Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mycom acties in utrecht

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.598 views sinds 30-01-2008

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Mycom vanmiddag 12.00u
:P

Afbeeldingslocatie: http://www.expack.nl/images/mycom1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.expack.nl/images/mycom2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.expack.nl/images/mycom3.jpg
Politie kwam ook ff neuzen... :) links eigenaar van Mycom Utrecht

Afbeeldingslocatie: http://www.expack.nl/images/mycom4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dennissoft.com/members/dennis/zooi/foto's/got/floriadenight/dummy.gif

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:50
Ik heb nooit zo goed opgelet bij economie, maar zou die vent er nog winst op maken???

Verwijderd

brander maar 15 euro goedkoper??? no way! ik heb me lam gezocht naar een goedkopere . de goedkoopste 32 speed van aopen ging voor 85 euro (incl.) de deur uit , maar dat was een bulk uitvoering met volgens mij maar 2 of 4 mb buffer. deze uitvoering heeft 8!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Dat was dus 12:00.... dat lijkt wel mee te vallen..... uurtje in de rij ofzow???

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 30 mei 2002 15:16 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]

slecht geslapen :? ;)
Nee hoor prima zelfs... vind het gewoon een beetje knullig. :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:09

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Nice pics.

De drukte 'lijkt' mee te vallen? OK, voor een normale PC-shop is het druk, maar 250+ man zoals eerder geschets werd is overdreven?

... en oranje! :P

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 10:55
Op donderdag 30 mei 2002 15:17 schreef MetHod het volgende:
Mycom vanmiddag 12.00u
:P

Politie kwam ook ff neuzen... :) links eigenaar van Mycom Utrecht

[..]
hey die komt bekend voor :P

Metal to the bone

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 30 mei 2002 15:20 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Nee hoor prima zelfs... vind het gewoon een beetje knullig. :)
offtopic:
Klopt, is minder handig.... vind alleen |:( een beetje bot overkomen

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:20
Op donderdag 30 mei 2002 15:20 schreef ninja-mod het volgende:
brander maar 15 euro goedkoper??? no way! ik heb me lam gezocht naar een goedkopere . de goedkoopste 32 speed van aopen ging voor 85 euro (incl.) de deur uit , maar dat was een bulk uitvoering met volgens mij maar 2 of 4 mb buffer. deze uitvoering heeft 8!
http://www.tweakers.net/pricewatch/24825 :D

Verwijderd

Ik heb slecht nieuws voor je... er zijn vanmorgen naar verluidt 1500 transacties geweest... :) Dat is wel wat meer dan jij denkt ;)

En nee, wellicht moet je op dit soort acties naamsbekendheid maken ipv winst.. al aan gedacht?

Daarnaast MetalHead.. wellicht is het verstandig om niet iedereens naam over het internet te brullen ;) Ik vin je heel liev enzo, maar dit is niet slim...

Verwijderd

die eigenaar was inderdaad erg arrogant " ja mensen jullie moeten 2 meter naar achteren want er moet een lint worden doorgeknipt "
toen werd het pas leuk want er kwam champagne en gebak :|' naar buiten " jullie moeten verder naar achteren hoor ..." dikke lul want ik was de eerste.... "de hele ploeg voor de deur .. "10, 9..." etc
toen begon de 'bestorming' en ja het was er voor 12en nog drukker en je zag de rij buiten , binnen stond voor 5 kassa's ook een dubbele rij

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 30 mei 2002 15:20 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Nice pics.

De drukte 'lijkt' mee te vallen? OK, voor een normale PC-shop is het druk, maar 250+ man zoals eerder geschets werd is overdreven?
Heb het idee dat het iig een stuk minder druk is als op die foto's van vanmorgen; vooral omdat de rij een man of vier dik is ipv 8 man dik + nog een bonk mensen voor de deur.....

Vind een uur wachten BTW al veel te veel eigenlijk, het moet wel een beetje leuk blijven....

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Op donderdag 30 mei 2002 15:20 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Nice pics.

Check deze pics van vanmorgen:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13815051#13815051

Systeem | Strava

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 30 mei 2002 15:23 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
offtopic:
Klopt, is minder handig.... vind alleen |:( een beetje bot overkomen
Mijn excusses daarvoor dan was niet de bedoeling (je kent me ondertussen toch wel een beetje?)

* Gutteguttegut is de kwaaiste niet O+

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 15:24 schreef Rickbv het volgende:

[..]

http://www.tweakers.net/pricewatch/24825 :D
sure...... tel je de porto er ook even bij? 8-) en is dat ook wel de 8mb buffer uitvoering???

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 30 mei 2002 15:26 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Mijn excusses daarvoor dan was niet de bedoeling (je kent me ondertussen toch wel een beetje?)

* Gutteguttegut is de kwaaiste niet O+
Ik ken je wel een beetje idd....en vind het ook zeker niet jouw stijl om iemand te irriteren....juist omdat ik je een beetjeken zeg ik het ook ff.... vindt het zelf af en toe wel de moeite waard om ff na te denken over digitale omgangsvormen.... sommige dingen komen via inet/mail heel anders over als face-to-face...

* Spyro_the_Dragon kent Gut nog uit de Soyo-barebone inkoop/mod tijd....

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
Heb ik kans als ik nu nog met de trein naar UTR gaat dat ik zon printer kan halen ( als ik nu weg ga ben ik er rond 5 uur :( )

Of zijn alle printers al helemaal uitverkocht :(

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Rickbv
  • Laatst online: 18:20
Op donderdag 30 mei 2002 15:26 schreef ninja-mod het volgende:

[..]

sure...... tel je de porto er ook even bij? 8-) en is dat ook wel de 8mb buffer uitvoering???
Zijn die eerste 3 in dat rijtje dan alleen maar webwinkel? En wie zegt dat die van mycom wel 8mb heeft?

excuse me if i'm wrong verder, weet ook niet alles. Vond het eerst ook heel goedkoop lijken, maar achteraf, tjah, er zitten hele strakke aanbiedingen tussen, maar ook aanbiedingen die iets minder zijn :Y)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik naar rotterdam, uitverkocht (speakerset) dus ik maar naar de Media Markt gegaan en de FPS1600 gehaald :)

ik ga echt niet morgen ofzo of er voor de deur liggen, onzin.

Verwijderd

Ik wil naar rotterdam om de DVD speler te alen, waren die er nog wel?

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 03:30

nimm2

.

Op donderdag 30 mei 2002 15:33 schreef syntony het volgende:
Ik wil naar rotterdam om de DVD speler te alen, waren die er nog wel?
ik was er om 10.00 vanochtend en toen hadden ze er nog genoeg

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 15:31 schreef Rickbv het volgende:

[..]

Zijn die eerste 3 in dat rijtje dan alleen maar webwinkel? En wie zegt dat die van mycom wel 8mb heeft?

excuse me if i'm wrong verder, weet ook niet alles. Vond het eerst ook heel goedkoop lijken, maar achteraf, tjah, er zitten hele strakke aanbiedingen tussen, maar ook aanbiedingen die iets minder zijn :Y)
euhh , ja het zou kunnen dat de eerste 3 geen webwinkels zijn maar dan nog zou ik er naar toe moeten.
het reisje naar utrecht koste me 4 euro ( daar kan geen porto tegenop!) :) en ja de mycom uitvoering van de fikker heeft een 8mb buffer , zie mijn eerdere postings

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 13:55
Heeft iemand een idee hoe het nu gesteld is met de beschikbaarheid van dingen in utrecht en de wachtrij?

Een uurtje wachten vind ik niet zo'n probleem, maar dan wel als er leuke dingen op voorraad zijn. Dingen die ik hip vind:

- athlon XP (~20 goedkoper dan bij mindfactory)
- 19" (is ook goedkoop, en pyjama)
- printertje (is nog best goed)
- switchje (handig voor lan-party en om ons hele netwerk naar full-duplex te gooien)
- spindletje
- routertje

Mindere aanbieding is o.a. die HD. Is goedkoper bij MF.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

• Emdicy
  • Laatst online: 01-02-2023
Op donderdag 30 mei 2002 15:46 schreef Milo het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het nu gesteld is met de beschikbaarheid van dingen in utrecht en de wachtrij?

Een uurtje wachten vind ik niet zo'n probleem, maar dan wel als er leuke dingen op voorraad zijn. Dingen die ik hip vind:

- athlon XP (~20 goedkoper dan bij mindfactory)
- 19" (is ook goedkoop, en pyjama)
- printertje (is nog best goed)
- switchje (handig voor lan-party en om ons hele netwerk naar full-duplex te gooien)
- spindletje
- routertje

Mindere aanbieding is o.a. die HD. Is goedkoper bij MF.
Toen ik er vanmiddag was hadden ze alles in je lijstje nog, en duurde de rij ongeveer 45 minuten. Was tussen 12.00 en 13.00.
Ik hoorde ook toevallig dat ze net nieuwe voorraden printers en DVD-spelers binnenkregen.

Verwijderd

rond 11en zijn we in Rotterdam geweest, daar waren de printers allang op. cd-romdrives waren er toen nog wel!

Hoofddorp en utrecht hadden rond 13.00u nog wel printers, maar cd-romdrives waren geloof ik uitverkocht, net als de laptops natuurlijk.

uurtje in de rij gestaan, maar we hebben nu wel een mooi snoerloos lannetje thuis..

moederbordjes waren er geloof ik nog wel 2uurtjes geleden net als de processors.
er stond alleen nog wel een aardige rij.
Njoy.. ik heb m'n speelgoed!

• Milo
En hoe gaan ze om met die regel van 2x1 artikel per klant? Achteraan aansluiten met spullen in je rugzak en het is ok?

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
was echt super chaos daaro. maar ik heb mijn lappie! was de derde die ochtend die voor de deur stond dus mag ook wel ;) Paar gasten nog gesproken daaro die hier nu ook weer rondhangen geloof ik :)

• BOCmetalhead
Op donderdag 30 mei 2002 15:24 schreef Baronekke het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor je... er zijn vanmorgen naar verluidt 1500 transacties geweest... :) Dat is wel wat meer dan jij denkt ;)

En nee, wellicht moet je op dit soort acties naamsbekendheid maken ipv winst.. al aan gedacht?

Daarnaast MetalHead.. wellicht is het verstandig om niet iedereens naam over het internet te brullen ;) Ik vin je heel liev enzo, maar dit is niet slim...
ik ben ook heel lief >:) maar is idd wel goed!

fock man zoveel?? ben benieuwd naar de omzet >:) eens kijken hoeveel computerwinkels mycom eruit gaat stoten hehe :P

Metal to the bone

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
toch baal ik wel van speakerset :'(

maarja, ik ga echt niet morgen ochtend er om 6 uur staan :Z

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik wil zon printer maar ik heb geen zin om 1,5 uur te reizen en nog een uur in de rij te staan en dan vervolgens geen printer te hebben :( Dus iemand die dr nog niet zolang geleden is geweest die toevallig weet hoeveel printers dr nog stonden in UTRECHT ??

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• BOCmetalhead
en nog steeds druk :)

Metal to the bone

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 15:54 schreef BB_ApoC het volgende:
was echt super chaos daaro. maar ik heb mijn lappie! was de derde die ochtend die voor de deur stond dus mag ook wel ;) Paar gasten nog gesproken daaro die hier nu ook weer rondhangen geloof ik :)
zou best kunnen...... 8-) ik was de eerste bij de deur aan de straatkant , met dat fijne maatje van me die z'n pinpas vergeten was |:( toch wel lachuh he? jammer dat we de "rellen" hebben gemist. heb jij wel je laptop?

edit: lekker snugger... ja dus...

• VisionMaster
  • Laatst online: 17-10 21:51

VisionMaster

Security!

Het is een beetje uit de hand gelopen in Utrecht. Er zijn daar een paar rellen uitgebroken, helaas... |:(
Was er niet bij, maar was vandaag in R'dam en dude aan de balie vertelde dat de politie, ME en brandweer al te plaatse moest komen voor die shit.

Tis dan toch geen leuke grap meer. Morgen zullen ze de menigte aan de deur tegenhouden en een verkoper moet je nu gaan vertellen dat je naar binnen mag.

Vind het ERG jammer dat een paar dudes zich niet hebben kunnen inhouden voor een paar artikelen. Geef toe de actie is fantastisch, maar kan nog wel beschaaft worden gehouden. :(
Moet :r van zulke mensen.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Verwijderd

en hoe laat was je er dan? dan weet ik hoe laat ik er zaterdag moe zijn

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 30 mei 2002 16:02 schreef VisionMaster het volgende:
Het is een beetje uit de hand gelopen in Utrecht. Er zijn daar een paar rellen uitgebroken, helaas... |:(
Was er niet bij, maar was vandaag in R'dam en dude aan de balie vertelde dat de politie, ME en brandweer al te plaatse moest komen voor die shit.

Tis dan toch geen leuke grap meer. Morgen zullen ze de menigte aan de deur tegenhouden en een verkoper moet je nu gaan vertellen dat je naar binnen mag.

Vind het ERG jammer dat een paar dudes zich niet hebben kunnen inhouden voor een paar artikelen. Geef toe de actie is fantastisch, maar kan nog wel beschaaft worden gehouden. :(
tja is idd allemaal jammer.... Maar aan de andere kant had MyCOM dit ook wel kunnen zien aankomen. Als ik de eerste foto's bekijk zie ik GEEN dranghekken. Als je op je vingers kunt natellen dat het heel erg druk gaat worden moet je dat vantevoren vast regelen en een fatsoenlijke rij + binnenlaat beleid hebben.

Maargoed, evengoed geen reden om te gaan rellen idd

• SvMp
  • Niet online
Hoe laat was je er ?

Een heel ander aspect, namelijk veiligheid.
Stel je bent 's ochtends vroeg van de partij en je hebt een laptopje kunnen bemachtigen. Intussen staat er een enorme rij, waar ongetwijfeld ook lui tussen zitten die eigenlijk voor een laptopje zijn gekomen, maar achter het net vissen. Hoe zit het dan met je veiligheid? Berovingen en zo? (er vanuitgaande dat je in je eentje komt)

• ddZ
  • Laatst online: 29-11 10:16

ddZ

Je zou zulke gasten echt moeten Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen3911/pix/GoT/got-hooligan.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen3911/pix/GoT/got-hooligan.gif Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen3911/pix/GoT/got-hooligan.gif

Beetje 'toestemming' krijgen om naar binnen te mogen :(

* ddZ komt er strax vanzelf achter

Verwijderd

Zouden de mensen het nogwel leuk vinden in die wachtrij. Minimaal een urr en dan nog rellen ook :'( Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar de HCC hoor. Qua bewegingsvrijheid kun je tenminste nog je gang gaan.

Was er niemand op het idee gekomen om een catering serviceje te starten >:) >:) (koffie, thee, limonade, broodjes, vieze boekjes!!!!!) Had ie nog wat profit kunnen maken.. >:) >:)

Verwijderd

Moest helaas 2 uur wachten :'(, maar ik heb wat ik wou :) (nou ja, bijna dan, de boxed Athlons waren op, dus gaven ze oems). Maar ik ben wel erg blij, want ik heb toch €150 bespaard :)

Ik stond trouwens achteraan toen die dranghekken werden geplaatst, dus hoefde ik niet zo te drukken zodat er niet iemand weer stond voor te piepen (wat volgens mij erg veel gebeurde! Vooral die jongeren! (NOI))

• SvMp
  • Niet online

Zeker om te :r :r :r

Maar ik snap niet dat dit wel in Rotterdam gebeurde en niet in Utrecht. Als je in Rotterdam achter het net vist, kun je namelijk nog naar andere vestigingen.
En de meest spectaculaire aanbieding (de laptop) is alleen in Utrecht.

Ik heb ff gesproken met een MyCom gast. Ik ga niet alle tips vertellen voordat ik zo'n laptop heb, maar het volgende is wel aardig om te weten:

- De telefonische verkoop beperkt zich tot enkele landelijke artikelen, maar bv. de HP 845 en nog wat andere aanbiedingen zijn via de telefoon niet meer te bestellen. Daarvoor moet je naar MyCom toekomen. De Utrecht-aanbiedingen zijn NIET telefonisch te bestellen/reserveren, wie het eerst komt, wie het eerst maalt. De landelijke aanbiedingen deels, maar een groot deel zoals die printer dus niet.

- Stel je wilt een landelijke aanbieding hebben en je komt naar een MyCom winkel, vanuit het noorden, bijvoorbeeld voor zo'n leuk printertje voor 45 Euro, dan kun je het beste als volgt reizen (studenten met een OV :) )
- Eerst naar Utrecht
- Daarna door naar Amsterdam (2 vestigingen)
- Daarna hoofddorp

Op die manier moet bv. zo'n printer krijgen wel leukken.

• DutchHammer
  • Laatst online: 30-11 11:45

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Er was vanochtend genoeg beveiliging volgens mij, je moet je eerder zorgen maken dat ie niet op het station word gejat. En wat ik ook vaag vond er kwamen veel mensen voor die laptop maar er werd alleen aan de balie gezegt hij uitverkocht. Aan de rij werd niks hierover bekend gemaakt. En ik ben ook vrij kwaad, een verkoper zei dat als ik ff bleef w88 dat er wel een laptop kwam. Komt die baas er aan en vraagt of ik naar buiten wil. En andere jongen die vertelde aan hem dat we op de laptop wachte. Volgens die baas kon dit niet en ging meteen dat ff tegen de verkoper vertellen. Die komt later op ons af en zegt dat het niet meer kan en dat we maar een mailtje moeten sturen, dan zou hij wel iets verzinnen heb nog niks gehoord maar blij hopen. Ik heb ps voor dit geintje meer dan 3 uur daar moeten wachten.

Verwijderd

k BOCMetalhead... nice work...

• BOCmetalhead
Op donderdag 30 mei 2002 16:11 schreef Baronekke het volgende:
k BOCMetalhead... nice work...
dank u! dat was snel he :) posts zijn ook aangepast

Metal to the bone

• ArCadE
  • Laatst online: 17:20

ArCadE

No banana available

Volledig met Ajaxno1 eens. Als ze het goed hadden geregeld, waren de mensen die er al vroeg stonden ook als eerste geholpen. Ach ja, misschien bij de volgende vestiging?

/typo

• BOCmetalhead
volgende keer beter he! en het leuke is de volgende keer is MORGEN!! HAHAHA

Metal to the bone

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb rond 2 uur vanmiddag ongeveer 3 kwartier in de rij gestaan om binnen te komen... viel eigenlijk nog best wel mee... heb nu 256 MB DDR en een HandyDrive® er bij :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• DutchHammer

DutchHammer

Die baas is ook wel lekker snugger, ik stond d'r om 8:30. En bleef netjes w88 met een paar anderen, er dringen opeens wat mensen voor. We zeggen er wat van maar personen doen net of doof zijn. Dan komt die baas om te vertellen dat ze te weinig kas geld hebben dus liefst gepast betalen. Een paar mensen vertellen van het voordringen van die gasten. Waarop de baas zegt: "Ik reken op uw eerlijkheid". En loopt weg. En ik zie later de voordringers weg lopen met de laptop. Als ik geweten had dat MyCom er zo weinig had vandaag dan had ik bij 1 van die gasten hem uit z'n armen gerukt de 800 Euro gegeven en weg geweest. Stelletje eikels! :(

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Drukte viel toch best wel mee? >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pvwig/mycom_14-30.jpg

Ey!! Macarena \o/

• ArCadE
  • Laatst online: 17:20

ArCadE

No banana available

Wederom volledig mee eens.... :(

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 30 mei 2002 16:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
Die baas is ook wel lekker snugger, ik stond d'r om 8:30. En bleef netjes w88 met een paar anderen, er dringen opeens wat mensen voor. We zeggen er wat van maar personen doen net of doof zijn. eikels! :(
Dat er niet collectief werd geprotesteerd tegen die voordringers??? En dan niet zeggen, maar gewoon bij de arm pakken (NIET SLAAN) en terug op de plaats zetten????

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 30 mei 2002 16:28 schreef RaZ het volgende:
Drukte viel toch best wel mee? >:)
[afbeelding]
HOE LAAT??? Zet PLZ ff de tijd bij de foto, anders kan ik er niet zoveel mee, ga nl zo op weg naar die tent.....

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op donderdag 30 mei 2002 16:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
Die baas is ook wel lekker snugger, ik stond d'r om 8:30. En bleef netjes w88 met een paar anderen, er dringen opeens wat mensen voor. We zeggen er wat van maar personen doen net of doof zijn. Dan komt die baas om te vertellen dat ze te weinig kas geld hebben dus liefst gepast betalen. Een paar mensen vertellen van het voordringen van die gasten. Waarop de baas zegt: "Ik reken op uw eerlijkheid". En loopt weg. En ik zie later de voordringers weg lopen met de laptop. Als ik geweten had dat MyCom er zo weinig had vandaag dan had ik bij 1 van die gasten hem uit z'n armen gerukt de 800 Euro gegeven en weg geweest. Stelletje eikels! :(
Sommige mensen doen een hoop voor een paar euro's...
Moet je maar gewoon in gedachten houden dat jij wel eerlijk en sociaal bent :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• DutchHammer

DutchHammer

Op donderdag 30 mei 2002 16:29 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Dat er niet collectief werd geprotesteerd tegen die voordringers??? En dan niet zeggen, maar gewoon bij de arm pakken (NIET SLAAN) en terug op de plaats zetten????
Ja ken ik, deed ik ook toen een paar mongolen voordrongen bij het kopen van een voetbal kaartje dan beginnen ze te janken dat ik ze sloeg en mag je weer naar achteren.

(Ik sloeg trouwens niet, ik maakte verbaal duidelijk dat ze een beetje nep Ajacied waren als je een mede supporter zo naait maar das wat anders dan dit, of naai je hier een medetweaker :)

• SvMp
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 16:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
Er was vanochtend genoeg beveiliging volgens mij, je moet je eerder zorgen maken dat ie niet op het station wordt gejat.
Het station valt wel mee denk ik. Gewoon de doos in een grote tas stoppen zodat men niet kan zien dat je met een dure laptop rondloopt, tenzij je bent gevolgd vanaf MyCom.
Als je eenmaal in de trein zit, dan ben je redelijk veilig, zeker als je naar het noorden moet: De laptop bij je houden, het liefst op schoot alsof het een knuffelbeestje is :o

Ik vind de situatie bij MyCom zelf veel enger: Chaos, dringende mensen, een gefixeerde menigte, en daar moet je dan doorheen naar buiten met zo'n laptop, en iedereen ziet dat _jij_ een laptop hebt kunnen kopen (en zij niet) In zo'n chaos kan van alles gebeuren.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:51

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Mycom, vanochtend rond 9.00 buiten en 9.45 binnen:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lvv1753/mycom2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lvv1753/mycom1.jpg
(excuses voor de onscherpte)

* MrTinux heeft een DVDrom spelertje gescoord en gaat zaterdag misschien nog voor de Deskjet845 :)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Deze foto, ook op vorige pagina, was van rond 14:30 vanmiddag.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pvwig/mycom_14-30.jpg
Ik ga zo om 17:30 ff eten, dan om 18:00 weer ff terug..
Ben d'r al 2 keer geweest, maar ik ga echt NIET in zo'n rij hangen hoor.

BTW: kan er een mycom meedewerker vertellen of ik nogwel moet komen? ik wil die W-LAN wel >:)

Ey!! Macarena \o/

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21
is het nog druk daaro?

denk dat ik rond etenstijd ff ga kijken... dan zal het toch wel rustiger zijn :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• SvMp
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 15:57 schreef IbBeLz het volgende:
Ik wil zon printer maar ik heb geen zin om 1,5 uur te reizen en nog een uur in de rij te staan en dan vervolgens geen printer te hebben :( Dus iemand die dr nog niet zolang geleden is geweest die toevallig weet hoeveel printers dr nog stonden in UTRECHT ??
Ik moet 2 uren reizen voor Utrecht maar ga wel voor zo'n printer (en maybe laptop :) )

Als je student bent is het toch geen probleem? Gewoon tentamens leren in de trein, en als de printer er niet is in Utrecht (hint: Mobiele telefoon kan een paar uur voor niets wachten besparen) dan gaan we vrolijk verder naar Amsterdam, hoofddorp, rotterdam, eindhoven... >:)

• spokey
  • Laatst online: 13:54
Ik heb net nog ff met Mycom direct gebeld en je kunt inderdaad ALLEEN die 4 artikelen bij hun bestellen voor die aanbiedings prijs, helaas is de HP printer en de Creative 5.1 set niet meer bestelbaar/leverbaar online maar alleen nog in de winkels :(
Toch maar ff een muisje besteld voor de kids :)

MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op donderdag 30 mei 2002 16:39 schreef spokey het volgende:
Ik heb net nog ff met Mycom direct gebeld en je kunt inderdaad ALLEEN die 4 artikelen bij hun bestellen voor die aanbiedings prijs, helaas is de HP printer en de Creative 5.1 set niet meer bestelbaar/leverbaar online maar alleen nog in de winkels :(
Err... welke 4? ook de WAP & NIC van edimax voor samen 200 euro? Ik wil chicks kunnen kijkuh van de zomer als ik surf >:)

Ey!! Macarena \o/

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Maaruh.. weet iemand of die Wireless er nog is? AP & NIC?

Ey!! Macarena \o/

• yogy
Op donderdag 30 mei 2002 16:39 schreef spokey het volgende:
Zullen ze die printer en boxen morgen weer krijgen?

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 21:06
Ik ben er vanochtend ook geweest, echt een gekkehuis :)

maar weet niet of dit al gepost is, maar dan nog maar een keertje : http://home.hccnet.nl/g.g.a.dijk/MyCom/Openingsfolder4.01.pdf

is de folder in pdf formaat, altijd handig.

shopze !

edit : dat pdfje is van een vriend van mij die er werkt. die zal ook nog wel ff langs komen.

Verwijderd

Wat een gekkenhuis, ik ff blij dat ik niet in de buurt woon...
Wel cheap :o

• SvMp
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 16:51 schreef psmeets het volgende:

[..]

Zullen ze die printer en boxen morgen weer krijgen?
ja

• Xenoborg73
  • Laatst online: 26-04-2014
Ik ben er om 18:30 ofzo, verder nog GoT-ters rond die tijd daar?

Zo zie ik eruit trouwens :+

Afbeeldingslocatie: http://home-3.tiscali.nl/~wilcob/ninja.jpg

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 16:58 schreef svdmeer het volgende:

[..]

ja
Nogmaals... ALLE ARTIKELEN WORDEN DAGELIJKS GELEVERD. PRINTERS, SPEAKERS, MUIZEN, DVD-SPELERS, BRANDERS, ALLES!!

Verwijderd

.

• Milo
Over die boxen: die zijn toch erg vergelijkbaar met de DTT2200? (uit de review die ik gelezen heb waren de 5300's wel iets beter, maar niet heel veel).

Dan vind ik de aanbieding van MF namelijk interessanter: voor 99,- een SBlive 5.1 + dtt2200.

Iemand die een antwoord weet op mijn eerdere vraag? :
hoe gaan ze om met die regel van 2x1 artikel per klant? Achteraan aansluiten met spullen in je rugzak en het is ok?

• Spyro_the_Dragon
Op donderdag 30 mei 2002 17:04 schreef Milo het volgende:

Iemand die een antwoord weet op mijn eerdere vraag? :
[..]
is al es gezegd: nog een keer in de rij gaan staan.....

edit:

weet iemand hoe het NU (17:00) is???

• loquitos
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

Op donderdag 30 mei 2002 16:36 schreef RaZ het volgende:
...
BTW: kan er een mycom meedewerker vertellen of ik nogwel moet komen? ik wil die W-LAN wel >:)
er ging veel spullen de deur uit maar WIFI spul gelukkig niet >:) en werd ook eens een keertje aangevuld in het "korte" tijdsbestek dat ik daar was.

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

• BOCmetalhead
ole voor barronneke! het is nu al zo vaak gezegt!

Metal to the bone

• JaWa
  • Laatst online: 22-11 14:52

JaWa

zie hier een icon

mycom dudes zouden jullie kunnen informere of mycom adam nog printers hebben.. want ik ga mn tentamen skippen om zo een ding te halen :D

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op donderdag 30 mei 2002 17:07 schreef loquitos het volgende:

[..]

er ging veel spullen de deur uit maar WIFI spul gelukkig niet >:) en werd ook eens een keertje aangevuld in het "korte" tijdsbestek dat ik daar was.
Dat zijn berichten... Dus.. mocht ik vanavond WEL in de rij gaan hangen, mag het van't weekend mooi weer worden, dan zit ik lekker in de tuin, meisjes te kijkuh, en te surfen >:)

Ey!! Macarena \o/

• Ramon
Op donderdag 30 mei 2002 17:12 schreef JaWa het volgende:
mycom dudes zouden jullie kunnen informere of mycom adam nog printers hebben.. want ik ga mn tentamen skippen om zo een ding te halen :D
dan ben je wel erg lomp |:(

Verwijderd

Je kunt ook altijd bellen hoor...

020-4709595 <-- ceintuurbaan
020-4890077 <-- kinkerstraat

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op donderdag 30 mei 2002 17:13 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Valt mee, als je dat tentamen nu volgend jaar doet, blijft de stof hoogste waarschijnlijk het zelfde. Dan is de hardware allang verouderd.. Tja.. je mot keuzes maken in't leven he? :)

Ey!! Macarena \o/

• SvMp
  • Niet online
Haal anders zo'n ding zaterdag..school is belangrijker!!!

• Ramon
Op donderdag 30 mei 2002 17:15 schreef RaZ het volgende:

[..]

Valt mee, als je dat tentamen nu volgend jaar doet, blijft de stof hoogste waarschijnlijk het zelfde. Dan is de hardware allang verouderd.. Tja.. je mot keuzes maken in't leven he? :)
idd, dus kan je beter tot volgend jaar wachten met hardware kopen :P

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op donderdag 30 mei 2002 17:16 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

idd, dus kan je beter tot volgend jaar wachten met hardware kopen :P
Ohja |:( had een 404 in me brain :)

Ey!! Macarena \o/

• koentjuh
  • Laatst online: 17:21
Heey,

Wie o wie gaat er morgen vroeg nog heen? KAn die een laptopje voor me meenemen *D ALs iemand dat wil, ik woon namelijk te verweg om er zo vroeg bij te zijn zodat er nog laptops zijn..... :(

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Op donderdag 30 mei 2002 17:13 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

ja kweet
maar ik heb er vandaag al 1 opzitte en ik heb gwoon geen zin meer (ja meestal maak ik wel zin) maar vandaag dus ff niet morge nog een dag (en 2 tentamens)

• BOCmetalhead
hebben ze nog

Metal to the bone

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44
Moest alleen die speakerset hebben en ben dus ff heen en weer geweest naar Eindhoven. Daar stond dus helemaal niemand in de winkel! Alleen de printers waren blijkbaar al op toen ik er arriveerde (11u).

Volgens de verkoper stonden er wel 1500man voor de deur in Utrecht.. Lijkt me ook wat overdreven, maar goed ik ben eindelijk van de brakke cambridge soundworks 4.1 speakerjes af. :)

_██_
(ಠ_ృ)

• Ramon
Op donderdag 30 mei 2002 17:18 schreef JaWa het volgende:

[..]

ja kweet
maar ik heb er vandaag al 1 opzitte en ik heb gwoon geen zin meer (ja meestal maak ik wel zin) maar vandaag dus ff niet morge nog een dag (en 2 tentamens)
voor zover ik weet kan je je examen niet overdoen als je geskipt hebt en in het tweede tijdvak een onvoldoende haalt.

maargoed je moet het zelf weten natuurlijk, maar IMHO is het gewoon oerstom.

Ze hebben deze aanbieding morgen en overmorgen ook nog...

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Op donderdag 30 mei 2002 17:20 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

voor zover ik weet kan je je examen niet overdoen als je geskipt hebt en in het tweede tijdvak een onvoldoende haalt.

maargoed je moet het zelf weten natuurlijk, maar IMHO is het gewoon oerstom.

Ze hebben deze aanbieding morgen en overmorgen ook nog...
nee joh zijn geen examens as in middelbare school maar as in Uni zijn wel belangrijk maar ik doe ze een andere keer over....

maar kheb net gekeken naar cartidges (twordt mn eerste printer) maar damn wat zijn die krengen duur een originele hp cartridge kost gwoon 41 euro kan ik net zo goed meteen 2 printers kopen

maar ja ik post thuis wel verder... dan zal wel blijken of ik dat ding heb gehaald :)

• Freez
  • Laatst online: 15:33
Op donderdag 30 mei 2002 16:36 schreef RaZ het volgende:
Deze foto, ook op vorige pagina, was van rond 14:30 vanmiddag.
[afbeelding]
Ik ga zo om 17:30 ff eten, dan om 18:00 weer ff terug..
Ben d'r al 2 keer geweest, maar ik ga echt NIET in zo'n rij hangen hoor.

hee wat cool, ik sta op die foto :) volgens mij stond wel heel got op de stoep daar, best een gekkenhuis was het :D

• koentjuh
  • Laatst online: 17:21
Heey,

Wie o wie gaat er morgen vroeg nog heen? KAn die een laptopje voor me meenemen *D ALs iemand dat wil, ik woon namelijk te verweg om er zo vroeg bij te zijn zodat er nog laptops zijn..... :(

EDIT: De 19"inch monitor mag anders ook. Ik hoop dat iemand dit met mij wil regelen, zodat ik mrogen een laptopje of een monitor heb. WIl er eventueel wel extra voor betalen.... Mail me op koentb@wanadoo als je dit wilt doen, dan kunnen we het een en ander nog regelen. De monitor het liefst...... -Ik hoop-

• SvMp
  • Niet online
Poll: Tentamen skippen voor MyCom actie?
Nee, natuurlijk niet!
Ja, als tweaker ga ik voor de spullen
Ja, maar alleen evt. voor die laptop

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=3132&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
>:)

• _zer0_
  • Laatst online: 06-11 12:51
Damn wat een drukte man...
Vanavond toch maar effe langsrijden, ik wil dat wlan hebbennn.
Ze zijn tot 12 uur open, hopelijk is het dan wat rustiger...

• PASware
  • Laatst online: 18:25
Nu baal ik ervan dat er geen mycom zaak in de buurt van apeldoorn zit :( :'(

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• SvMp
  • Niet online
[serieus] Waarschijnlijk ga ik zelf niet voor zo'n laptop, maar een poginkje doen lijkt mij wel een ludieke actie. De laptop kost 800 Euro, maar voor 900 Euro wil ik heb wel voor iemand regelen, thuisbezorgd zelfs aangezien ik weekend OV heb. Serieuze reacties kunnen naar svdmeer@mac.com, met telefoonnummer. Wie het eerst reageert, wie het eerst zaken doet.
[/serieus]

Verwijderd

Weet er misschien iemand het telefoonnummer van MyCom Utrecht. Het 9-cijferige doet het niet, en verder is er geen tel in de draad voorgekomen.. Heeft een medewerker misschien een idee of er morgen om 3 uur nog monitoren zijn? Ik wil zo'n IIyama 19" :9

Verwijderd

Wat een crisis was het. Ik was er om 8:45, toen was het al enorm druk, terwijl ze pas om 9:30 open gingen. Bovendien waren de laptops al na 10 minuten uitverkocht :( Ik hoorde dat er maar een stuk of 40 ingekocht oid.

Slecht georganiseerde actie dus. Mensen eerst lekker maken en zorgen dat ze komen, en dan zeggen dat het op is! En dan maar hopen dat mensen toch nog naar huis gaan met een dvd spelertje ofzo. Nee, vond het echt teleurstellend

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:58

Exterazzo

Qeasy

Zou er om ongeveer 7 uur nog iets zijn?

Audentia

• _zer0_
Op donderdag 30 mei 2002 17:43 schreef Lijmkoe het volgende:
Wat een crisis was het. Ik was er om 8:45, toen was het al enorm druk, terwijl ze pas om 9:30 open gingen. Bovendien waren de laptops al na 10 minuten uitverkocht :( Ik hoorde dat er maar een stuk of 40 ingekocht oid.

Slecht georganiseerde actie dus. Mensen eerst lekker maken en zorgen dat ze komen, en dan zeggen dat het op is! En dan maar hopen dat mensen toch nog naar huis gaan met een dvd spelertje ofzo. Nee, vond het echt teleurstellend
Damn dat klinkt slecht...
Ik wilde eigenlijk effe gaan kijken vanavond, die wlan kaartjes zijn echt cheap, alleen geen usb- of pci-versie in de aanbieding helaas.
Weet iemand trouwens of die kaartjes een antenne aansluiting hebben ???

• yogy
in de advertentie staan ze zonder antenne.

• DjGeRo
  • Laatst online: 30-11 09:24
Op donderdag 30 mei 2002 17:50 schreef Exterazzo het volgende:
Zou er om ongeveer 7 uur nog iets zijn?
Vraag ik me ook af.....

• _zer0_
Op donderdag 30 mei 2002 17:56 schreef psmeets het volgende:
in de advertentie staan ze zonder antenne.
Ja, maar als je goed kijkt zie je wel een klein cirkeltje waarachter een antenne-aansluiting zou kunnen zitten...
Zonder hoef ik 'm echt niet :-)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.