Mycom vanmiddag 12.00u

Politie kwam ook ff neuzen...
links eigenaar van Mycom Utrecht

Politie kwam ook ff neuzen...

Verwijderd
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Nee hoor prima zelfs... vind het gewoon een beetje knullig.Op donderdag 30 mei 2002 15:16 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
slecht geslapen![]()
The birds turned into The Flying Dutchmen!
... en oranje! :P
hey die komt bekend voorOp donderdag 30 mei 2002 15:17 schreef MetHod het volgende:
Mycom vanmiddag 12.00u
Politie kwam ook ff neuzen...links eigenaar van Mycom Utrecht
[..]
Metal to the bone
Op donderdag 30 mei 2002 15:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee hoor prima zelfs... vind het gewoon een beetje knullig.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
http://www.tweakers.net/pricewatch/24825Op donderdag 30 mei 2002 15:20 schreef ninja-mod het volgende:
brander maar 15 euro goedkoper??? no way! ik heb me lam gezocht naar een goedkopere . de goedkoopste 32 speed van aopen ging voor 85 euro (incl.) de deur uit , maar dat was een bulk uitvoering met volgens mij maar 2 of 4 mb buffer. deze uitvoering heeft 8!
Verwijderd
Verwijderd
Heb het idee dat het iig een stuk minder druk is als op die foto's van vanmorgen; vooral omdat de rij een man of vier dik is ipv 8 man dik + nog een bonk mensen voor de deur.....Op donderdag 30 mei 2002 15:20 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Nice pics.
De drukte 'lijkt' mee te vallen? OK, voor een normale PC-shop is het druk, maar 250+ man zoals eerder geschets werd is overdreven?
Check deze pics van vanmorgen:Op donderdag 30 mei 2002 15:20 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Nice pics.
De drukte 'lijkt' mee te vallen? OK, voor een normale PC-shop is het druk, maar 250+ man zoals eerder geschets werd is overdreven?
Mijn excusses daarvoor dan was niet de bedoeling (je kent me ondertussen toch wel een beetje?)Op donderdag 30 mei 2002 15:23 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
offtopic:
Klopt, is minder handig.... vind alleeneen beetje bot overkomen
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
sure...... tel je de porto er ook even bij?Op donderdag 30 mei 2002 15:24 schreef Rickbv het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/24825
Ik ken je wel een beetje idd....en vind het ook zeker niet jouw stijl om iemand te irriteren....juist omdat ik je een beetjeken zeg ik het ook ff.... vindt het zelf af en toe wel de moeite waard om ff na te denken over digitale omgangsvormen.... sommige dingen komen via inet/mail heel anders over als face-to-face...Op donderdag 30 mei 2002 15:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mijn excusses daarvoor dan was niet de bedoeling (je kent me ondertussen toch wel een beetje?)
* Gutteguttegut is de kwaaiste niet
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Zijn die eerste 3 in dat rijtje dan alleen maar webwinkel? En wie zegt dat die van mycom wel 8mb heeft?Op donderdag 30 mei 2002 15:26 schreef ninja-mod het volgende:
[..]
sure...... tel je de porto er ook even bij?en is dat ook wel de 8mb buffer uitvoering???
ik was er om 10.00 vanochtend en toen hadden ze er nog genoegOp donderdag 30 mei 2002 15:33 schreef syntony het volgende:
Ik wil naar rotterdam om de DVD speler te alen, waren die er nog wel?
Verwijderd
euhh , ja het zou kunnen dat de eerste 3 geen webwinkels zijn maar dan nog zou ik er naar toe moeten.Op donderdag 30 mei 2002 15:31 schreef Rickbv het volgende:
[..]
Zijn die eerste 3 in dat rijtje dan alleen maar webwinkel? En wie zegt dat die van mycom wel 8mb heeft?
excuse me if i'm wrong verder, weet ook niet alles. Vond het eerst ook heel goedkoop lijken, maar achteraf, tjah, er zitten hele strakke aanbiedingen tussen, maar ook aanbiedingen die iets minder zijn
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Toen ik er vanmiddag was hadden ze alles in je lijstje nog, en duurde de rij ongeveer 45 minuten. Was tussen 12.00 en 13.00.Op donderdag 30 mei 2002 15:46 schreef Milo het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het nu gesteld is met de beschikbaarheid van dingen in utrecht en de wachtrij?
Een uurtje wachten vind ik niet zo'n probleem, maar dan wel als er leuke dingen op voorraad zijn. Dingen die ik hip vind:
- athlon XP (~20 goedkoper dan bij mindfactory)
- 19" (is ook goedkoop, en pyjama)
- printertje (is nog best goed)
- switchje (handig voor lan-party en om ons hele netwerk naar full-duplex te gooien)
- spindletje
- routertje
Mindere aanbieding is o.a. die HD. Is goedkoper bij MF.
Verwijderd
ik ben ook heel liefOp donderdag 30 mei 2002 15:24 schreef Baronekke het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor je... er zijn vanmorgen naar verluidt 1500 transacties geweest...Dat is wel wat meer dan jij denkt
![]()
En nee, wellicht moet je op dit soort acties naamsbekendheid maken ipv winst.. al aan gedacht?
Daarnaast MetalHead.. wellicht is het verstandig om niet iedereens naam over het internet te brullenIk vin je heel liev enzo, maar dit is niet slim...
Metal to the bone
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Metal to the bone
Verwijderd
zou best kunnen......Op donderdag 30 mei 2002 15:54 schreef BB_ApoC het volgende:
was echt super chaos daaro. maar ik heb mijn lappie! was de derde die ochtend die voor de deur stond dus mag ook welPaar gasten nog gesproken daaro die hier nu ook weer rondhangen geloof ik
I've visited the Mothership @ Cupertino
Verwijderd
en hoe laat was je er dan? dan weet ik hoe laat ik er zaterdag moe zijnOp donderdag 30 mei 2002 15:54 schreef BB_ApoC het volgende:
was echt super chaos daaro. maar ik heb mijn lappie! was de derde die ochtend die voor de deur stond dus mag ook welPaar gasten nog gesproken daaro die hier nu ook weer rondhangen geloof ik
tja is idd allemaal jammer.... Maar aan de andere kant had MyCOM dit ook wel kunnen zien aankomen. Als ik de eerste foto's bekijk zie ik GEEN dranghekken. Als je op je vingers kunt natellen dat het heel erg druk gaat worden moet je dat vantevoren vast regelen en een fatsoenlijke rij + binnenlaat beleid hebben.Op donderdag 30 mei 2002 16:02 schreef VisionMaster het volgende:
Het is een beetje uit de hand gelopen in Utrecht. Er zijn daar een paar rellen uitgebroken, helaas...![]()
Was er niet bij, maar was vandaag in R'dam en dude aan de balie vertelde dat de politie, ME en brandweer al te plaatse moest komen voor die shit.
Tis dan toch geen leuke grap meer. Morgen zullen ze de menigte aan de deur tegenhouden en een verkoper moet je nu gaan vertellen dat je naar binnen mag.
Vind het ERG jammer dat een paar dudes zich niet hebben kunnen inhouden voor een paar artikelen. Geef toe de actie is fantastisch, maar kan nog wel beschaaft worden gehouden.![]()
Moetvan zulke mensen.
Hoe laat was je er ?Op donderdag 30 mei 2002 15:54 schreef BB_ApoC het volgende:
Je zou zulke gasten echt moetenOp donderdag 30 mei 2002 16:02 schreef VisionMaster het volgende:
Het is een beetje uit de hand gelopen in Utrecht. Er zijn daar een paar rellen uitgebroken, helaas...![]()
Was er niet bij, maar was vandaag in R'dam en dude aan de balie vertelde dat de politie, ME en brandweer al te plaatse moest komen voor die shit.
Tis dan toch geen leuke grap meer. Morgen zullen ze de menigte aan de deur tegenhouden en een verkoper moet je nu gaan vertellen dat je naar binnen mag.
Vind het ERG jammer dat een paar dudes zich niet hebben kunnen inhouden voor een paar artikelen. Geef toe de actie is fantastisch, maar kan nog wel beschaaft worden gehouden.![]()
Moetvan zulke mensen.
Verwijderd
Verwijderd
Zeker om teOp donderdag 30 mei 2002 16:02 schreef VisionMaster het volgende:
Moetvan zulke mensen.
dank u! dat was snel heOp donderdag 30 mei 2002 16:11 schreef Baronekke het volgende:
k BOCMetalhead... nice work...
Metal to the bone
Metal to the bone
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ey!! Macarena \o/
Dat er niet collectief werd geprotesteerd tegen die voordringers??? En dan niet zeggen, maar gewoon bij de arm pakken (NIET SLAAN) en terug op de plaats zetten????Op donderdag 30 mei 2002 16:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
Die baas is ook wel lekker snugger, ik stond d'r om 8:30. En bleef netjes w88 met een paar anderen, er dringen opeens wat mensen voor. We zeggen er wat van maar personen doen net of doof zijn. eikels!
HOE LAAT??? Zet PLZ ff de tijd bij de foto, anders kan ik er niet zoveel mee, ga nl zo op weg naar die tent.....Op donderdag 30 mei 2002 16:28 schreef RaZ het volgende:
Drukte viel toch best wel mee?
[afbeelding]
Sommige mensen doen een hoop voor een paar euro's...Op donderdag 30 mei 2002 16:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
Die baas is ook wel lekker snugger, ik stond d'r om 8:30. En bleef netjes w88 met een paar anderen, er dringen opeens wat mensen voor. We zeggen er wat van maar personen doen net of doof zijn. Dan komt die baas om te vertellen dat ze te weinig kas geld hebben dus liefst gepast betalen. Een paar mensen vertellen van het voordringen van die gasten. Waarop de baas zegt: "Ik reken op uw eerlijkheid". En loopt weg. En ik zie later de voordringers weg lopen met de laptop. Als ik geweten had dat MyCom er zo weinig had vandaag dan had ik bij 1 van die gasten hem uit z'n armen gerukt de 800 Euro gegeven en weg geweest. Stelletje eikels!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ja ken ik, deed ik ook toen een paar mongolen voordrongen bij het kopen van een voetbal kaartje dan beginnen ze te janken dat ik ze sloeg en mag je weer naar achteren.Op donderdag 30 mei 2002 16:29 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Dat er niet collectief werd geprotesteerd tegen die voordringers??? En dan niet zeggen, maar gewoon bij de arm pakken (NIET SLAAN) en terug op de plaats zetten????
Het station valt wel mee denk ik. Gewoon de doos in een grote tas stoppen zodat men niet kan zien dat je met een dure laptop rondloopt, tenzij je bent gevolgd vanaf MyCom.Op donderdag 30 mei 2002 16:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
Er was vanochtend genoeg beveiliging volgens mij, je moet je eerder zorgen maken dat ie niet op het station wordt gejat.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Ey!! Macarena \o/
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik moet 2 uren reizen voor Utrecht maar ga wel voor zo'n printer (en maybe laptopOp donderdag 30 mei 2002 15:57 schreef IbBeLz het volgende:
Ik wil zon printer maar ik heb geen zin om 1,5 uur te reizen en nog een uur in de rij te staan en dan vervolgens geen printer te hebbenDus iemand die dr nog niet zolang geleden is geweest die toevallig weet hoeveel printers dr nog stonden in UTRECHT ??
MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF
Err... welke 4? ook de WAP & NIC van edimax voor samen 200 euro? Ik wil chicks kunnen kijkuh van de zomer als ik surfOp donderdag 30 mei 2002 16:39 schreef spokey het volgende:
Ik heb net nog ff met Mycom direct gebeld en je kunt inderdaad ALLEEN die 4 artikelen bij hun bestellen voor die aanbiedings prijs, helaas is de HP printer en de Creative 5.1 set niet meer bestelbaar/leverbaar online maar alleen nog in de winkels
Toch maar ff een muisje besteld voor de kids
Ey!! Macarena \o/
Ey!! Macarena \o/
Zullen ze die printer en boxen morgen weer krijgen?Op donderdag 30 mei 2002 16:39 schreef spokey het volgende:
Ik heb net nog ff met Mycom direct gebeld en je kunt inderdaad ALLEEN die 4 artikelen bij hun bestellen voor die aanbiedings prijs, helaas is de HP printer en de Creative 5.1 set niet meer bestelbaar/leverbaar online maar alleen nog in de winkels
Toch maar ff een muisje besteld voor de kids
jaOp donderdag 30 mei 2002 16:51 schreef psmeets het volgende:
[..]
Zullen ze die printer en boxen morgen weer krijgen?
hoe gaan ze om met die regel van 2x1 artikel per klant? Achteraan aansluiten met spullen in je rugzak en het is ok?
is al es gezegd: nog een keer in de rij gaan staan.....Op donderdag 30 mei 2002 17:04 schreef Milo het volgende:
Iemand die een antwoord weet op mijn eerdere vraag? :
[..]
er ging veel spullen de deur uit maar WIFI spul gelukkig nietOp donderdag 30 mei 2002 16:36 schreef RaZ het volgende:
...
BTW: kan er een mycom meedewerker vertellen of ik nogwel moet komen? ik wil die W-LAN wel
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
Metal to the bone
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Dat zijn berichten... Dus.. mocht ik vanavond WEL in de rij gaan hangen, mag het van't weekend mooi weer worden, dan zit ik lekker in de tuin, meisjes te kijkuh, en te surfenOp donderdag 30 mei 2002 17:07 schreef loquitos het volgende:
[..]
er ging veel spullen de deur uit maar WIFI spul gelukkig nieten werd ook eens een keertje aangevuld in het "korte" tijdsbestek dat ik daar was.
Ey!! Macarena \o/
dan ben je wel erg lompOp donderdag 30 mei 2002 17:12 schreef JaWa het volgende:
mycom dudes zouden jullie kunnen informere of mycom adam nog printers hebben.. want ik ga mn tentamen skippen om zo een ding te halen
Verwijderd
Je kunt ook altijd bellen hoor...Op donderdag 30 mei 2002 17:12 schreef JaWa het volgende:
mycom dudes zouden jullie kunnen informere of mycom adam nog printers hebben.. want ik ga mn tentamen skippen om zo een ding te halen
Valt mee, als je dat tentamen nu volgend jaar doet, blijft de stof hoogste waarschijnlijk het zelfde. Dan is de hardware allang verouderd.. Tja.. je mot keuzes maken in't leven he?Op donderdag 30 mei 2002 17:13 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
dan ben je wel erg lomp
Ey!! Macarena \o/
Haal anders zo'n ding zaterdag..school is belangrijker!!!Op donderdag 30 mei 2002 17:12 schreef JaWa het volgende:
idd, dus kan je beter tot volgend jaar wachten met hardware kopenOp donderdag 30 mei 2002 17:15 schreef RaZ het volgende:
[..]
Valt mee, als je dat tentamen nu volgend jaar doet, blijft de stof hoogste waarschijnlijk het zelfde. Dan is de hardware allang verouderd.. Tja.. je mot keuzes maken in't leven he?
OhjaOp donderdag 30 mei 2002 17:16 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
idd, dus kan je beter tot volgend jaar wachten met hardware kopen
Ey!! Macarena \o/
ja kweetOp donderdag 30 mei 2002 17:13 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
dan ben je wel erg lomp
hebben ze nogOp donderdag 30 mei 2002 17:12 schreef JaWa het volgende:
Metal to the bone
_██_
(ಠ_ృ)
voor zover ik weet kan je je examen niet overdoen als je geskipt hebt en in het tweede tijdvak een onvoldoende haalt.Op donderdag 30 mei 2002 17:18 schreef JaWa het volgende:
[..]
ja kweet
maar ik heb er vandaag al 1 opzitte en ik heb gwoon geen zin meer (ja meestal maak ik wel zin) maar vandaag dus ff niet morge nog een dag (en 2 tentamens)
nee joh zijn geen examens as in middelbare school maar as in Uni zijn wel belangrijk maar ik doe ze een andere keer over....Op donderdag 30 mei 2002 17:20 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
voor zover ik weet kan je je examen niet overdoen als je geskipt hebt en in het tweede tijdvak een onvoldoende haalt.
maargoed je moet het zelf weten natuurlijk, maar IMHO is het gewoon oerstom.
Ze hebben deze aanbieding morgen en overmorgen ook nog...
hee wat cool, ik sta op die fotoOp donderdag 30 mei 2002 16:36 schreef RaZ het volgende:
Deze foto, ook op vorige pagina, was van rond 14:30 vanmiddag.
[afbeelding]
Ik ga zo om 17:30 ff eten, dan om 18:00 weer ff terug..
Ben d'r al 2 keer geweest, maar ik ga echt NIET in zo'n rij hangen hoor.
BTW: kan er een mycom meedewerker vertellen of ik nogwel moet komen? ik wil die W-LAN wel
Poll: Tentamen skippen voor MyCom actie?Op donderdag 30 mei 2002 17:12 schreef JaWa het volgende:

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Verwijderd
Damn dat klinkt slecht...Op donderdag 30 mei 2002 17:43 schreef Lijmkoe het volgende:
Wat een crisis was het. Ik was er om 8:45, toen was het al enorm druk, terwijl ze pas om 9:30 open gingen. Bovendien waren de laptops al na 10 minuten uitverkochtIk hoorde dat er maar een stuk of 40 ingekocht oid.
Slecht georganiseerde actie dus. Mensen eerst lekker maken en zorgen dat ze komen, en dan zeggen dat het op is! En dan maar hopen dat mensen toch nog naar huis gaan met een dvd spelertje ofzo. Nee, vond het echt teleurstellend
Vraag ik me ook af.....Op donderdag 30 mei 2002 17:50 schreef Exterazzo het volgende:
Zou er om ongeveer 7 uur nog iets zijn?
Ja, maar als je goed kijkt zie je wel een klein cirkeltje waarachter een antenne-aansluiting zou kunnen zitten...Op donderdag 30 mei 2002 17:56 schreef psmeets het volgende:
in de advertentie staan ze zonder antenne.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq