Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mycom acties in utrecht

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.598 views sinds 30-01-2008

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 10:16

ddZ

Op vrijdag 31 mei 2002 11:39 schreef OMX2000 het volgende:

[..]

Dat vind ik dus nergens op slaan... Wat denk je nou zelf, dat ze een eindeloze voorraad aan laptops hebben daarzo? Ik vind het gewoon een strakke actie van ze. Er zijn super veel mensen bij gemaakt. En dat die mensen er niks meer gaan kopen, tja het is maar de vraag of je zulke klanten liever rijk of arm bent...
Niet mijn woorden verdraaien; ik heb gezegd dat er imo te weinig labtops waren En nee natuurlijk hoeft die voorraad labtops niet eindeloos te zijn.

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 11:36 schreef ddZ het volgende:

[..]

Ben het niet helemaal met je eens; zo was de voorraad aan laptops te weinig. Verder hebben ze het volgensmij de stroom aan mensen totaal verkeerd ingeschat. Nou niet bepaald een goede manier om enig goodwill te kweken --> ik hoor al van verscheidende mensen (die net als ik niet 45 minuten in de rij willen staan) dat zij nooit & never daar ooit nog iets gaan kopen...
Leg mij eens uit wat te weinig is dan :?
Volgens mij gold de actie "zolang de voorraad strekt" , wat niet meer betekent dan "tot ze op zijn" |:(

Even eerlijk zeggen: had je dan verwacht dat ze een paar duizend latops gingen verkopen? Ja naieviteit is ontroerend >:)

Ik vind het overigens prima als jij per se de laagste prijs wilt betalen, maar zeur dan in godsnaam niet over lange rijen..

NOFI, je bent immers een model-hollander

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 11:40 schreef vanDaal het volgende:

[..]

Goodwill kweek je ook door goede service te bieden. En volgens mij, als je je klanten in het ongewisse laat over het feit of er een bepaald produkt wel/niet aanwezig is, maak je dan een minder goede indruk. En daarnaast, als je goed aangeeft dat een bepaald produkt permanent uitverkocht is, zal een aantal mensen de reis sowieso niet meer maken, waardoor het weer rustiger bij de winkel wordt. Het is gewoon een kwestie van efficiënte imho.

Overigens hoefde MyCom mij al niet meer te overtuigen met het concept. Dat was al lang gebeurt :)
Goodwill kweek je ook door goede service te bieden

Ben ik helemaal met je eens... en mensen die nooit meer naar deze winkel komen. Dan vraag ik me af of je op dat moment komt vanwege onze service of dat je komt omdat je alleen maar een koopjesjager bent.
Maar hoe dan ook. We moeten iedereen behandelen zoals we zelf willen worden behandelt (kromme zin).
Helaas, op zo'n dag willen we dat wel doen, maar lukt het niet altijd. We streven wel naar perfectie...

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:30

OMX2000

By any means necessary...

Op vrijdag 31 mei 2002 11:43 schreef ddZ het volgende:

[..]

Niet mijn woorden verdraaien; ik heb gezegd dat er imo te weinig labtops waren En nee natuurlijk hoeft die voorraad labtops niet eindeloos te zijn.
wat heb ik nou verdraait? Ik reageer erop door te zeggen dat een oneindige voorraad niet bepaald mogelijk is. En alleen met een oneindige voorraad laptop zou iedereen blij zijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

klanten die alles voor de helft van niks willen hebben zullen toch nooit trouw zijn aan een winkel, en meteen panisch naar de Vobis rennen als ze daar een leuke actie hebben :D

..bovendien zijn het vaak de grootste zeikerds

/me had toevallig niks nodig, maar vindt het zeker een toffe actie van Mycom

• drogoul
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 11:42 schreef camelnl het volgende:
[..]
Ik krijg net bericht van m'n manager dat ze morgen weer geleverd gaan worden.
Er komen ZATERDAG dus weer LAPTOPS!

do not underestimate the power of a sharp mz-700

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:23

vanDaal

-ismeereentje

Op vrijdag 31 mei 2002 11:45 schreef Sabbie het volgende:
Helaas, op zo'n dag willen we dat wel doen, maar lukt het niet altijd. We streven wel naar perfectie...
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat deze enorme toeloop nogal overweldigend was/is. En dan is het laatste waar je aan toekomt het overzien van de situatie en daar actie tegen ondernemen. Daarom zei ik erbij dat dit misschien iets is waarvan geleerd kan worden voor een andere keer ofzo.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
Op vrijdag 31 mei 2002 11:13 schreef Sabbie het volgende:

[..]

Die GF4 kaarten gaan niet zo snel. Toen we gisteren bijvulden, hadden we ze nog wel. Tenminste, de planken waren wel goed gevuld.
jah kan je wel verwachten, als de makers (oa john carmack) van Doom3 de geforce 4 mx totaal afkraken dan krijg je natuurlijk geen goede reputatie.

• OMX2000

OMX2000

Anywayz... Sabbie, weet jij misschien welke produkten er ik Eindhoven te krijgen zijn. Zijn het echt alleen de 4 die op de website staan?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 10:57
Op vrijdag 31 mei 2002 11:49 schreef drogoul het volgende:

[..]

Er komen ZATERDAG dus weer LAPTOPS!
Ik wil geen laptop, ik wil een 19" monitor :'(
Komen die dus niet meer?

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 21:41
Ze hadden gewoon ook een radeon8500 in de aanbieding moeten gooien of een 4200 :( (maar liever een 8500)

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 11:50 schreef OMX2000 het volgende:
Anywayz... Sabbie, weet jij misschien welke produkten er ik Eindhoven te krijgen zijn. Zijn het echt alleen de 4 die op de website staan?
Ik weet eigenlijk niet veel van Eindhoven. Wel dat ze idd die 4 producten verkopen die op de website staan. Of ze nog hebben kan ik je niet zeggen

• Hermanvh
  • Laatst online: 28-11 12:53

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Iedereen ziet natuurlijk wel in dat die laptops een lokkertje zijn. Er moet volgens mij zeker € 300,- per laptop bijgelegd worden!

Dus dan lijkt het me logisch dat je er niet meer dan 50 per dag gaat verkopen. Dat kost al € 15.000,-

De hele actie kost MyCom al € 1.200.000,- !

Op alle producten wordt geld bijgelegd door MyCom!

webOS all the way!

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 11:19 schreef FragDaddy het volgende:
net terug.

)
Asus cd-rewriter (60euro)

gekocht. jammer dat je maar 2 aanbiedingen mocht kopen. had ook nog cd'tjes willen kopen.
dat meen je toch niet? het is toch een Aopen Writer?

• ddZ

ddZ

Op vrijdag 31 mei 2002 11:47 schreef OMX2000 het volgende:

[..]

wat heb ik nou verdraait? Ik reageer erop door te zeggen dat een oneindige voorraad niet bepaald mogelijk is. En alleen met een oneindige voorraad laptop zou iedereen blij zijn.
Nogmaal 1 keer: ik heb nooit gezegd dat Mycom een oneindige voorraad laptops moet hebben. Ik snap ook wel dat dat onmogelijk is, daar ben ik het volledig mee eens. Mijn puntje van kritiek is die voorraad die Mycom heeft niet aan de royale kant is.

(reactie@iemand anders)
En kennerlijk ben ik meteen een zeikerd als ik geen zin heb om een uur in de rij te staan :? Dat zegt mij alweer genoeg...

Verwijderd

Heheh, vooral die dranghekken plaatsen was een goei actie.

• OMX2000

OMX2000

Op vrijdag 31 mei 2002 11:52 schreef Sabbie het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet veel van Eindhoven. Wel dat ze idd die 4 producten verkopen die op de website staan. Of ze nog hebben kan ik je niet zeggen
Ok thanx in ieder geval...

• OMX2000

OMX2000

Op vrijdag 31 mei 2002 11:54 schreef ddZ het volgende:

[..]

Nogmaal 1 keer: ik heb nooit gezegd dat Mycom een oneindige voorraad laptops moet hebben. Ik snap ook wel dat dat onmogelijk is, daar ben ik het volledig mee eens. Mijn puntje van kritiek is die voorraad die Mycom heeft niet aan de royale kant is.

(reactie@iemand anders)
En kennerlijk ben ik meteen een zeikerd als ik geen zin heb om een uur in de rij te staan :? Dat zegt mij alweer genoeg...
Je mag alles vinden... het komt alleen een beetje ondankbaar over... maar ik ga niet meer flamen... ik snap je standpunt...

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 11:54 schreef Hermanvh het volgende:
Iedereen ziet natuurlijk wel in dat die laptops een lokkertje zijn. Er moet volgens mij zeker € 300,- per laptop bijgelegd worden!
Zekers, maar niet alleen een lokkertje voor de consument (klanten), maar zeker ook voor de media.
Zijn er al media geweest bij MyCom.

Ik denk dat ze gehoopt hebben het acht uur journaal te halen met deze acties en wat zich daar omheen (rij, rellen, menigte) afspeelt.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03

Natuurlijk jôh. :D Mycom is een filantropische instelling. :z

• ddZ

ddZ

Op vrijdag 31 mei 2002 11:59 schreef OMX2000 het volgende:

[..]

Je mag alles vinden... het komt alleen een beetje ondankbaar over... maar ik ga niet meer flamen... ik snap je standpunt...
/offtopic
Ondankbaar overkomen is ook weer niet mijn bedoeling. De actie zelf vind ik echt top van Mycom. Mijn kritiek was juist gericht op een paar dingen die mij opviel..

/ontopic
Morgenochtend nog eens kijken of ze die WD 40Gb hd nog hebben liggen...

• Hermanvh

Hermanvh

Op vrijdag 31 mei 2002 12:02 schreef MetHod het volgende:

[..]

Natuurlijk jôh. :D Mycom is een filantropische instelling. :z
Waarom denk je dat ze dit doen? Om naamsbekendheid te krijgen en dat lukt aardig op deze manier!

De klanten herinneren zich MyCom en zullen daardoor in het vervolg eerder naar MyCom gaan als ze iets voor hun PC nodig hebben :)

webOS all the way!

Verwijderd

Mijn vriendin en een maat van mij zijn het voor mij halen @ this very moment.

Ik haal die rewriter en soundblaster setje...

:)

Maar ff ontopic, ik zou het raar vinden dat ze 1.200.000 neerleggen voor wat meer naamsbekendheid.

Dit kun je ook op andere manieren doen voor heeel veeel minder geld lijk mij toch? ;)

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bbrother/mycom.jpg
excuse me als hij al is voorbij gekomen ;)

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 12:11 schreef bbrother het volgende:
[][afbeelding][/url]

RESIZE AUB!! :(

• bbrother
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 12:12 schreef ExTrEmE22 het volgende:

[..]

RESIZE AUB!! :(
fixed :)

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 10:55
Op vrijdag 31 mei 2002 12:14 schreef bbrother het volgende:

[..]

fixed :)
deze foto is van gister

Metal to the bone

• bbrother
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 12:16 schreef BOCmetalhead het volgende:

[..]

deze foto is van gister
klopt

Verwijderd

Dus dan lijkt het me logisch dat je er niet meer dan 50 per dag gaat verkopen. Dat kost al € 15.000,-

Denk een beetje na ze leggen echt geen cent op een laptop of wat dan ook bij. Ze krijgen gewoon een erg hoge korting bij de leveranvier. Kijk maar 3 aopen producten 3 coolermaster producten en ga zo maar door. Ze krijgen dus alleen bij een paar leveranciers korting voor deze aktie. Misschien dat ze het voor inkoopprijs verkopen maar zelfs dat betwijfel ik denk dat ze nog een klein percentage winst maken. Dus die aktie kost helemaal geen 1.2 miljoen euro dit is de korting die je hebt op de advies prijs. Geen een winkel verkoopt overigens produkten voor de advies prijs omdat ze dan weten dat ze te duur zijn.

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 12:17 schreef fooly5 het volgende:

[..]

Denk een beetje na ze leggen echt geen cent op een laptop of wat dan ook bij. Ze krijgen gewoon een erg hoge korting bij de leveranvier. Kijk maar 3 aopen producten 3 coolermaster producten en ga zo maar door. Ze krijgen dus alleen bij een paar leveranciers korting voor deze aktie. Misschien dat ze het voor inkoopprijs verkopen maar zelfs dat betwijfel ik denk dat ze nog een klein percentage winst maken. Dus die aktie kost helemaal geen 1.2 miljoen euro dit is de korting die je hebt op de advies prijs. Geen een winkel verkoopt overigens produkten voor de advies prijs omdat ze dan weten dat ze te duur zijn.
Als ze er niet op hadden toegelegd, waren er waarschijnlijk wel meer laptops de deur uit gegaan :?

Zo'n stuntje is een investering en mag af en toe best wel wat kosten hoor

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:00
Hoeveel cache heefy die a-open brander 32*12*48 2MB of 8MB er zijn 2 types volgens de a-open site

• BOCmetalhead
Op vrijdag 31 mei 2002 12:20 schreef Eggplant het volgende:

[..]

Als ze er niet op hadden toegelegd, waren er waarschijnlijk wel meer laptops de deur uit gegaan :?

jah idd!

Metal to the bone

Verwijderd

[..]

Zoals ook in de folder staat, er worde 1.3 miljoen euro korting gegeven. En dat zijn mijn 2 eurocent.

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 12:10
brander heeft 8mb cache
werkt echt super :)

* I_am_akira is happy with it..

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54

KMK

KMK is klaar met de 2000 install .. alleen updates >:)

Jesus.. ik ben erg blij hij is erg fijn....
Het filmpje is klaar nog een uploaden en kijken maar

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 12:21 schreef camelnl het volgende:

[..]

Zoals ook in de folder staat, er worde 1.3 miljoen euro korting gegeven. En dat zijn mijn 2 eurocent.
Wat op zichzelf natuurlijk niet hoeft te betekenen dat ze verlies maken :z

Verwijderd

[..]

Waar dat bedrag vandaan komt weet ik niet,
Maar dat het MyCom gruwelijk veel geld kost weet ik wel zeker.
Ze leggen bij de megaacties flink wat geld bij. (denk je echt dat ze normaal 50% of meer marge hebben ofzo?)
De inkoopprijs van dat spul is namelijk hoger dan de verkoopprijs. BTW shit er nog bij, massa's geld gaan er doorheen. korting op kwantiteit inkoop is gering.
Enne. hoe weet ik dat?
ik werk namelijk bij een andere computerwinkelketen (9 winkels), dus heb goed zicht op de prijzen.
Mijn baas zou zo spul nu bij MyCom gaan kopen voor onze verkoop, want hun verkoopprijss is dus lager dan de inkoopprijs... je kan maar 1 product per keer halen, das jammer.
Ps, ik heb ook 2 jaar bij MyCom gewerkt, dus ik weet hoe ze er werken...

• SvMp
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 12:24 schreef KMK het volgende:
KMK is klaar met de 2000 install .. alleen updates >:)

Jesus.. ik ben erg blij hij is erg fijn....
Het filmpje is klaar nog een uploaden en kijken maar
Ik ben benieuwd :)

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 12:23

MLS

Maar hoe zit dat nou met dat Asus mobo? Hoeveel IDE schijven kan ik eraan hangen?
Heeft de niet-RAID versie nou wel een gewone promise controler erop?

• SvMp
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 12:29 schreef MLS het volgende:
Maar hoe zit dat nou met dat Asus mobo? Hoeveel IDE schijven kan ik eraan hangen?
Heeft de niet-RAID versie nou wel een gewone promise controler erop?
Uit de MyCom folder:
ASUS A7V333 Moederbord
Met dit moederbord legt u de
basis voor een uitstekend
computersysteem. Het bord is
een must voor mensen die op zoek zijn naar de laatste
technologische hoogstandjes. Het bord is geschikt voor alle AMD
processors, maar is vooral bedoeld voor de nieuwe Athlon XP serie.
Bovendien zit er een goede geluidskaart op.
ATX socket A VIA KT333 333 MHz AGP Pro 5x PCI
3x DDR-333 MHz RAM USB 2.0 Audio
Getailleerde specs kun je zo van de Asus site halen..

Btw. het zinnetje "Bovendien zit er een goede geluidskaart op." heeft wel een hoog Vobis/Dynabyte-gehalte :r

Verwijderd

Ps, ik heb ook 2 jaar bij MyCom gewerkt, dus ik weet hoe ze er werken...
Op het hoofdkantoor heel toevallig? :)

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11 23:36
Wie bepaald eigenlijk of er morgen nog laptops zijn....als ze er vandaag eigenlijk al niet meer waren.

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 12:23

MLS

Op vrijdag 31 mei 2002 12:32 schreef svdmeer het volgende:
[..]
Uit de MyCom folder:
[..]
Getailleerde specs kun je zo van de Asus site halen..
Ja, maar het plaatje in die MyCom folder heeft dus wel een promise controler :Z Een correcte advertentie samenstellen is blijkbaar moeilijk.

• SvMp
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 12:37 schreef MLS het volgende:

[..]

Ja, maar het plaatje in die MyCom folder heeft dus wel een promise controler :Z Een correcte advertentie samenstellen is blijkbaar moeilijk.
Yep..maar da's ook al gebleken bij die HP 845 printer die volgens de folder een lpt-poort heeft.

• I_am_akira
  • Laatst online: 27-11 12:10
Als er morgen weer Laptops zijn

Zijn die er dan al vaanf smorgens of pas bij de lading die om 12 uur komt?

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 12:33 schreef camelnl het volgende:

[..]

Op het hoofdkantoor heel toevallig? :)
Nope, Amsterdam Ceintuurbaan en Kinkerstraat
maar ik heb geneog meegekregen van de mycomwerkwijze op het hoofdkantoor om te weten dat ik er nooit meer wil werken, wat een ongeregeld zooitje, (systeemprijzen optellen is niet zo moeilijk hoor)
Nix tegen jou camelnl, ken je niet, maar het was belachelijk hoe sommige dingen eraan toe gingen.

Verwijderd

[..]

Als medewerker van MyCom kan ik hierop zeggen dat dit niet waar is. Ze maken hier wel degelijk verlies.

• SvMp
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 12:40 schreef Sabbie het volgende:

[..]

Als medewerker van MyCom kan ik hierop zeggen dat dit niet waar is. Ze maken hier wel degelijk verlies.
Ik denk zelf een combinatie van beide hypotheses die genoemd zijn: Zowel dealtjes met de producenten/groothandel als verlies draaien/bijleggen.
Ik vind het namelijk ook wel erg toevallig dat er zoveel Asus producten, Cooler Master en AOpen producten bij zitten. Zit ik daar ver naast?

Verwijderd

[..]

dat zei ik :)

Verwijderd

[..]

Waarom doen ze het dan, als ze er verlies op maken, dat is toch niet hun streven neem ik aan>??

• ddZ

ddZ

[..]

Toch is het een goede stunt van Mycom. "Iedereen" weet nu dat er een Mycom in Utrecht is & waar die is , if U know what I mean ;)

Verwijderd

Net even in m'n lunchpauze geweest. 12:10 in de rij en om 12:18 weer buiten met 128mb sdram, 64 mb CF incl USB reader en verder nog een NIC en een GP Powerbank 3(beide buiten de actie). Ik heb van de week net een Canon A40 gekocht, dus CF en oplaadbare batterijen komen dan wel van pas.

Overigens hebben ze nu een bord bij de ingang waarop aangegeven staat wat er NIET meer is (oa. laptop, printer 19"). Helaas staat er niet op of ze morgen wel komen :'(

Verwijderd

Cat-Active
Jammer joh....

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11 12:04

fulgore

goud

Op vrijdag 31 mei 2002 12:25 schreef Cat-Active het volgende:

[..]

Waar dat bedrag vandaan komt weet ik niet,
Maar dat het MyCom gruwelijk veel geld kost weet ik wel zeker.
Ehm, brochure goed lezen, 2e pagina bovenaan €1.300.000 korting.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Verwijderd

[..]

Als ze al verlies draaien wat ik nog steeds betwijfel dan echt niet 1,2 of 1,3 miljoen euro.

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 12:51 schreef fooly5 het volgende:

[..]

Als ze al verlies draaien wat ik nog steeds betwijfel dan echt niet 1,2 of 1,3 miljoen euro.
Lees dan ff de folder joh: 1.3 miljoen euro aan kortingen (dus alles bij elkaar) ogen gebruiken is gewenst.

• Asteroid9
  • Laatst online: 08:35

Asteroid9

General Failure

[..]

Ja hoor, iedere computertoko heeft 100% toeslag boven op de inkoopprijs!
Dus 50% korting is geen enkel probleem! |:(

Als dat waar zou zijn begin ik nu een webstore, inkopen voor 100 en verkopen voor 175, ben ik nog bescheiden toch? :)
Enig economisch inzicht (klantenbinding) is sommigen hier volkomen vreemd...

50% korting kan best... don't look for me, I am building my own webstore right now! *D

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 12:20 schreef Eggplant het volgende:

[..]

Als ze afspraken met een leverancier maken krijgen ze bijvoorbeeld korting om 200 laptops voor de helft af te nemen. Daarbij komt ook nog eens kijken dat deze aktie van mycom ook reclame is voor al de merken die hieraan mee doen ze krijgen immers naamsbekendheid. Dus als krijg mycom een grotere korting.

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:54

KMK

http://www.xs4all.nl/~kmk/Mycom.rm

Hij is een brak van kwaliteit, maar wordt nog nog beter in wat anders

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 12:52 schreef camelnl het volgende:

[..]

Lees dan ff de folder joh: 1.3 miljoen euro aan kortingen (dus alles bij elkaar) ogen gebruiken is gewenst.
Juist je zegt het zelf al korting dus geen verlies. Sinds wanneer is kroting verlies.

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 12:48 schreef Swat het volgende:

[..]

Waarom doen ze het dan, als ze er verlies op maken, dat is toch niet hun streven neem ik aan>??
Om reclame te maken dat een nieuwe vestiging is geopend in Utrecht

• ddZ

ddZ

Op vrijdag 31 mei 2002 12:54 schreef KMK het volgende:
http://www.xs4all.nl/~kmk/Mycom.rm

Hij is een brak van kwaliteit, maar wordt nog nog beter in wat anders
Trage server :+

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

KrL

Foto foto..

Op vrijdag 31 mei 2002 12:49 schreef Hookie het volgende:
Overigens hebben ze nu een bord bij de ingang waarop aangegeven staat wat er NIET meer is (oa. laptop, printer 19"). Helaas staat er niet op of ze morgen wel komen :'(
Weet je toevallig of ze nog hebben:
Switch (Edimax 100mbit)
Burner 32x
DVD

?

Verwijderd

Ik weet niet meer wie deze onzin de wereld in geholpen heeft, maar het gaat om 1.300.000 Euro KORTING..

korting is dus niet gelijk aan verlies!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 17:02 schreef Xeno het volgende:
Ik ben er om 18:30 ofzo, verder nog GoT-ters rond die tijd daar?

Zo zie ik eruit trouwens :+

[afbeelding]
offtopic>
Xeno , all to say ; ninja RESPECT! >:)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Cool filmpje, alleen ik kan niet lezen wat er die mensen boven koot aan de ramen hingen, maar voor de rest cool filmpje.

Verwijderd

Bedankt voor de reportage KMK!

Doet me denken aan die keer dat ik 's ochtends in alle vroegte bij Vobis R'dam stond om voor 90 piek een Voodoo2 te kopen :D

• SvMp
  • Niet online
Heel cool filmpje!!

Ik heb me rot gelachen om sommige stukjes, vooral dat eerste stukje met GoTten en koffiezuipen terwijl de vogeltjes beginnen te fluiten... Leuk gedaan :)

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 12:57 schreef KrL het volgende:

[..]

Weet je toevallig of ze nog hebben:
Switch (Edimax 100mbit)
Burner 32x
DVD

?
M'n collega heeft de burner gehaald, die was er nog volop.
DVD zeer waarschijnlijk op, de Switch weet ik niet.
Anders even bellen, het is toch niet zo druk meer: 030-2300615

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 13:17 schreef Hookie het volgende:

[..]

M'n collega heeft de burner gehaald, die was er nog volop.
DVD zeer waarschijnlijk op, de Switch weet ik niet.
Anders even bellen, het is toch niet zo druk meer: 030-2300615
yep ik ga nu burner halen en cd spindel hoop dat het nu wat rustiger is

• BOCmetalhead
gewoon langs gaan dan zie je het vanzelf :P

Metal to the bone

• Asphyxion
  • Laatst online: 14:51

Asphyxion

I am, therefor I think

Op vrijdag 31 mei 2002 11:40 schreef Sabbie het volgende:

[..]

Ja dat klopt :) hehe, weet ik nog... Kwam ook nog de jongen tegen met het OKI petje. Best wel geinig ;)
Olee! :)

Vandaag ben ik dit keer toevallig weer in Utrecht, zal wat vroeger gaan dan mijn afspraak gepland staat, dan kan ik nog een switch kopen en een webcam maybe... :)

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 12:56 schreef ddZ het volgende:

[..]

Trage server :+
Valt best mee ongeveer 200kbps 8-)

• Hermanvh

Hermanvh

OK, het kost dan geen € 1.200.000,- of € 1.300.000,- (Zoals mij door de bedrijfsleider is verteld), maar verlies wordt er zeker wel op gemaakt. De marges liggen bij de goedkoopste shops op +- 10%. Bij MyCom zullen deze dan rond de 20-25% liggen denk ik.

Als ze dan 40% korting geven zullen ze best nog wel wat erop toeleggen!

webOS all the way!

Verwijderd

Misschien kan één van de Mycom medewerkers (Sabbie?) een beetje duidelijkheid geven over of zij zelf inzicht hebben in de levering van morgen (laptops :9!)

• BOCmetalhead
Op vrijdag 31 mei 2002 13:39 schreef Winwurl het volgende:
Misschien kan één van de Mycom medewerkers (Sabbie?) een beetje duidelijkheid geven over of zij zelf inzicht hebben in de levering van morgen (laptops :9!)
ze kennen het ook nog ff geheim houden als verrassing ofzo :P

Metal to the bone

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 13:42 schreef BOCmetalhead het volgende:

[..]

ze kennen het ook nog ff geheim houden als verrassing ofzo :P
Ehm, lees eerdere berichten ipv te blaten.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op vrijdag 31 mei 2002 12:11 schreef bbrother het volgende:
[afbeelding]
Beetje met mijn pics lopen showen :)
Was gisteren 14:30, dus beetje ouwe tijd :)

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 17:26 schreef JaWa het volgende:

[..]

maar kheb net gekeken naar cartidges (twordt mn eerste printer) maar damn wat zijn die krengen duur een originele hp cartridge kost gwoon 41 euro kan ik net zo goed meteen 2 printers kopen
volgens mij, hebben die cartridges die er in zitten 4 keer zo weinig inhoud als die je los koopt in de winkel...

• BOCmetalhead
Op vrijdag 31 mei 2002 13:44 schreef camelnl het volgende:

[..]

Ehm, lees eerdere berichten ipv te blaten.
BLAAAAAT :9

Metal to the bone

Verwijderd

denk ga ff met me fietsje langs (13:30), maar is me toch iets te druk... :(
maar ff naar de smartshop geweest, was niemand.
paddo's zijn daar 11,50 per 3,5 gram, heerlijk!

Verwijderd

Ik was om 13:00 bij Mycom in Rotterdam maar daar waren alle 4 de aanbiedingen 's ochtends al uitverkocht. Volgens de verkoopster komt er morgen nog 1 lading :( van alles (volgens haar maar 30 printers) en als het zo druk is als vandaag en gisteren dan is alles voor 12:00 weg

• BOCmetalhead
Op vrijdag 31 mei 2002 13:51 schreef thepretender het volgende:
Ik was om 13:00 bij Mycom in Rotterdam maar daar waren alle 4 de aanbiedingen 's ochtends al uitverkocht. Volgens de verkoopster komt er morgen nog 1 lading :( van alles (volgens haar maar 30 printers) en als het zo druk is als vandaag en gisteren dan is alles voor 12:00 weg
het gaat goe!!! :P

Metal to the bone

• loquitos
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

Op vrijdag 31 mei 2002 11:35 schreef Sabbie het volgende:

[..]

Makkelijk... Ik ben het enige MyCom meisje van het filliaal van Utrecht, maar ik werk vandaag niet.
mm.. ik heb er gister 3 a 4 dames zien rondlopen, waarvan 3 met koek en drank. Dan ben je vast de enige aziatische achter de toonbank!
* loquitos vindt je wel een leuk koppie hebben >:)

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

Verwijderd

ik kom net van de mycom utrecht en ff een creatove geforce 4 gekocht voor 95,- en 50 cd's voor 19 9~.
het lijkt erg druk maar je bent zo aan de beurt! >:)

• DutchHammer
  • Laatst online: 30-11 11:45

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Het was topie vandaag, was er om 7:15 de baas van Mycom besloot om een lijstje te maken met die genene die het er eerst waren. En nu zit ik te i-netten van achter m'n lapie

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 21:44 schreef steve_jacks het volgende:

[..]

Nou...ik heb die van mij destijds bij de Dynabyte gekocht (niet slaan :P ), en daar zat gewoon een printkabel in de doos...precies op dezelfde manier verpakt als de rest van de toebehorenen (adapter en inktpatronen)...

Dus van die regel heb ik nog niet gehoord :|
VROEGER in ieder geval nooit...

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 22:20 schreef _Yotiac_ het volgende:
ik had daarnet de allerlaatste Amd XP 1800+ voor 115 euro :D
half uurtje in de rij gestaan :) kregen kopje koffie en champagne en gebakjes :D
och, dat ken ik goedkoper krijgen...

• Tasma
  • Laatst online: 21-11 19:45
Op vrijdag 31 mei 2002 13:25 schreef Hermanvh het volgende:
OK, het kost dan geen € 1.200.000,- of € 1.300.000,- (Zoals mij door de bedrijfsleider is verteld), maar verlies wordt er zeker wel op gemaakt. De marges liggen bij de goedkoopste shops op +- 10%. Bij MyCom zullen deze dan rond de 20-25% liggen denk ik.

Als ze dan 40% korting geven zullen ze best nog wel wat erop toeleggen!
denk dat je je hier lomp in vergist... marges van diverse bedrijven waar ik gewerkt heb :

AH : 60%
Praxis : 80%-120%
Formido : 70%

enz enz enz

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 01:31 schreef ExTrEmE22 het volgende:

[..]
maarre justlink is hetzelfde als burnproof? :) anders ben ik morgen ook van de partij in die rij en anders wel zaterdag en zo'n spindel is ook nooit weg.
ALLE branders vanaf 16 speed hebben burnproof, flexlink of iets wat hetzelfde is maar met een andere naam...

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 14:15 schreef Tasma het volgende:

[..]

denk dat je je hier lomp in vergist... marges van diverse bedrijven waar ik gewerkt heb :

enz enz enz
Weet je wat ook lomp is?

Willekeurige branches met elkaar vergelijken zonder enig voorbehoud... appels en peren weet je wel?

AH heeft eigen slagerijen en Praxis (Vendex KBB) waarschijnlijk eigen fabrieken waar jongetjes voor een hongerloon kwasten in elkaar zetten.
In de hardwaremarkt bestaan dergelijke machtsposities bij mijn weten niet

• BOCmetalhead
Op vrijdag 31 mei 2002 14:20 schreef Eggplant het volgende:

[..]

Weet je wat ook lomp is?

Willekeurige branches met elkaar vergelijken zonder enig voorbehoud... appels en peren weet je wel?

AH heeft eigen slagerijen en Praxis (Vendex KBB) waarschijnlijk eigen fabrieken waar jongetjes voor een hongerloon kwasten in elkaar zetten.
In de hardwaremarkt bestaan dergelijke machtsposities bij mijn weten niet
hmmz een jongetje dar hdd's inelkaar zet voor een hongerloontje :P is weer eens wat anders dan een voetbal inelkaar naaien he :P

Metal to the bone

• vanDaal
  • Laatst online: 13:23

vanDaal

-ismeereentje

Op vrijdag 31 mei 2002 13:39 schreef Winwurl het volgende:
Heeft iemand hier al informatie over?

Daarnaast, kan iemand mij vertellen of betaling met creditcard mogelijk is?

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 14:21 schreef BOCmetalhead het volgende:

[..]

hmmz een jongetje dar hdd's inelkaar zet voor een hongerloontje :P is weer eens wat anders dan een voetbal inelkaar naaien he :P
Idd ik denk dat degene die de productiefase in handen heeft wel geweldige marges kan halen (Maxtor, Quantum bijv). Maar winkelketens als Mycom kunnen geen serieuze vuist maken om zo monster-marges veilig te stellen denk ik.

• Asteroid9
  • Laatst online: 08:35

Asteroid9

General Failure

Op vrijdag 31 mei 2002 14:15 schreef Tasma het volgende:

[..]

enz enz enz
Zie ook mijn vorige bericht...
Als je op PC-supplies 70% marge kan handhaven ga ik NU een enorme webstore bouwen!
Als ik ca. 1000 Euro per dag omzet genereer ik grof gerekend al 12.500 Euro per maand aan winst!
Kosten van een webstore en hosting zijn marginaal, dus ga ik NU onstlag nemen! :D

Ik weet niet wat voor werk je daar gedaan hebt, maar de genoemde marges slaan nergens op...
Heb je daar ooit de boekhouding kunnen bekijken?
Werkelijke zuivere winstmarge AH: 5-6%

Denk nou eens na: AH is average 8% duurder dan de andere supermarkten.
Als ze dan genoegen nemen met ca. 50% marge zijn ze goedkoper dan alle anderen en hebben de mooiste winkels met het beste assortiment!
Dan zijn ze morgen met 98% marktaandeel monopolist!

Wijze tip voor vandaag: niet kletsen over dingen waar je geen verstand van hebt...
(Niet lullig bedoeld, maar uit deze verklaring blijkt denk ik al wel dat je er volkomen naast zit)

Oh ja, naast de Webstore begin ik ook een bouwmarkt met 90% marge - over 3 maanden ligt mijn lelijke reet bruin te bakken op de Bahama's - op het prive-strand van mijn nieuwe villa!

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

• BOCmetalhead
Op vrijdag 31 mei 2002 14:26 schreef Eggplant het volgende:

[..]

Idd ik denk dat degene die de productiefase in handen heeft wel geweldige marges kan halen (Maxtor, Quantum bijv). Maar winkelketens als Mycom kunnen geen serieuze vuist maken om zo monster-marges veilig te stellen denk ik.
of mycom dat kan heb ik geen idd van! wil ik ook niet weten! maar wat ik wel weet is dat ze het nu verdomd goed doen!! ik bedoel noem ff 1 winkel (in pc onderdelen dan he!)die ooit zo'n stunt heeft uitgehaald!!
ik kan me er geen herrinneren!

Metal to the bone

Verwijderd

Idd, zo'n vette stunt heb ik nog niet meegemaakt.

Lof aan Mycom!

• Tasma
  • Laatst online: 21-11 19:45
De marges op de prijs zijn wel degelijk de genoemde marges maar waar jij het over hebt is de UITEINDELIJKE winst per product.

Inkoop prijs * X = verkoop prijs

X=Bruto Marge

En hardware winkels hebben dan misschien geen 60% of hoger maar alsnog VEEL.Bovendien zijn er vaste minimum verkoop prijzen waardoor de winkels niet zelf kunnen beslissen hoe hoog de prijs wordt.

Er loopt hier toch een medewerker van Mycom rond, kan deze een marge aangeven heb je vast wel eens gezien..

Winkels, hardware winkels, maken geen omzetten van TIG stuks per maand, de hoeveelheid verkopen is niet zo hoog dat ze van een zeer kleine marge kunnen overleven. De netto winst per verkocht product kan dan wel laag zijn maar de marge op het product is zeker wel hoger dan dat jullie nu noemen.

Deze verkoop actie met 50% korting, zal waarschijnlijk betekenen dat ze tegen inkoop prijzen of net iets minder verkopen.

Verwijderd

ninja in da house , ik was gisteren de eerste voor de deur >:-) en toen was het chaotischer dan vandaag, ik ben al lekker aan het fikken met me burner ( overigens ; dit is de 8 mb uitvoering!) en me switch loopt ook als een tiet. wat een feest dit mensen, dit wil ik vaker zien!!! al was het maar voor de lol die je er om hebt. tip voor anderen??? btw: wreed video verslag!!!! wie doet nog eens dunnetjes over????

• BOCmetalhead
Op vrijdag 31 mei 2002 14:38 schreef Winwurl het volgende:
Idd, zo'n vette stunt heb ik nog niet meegemaakt.

Lof aan Mycom!
dank u winwurl

Metal to the bone

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.