Deze speakerset is momenteel volledig uitverkocht, tevens is de kans op levering gering.Op vrijdag 31 mei 2002 16:45 schreef Stalker het volgende:
Kan ik morgen nog terecht in utrecht voor die speakerset?
Verwijderd
Dan kan ik dat raadsel wel oplossen denk ikOp vrijdag 31 mei 2002 20:22 schreef boon het volgende:
[..]
Officieel gezien mogen er geen bestellingen of reserveringen gedaan worden op de actie producten.
Waarom MyCom direct dit wel doet is mij zelf ook een raadsel ...
De actie is in alle filialen, dus ook via mycom direct.
Nu kunnen de producten alleen nog in de winkels gekocht worden. Dus niet meer via mycom direct.
Met "de actie" bedoel ik dus de 4 producten die in alle filialen gekocht kunnen worden.
Verwijderd
Is er morgen nog wel een brander, een spindel cdŽs, amd xp 1800+ (boxed) en een geforce 4??
waar op die site moet dat staan welke artikelen ze in eindhoven hebben 
ergens in het topic staat dat dat op de site moet staan, maar ik kan het niet meer vinden...het topic is ook nogal groot
ergens in het topic staat dat dat op de site moet staan, maar ik kan het niet meer vinden...het topic is ook nogal groot
Verwijderd
Kijk maar eens naar die mooie grote banner boven aan de siteOp vrijdag 31 mei 2002 20:34 schreef veldmuis het volgende:
waar op die site moet dat staan welke artikelen ze in eindhoven hebben
Verwijderd
HEEEEEEE SABBIE !!, Hier je geliefde MyCom collega !!Op vrijdag 31 mei 2002 16:13 schreef Sabbie het volgende:
[..]
Gelieve niet... Kom maar morgen naar MyCom Utrecht. Kun je mezelf in levende lijve zien. Hehe
Ik hoop niet dat je nog veel last gehad hebt van die tik op je reet
Verwijderd
De brander hebben we naar ons inzicht nog wel voor de gehele dag voorradig.Op vrijdag 31 mei 2002 20:33 schreef schans het volgende:
Is er morgen nog wel een brander, een spindel cdŽs, amd xp 1800+ (boxed) en een geforce 4??
Dit geld echter niet voor de twee andere producten
Amd 1800+ = Nog enige op voorraad, dus hebben is vroeg zijn.
Spindel = Niet meer voorradig, we hopen zelf nog op binnenkomst maar dit is dus geen verzekering op succes !
Verwijderd
Wat zeker niet meer binnenkomt is de laptop, de 19" is niet helemaal zeker, ik zou er persoonlijk niet van uit gaan.Op vrijdag 31 mei 2002 20:28 schreef schans het volgende:
Wat komt er morgen NIET meer? En waarneer komt morgen de nieuwe zooi binnen?
Voor de duidelijkheid ff alles op een rijtje.
Alleen de laptops en de 19inch beeldscherm komen toch niet meer?
Wanneer de levering plaatsvind is onduidelijk, kan op elk moment van de dag zijn maar ik denk persoonlijk vroeg.
De vervoerder wil namelijk ook nog wat aan zijn zaterdagje hebben
Verwijderd
en die videokaart? ben je denk ik vergeten.Op vrijdag 31 mei 2002 20:37 schreef boon het volgende:
[..]
De brander hebben we naar ons inzicht nog wel voor de gehele dag voorradig.
Dit geld echter niet voor de twee andere producten
Spindel = Niet meer voorradig, we hopen zelf nog op binnenkomst maar dit is dus geen verzekering op succes !
Ik wil graag een printer... wat is de beste strategie morgen: Printer is landelijke aanbieding, naar Utrecht gaan, of naar Amsterdam/Rotterdam/Haarlem/Eindhoven?
(Ik kom vanaf Leeuwarden)
's middags komen, 's ochtends vroeg?? Wat kan ik het beste doen om morgen met zo'n HP845c thuis te komen..
's middags komen, 's ochtends vroeg?? Wat kan ik het beste doen om morgen met zo'n HP845c thuis te komen..
Verwijderd
Mijn excuses ....Op vrijdag 31 mei 2002 20:40 schreef schans het volgende:
[..]
en die videokaart? ben je denk ik vergeten.
De Gforce 4 is alleen nog te verkrijgen van Creative.
Daarbij moet ik dus melden dat Creative zelf geen Gforce kaarten maakt en dit overlaat aan MSI.
Het verdere verschil met de Asus is nog dat er geen kabeltje voor de tv-out bij zit en een kleiner software pakket.
Verwijderd
Ik durf je daar zo geen concreet antwoord op te geven (sorry).Op vrijdag 31 mei 2002 20:41 schreef svdmeer het volgende:
Ik wil graag een printer... wat is de beste strategie morgen: Printer is landelijke aanbieding, naar Utrecht gaan, of naar Amsterdam/Rotterdam/Haarlem/Eindhoven?
Ik weet persoonlijk ook niet wanneer die levering plaatsvind en ofdat de overige vestigingen deze printer ook voor €45 leveren.
De enige mogelijkheid om hier achter te komen is door morgen voordat je wilt vertrekken even te bellen met de door jouw gekozen vestigingen.
Verwijderd
Deze actie is mij dus ontglipt door de voorbereiding van de actie in utrecht.Op vrijdag 31 mei 2002 20:32 schreef _knight_ het volgende:
[..]
Dan kan ik dat raadsel wel oplossen denk ik
De actie is in alle filialen, dus ook via mycom direct.
Nu kunnen de producten alleen nog in de winkels gekocht worden. Dus niet meer via mycom direct.
Met "de actie" bedoel ik dus de 4 producten die in alle filialen gekocht kunnen worden.
Ik kan hier dus verder ook geen uitspraken over doen.
Die Edimax Acces Point & PC Card: liggen die er nog en, indien nee, komen die nog binnen?
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
Nou, vanmiddag om een uurtje of 5 aangesloten in de rij... champagne en koffie gekregen (toppie Mycom) en binnen 15 minuten stond ik binnen... DVD speler en Switch gescoord...
Hardstikke vet !!
Hardstikke vet !!
Die gaan volgens mij niet zo hard, toen ik ze kocht (+/- 13:40 uur) lagen er nog stapels.Op vrijdag 31 mei 2002 20:54 schreef Ferdo het volgende:
Die Edimax Acces Point & PC Card: liggen die er nog en, indien nee, komen die nog binnen?
* Gutteguttegut vindt dat Edimax zooi erg goed werkt!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Zijn er nog xp1800+ en 256mb DDR en hoe laat moet ik die morgen ongeveer halen om ze in ieder geval te hebben.
Verwijderd
ff kijke op dezelfde blz nog wel. het geheugen weet ik nie.Op vrijdag 31 mei 2002 20:56 schreef wij het volgende:
Zijn er nog xp1800+ en 256mb DDR en hoe laat moet ik die morgen ongeveer halen om ze in ieder geval te hebben.
Op vrijdag 31 mei 2002 20:37 schreef boon het volgende:
thanksOp vrijdag 31 mei 2002 20:59 schreef schans het volgende:
[..]
ff kijke op dezelfde blz nog wel. het geheugen weet ik nie.
[..]
Verwijderd
bewaar je er nog wel 1 voor mij???Op vrijdag 31 mei 2002 20:59 schreef wij het volgende:
[..]
thanks
Da's mooi om te horen!Op vrijdag 31 mei 2002 20:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Die gaan volgens mij niet zo hard, toen ik ze kocht (+/- 13:40 uur) lagen er nog stapels.
* Gutteguttegut vindt dat Edimax zooi erg goed werkt!
Dan ga ik morgen ook maar eens die kant op. Dank voor de info.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
Hehe
ik heb gistere de creative inspire 5.1 5300 gekocht. Eerst a'dam opgebeld of ze hem daar nog hadde, allebei de filialen uitverkocht. Toen Haarlem opgebeld en daar hadden ze der nog 20 dus nu heb ik er 1
Verwijderd
jaOp vrijdag 31 mei 2002 21:14 schreef wij het volgende:
Die acties gelden toch alleen maar in Utrecht???
Dat d8 ik teminste
Verwijderd
Hiervan liggen er nog voldoende van op voorraadOp vrijdag 31 mei 2002 20:54 schreef Ferdo het volgende:
Verwijderd
Ook DDR modules gaan nu hard, ik zou voor de zekerheid niet te laat komen.Op vrijdag 31 mei 2002 20:56 schreef wij het volgende:
Verwijderd
Die van de .pdf file is alleen in utrecht, maar er schijnt dus ook nog een landelijke actie te zijn van een viertal artikelen, welke dit zijn durf ik je niet te vertellen.Op vrijdag 31 mei 2002 21:14 schreef wij het volgende:
Dat d8 ik teminste
Check hiervoor even de MyCom site.
Verwijderd
Op vrijdag 31 mei 2002 21:14 schreef wij het volgende:
Dat d8 ik teminste
In amsterdam en haarlem enz heb je ook aanbiedingen maar niet dezelfde als in utrecht.ja
Ben ook op zoek naar de Creative Inspire 5300 speakerset.Op vrijdag 31 mei 2002 21:07 schreef Jeroentussie het volgende:
Heheik heb gistere de creative inspire 5.1 5300 gekocht. Eerst a'dam opgebeld of ze hem daar nog hadde, allebei de filialen uitverkocht. Toen Haarlem opgebeld en daar hadden ze der nog 20 dus nu heb ik er 1
In Utrecht zijn ze volgens Boon uitverkocht en is er weinig kans nog op levering morgen. Weet iemand of ze nog in Haarlem te koop zijn voor de actieprijs?
Verwijderd
In amsterdam en haarlem en nog een aantal steden had je in de aanbieding:
HP deskjet 845 (printer) voor 45 euro
Aopen DVD speler 16*40 (geloof ik) voor 25 euro
Creative Inspire 5.1 5300 (boxen) voor 75 euro
Ik weet niet zeker of de prijzen precies kloppen (die van de speakers in ieder geval wel)
HP deskjet 845 (printer) voor 45 euro
Aopen DVD speler 16*40 (geloof ik) voor 25 euro
Creative Inspire 5.1 5300 (boxen) voor 75 euro
Ik weet niet zeker of de prijzen precies kloppen (die van de speakers in ieder geval wel)
Verwijderd
Moet je gewoon ff het filiaal bellen:Op vrijdag 31 mei 2002 21:26 schreef Thud het volgende:
[..]
Ben ook op zoek naar de Creative Inspire 5300 speakerset.
In Utrecht zijn ze volgens Boon uitverkocht en is er weinig kans nog op levering morgen. Weet iemand of ze nog in Haarlem te koop zijn voor de actieprijs?
Filiaal Haarlem tel=023-5322597
Filiaal A'dam centuurbaan tel=020-4709595
Gaat u hier verder alstublieft: [topic=511343/1/100]
Dit topic is gesloten.
![]()