Eweka / Cistron / TweakDSL / ????

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 742 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eweka gaat dus lekker... kolere... wat een nachtmerrie , wat dat betreft doet cistron het wel "ietsje" beter... okee , het duurde even voordat m'n order door was maar dat konden ze wel netjes en zonder smoezen uitleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb eerst Planet Advanced gehad voor 2 jaar was 1 van de eerste die het had bij hun en dat werkte allemaal prima .. 110kb/s down en 32kb/s up dus dat gingallemaal lekker en nu heb ik vanaf de 12e november tweakdsl en dat gaat helemaal super .. vriendelijke mensen je word goed geholpen en als er problemen zijn staan ze gelijk laar voor je ..

Ik heb het ultra pakket en dat is gewoon genoeg ik download tussen de 600kb/s en 850kb/s dus ookd at is niet verkeerd en heb een download limiet (fair use) van 160GB per maand dan moet je dus flink downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Ik krijg komende woensdag tweakdsl, en ben blij dat ik geen eweka heb gekozen. Ik zal in de loop van de tijd wel laten weten hoe het bevalt :)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 14:28
Heb nu sinds twee weken TweakDsl . En ik moet zeggen niets dan lof :)

Ze communiceren goed, netwerk is stabiel ( heb geen rare disconnects o.f.d.)
Als je belt met ze krijg je meteen iemand aan de lijn die je kan helpen met een vraag .

Kortom :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 23:07:
LEES EN HUIVER - DIT IS WAT EWEKA IS ALL ABOUT !!!!!

Heeeel lang verhaal...
wat ben ik godvergeten blij dat ik destijds voor Cistron heb gekozen, waar ik nooit langer dan 12 uur hoef te wachten op een reply via mail, wat heet, men belt zelfs terug om te informeren of alles in orde is _/-\o_

Als jij in de EwekaGG net zo netjes ben geweest als in jou mailtjes aan Wijnand & Co (en daar twijfel ik niet aan), dan vind ik het ongehoord onbeschoft hoe ze zo met potentiele klanten omgaan.

Succes iig met je verdere verbinding (bij Cistron I assume? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

*heeft Zon ADSL Basic besteld, hoopt dat het smooth gaat :X ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Aan de ene kant, gefeliciteerd dat je niet bent aangesloten... had je et nog erger gehad. Niet alleen de service is kut, ook de connectie zelf :(
Khoop dat je betere tijden tegemoet gaat bij Cistron of een andere ISP :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg net nog een brief van hun dat ik de periodieke kosten moet betalen van november (halve maand) + december.... waar gaat dit allemaal heem ? btw > bedrag is 143 euro nog wat... LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zeker niet doen... ze hebben toch geen geld om een advocaat in te hturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

In de zaak hebben we al enige tijd ADSL via Euronet, maar zijn daar niet meer tevreden over wegens vage acties van Euronet. We zijn nu aan het overstappen naar TweakDSL. Ik heb een paar keer gemaild met de helpdesk en alle mails werden vlot beantwoord, wat me goed beviel. Het aansluiten blijkt echter wat minder vlot te verlopen. Eerst bleek de KPN problemen te hebben met het adres - dit is inmiddels verholpen. Vorige week hebben we de modem ontvangen en heb ik een poging gedaan internet aan te sluiten. Dit is tot op heden nog niet gelukt, dwz: modem lijkt te werken, ik kan met de modem communiceren vanuit 1 PC, maar krijg met geen mogelijkheid een connectie met het internet.

De reden hiervan ontgaat me. Ik heb de instellingen, zoals ze op hun site staan overgenomen (dit ook in telefonisch overleg), maar het werkt nog steeds niet.

Het modem is nu aangelosten op een Switch, welke weer is verbonden met mijn PC. Als de zaak eenmaal werkt, suiten we ook de andere computers (Mac, Linux en PC's) aan op de Switch (via een 24-ports Hub).

Het is misschien een tikkie off-topic, maar heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 10% gewijzigd door Explore op 09-12-2002 12:48 ]

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... ik lees zo het Eweka verhaal....

/me kotst vooral over de verbinding!

Zonet weer een paar keer achter elkaar waardeloze disconnects. En dan niet even een paar tellen... nee hoor, rustig een half uur down. Of langer. Bij Eweka is het mogelijk.

:r

En dat forum van Eweka begin ik niet eens aan... want dan krijg je spontaan een kerstdepressie :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Ik heb ook Eweka Premium abbo sinds augustus. Ik moet wel zeggen dat ik 1,5 maand hele goede verbinding had. Maar daarna begon die ellende van disconnects. In het begin was het een paar keer heel korte disconnects, daarom vond ik het niet erg. Toen werden het uren geen inet, toen dacht ik ah het zal wel tijdelijk zijn.
Toen werden het dagen geen inet..
Nu kan ik alleen internetten als ik mijn modem in router mode zet.
Dit kwam ik ook achter toen ik 4 dagen geen inet had. er wordt niks verteld al gaat het wel beter met mededelingen. e melden alleen als ze een dos attack hebben meegemaakt. Ik denk met zoveel boze gebruikers krijg je dat.

Maar ok om lang verhaal kort te houden zeg NEE tegen EWEKA. Ik wil wel contract opzeggen maar ik denk dat ik dan moet betalen en dat wil ik niet..
Dus ik moet tot augustus 2003 blijven bij EWEKA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hirogen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik zit ook bij Eweka las net dit berichtje misschien dat het vanaf nu wat beter zal gaan.
PERSBERICHT: EWEKA INTERNET SERVICES bouwt aan nieuw netwerk.
Alkmaar, 10 December 2002

Eweka Internet Services heeft Internet Service Provider IFGE Holding BV bij BBNED overgenomen. Door deze overname heeft Eweka Internet Services nu een rechtstreekse verbinding met het BBNED netwerk.

Ook zullen wij vandaag en morgen een nieuw core-netwerk op de Amsterdam Internet eXchange plaatsen met nieuwe webservers en routers voor onze DSL klanten. Dit in navolging van het langslepende conflict wat wij hebben met Intouch N.V. Het zal u niet ontgaan zijn dat het gaat om de gebrekkige kwaliteit van dienstverlening, welk aan ons is geleverd in de afgelopen maanden.

Door de non-professionele houding van Intouch N.V. hebben wij moeten besluiten om deze verhuizing vandaag en morgen in gang te te zetten, wat zal resulteren in downtime. Langs deze weg excuseren wij ons voor de overlast die dit met zich meebrengt.

De komende tijd werkt BBNED hard aan een systeem wat Provider - to - Provider transfers moet mogelijk maken. Zodra dit systeem gereed is zullen wij het resterende deel van onze DSL klanten die via Intouch N.V. nu op het BBNED netwerk zijn gekoppelt gaan verhuizen, waarmee wij ook voor deze groep klanten een stabiele dienst op kwaliteitsniveau kunnen leveren.

Indien u de voortgang van onze verhuizing wilt volgen kunt u terecht op http://lan.eweka.nl/servicedesk/index.php

Met vriendelijke groet,
Eweka Internet Services
Moet trouwens zeggen dat ik via de telefoon altijd direct en netjes te woord ben gestaan en geholpen ook heb ik op email altijd direct antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilfish
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 22:14
het lijkt er op dat het forum van de gg van eweka er nu ook nog eens uitligt:

www.ewekagg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:47
is er iemand bekend met www.metiadsl.nl

dus metia adsl is dat...
ziet er lekker goedkoop uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Ik heb Eweka ... geen download limiet >:)
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Tue Dec 10 2002 om 23:03:57 UTC+0100)

Download : 1,026.2 KByte/sec
Upload : 44.6 KByte/sec
Connection : 556.0 Conn/min
Ping test Nederland : 23.0 ms
http://www.speedguide.net/Cable_modems/cable_reg_win2k.shtml
Werkt echt goed,

maar om terug te komen op het topic: ik denk dat je ff tot volgend jaar moet wachten want Eweka is nu aan het verhuizen en ik wil wel ff zien of het nog sneller gaat (en kan :*) ).
Ik heb wel vertrouwen in de verbinding, maar dat is persoonlijk. (Op het forum lees je voornaamlijk de mensen die onteveden zijn, de mensen waarbij alles goed werkt zeggen nix)
Aangezien ik nogal een downloader ben en ik hier opgepropt zit met een upload cap van ~16kb/s (chello) ben ik van plan over te stappen naar ADSL...
Met Eweka ga je wel hard ;)

[ Voor 13% gewijzigd door srblackbird op 10-12-2002 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:25

PanMan

Spun!

Enige wat ik even wil melden, is dat je bij Cistron ook per jaar kan betalen, en dan ongeveer 91 Euro/maand betaald.
* PanMan zou zelf voor Cistron gaan. Goed bedrijf, veel inzet van medewerkers, weten veel van internet, hebben goede verbindingen, etc.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hirogen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-05-2023
Devilfish schreef op 10 december 2002 @ 20:22:
het lijkt er op dat het forum van de gg van eweka er nu ook nog eens uitligt:

www.ewekagg.nl
Ja wel een beetje irritant dat die er nu uitligt begin me af te vragen of het opzet is, naar aanleiding van al het geklaag aldaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 14:53
Ik ben van plan TweakDSL te nemen. In 1e instantie het ProDSL pakket, later evt. upgraden naar het Ultra pakket. Echter twijfel ernstig over of deze keuze verstandig is, aangezien ik nog niet echt veel heb gehoord (behalve dan in de bovenstaande reacties).

Wat overigens wel mooi is, is dat je bij TweakDSL een vast IP op basis van een MAC reservering krijgt :) Ik meen dat dit bij alle andere providers niet het geval is (bij Cistron in iedergeval niet)...

Uit de meetresultaten van www.speedtest.nl blijkt tevens dat Cistron met beide pakketten (de 1024/512 en 8192/512) een hoger resultaat bereikt dan TweakDSL. Wat is wijsheid? In princiepe ga ik de gok wagen op TweakDSL, tevens omdat hun actie van 250 euro installatie korting nog steeds geldt en Cistron deze niet meer geeft.

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:27

Crazy D

I think we should take a look.

BlackB1rd schreef op 13 December 2002 @ 23:33:
Wat overigens wel mooi is, is dat je bij TweakDSL een vast IP op basis van een MAC reservering krijgt :) Ik meen dat dit bij alle andere providers niet het geval is (bij Cistron in iedergeval niet)...
Bij Cistron heb je een ook vast IP, al weet ik niet precies op basis waarvan (iig niet mac adres, met een andere nic krijg je hetzelfde ip).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gegevens: Snelheid down / up - download limit - prijs

PublishNET Wide Open 8192/512 120Gb € 89,00

http://www.publishnet.nl/adsl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Ga anders even lekker lopen spammen hiero...
De FAQ niet gelezen??

En die loopt niet eens lekker ook... :D

[ Voor 25% gewijzigd door Brede P op 19-06-2003 12:07 ]

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Die kick was dus niet nodig.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.