk gezegd niet eens of jij de troubleshooter bent bij eweka, ik schrijf jouw omdat ik geen andere adres heb om aan te kloppen. Als jij niet diegene bent die hierover gaat, dan heb je bij deze mijn oprechte excuses voor dit zeikverhaal, maar ik hoop dat je mijn situatie snapt.

Om even terug te komen op de dingen die nog moeten gebeuren of die reeds gebeurd zijn, ik hoop dat eweka mij tegemoet kan komen in deze. Ik hoef geen geld of wat dan ook, maar ik denk dat't niet meer dan normaal is om toch sneller dan de gebruikelijk 5 tot 7 weken de aansluiting te realiseren. En als het antwoord is zoiets als: "we zijn van anderen afhankelijk", dan zeg ik op mijn beurt, "eweka, dit had je een maand geleden ook kunnen opstarten". Want als aanbieder ben je niet van anderen afhankelijk dat je de setup kosten niet kan afschrijven van een rekening en ook van het feit dat je de klant niet even belt (na notabene 5 weken) dat je het geld nog niet heb kunnen overschrijven !!!

Ik voel me als klant in de zeik genomen. Er bestaat geen duidelijke afspraak, er is geen contact, er is geen terugkoppeling. Er is wel een mooie en snelle herstel factuur opgemaakt, mijn complimenten daarvoor, maar verder wordt er geen moer mee gedaan. En het ergste is, als je belt dan wordt tegen je gesproken alsof het vanzelfsprekend is dat je het geld zelf moet overmaken, en het is ook vanzelfsprekend dat je nog 5 tot 7 weken moet wachten. Bij elkaar is dat 3 maanden wachten als ik me niet vergis !!! En dat mag blijkbaar, want er zijn nogmaals geen duidelijke afspraken. Als firma ben je mijns inziens verplicht om de klant tegemoet te komen indien de fouten bij de eigen organisatie liggen. Maar wederom ik verwacht er helemaal niks meer van. Ik hoor het wel als de lijn er is, ik zie wel wanneer ik een emailtje krijg die mij op de hoogte stelt van een en ander.

Eweka heeft bij mij veel aan vertrouwen verloren, en we waren nog niet eens begonnen met onze "relatie". Ik weet het, ik ben maar een consument, maar ik heb juist voor eweka gekozen omdat ik dacht dat ik bij jullie een bepaalde behandelingsniveau zou halen. En nu is dat steeds aan het minderen....

Wijnand, nogmaals sorry als ik je stoor met dit soort mailtje, mocht jij niet diegene zijn bij ik eigenlijk moet aankloppen. Daarom aan jouw het verzoek, indien jij dat persoon niet bent om mij een mailtje te sturen naar wie ik het wel moet adresseren. Bedank voor de moeite die je hebt genomen om deze klaagbrief te lezen. Ik hoop dat mijn verstandhouding met eweka vanaf nu beter zal zijn.

Hopend snel van jou of van je collega's te horen,

I.B. Stan
dit is dus gisteren gestuurd om 20 uur 50. tot nu toe, vrijdag 21.52 heb ik nog geen antwoord gehad. ik denk dat ik als consument helaas geen andere weg meer zie in deze dan deze opdracht te annuleren, mijn geld terugvorderen en naar de concurrent te stappen. als ik vanaf het begin bij cistron was aangemeld, dat nu mijn adsl verbing werkend was.

bedankt eweka voor jullie sublieme wijze waarop jullie mij als klant behandeld hebben. ik heb nu geen woorden meer om te beschrijven hoe trots ik ben op mezelf dat ik jullie gekozen heb uit een massa adsl aanbieders. waaorden schieten me tekort als ik probeer samen te vatten de wijze waarop ik als klant 1. te woord gestaan ben door verschillende mensen 2. behandeld ben als het gaat om communicatie via email 3. genaaid ben zo'n lange tijd en aan het lijntje gehouden ben.

==========================================================

deze post is van de forum verwijdert !!!!
ik werd persoonlijk beledigd in een van hun posts, van wijnand zelf, en ze hebben me uitgegooid uit het systeem waar mn aanvraag al 3 maanden zat. vervolgend stuurden ze me dit meeltje door :

Hallo skunkonized,

Dit bericht bevalt een email die de gebruiker "Wijnand Schouten" naar jou
toegestuurd heeft via forum.ewekagg.nl. Neem contact op met de verzender van de
email of de beheerder van de site. De beheerder is te bereiken via het volgende
email adres:

ewekaggbeheer@ewekagg.nl

Neem in dat geval de volledige tekst van deze email in je bericht op,
inclusief de headers van het bericht.

Let op! Het antwoord adres voor deze mail is het email adres van
"Wijnand Schouten".

Het volgende bericht is naar je verzonden:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Langs deze weg hetvolgende ,

U heeft bij ons bedrijf als Account manager zakelijke markt DSL een aanvraag
ingediend voor DSL dienst.

Hiermee kan ik geen vrede hebben afgezien van uw Geschreeuw en commentaar op het
forum van de Eweka GG met persoonlijke facistische beledigingen richting onze
medewerkers.

Derhalve verzoek ik u om geen gebruik meer te maken van ons forum. Morgen zal ik
dit opnemen met BBNED om uw aanvraag te anuleren . Ook zal ik hiervan melding
maken bij de OPTA in in een officiële klacht naar de KPN.

Groet ,

Wijnand Schouten
Eweka Internet Services

vervolgens ben ik door deze wijnand gebeld en hij heeft me wat boven staat nogmaals meegedeeld. nu is het zo dat die mongool de aanvraag bij bbned niet geannuleerd heeft (als hij het zou gaan annuleren, betekent dat eweka voor de annuleringskosten moet opdraaien, en tja geld hebben ze niet - hahahah). dit wordt namelijk in de volgende brief bevestigd :

From : Apache <apache@ams_tele.atm.eweka.nl>
To : skunkonized@hotmail.com
Date : Sun, 17 Nov 2002 18:01:15 +0100

Subject: Lijn geactiveerd

De namens u, door Eweka Internet Services bestelde DSL verbinding, is volgens
BBned bij u opgeleverd. Dit betekent dat u vanaf nu gebruik kunt maken van uw
internetverbinding. Indien u geen verbinding kunt maken met het internet dient u
ons, binnen 48 uur, hiervan in kennis te stellen. Dit kunt op doen op onze
helpdesk bereikbaar onder telefoonnummer 072-5627645 of op support@eweka.nl.
Vanaf dit moment zullen er abonnementskosten aan u worden berekend. Dit bericht
is automatisch aangemaakt en hierop kan NIET WORDEN REPLYED !

=========================================================

dus al met al dikke pret bij eweka... mn advocaat is reeds bezig om deze klote eenmanszaak op te doeken... als er meer mensen hiermee dezelfde problemen hebben stel ik voor dat ze mij een meeltje sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:41
|:( |:( |:( Mijn god.... wat een ellende, kep het hele verhaal ff doorgelezen omdat ik ook wat sneller internet wil, en ik twijfelde tussen eweka en tweakdsl (geen datalimieten) maar nu weet ik het zeker!!! Kep wel al een stuk of 3 emails naar eweka gestuurd met wat vragen over mn mxstream modem enzo of ik die kon houden, de eerste mail is nou ook al bijna 2 maanden 'onderweg' maar goed.

Volgende keer maar geen machtiging geven dan kan je gewoon zonder dat er nog meer gezeik van komt (afschrijvingen die weer teruggeboekt moeten worden enzo) een andere provider kiezen. Enige wat ik niet helemaal begreep was het verhaal wat op het forum stond en waarom eweka daardoor allemaal acties ging ondernemen tegen je behalve de actie die ze ondernemen moesten, maar ik kan ook ergens overheen gelezen hebben tis al laat en was behoorlijk wat tekt hehe ;) maar dacht dat je toch wel redelijk was gebleven.

Ik ga maar eens even klachten zoeken over tweakdsl, of zou dat gecensureerd worden :P voordat ik strax overstap na een jaar bij euronet zonder echte problemen (2x niet kunnen connecten waarvan 1 keer die stroomstoring in a'dam 2 weken terug), 2x zoveel ga betalen, nieuwe modem en aansluitkostenn, en dan ook alleen maar ellende heb hehe
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.