Ik wil hem 'modden' omdat ik graag tijdens een lanparty me drankjes koud wil houden. Dit gaat zo ook wel, maar ik denk niet dat alles 2 á 3 dagen koud blijft. Daar komt bij dat het gewoon leuk is natuurlijkOp dinsdag 28 mei 2002 23:24 schreef 0uTsIdEr84 het volgende:
[off topic]
Waarom modden? (als er flesjes bier in passen..ideaal voor op de computerkamer)
[/off topic]
rielaxed dingetje...
morgen ff halen...
kijken wat we er mee kunnen doen...
Ik ga morgen maar gewoon die peltier van 36W bij Regenboog Computers bestellen, dan zie ik wel of het lukt. Anders wel jammer van het geld, maar ach, je moet toch wat
Ik heb wel interesse, maar ik weet niet hoe ik dat zou moeten voeden helaasOp dinsdag 28 mei 2002 23:31 schreef Wimo. het volgende:
Ik heb hier ergens nog een 80-100 W pelt liggen .. als iemand hem wil? Verzendkosten zijn voor jou ;P
(
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
alleen de verzendkosten ? dan graag mail==> dannyvandersluys@planet.nlOp dinsdag 28 mei 2002 23:31 schreef Wimo. het volgende:
Ik heb hier ergens nog een 80-100 W pelt liggen .. als iemand hem wil? Verzendkosten zijn voor jou ;P
Dat komt als de koeling werktOp dinsdag 28 mei 2002 23:34 schreef BaRF het volgende:
ohja, raampje erin plus ccfls!
()
Ownee, eerst nog een temp-meter in het deurtje, daarna het raampje...
Ze zijn nl. niet meer te bestellen en dit soort dingen gaan meestal errug snel de winkeldeur uit...
Just so you guys know....
* STi werkt bij de Appie
Ik heb mn schoonmoeder er een laten halen, lekker makkelijk, en heeft ze toch nog nutOp dinsdag 28 mei 2002 23:59 schreef DigitalFX het volgende:
Ik ga er morgen ook ff 1 halen
Doe mij ook zo'n schoonmoederOp woensdag 29 mei 2002 00:01 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Ik heb mn schoonmoeder er een laten halen, lekker makkelijk, en heeft ze toch nog nut
sorry, ik dwaal af
Ze zijn nooit te bestellen geweest, ze zijn onbesteld ingestuwdOp dinsdag 28 mei 2002 23:53 schreef STi het volgende:
Voor degene die hem willen halen...WEL SNEL ZIJN...
Ze zijn nl. niet meer te bestellen en dit soort dingen gaan meestal errug snel de winkeldeur uit...
Just so you guys know....
* STi werkt bij de Appie
Je hebt hemOp dinsdag 28 mei 2002 23:35 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
alleen de verzendkosten ? dan graag mail==> dannyvandersluys@planet.nl
Moet je toch je baas even spreken, wij hebben ze wel kunnen bestellenOp woensdag 29 mei 2002 00:10 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Ze zijn nooit te bestellen geweest, ze zijn onbesteld ingestuwd
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Hej sletje.Op dinsdag 28 mei 2002 23:31 schreef Wimo. het volgende:
Begin je nou ook al shit te helen in deze h00d?
\_Specs_/
Bakkes dicht sletOp donderdag 30 mei 2002 16:14 schreef ZiegoM.tk het volgende:
[..]
Hej sletje.
Begin je nou ook al shit te helen in deze h00d?
Sinds ikmijn 'ongelukje' met die pelt heb gehad durf ik het niet meer aan
Beetje vaag, maar nu zal ik dus zelf een voeding moeten gaan bouwen, 'k heb ook geen zin om deze weer terug te sturen, terwijl ik de prijs van een 36Watt heb betaald. Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen. Verder al iemand iets gemod?
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Dus Wim neem die peltier zaterdag eens mee (als je hem nog hebt)
\_Specs_/
is al wegOp donderdag 30 mei 2002 16:46 schreef ZiegoM.tk het volgende:
Ik ben net ook naar de AH geraced en heb net nog 1 van de 2 overgebleven Boxen kunnen bemachtigen (die andere was 30 sec. na mij weg). Die dingetjes zijn wel lachen maar actief gekoelt zijn ze natuurlijk helemaal
Dus Wim neem die peltier zaterdag eens mee (als je hem nog hebt)
ah jammer,Op donderdag 30 mei 2002 16:48 schreef Wimo. het volgende:
[..]
is al wegMaar ja.. waterkoel hem maar
Chilled water ofso.. heb nog wel een blokje
een koelblokje zat er al bij, zo'n ding die je eerst in de freezer moet mikken.
\_Specs_/
In m'n kamer (+/- 20 graden) hield dat blokje m'n sixpack blikjes nog geen 12 uur koud. Tijd voor die peltier dusOp donderdag 30 mei 2002 16:49 schreef ZiegoM.tk het volgende:
[..]
ah jammer,
een koelblokje zat er al bij, zo'n ding die je eerst in de freezer moet mikken.
dat d8 ik dus ook!Op donderdag 30 mei 2002 16:51 schreef bennierex het volgende:
[..]
In m'n kamer (+/- 20 graden) hield dat blokje m'n sixpack blikjes nog geen 12 uur koud. Tijd voor die peltier dus
Best lachen zo'n 1kw peltier --> zo'n 60 c in je kamer en -200 c in je cocacola boxje
\_Specs_/
lolOp donderdag 30 mei 2002 16:59 schreef ZiegoM.tk het volgende:
[..]
dat d8 ik dus ook!
Best lachen zo'n 1kw peltier --> zo'n 60 c in je kamer en -200 c in je cocacola boxje
Jij mag nog niet eens aan peltiers denken manOp donderdag 30 mei 2002 16:59 schreef ZiegoM.tk het volgende:
[..]
dat d8 ik dus ook!
Ik ben nog aan het piekeren over een voeding voor me peltier. Ik heb email contact met DaBit, die wil me wel helpen geloof ikOp donderdag 30 mei 2002 20:01 schreef bloodnose het volgende:
heeft iemand het nu eindelijk al eens voorelkaar gekregen ?
Verwijderd
ff snel morrige naar appie om die koele box te halen !!!
kan ik ook via i-net bestellen/kopen ???
De echte tweakerOp donderdag 30 mei 2002 20:22 schreef Degoedste het volgende:
Vette shit man
ff snel morrige naar appie om die koele box te halen !!!
kan ik ook via i-net bestellen/kopen ???
ik heb ff gemeeld met SENFU en heb daar de specs gekregen. Hij is 54,9Watt, dus het valt mee.Op donderdag 30 mei 2002 22:45 schreef Bredend het volgende:
een 36 watt lijk me beter dan een 96 watt. Die 36W hoef je niet zo extreem te koelen, bij die 96 is dat wel anders...
[edit]
wat gebeurt er eigenlijk als je zo'n peltier onvoldoende koelt? Brand het geheel dan door?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
Verwijderd
Welke AH? Heeft iemand er eentje in Gouda of in Nieuwerkerk zien staan??Op vrijdag 31 mei 2002 10:43 schreef racoon het volgende:
Ik heb hem gisteren bij de albert heijn gekocht genoeg op voorraad hoor, als iemand hem al in elkaar heeft zitten graag ff wat pics posten ok
Ow dat zal beter zijn want in alphen waren ze allemaal op in de 3 AH's die wij hebben.Op vrijdag 31 mei 2002 12:46 schreef Rhinos het volgende:
dacht dat de C1![]()
![]()
ze volgende week in de aanbieding heeft...
edit: typo
Verwijderd
Maak er gewoon een casemod van manOp maandag 27 mei 2002 20:31 schreef bennierex het volgende:
Vanmiddag kwam m'n moeder terug van boodschappen doen en toen had ze voor mij een CocaCola mini-koelkastje/koelbox meegenomen (ik had al vaker gezegd dat me dat wel handig leek voor op LANparties). Nu wordt dit ding passief gekoeld d.m.v. een koelelement, maar ik dacht; dat moet ook actief kunnen. Ik heb alleen geen ID of dit mogelijk is, en hoe ik dit dan zou moeten doen. Misschien iets vogelen met een peltier-element, maar hoe doe ik dat dan met de stroomvoorziening? Als iemand een goed ID heeft zou ik dat graag horen
Hieronder even wat pics van het ding:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoe ziet de binnenkant eruit na het verwijderen van de binnen'schaal'.
[afbeelding]
edit:
Ik dacht misschien een peltier aan een metalen plaat te maken en die tegen de achterkant van de binnen'schaal' te maken. De koeling van de pletier is dan ook wel wat op te verzinnen, maar de voeding is weer een ander verhaal. Ik vind het niet erg om een stekker in het stopcontact te steken, maar een hele PC-voeding inbouwen is het ding te klein voor (buitenafmetingen: dxbxh => 19x24x30 cm).
Jah, maar dan moet ik eerst nieuwe hardware kopen die er in past (VIA Eden bijv.). Daar komt bij dat ik altijd al graag zoiets wilde hebben om tijdens LANparties te gebruiken (ja, je kan ze ook kopen, maar dan betaal je al gauw meer dan €130 voor).Op vrijdag 31 mei 2002 13:02 schreef JusticeFriends het volgende:
[..]
Maak er gewoon een casemod van manDas veel koeler lijkt me
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Verwijderd
Ga binnenkort mijn micro ATX erin bouwen denk ik
I've visited the Mothership @ Cupertino
#StopBurningStuff
Ik heb een actief gekoelde, kreeg me pa bij een pak van McGregor.Op zaterdag 01 juni 2002 13:36 schreef bennierex het volgende:
[..]
Jah, maar dan moet ik eerst nieuwe hardware kopen die er in past (VIA Eden bijv.). Daar komt bij dat ik altijd al graag zoiets wilde hebben om tijdens LANparties te gebruiken (ja, je kan ze ook kopen, maar dan betaal je al gauw meer dan €130 voor).
#StopBurningStuff
Verwijderd
ik hoop dat het lukt. ik ben zelf druk bezig met een amstel-bierkrat mod bezig. ik open wel een foto topic als ie af isOp maandag 27 mei 2002 21:32 schreef bennierex het volgende:
[..]
erm, jah, maar hoe ga je dan die peltier van stroom voorzien?
ik heb een minikoelkast op mn kamer staan, als ik ooit nog vaag wil modden dan ga ik die wel aanpakken
Verwijderd
Hoezo??? Je kan toch gewoon het mobo aan de deur van dat ding doen? De rest lijkt me dan wel duidelijk...Op zaterdag 01 juni 2002 13:36 schreef bennierex het volgende:
[..]
Jah, maar dan moet ik eerst nieuwe hardware kopen die er in past (VIA Eden bijv.). Daar komt bij dat ik altijd al graag zoiets wilde hebben om tijdens LANparties te gebruiken (ja, je kan ze ook kopen, maar dan betaal je al gauw meer dan €130 voor).
http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Autogereedschap&product%5Fid=31757&variant%5Fid=31757
werkt ook al meteen op 12 volt
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
hmm.. tot nu toe is iedereen alleen nog maar ideeen aan het ophalen..Op woensdag 05 juni 2002 12:20 schreef Razer het volgende:
kvind het wel lullig dat iedereen opeeens allemaal die zooi gaat modden
Nog geen mod gezien..
Of kijk ik scheel??
Ik ben al wel begonnen, maar heb nog geen pix gemaakt. Dat doe ik wel als die af is.Op woensdag 05 juni 2002 12:47 schreef Elkan het volgende:
[..]
hmm.. tot nu toe is iedereen alleen nog maar ideeen aan het ophalen..
Nog geen mod gezien..
Of kijk ik scheel??
Iedereen heeft het erover maar ik heb nog geen resultaat gezien.
Ik heb er geen dus wordt lastig, maar mijn vriendin wel.
Moet je er nog een hebben dan? Hou ik hem wel apart voor je.Op woensdag 05 juni 2002 13:41 schreef Bootje het volgende:
Heeft iemand die bak nou al gemod??
Iedereen heeft het erover maar ik heb nog geen resultaat gezien.
Ik heb er geen dus wordt lastig, maar mijn vriendin wel.Mag hem alleen niet modden van der!
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ff de problemen op een rijtje:
1) Waar haal je de voeding vandaan? Je moet dus een +/- 50 watt 12 volt voeding hebben zonder fan als het ff kan. Daarbij mag ie ook nog geen vermogen kosten, dus ik zie eigenlijk een oude AT voeding als enige optie, maar het formaat houd me daar toch een beetje van af...
2) Hoe ga je de kou van de peltier overbrengen in het kastje? Met een heatsink? Lijkt me niet efficiënt + neemt veel ruimte in. Ik d8 eigenlijk aan een koperen plaat tegen de achterkant, maar dan zit je weer met vocht en corrosie... Misschien een aluminium plaat?
heb ik ook maar heb hem gekregen van mijn moeder die werkt namelijk bij zo'n winkel en die hadden ze nog over>:)Op maandag 27 mei 2002 20:48 schreef Cookiemonstar het volgende:
Ik heb er ook zo 1 alleen dan van McGregor. Moest me vader wel eerst een pak van 2000 piek (gulden) kopen voordat die die kreeg!!
Is wel wijs idee om die te gaan moddûh, die van mij is heel lelijk kleurtje denk dat ik hem ga spuiten!!!
Ownee had niet goed gekeken die van mij is anders die heeft wel actieve cooling (en verwarming ook kan je je eten warm houden) Hij werkt op 12 V of 220 V.
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
ik zal binnenkort wel ff mn mini-koelkast openschroeven en wat pics maken, das het betere werk
Dat vind ik erg aardig van je Mike, beetje jammer dat ik je reply nu pas lees. Zijn al op zeker? (jij zal dit vast ook niet lezen)Op maandag 10 juni 2002 19:22 schreef Mike78 het volgende:
[..]
Moet je er nog een hebben dan? Hou ik hem wel apart voor je.
Toch bedankt!
(Al klaar met je stage?)
Bij Super de Boer, wij kregen ze vrijdag al binnen.Op maandag 27 mei 2002 20:42 schreef Viper3.5 het volgende:
Waar haal je die???
Maar we mochten ze pas maandag ik de winkel neerzetten.
Maar ik heb zaterdag alvast 1 meegenomen
Ik heb hem nu zo, dat er een aluminium plaat binnenin tegen de achterkant aan geschroefd zit. Dan heb ik een vierkant, iets groter dan het formaat van de peltier, uit het plastic gesneden. Ik ben een fan-adapter van alu aan het maken om een 80mm fan op een oude AMD K6 heatsink te zetten, welke dan de peltier moet gaan koelen. Als dat niet werkt koop ik gewoon een beetje leuk uitziende ThermalTake HSF oid.Op maandag 10 juni 2002 21:18 schreef ---X2--- het volgende:
Erg leuk ding, 'k ga d'r denk ik ook maar is 1 halen...
ff de problemen op een rijtje:
1) Waar haal je de voeding vandaan? Je moet dus een +/- 50 watt 12 volt voeding hebben zonder fan als het ff kan. Daarbij mag ie ook nog geen vermogen kosten, dus ik zie eigenlijk een oude AT voeding als enige optie, maar het formaat houd me daar toch een beetje van af...
2) Hoe ga je de kou van de peltier overbrengen in het kastje? Met een heatsink? Lijkt me niet efficiënt + neemt veel ruimte in. Ik d8 eigenlijk aan een koperen plaat tegen de achterkant, maar dan zit je weer met vocht en corrosie... Misschien een aluminium plaat?
Nu de voeding nog
(ik zal vanavond ff wat pics posten)
Cewl, morgen maar ff kijken (of me moeder sturenOp dinsdag 11 juni 2002 10:33 schreef SeVeN het volgende:
dat ding ligt nu ook bij de c1000 voor € 9,95
Verwijderd
* Xandrios lijkt het wel leuk om er 1 in deze coolbox te bouwen
Opzich hoeft ie niet zo sterk te zijn, 25-40 watt is al wel voldoende denk ik
In de PW staan geen pelts meer
Verwijderd
2 zielen, 1 gedachte...Op dinsdag 11 juni 2002 13:56 schreef bennierex het volgende:
[..]
Ik heb hem nu zo, dat er een aluminium plaat binnenin tegen de achterkant aan geschroefd zit. Dan heb ik een vierkant, iets groter dan het formaat van de peltier, uit het plastic gesneden. Ik ben een fan-adapter van alu aan het maken om een 80mm fan op een oude AMD K6 heatsink te zetten, welke dan de peltier moet gaan koelen. Als dat niet werkt koop ik gewoon een beetje leuk uitziende ThermalTake HSF oid.
Nu de voeding nog
(ik zal vanavond ff wat pics posten)
Je moet echt mazzel hebben dat je ergens een oude, redelijk zware, 12 volt voeding kan vinden. Misschien op de PC-Dumpdag of zo. Aan printers zitten trouwens best wel behoorlijke voedingen: ik heb er hier eentje liggen van 20 volt 40 watt, maar ja daar heb je weinig aan.
Ik heb hier nog een mooie grote socket 8 heatsink liggen + een 8 cm fan lijkt me dat wel geschikt.
Verwijderd
btw het in nu vannavond bijna nacht ik wil pics zien
T*RING, helemaal vergetenOp woensdag 12 juni 2002 00:53 schreef XxFDNLxX het volgende:
ik heb er wijnig verstand van maar ik heb nog een voeding liggen van een pc kweet niet of je daar war mee kunt ik hoor het wel.
btw het in nu vannavond bijna nacht ik wil pics zien
PICs komen nu echt...
[edit]

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant
mjah, hij ziet er op de foto kleiner uit dan ie is. Bovendien komt er nog een 80mm fan boven te hangen om het geheel te koelen. Mocht dat niet voldoende zijn, dan kan ik er altijd nog een grotere heatsink op maken.Op vrijdag 14 juni 2002 14:31 schreef ice-T het volgende:
die heatsink ziet er wel erg klein uit om die peltier te koelen, ik zou goed opletten dat die niet te heet word anders zal je niet erg veel koelen vrees ik.
pfff... het is geen 172W peltier hoorOp vrijdag 14 juni 2002 14:56 schreef Eraser127 het volgende:
t'is te hopen dat je geen waterkoeling nodig hebt
colakoelingOp vrijdag 14 juni 2002 14:56 schreef Eraser127 het volgende:
t'is te hopen dat je geen waterkoeling nodig hebt
|we live in the history of a mad man Mr. G |
lolOp vrijdag 14 juni 2002 15:29 schreef pyravex het volgende:
[..]
colakoeling
[Athlon Xp 1600+][265mb 2100][Ecs K7S5A][Asus Geforce 4 Ti 4200 128Mb]
Als je dit topic eerst ff doorleest... scheelt al weer een aantal vragen...Op zondag 16 juni 2002 19:31 schreef IceCast het volgende:
hallo ik zou graag dit ding ook willen maar hoe bouw ik een peltier er in en wat voor voeding heb ik nodig????
Verwijderd
Dat was idd ook mijn id, misschien had ik de aluminium plaat nog ff iets breder gemaakt (of kom je dan in de knoop met de bolling van dat witte binnendingOp donderdag 13 juni 2002 21:08 schreef bennierex het volgende:
[..]
T*RING, helemaal vergeten
PICs komen nu echt...
[edit]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb 'm nog wel zien staan, maar 'k heb toch maar besloten 'm niet te halen. Ik heb al zo veel troep...
Edit: TIP: plaats de fan zo op de heatsink dat ie zuigt ipv van blaast. Anders blaast ie de warme lucht van de heatsink zo de koelbox in (en dan schiet je er nog weinig mee op).
Bij de C1000 hadden ze er nog 1, maar daar was de deur-clip vanaf gebroken
Verwijderd
Wat ik er allemaal in wil stoppen is:
Coca-Cola KoelBox D/B/H 19x24x30 CM ( binnen kant sloop ik eruit nartuurlijk
VIA EPIA 800MHZ MINI ITX VIA C3 800mhz Audio + lan + TV-OUT dies 17x17 CM | 141 Euro
LITE-ON 16X48X BULK DVD-ROM | 53 Euro
20 GB Westen Digital 7200rpm WD200BB | 99 Euro
128 MB DIMM 168 pins 133MHZ | 27,00
alles besteld bij CompTechWorld.nl
en dit wil ik er nog bij
Sigma Design Realmagic Xcard MPEG 1/2 en 4 (DIVX) Retail Remote | 154 euro | Het duurste van allemaal
Die bestel ik bij "Dedicated Computers" maar in de pricewatch staat dat ie ook bij CompTechWorld te koop is maar ik kan hem echt niet vinden
Totaal: 474 Euro Zeg maar rond de 500 Euro + verzend kosten ( gaat bijna me hele maands salaris
Maar ik krijg nog 300 euro ongeveer van iemand dus, deels is me geld der weer uit, betaal ik maar eigenlijk 200 pleuro's!
Als iemand nog wat tips heeft, khoor het graag
Alleen eff iemand vinden in Apeldoorn die eff een Digicam wil uitlenen, kheb wel een WebCam maar das ok nie alles
Ken nie w88 tot dat het de 20ste is
Hij houd dus je biertje cool, maar hij houd ook je procje WARM....
Verwijderd
Verwijderd
Idd, haal de binnen kant er ook uit, en er komen heus wel wat fannetjes in 2 achter onder in zeg maarOp maandag 17 juni 2002 18:21 schreef Cutebritney het volgende:
Denk eraan dat zo'n ding gigantisch isoleerd...
Hij houd dus je biertje cool, maar hij houd ook je procje WARM....
mjah, kzie wel eerst moet ik de spullen binnen hebben en zow
Waar wilde je die halenOp maandag 17 juni 2002 18:26 schreef fuxxe het volgende:
super idee denk dat ik ook maar is aan het knutselen ga met zon ding eerst wat sparen want mijn andere mod is nog niet eens af en me geld is al op maar ik haal toch ff zon coolboxje in huis ga ik later wel mee klote als ik geld heb
* Xandrios kan ze nergens meer vinden
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
Bij de Ah mischien nietmeer....Op maandag 17 juni 2002 19:02 schreef Jeanious het volgende:
Hee, die heb ik nog lopen vullen bij de Appie Heijn (€9,95 in de Bonus dan is 6-pack twv €2,57 gratis) maar das al 2 of 3 weken geleden, dus zijn nu niet meer te krijgen.
MAAR BIJ DE KONMAR NOGWEL !!!
* Xandrios heeft er NOG 1 KUNNEN BEMACHTIGEN !!!!
I LUV Konmar

en de c1000 krijg ik net door van mn vriendin/kassamutsOp maandag 17 juni 2002 20:15 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
Bij de Ah mischien nietmeer....
MAAR BIJ DE KONMAR NOGWEL !!!
* fleppuhstein heeft er NOG 1 KUNNEN BEMACHTIGEN !!!!
I LUV Konmar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Beetje onnodig schoppen heeft weinig zin, als je iets zoekt doe dat bij V&A.Op dinsdag 02 juli 2002 16:31 schreef Jaromir het volgende:
Weet iemand waar je ze momenteel kan krijgen, ik zoek er nog ene, of iemand die em nog wegdoet.
Wat nou onnodig schoppen. Tis toch een heel gewone vraag.Op dinsdag 02 juli 2002 19:21 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Beetje onnodig schoppen heeft weinig zin, als je iets zoekt doe dat bij V&A.
Dit topic is gesloten.
![]()