"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"
Om toch ff een poging te wagen, volgens mij is dit in Ahoy en is het Marco Borsato.Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 19:16:
Dit is wel één van m'n beste plaatjes denk ik, was een concert waar heel wat uurtjes werk in zat....maar het was duidelijk de moeite wel waard.
Ben benieuwd of iemand kan raden welk concert dit was...
Is trouwens gemaakt met een Canon Digital Ixus V, alles automatisch en zonder flits.
Maar kan er goed naast zitten hoor.
"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"
Verwijderd
Helaas, geen borsato....wel nederlandse artiest, maar ook niet in Ahoy...RedScorpion schreef op 28 september 2002 @ 21:54:
[...]
Om toch ff een poging te wagen, volgens mij is dit in Ahoy en is het Marco Borsato.
Maar kan er goed naast zitten hoor.
(het is iemand waarbij je helemaal niet zo'n grote lichtshow zou verwachten....)
Verwijderd
André Hazes??Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 23:10:
[...]
Helaas, geen borsato....wel nederlandse artiest, maar ook niet in Ahoy...
(het is iemand waarbij je helemaal niet zo'n grote lichtshow zou verwachten....)
Jody BernalVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 23:10:
[...]
Helaas, geen borsato....wel nederlandse artiest, maar ook niet in Ahoy...

Verwijderd
Inderdaad!! in de HeinekenMusicHall...
Goeie show, alleen een beetje jammer van z'n muziek...
Verwijderd
Hehehe, ik wist wel dat ik paranormaal begaafd wasVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 03:03:
[...]
Inderdaad!! in de HeinekenMusicHall...
Goeie show, alleen een beetje jammer van z'n muziek...
Verwijderd
Ik had hier al een foto geplaatst, en die blijf ik ook nog steeds een van mijn mooiste vinden, maar deze vind ik persoonlijk toch ook wel erg bijzonder. IK had em al in een ander foto-topic geplaatst btw.
Mn parkiet zit op mn hand, terwijl ik met de andere hand de foto maak. Ik houd em voor een zwarte fluwelen achtergrond.

Ik was met mijn werk aan het teambuilden in het bos achter bij Losser. 's Morgens vroeg ging ik ff een stukkie lopen, ik zag dit tafereel, rende terug om mijn camera te halen, want ik vond het er erg
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
afbeelding
En dat was ook de eerste keer dat ik met Femmes camera ervan door ging.
Wat ik zelf erg mooi vind aan de foto zijn de vage vormen en de kleuren in de achtergrond (door de grote diafragma opening). Ik kick daar helemaal op
iets met lenzen

Gemaakt met een Nikon Coolpix 775
Automatische instelling op voorgeprogrammeerde stand voor zonsondergang
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Mooie foto! Maar het was zo te zien net iets te donker om vanuit de hand te fotograferen.....maar ach, het heeft ook wel weer z'n charme..AngelDust schreef op 30 september 2002 @ 12:07:
Een van mijn eerste foto's..
[afbeelding]
Gemaakt met een Nikon Coolpix 775
Automatische instelling op voorgeprogrammeerde stand voor zonsondergang
mja.. maar ik zat in de volgauto.. en dan kun je moeilijk andersVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 17:48:
[...]
Mooie foto! Maar het was zo te zien net iets te donker om vanuit de hand te fotograferen.....maar ach, het heeft ook wel weer z'n charme..
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Hehe, gewoon ff een statiefje op het dak zettenAngelDust schreef op 30 september 2002 @ 19:41:
[...]
mja.. maar ik zat in de volgauto.. en dan kun je moeilijk anders
hmz.. beetje zonde van de auto (Alfa 155) en zal de vriend van me zus (zus zat in de ballon) niet echt leuk vindenVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:50:
[...]
Hehe, gewoon ff een statiefje op het dak zetten
Bier fan Fryske grûn!
oh my god, we have winnnerlexkam schreef op 23 september 2002 @ 12:14:
[afbeelding]
Dit is op dit moment mijn favoriet, vorige week geschoten (ff snel tusendoor voordat ie met z'n moeder ging wandelen, omdat hij er wel geinig uitzag met z'n grote ogen en dikke vest aan.)
( Dit is overigens mijn 5 maanden oude zoontje)
Dit is, al dan niet met opzet, kwalitatief echt een 9,5 uit 10.
Mochten er contests zijn waar je aan mee kan doen; schrom dan niet: dit is wat ze willen!
die lichtval.. die indringende oogjes... de natuurlijke grijstinten van de omgeving tegen de natuurlijke kleuren van het gezichtje. Toppertje!
Is dit een toevalligheidsshot of heb je meer van deze kwaliteit? zo ja: linkje!
Verwijderd
De eerste is gemaakt tijdens een busreis op Zakynthos, Griekenland, automatische instellingen alleen macro-functie ingeschakeld. Gemaakt met een Canon Powershot A40
De tweede is gemaakt, ook tijdens die bustoer, bij het bekende scheepswrak op Zakynthos, Griekenland. Als je er ooit naar toe gaat dan moet je hier zeker naar toe gaan. Ook hier verder alles automatische instellingen, alleen gewacht op genoeg zon om zo weinig mogelijk schaduw te krijgen.
Ik kon niet kiezen welke ik nou het mooist vond, maar 2 foto's is ook geen probleem toch

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2002 01:11 . Reden: Links en thumbnails werkte niet!!! ]
Verwijderd
believe me, this is real
nee ff zonder dollen, dit is echt zo, nix fotosoep, kan ik nog niet eens mee omgaan, hoe komt het dat het dan toch zo blauw is.
nou als je kijkt kun je zien dat die grote rots heel erg wit is, witter dan al het andere gebergte op Zakynthos, op de bodem hier in die baai ligt een overvloed aan mineralen, doordat de golven over de bodem schrapen komen de mineralen los en krijgt het water deze kleur, beneden is het ook echt zo blauw alleen het is zo troebel dat je onder water geen meter zicht hebt!!!

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Die ogen, werkelijk prachtiglexkam schreef op 23 september 2002 @ 12:14:
[afbeelding]
Dit is op dit moment mijn favoriet, vorige week geschoten (ff snel tusendoor voordat ie met z'n moeder ging wandelen, omdat hij er wel geinig uitzag met z'n grote ogen en dikke vest aan.)
De foto is gemaakt met een Sony 707, zonder flits. Daarna met Photoshop het kontrast wat opgefokt om de plaat wat meer sfeer te geven.
Heb er ook een grote (A3) Epson-print op mooi arty-farty (German Etching 310gr) papier gemaakt en het ziet er echt super uit (nu wil de hele familie er printjes van.)
Verwijderd
Die tweede foto is TE mooi. Ooooh ik krijg zo'n zin om daar nuheen te gaan en lekker te gaan zwemmenVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 01:04:
Hier twee foto's van mij.
De eerste is gemaakt tijdens een busreis op Zakynthos, Griekenland, automatische instellingen alleen macro-functie ingeschakeld. Gemaakt met een Canon Powershot A40
[afbeelding]
De tweede is gemaakt, ook tijdens die bustoer, bij het bekende scheepswrak op Zakynthos, Griekenland. Als je er ooit naar toe gaat dan moet je hier zeker naar toe gaan. Ook hier verder alles automatische instellingen, alleen gewacht op genoeg zon om zo weinig mogelijk schaduw te krijgen.
[afbeelding]
Ik kon niet kiezen welke ik nou het mooist vond, maar 2 foto's is ook geen probleem toch
Verwijderd
de 2de foto is het mooistVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 01:04:
Hier twee foto's van mij.
[afbeelding]
[afbeelding]
heel mooi, heb je ook een grotere versie?mercarra schreef op 17 oktober 2002 @ 21:08:
Ik weet niet of gephotoshopte foto's mogen. Deze is bij kustlicht (zeeland) gemaakt, samengesteld uit 15 foto's van een canon powershot a10.
[afbeelding]
Het is een clickable image. Ff klikken, zo gepiept.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
(Casio 4000 QD oid
er zit nog iets bijzonders aan deze foto, hij is namelijk gemaakt vanaf de St.Pieter, zo'n 2 uur nadat onze favoriete bejaarde een toespraak hield vanwege t feit dat hij 25 jaar Pope was
gemaakt op 16-10-02 (originele resolutie: 2240x1680)
btw, kheb daarboven ook nog enkele panorama's in elkaar geknutseld
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Genomen met mijn vorige digicam, Canon Powershot 350.
Ég er eins ánægður og ég get orðið.

's avonds laat, bij het licht van een spaarlampje. Wilde foto van 'r oog maken, maar ze zag er zo
Verwijderd

Gemaakt met Olympus E-10, visatec 304 flitsset en zwarte achtergond (lappen stof van de markt)

Canon Powershot A40
Minimale zoom
15 seconden sluiterstijd
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Verwijderd
mooie belichting.....Super Snackman schreef op 03 november 2002 @ 00:06:
[afbeelding]
Canon Powershot A40
Minimale zoom
15 seconden sluiterstijd
Verwijderd
op zich leuk idee, alleen verkeerde hoek genomen waardoor haar neus te prominent is. Dit is geen flame, alleen informatief. Wat voor camera trouwens?WieMie schreef op 02 november 2002 @ 21:50:
[afbeelding]
's avonds laat, bij het licht van een spaarlampje. Wilde foto van 'r oog maken, maar ze zag er zouit. Vindt ik echt de mooiste foto...
Verwijderd
zeer cool, een kat in zijn vroegere natuurlijke omgevingVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 20:51:
[afbeelding]
camera: nikon coolpix 775
dr. evil in de achtertuin
Verwijderd
Beetje simpel natuurlijk, een foto van je huisdier (die zie je hier veeeeeeeeeelVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:02:
[afbeelding]
Gemaakt met Olympus E-10, visatec 304 flitsset en zwarte achtergond (lappen stof van de markt)
maar deze is wel erg mooi uitgevoerd! Erg goede belichting
Verwijderd
kan ook wel een foto van mijn vrouw plaatsen hoorVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:36:
[...]
Beetje simpel natuurlijk, een foto van je huisdier (die zie je hier veeeeeeeeeel)
maar deze is wel erg mooi uitgevoerd! Erg goede belichting
Verwijderd
Uhhhhh...................okVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:44:
[...]
kan ook wel een foto van mijn vrouw plaatsen hoor
Verwijderd
is meer voor Fok forum of huiskamer....licht erotisch
Maar zonder gekheid, bedankt voor je compliment. Ik ben nl. bezig met belichting enzo. Kritiek, zowel opbouwend als afbouwend, is welkom.
Ze heeft een best grote neusVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:14:
[...]
op zich leuk idee, alleen verkeerde hoek genomen waardoor haar neus te prominent is. Dit is geen flame, alleen informatief. Wat voor camera trouwens?
Meesterwerk jaVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 14:08:
[...]
Die tweede foto is TE mooi. Ooooh ik krijg zo'n zin om daar nuheen te gaan en lekker te gaan zwemmen
Zakynthos tijdens een ritje.

btw. Powershot A40
XP2000+, GA7VRXP, 2 x 40GB Maxtor in Raid0, Hitachi 174SXWB, Canon Powershot A40
erg mooie foto. Was nog beter geweest als het buiten wat donkerder was en de vlammen nog wat meer op de gezichten te zien waren geweest.
Oh en natuurlijk die paal moet weg
Verwijderd
Ik heb hem nog wel in 1600x1200 als je die wil hebben.Yokozuna schreef op 03 november 2002 @ 12:14:
[...]
Meesterwerk jaKstel em meteen als achtergrond in, shit is er geen hogere res versie van? (1600x1200 ofzo) ik denk dat meerdere mensen daar wel geinteresseerd in zijn.
Zeg het maar dan post ik hem wel ff!!!
BTW, geloven jullie mij nu dat de foto niet gesoept is!!!
Verwijderd
Tnx!!!clstat schreef op 03 november 2002 @ 14:13:
Bewijsje dat Wels niet gesoept heeft....![]()
Zakynthos tijdens een ritje.
[afbeelding]
btw. Powershot A40
Heb je trouwens ook foto's genomen van het wrak zelf, of bij het wrak op het strand???
Verwijderd

Gemaakt met een HP C20 1Mpixel oermodelletje. Oud beessie maar doet het overdag en bij niet te fel licht best heel aardig.
Dit is een scheepswrak voor de kust van Sharm el Sheik in Egypte dat letterlijk op een koraalrif is gelopen.
Ik wilde eerst met de busrit mee, maar was toen ziek geworden.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 01:05:
[...]
Tnx!!!
Heb je trouwens ook foto's genomen van het wrak zelf, of bij het wrak op het strand???

Paar dagen later maar een auto gehuurd en konden het wrak niet vinden...

Plaatje wat ik gepost heb is van de afgrond waar vroeger mensen vanaf gegooid werden als straf...
XP2000+, GA7VRXP, 2 x 40GB Maxtor in Raid0, Hitachi 174SXWB, Canon Powershot A40

Ons zoontje Casper met ons katertje Masco
Geschoten met een Sony Cybershot DSC-P71
[ Voor 0% gewijzigd door BalusC op 05-11-2002 08:58 . Reden: damn, fotocamera vermelding vergeten :o ]
Verwijderd
Lekker hoor, nah ik heb die busreis gedaan en de boottrip allen we konden niet aanleggen op het strand dus geen foto's van dichtbij jammergenoeg!!!clstat schreef op 05 november 2002 @ 08:43:
[...]
Ik wilde eerst met de busrit mee, maar was toen ziek geworden.![]()
Paar dagen later maar een auto gehuurd en konden het wrak niet vinden...![]()
Plaatje wat ik gepost heb is van de afgrond waar vroeger mensen vanaf gegooid werden als straf...
Prachtige foto !! Wow..lexkam schreef op 23 september 2002 @ 12:14:
[afbeelding]
Van een hele andere orde, m'n eerste nightshot met m'n Sony DSC-F717:

Brug naar IJburg (A'dam)
Mooi! Jammer van die bordjes aan de rechterkant, maar aan de andere kant: dan zou ie wel heel symetrisch zijn en zou iedereen denken dat je hem gespiegeld hebt!KrL schreef op 06 november 2002 @ 13:58:
[...]
Prachtige foto !! Wow..
Van een hele andere orde, m'n eerste nightshot met m'n Sony DSC-F717:
[afbeelding]
Brug naar IJburg (A'dam)
Links voor de kijker.Vincent Bovelander schreef op 06 november 2002 @ 15:12:
[...]
Mooi! Jammer van die bordjes aan de rechterkant, maar aan de andere kant: dan zou ie wel heel symetrisch zijn en zou iedereen denken dat je hem gespiegeld hebt!
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Eh, verdraaid u heeft gelijk!
Deze heb ik al eens in een ander topique gepost, maar als we nu dan toch poezen aan het posten zijn:

Gemaakt met een Ricoh RDC-7. Groter exemplaar bestaat voor geinteresseerden.
[ Voor 0% gewijzigd door posttoast op 06-11-2002 15:55 . Reden: Die stomme IMG tags ook :D ]

En deze was ook aardig (alleen jammer dat het niet echt mooi weer was.. we hebben veel mooier weer gehad daar.. net die ene dag dat we naar het strand waren...

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
het is idd opvallend dat hier erg veel huisdieren als beste foto wordt gekozen, en als ik kijk naar wat ik het afgelopen half jaar geschoten heb moet ik toegeven dat dat bij mij niet anders isVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:36:
[...]
Beetje simpel natuurlijk, een foto van je huisdier (die zie je hier veeeeeeeeeel)
ik weet niet meer wat hiervan de instellingen waren
en denk 200 iso aangezien ik met mijn camara allen de keuze tussen 100 en 200 heb
thams portfolio: www.thamar.nl
Verwijderd
errug mooie foto..:)Jaded schreef op 06 November 2002 @ 18:09:
Als je niet zoveel buiten komt zijn er weinig andere dingen waar je foto's van kunt maken he
Verwijderd
ik bedoelde deze foto..:)Tham schreef op 06 november 2002 @ 17:59:
[...]
het is idd opvallend dat hier erg veel huisdieren als beste foto wordt gekozen, en als ik kijk naar wat ik het afgelopen half jaar geschoten heb moet ik toegeven dat dat bij mij niet anders isde beste blijft toch deze de eerste serieuze foto met mijn pentax optio 430:
[afbeelding]
ik weet niet meer wat hiervan de instellingen waren
en denk 200 iso aangezien ik met mijn camara allen de keuze tussen 100 en 200 heb

M'n dochter van twee maanden
[ Voor 17% gewijzigd door WoWo op 31-07-2003 11:54 ]
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
Verwijderd
trouwens over een oud topic-schoppen gesproken, deze was al een half jaar oud
dit is een van mijn onbetwiste favo's:

Ik had dan ook niet verwacht dat met één schopje er weer leven in zou komenVerwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 11:01:
aaw, schattig
trouwens over een oud topic-schoppen gesproken, deze was al een half jaar oud
dit is een van mijn onbetwiste favo's:
[afbeelding]
Zwaar vette foto idd
Verwijderd

Niet zo super spectaculair... maar heb me Cam pas; en vond deze niet onaardig.
klik hier voor meer vakantiefoto's
Gemaakt met een Fuji 2600 Zoom in Barcelona in de Sagrada Di Familia (Gaudi) juli 2003
[ Voor 7% gewijzigd door antimute op 31-07-2003 11:48 ]
i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING
Verwijderd
Prachtig he, die kerk in aanbouwantimute schreef op 31 July 2003 @ 11:46:
[afbeelding]
klik hier voor meer vakantiefoto's
Gemaakt met een Fuji 2600 Zoom in Barcelona in de Sagrada Di Familia (Gaudi) juli 2003
Jep, klik maar es op t linkie.Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 11:54:
[...]
Prachtig he, die kerk in aanbouwHeb je die hoge toren daar ook beklommen? Dat was een mooi uitzicht, joh
i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING
Verwijderd
Ik vind je foto deze thread niet waard.GiSaE schreef op 31 July 2003 @ 12:16:
[afbeelding]
Deze vond ik zelf wel mooi gelukt. Gemaakt met een Canon A60 van toen 6 uur oud. (nu ongeveer 18 uur oud
Maar dat is mijn mening. Hier horen WOW!!! foto's, en geen foto van een lelijke lamp

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Rrrrrrrrrrrrrrruissssssssssssss!GiSaE schreef op 31 juli 2003 @ 12:16:
[afbeelding]
Deze vond ik zelf wel mooi gelukt. Gemaakt met een Canon A60 van toen 6 uur oud. (nu ongeveer 18 uur oud
* vanDaal kijkt dan naar de gemiddelde foto hier gepost en denkt

Er is ook bij jou één foto die voldoet, zie topic-titelvanDaal schreef op 31 July 2003 @ 13:27:
Wel apart trouwens. Ik heb in deze thread eigenlijk nog geen foto kunnen posten omdat ik vind dat ik nog niet een foto heb gemaakt die er echt uitspringt. Zoeentje die je vaak bekijkt en die je op elk moment kunt bekijken en bij jezelf denkt: "wow!". Kun je nagaan, ik heb in de laatste anderhalf jaar zo'n 12.000 foto's gemaakt.
Gemaakt met mijn Minolta F100 camera.

[ Voor 53% gewijzigd door lordofthelints op 31-07-2003 14:37 ]
Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481
Kan je niet wat croppen ?
Dit helpt de layout naar de haaien, en hij's ook best groot voor de 56K'ers
Sorry, ik had hem iets te enthousiast gepost. Nu is ie waarschijnlijk beter.DinX schreef op 31 July 2003 @ 14:19:
[...]
Kan je niet wat croppen ?
Dit helpt de layout naar de haaien, en hij's ook best groot voor de 56K'ers
Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481
Al heel wat beterEvil_ivanhoe schreef op 31 July 2003 @ 14:33:
[...]
Sorry, ik had hem iets te enthousiast gepost. Nu is ie waarschijnlijk beter.
Mooie pic ook btw
Dierentuin Emmen, ze hebben daar een nieuw Pinguin bassin, je loopt er echt tussen de pinguins, een uitgelezen kans dus om zo'n kiekje te schieten.DinX schreef op 31 July 2003 @ 14:37:
[...]
Al heel wat beterAl is 600px de forum-breedte, dan staat ie er mooi in.
Mooie pic ook btwDierentuin of real life ?
Niet?vanDaal schreef op 31 July 2003 @ 13:27:
Wel apart trouwens. Ik heb in deze thread eigenlijk nog geen foto kunnen posten omdat ik vind dat ik nog niet een foto heb gemaakt die er echt uitspringt. Zoeentje die je vaak bekijkt en die je op elk moment kunt bekijken en bij jezelf denkt: "wow!". Kun je nagaan, ik heb in de laatste anderhalf jaar zo'n 12.000 foto's gemaakt.
Ik dacht toch dat je wel aardig spul op voorraad had
Ik ben daar vorige week ook geweest. Je kan daar echt dicht bij de pinguin's komen.Evil_ivanhoe schreef op 31 July 2003 @ 15:02:
[...]
Dierentuin Emmen, ze hebben daar een nieuw Pinguin bassin, je loopt er echt tussen de pinguins, een uitgelezen kans dus om zo'n kiekje te schieten.
Ik had hier dan ook een van de beste foto's van de dag geschoten.

Verwijderd
Verwijderd
Ja, idd een hele licht show voor andré.... dat zijn wel de nieuwste moving heads die daar hangen.... goeie foto trouwens want er hoeft maar 1 lichtstraal in je camera te schijnen en de foto is verpest... zo fel zijn die lampen:)Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 19:16:
Dit is wel één van m'n beste plaatjes denk ik, was een concert waar heel wat uurtjes werk in zat....maar het was duidelijk de moeite wel waard.
plaatje is clickable
[afbeelding]
Ben benieuwd of iemand kan raden welk concert dit was...
Is trouwens gemaakt met een Canon Digital Ixus V, alles automatisch en zonder flits.
edit: Havana heeft hem al gemeld zie ik
[ Voor 53% gewijzigd door Alfisti op 20-02-2004 21:58 ]
Dit topic is gesloten.