You got itmaca schreef op 20 september 2002 @ 15:46:
ik weet t! ik heb namelijk ook zo'n (analoge) foto...
je hebt een boottocht door een fjord gemaakt en die meeuwen vliegen je dara zowat om je oren..
erg mooie foto trouwens!
tnx, goeie bewerking btw. Heb je daar ook een hoge resolutie versie van?Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:39:
Steven: mooie foto! Ik vind de ernaast vliegende meeuw een beetje storend en heb 'm hieronder weggewerkt. Misschien een idee?
[afbeelding]
edit:
Heb de foto iets kleiner gemaakt, zodat ie modem/layout vriendelijker is
Verwijderd
Welkom op Gadget talk Digicam forums!!brakkie schreef op 20 september 2002 @ 17:35:
Ik heb m'n Camera pas net dus echt beste foto's heb ik nog niet maar ik vond deze wel cool.
Meet Fifi.![]()
[afbeelding]
Natuurlijk niet erg dat je deze hier gepost hebt, maar zou mooi zijn als je deze voortaan in het grote digitale fototopic plaatst.
Verder wel leuke foto.
Ok zal ik doen. Wat wordt er in dit topic precies van je verwacht?Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 00:30:
[...]
Welkom op Gadget talk Digicam forums!!
Natuurlijk niet erg dat je deze hier gepost hebt, maar zou mooi zijn als je deze voortaan in het grote digitale fototopic plaatst.
Verder wel leuke foto.
aaah kzie het al. Gewoon veel ervaring op het gebied van fotograferen en ECHT de mooiste foto
Dat lijkt wel een ijsbeerVerwijderd schreef op 27 mei 2002 @ 14:42:
[afbeelding]
Afgelopen zaterdag genomen op de Grimselpas in Zwitserland. Vind het witte van de sneeuw in combinatie met de lucht erg mooi gelukt.
[afbeelding]
Deze vind ik ook erg mooi gelukt door het beeld van de wolken die tegen de bergen opklimmen. Gisteren genomen op de pas van Martigny (Zwitserland) en Chamonix (Frankrijk)
en brakkie, vertel ook ff met welke camera je de foto van Fifi gemaakt hebt
Ik heb m'n Camera pas net dus echt beste foto's heb ik nog niet maar ik vond deze wel cool.
Meet Fifi.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
Dit topic is bedoelt voor je BESTE foto (dus schiet je al een tijdje foto's en heb je er een die je echt super vind, bijv, qua compositie etc) kun je die hier posten.brakkie schreef op 21 september 2002 @ 12:11:
[...]
Ok zal ik doen. Wat wordt er in dit topic precies van je verwacht?
edit:
aaah kzie het al. Gewoon veel ervaring op het gebied van fotograferen en ECHT de mooiste foto
Om foto's te posten die je gewoon leuk vind om te laten zien is er een grote digitale fototopic:
Digitale Camera Foto's deel 9
Voor de wat betere foto's (mooiere dan standaard kiekjes kun je hier terecht:
[rml][ DigiPics] Fotografie een tandje hoger[/rml]
Voor insecten macro's is het volgende topic: Insecten macro's
Voor nachtfoto's is het volgende topic:
Post hier je night shots
Voor vakantiefoto's het volgende topic:
[rml][ Digitale Fotografie] Je Vakantie Foto's[/rml]
enz.
Volgens mij is het een pinguin
Arrived anxious, left bored
Zal wel 1 of andere berggeit zijn
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Of een steen.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Op poten en met een soort horens
Dat wiite tussen de poten is ook geen sneeuw. MAar gewoon de buik
jaja, pinguins in zwitserland!!!
Verwijderd
Foto 1 => Slufter strand (Maasvlakte) op 19-09-2002 18:07
Foto 2 => Bloesem van een appelboom.
De foto's zijn wel kleiner gemaakt, oorspronkelijk 1600*1200.
Fototoestel Canon PowerShot A20
http://www.xs4all.nl/~abunk/foto/Slufter.JPG
http://www.xs4all.nl/~abunk/foto/bloesem.JPG
Verwijderd
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 15:54:
En hoe zijn deze foto's?
[afbeelding]
[afbeelding]
euh ... waarom quote je je eigen post
Verwijderd
Die eerste is wel aardig, maar die tweede......tijd voor een nieuw toestelVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 15:54:
En hoe zijn deze foto's?
http://www.xs4all.nl/~abunk/foto/Slufter.JPG
http://www.xs4all.nl/~abunk/foto/bloesem.JPG
prachtige foto johVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 16:20:
Deze vond ik zelf wel aardig gelukt
[afbeelding]
Ik zou het erg aardig vinden als je em beoordeelt op deze site
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

B&W functie van de camera gebruikt dus de foto is geheel fotoshop vrij !
Canon EOS 80D En wat glaswerk

Dit is op dit moment mijn favoriet, vorige week geschoten (ff snel tusendoor voordat ie met z'n moeder ging wandelen, omdat hij er wel geinig uitzag met z'n grote ogen en dikke vest aan.)
De foto is gemaakt met een Sony 707, zonder flits. Daarna met Photoshop het kontrast wat opgefokt om de plaat wat meer sfeer te geven.
Heb er ook een grote (A3) Epson-print op mooi arty-farty (German Etching 310gr) papier gemaakt en het ziet er echt super uit (nu wil de hele familie er printjes van.)
( Dit is overigens mijn 5 maanden oude zoontje
[ Voor 0% gewijzigd door lexkam op 24-09-2002 09:36 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
Dit is ook echt een hele mooie !lexkam schreef op 23 september 2002 @ 12:14:
[afbeelding]
Dit is op dit moment mijn favoriet, vorige week geschoten (ff snel tusendoor voordat ie met z'n moeder ging wandelen, omdat hij er wel geinig uitzag met z'n grote ogen en dikke vest aan.)
De foto is gemaakt met een Sony 707, zonder flits. Daarna met Photoshop het kontrast wat opgefokt om de plaat wat meer sfeer te geven.
Heb er ook een grote (A3) Epson-print op mooi arty-farty (German Etching 310gr) papier gemaakt en het ziet er echt super uit (nu wil de hele familie er printjes van.)
Britse korthaar?Firecow schreef op 22 september 2002 @ 23:42:
Dit is mijn mooiste... niet zeuren om dat kader want ik vindt ze mooier daardoor
[afbeelding]
B&W functie van de camera gebruikt dus de foto is geheel fotoshop vrij !
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
zijn die ook te leasen?
Damn mooie kat man!
ik heb maar een simpele kruising tussen een zwarte huiskat en een siamees:

een standbeeld / kunstwerk dat bij de WTC heeft gestaan en zwaar beschadigd is en verhuisd is...
gemaakt met Fuji S602 op 13 sept. - 2002
denk dat deze het is.. ik weet niet precies omdat ik veel mooie fotoz heb van New York
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Dan kies ik wel voor je --> middelsteGaafy schreef op 24 september 2002 @ 23:44:
Ik kan echt niet kiezen, dus de 3 mooiste uit een maand schotland:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Genomen met de aldi camera.

en dit is de lievste:

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas
Verwijderd
uh.. ik wil niet weten wat jij allemaal met die beesten doet..Suffie schreef op 26 september 2002 @ 11:08:
en dit is de lievste:
http://home.wanadoo.nl/chaosss/photos/nijntjes2.jpg

maar ik ga in de komende dagen ook een digicam bestellen; de Oly C-4000 Zoom waarschijnlijk)
Aerodynamic, goeie ervaringen mee?
het zijn 2 meisjes en voor zover ik weet ben ik nog steeds geen lesbo.Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 12:12:
[...]
uh.. ik wil niet weten wat jij allemaal met die beesten doet..
ik had snoepjes voor ze en daar kwamen ze om bedelen
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Zeker wel! Je moet alleen niet schrikken van de chromatic abberation waar de camera last van heeft (Die paarse lijnen bij sterk contrast tussen twee vlakdelen). Verder zijn de macromogelijkheden ongekend, en met een enorme kwaliteit. Verder niets op aan te merken, ohja, ook prima kwaliteit binnenshuis er zit een hele sterke flitser op. En de batterijen gaan ongelooflijk lang mee.....Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 12:12:
[...]
uh.. ik wil niet weten wat jij allemaal met die beesten doet..![]()
maar ik ga in de komende dagen ook een digicam bestellen; de Oly C-4000 Zoom waarschijnlijk)
Verwijderd
Gemaakt met mijn Canon ps a40, geresized naar 800/600

Verwijderd
Zeker mooie foto! Maar als ik jou was zou ik de vlinder er ff uitknippen in Photoshop en de achtergrond meer blurren. De achtergrond leidt/lijdt?Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 17:36:
Ik denk dat dit zonder meer mijn mooiste foto is tot nu toe. Vandaag gemaakt. Niet in een vlindertuin, maar gewoon in het bos. Ik zag hem landen en hij bleef heel braaf voor me zitten. Wonderbaarlijk want tot nu toe vlogen ze altijd meteen weg als ik dichter bij kwam.
Gemaakt met mijn Canon ps a40, geresized naar 800/600
[afbeelding]
Verwijderd
plaatje is clickable
Ben benieuwd of iemand kan raden welk concert dit was...
Is trouwens gemaakt met een Canon Digital Ixus V, alles automatisch en zonder flits.
Ik heb deze cam ook, sinds 2 wkn, en bevalt me echt super.Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 12:12:
[...]
uh.. ik wil niet weten wat jij allemaal met die beesten doet..![]()
Hier zie je 1 van mijn betere foto's die ik gemaakt heb.

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"
Om toch ff een poging te wagen, volgens mij is dit in Ahoy en is het Marco Borsato.Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 19:16:
Dit is wel één van m'n beste plaatjes denk ik, was een concert waar heel wat uurtjes werk in zat....maar het was duidelijk de moeite wel waard.
Ben benieuwd of iemand kan raden welk concert dit was...
Is trouwens gemaakt met een Canon Digital Ixus V, alles automatisch en zonder flits.
Maar kan er goed naast zitten hoor.
"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"
Verwijderd
Helaas, geen borsato....wel nederlandse artiest, maar ook niet in Ahoy...RedScorpion schreef op 28 september 2002 @ 21:54:
[...]
Om toch ff een poging te wagen, volgens mij is dit in Ahoy en is het Marco Borsato.
Maar kan er goed naast zitten hoor.
(het is iemand waarbij je helemaal niet zo'n grote lichtshow zou verwachten....)
Verwijderd
André Hazes??Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 23:10:
[...]
Helaas, geen borsato....wel nederlandse artiest, maar ook niet in Ahoy...
(het is iemand waarbij je helemaal niet zo'n grote lichtshow zou verwachten....)
Jody BernalVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 23:10:
[...]
Helaas, geen borsato....wel nederlandse artiest, maar ook niet in Ahoy...

Verwijderd
Inderdaad!! in de HeinekenMusicHall...
Goeie show, alleen een beetje jammer van z'n muziek...
Verwijderd
Hehehe, ik wist wel dat ik paranormaal begaafd wasVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 03:03:
[...]
Inderdaad!! in de HeinekenMusicHall...
Goeie show, alleen een beetje jammer van z'n muziek...
Verwijderd
Ik had hier al een foto geplaatst, en die blijf ik ook nog steeds een van mijn mooiste vinden, maar deze vind ik persoonlijk toch ook wel erg bijzonder. IK had em al in een ander foto-topic geplaatst btw.
Mn parkiet zit op mn hand, terwijl ik met de andere hand de foto maak. Ik houd em voor een zwarte fluwelen achtergrond.

Ik was met mijn werk aan het teambuilden in het bos achter bij Losser. 's Morgens vroeg ging ik ff een stukkie lopen, ik zag dit tafereel, rende terug om mijn camera te halen, want ik vond het er erg
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
afbeelding
En dat was ook de eerste keer dat ik met Femmes camera ervan door ging.
Wat ik zelf erg mooi vind aan de foto zijn de vage vormen en de kleuren in de achtergrond (door de grote diafragma opening). Ik kick daar helemaal op
iets met lenzen

Gemaakt met een Nikon Coolpix 775
Automatische instelling op voorgeprogrammeerde stand voor zonsondergang
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Mooie foto! Maar het was zo te zien net iets te donker om vanuit de hand te fotograferen.....maar ach, het heeft ook wel weer z'n charme..AngelDust schreef op 30 september 2002 @ 12:07:
Een van mijn eerste foto's..
[afbeelding]
Gemaakt met een Nikon Coolpix 775
Automatische instelling op voorgeprogrammeerde stand voor zonsondergang
mja.. maar ik zat in de volgauto.. en dan kun je moeilijk andersVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 17:48:
[...]
Mooie foto! Maar het was zo te zien net iets te donker om vanuit de hand te fotograferen.....maar ach, het heeft ook wel weer z'n charme..
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Hehe, gewoon ff een statiefje op het dak zettenAngelDust schreef op 30 september 2002 @ 19:41:
[...]
mja.. maar ik zat in de volgauto.. en dan kun je moeilijk anders
hmz.. beetje zonde van de auto (Alfa 155) en zal de vriend van me zus (zus zat in de ballon) niet echt leuk vindenVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 20:50:
[...]
Hehe, gewoon ff een statiefje op het dak zetten
Bier fan Fryske grûn!
oh my god, we have winnnerlexkam schreef op 23 september 2002 @ 12:14:
[afbeelding]
( Dit is overigens mijn 5 maanden oude zoontje)
Dit is, al dan niet met opzet, kwalitatief echt een 9,5 uit 10.
Mochten er contests zijn waar je aan mee kan doen; schrom dan niet: dit is wat ze willen!
die lichtval.. die indringende oogjes... de natuurlijke grijstinten van de omgeving tegen de natuurlijke kleuren van het gezichtje. Toppertje!
Is dit een toevalligheidsshot of heb je meer van deze kwaliteit? zo ja: linkje!
Verwijderd
De eerste is gemaakt tijdens een busreis op Zakynthos, Griekenland, automatische instellingen alleen macro-functie ingeschakeld. Gemaakt met een Canon Powershot A40
De tweede is gemaakt, ook tijdens die bustoer, bij het bekende scheepswrak op Zakynthos, Griekenland. Als je er ooit naar toe gaat dan moet je hier zeker naar toe gaan. Ook hier verder alles automatische instellingen, alleen gewacht op genoeg zon om zo weinig mogelijk schaduw te krijgen.
Ik kon niet kiezen welke ik nou het mooist vond, maar 2 foto's is ook geen probleem toch

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2002 01:11 . Reden: Links en thumbnails werkte niet!!! ]
Verwijderd
believe me, this is real
nee ff zonder dollen, dit is echt zo, nix fotosoep, kan ik nog niet eens mee omgaan, hoe komt het dat het dan toch zo blauw is.
nou als je kijkt kun je zien dat die grote rots heel erg wit is, witter dan al het andere gebergte op Zakynthos, op de bodem hier in die baai ligt een overvloed aan mineralen, doordat de golven over de bodem schrapen komen de mineralen los en krijgt het water deze kleur, beneden is het ook echt zo blauw alleen het is zo troebel dat je onder water geen meter zicht hebt!!!

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Die ogen, werkelijk prachtiglexkam schreef op 23 september 2002 @ 12:14:
[afbeelding]
( Dit is overigens mijn 5 maanden oude zoontje)
Verwijderd
Die tweede foto is TE mooi. Ooooh ik krijg zo'n zin om daar nuheen te gaan en lekker te gaan zwemmenVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 01:04:
Hier twee foto's van mij.
De eerste is gemaakt tijdens een busreis op Zakynthos, Griekenland, automatische instellingen alleen macro-functie ingeschakeld. Gemaakt met een Canon Powershot A40
[afbeelding]
De tweede is gemaakt, ook tijdens die bustoer, bij het bekende scheepswrak op Zakynthos, Griekenland. Als je er ooit naar toe gaat dan moet je hier zeker naar toe gaan. Ook hier verder alles automatische instellingen, alleen gewacht op genoeg zon om zo weinig mogelijk schaduw te krijgen.
[afbeelding]
Ik kon niet kiezen welke ik nou het mooist vond, maar 2 foto's is ook geen probleem toch
Verwijderd
de 2de foto is het mooistVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 01:04:
Hier twee foto's van mij.
[afbeelding]
[afbeelding]
heel mooi, heb je ook een grotere versie?mercarra schreef op 17 oktober 2002 @ 21:08:
Ik weet niet of gephotoshopte foto's mogen. Deze is bij kustlicht (zeeland) gemaakt, samengesteld uit 15 foto's van een canon powershot a10.
[afbeelding]
Het is een clickable image. Ff klikken, zo gepiept.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
(Casio 4000 QD oid
er zit nog iets bijzonders aan deze foto, hij is namelijk gemaakt vanaf de St.Pieter, zo'n 2 uur nadat onze favoriete bejaarde een toespraak hield vanwege t feit dat hij 25 jaar Pope was
gemaakt op 16-10-02 (originele resolutie: 2240x1680)
btw, kheb daarboven ook nog enkele panorama's in elkaar geknutseld
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Genomen met mijn vorige digicam, Canon Powershot 350.
Ég er eins ánægður og ég get orðið.

's avonds laat, bij het licht van een spaarlampje. Wilde foto van 'r oog maken, maar ze zag er zo
Verwijderd

Gemaakt met Olympus E-10, visatec 304 flitsset en zwarte achtergond (lappen stof van de markt)

Canon Powershot A40
Minimale zoom
15 seconden sluiterstijd
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Verwijderd
mooie belichting.....Super Snackman schreef op 03 november 2002 @ 00:06:
[afbeelding]
Canon Powershot A40
Minimale zoom
15 seconden sluiterstijd
Verwijderd
op zich leuk idee, alleen verkeerde hoek genomen waardoor haar neus te prominent is. Dit is geen flame, alleen informatief. Wat voor camera trouwens?WieMie schreef op 02 november 2002 @ 21:50:
[afbeelding]
's avonds laat, bij het licht van een spaarlampje. Wilde foto van 'r oog maken, maar ze zag er zouit. Vindt ik echt de mooiste foto...
Verwijderd
zeer cool, een kat in zijn vroegere natuurlijke omgevingVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 20:51:
[afbeelding]
camera: nikon coolpix 775
dr. evil in de achtertuin
Verwijderd
Beetje simpel natuurlijk, een foto van je huisdier (die zie je hier veeeeeeeeeelVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:02:
[afbeelding]
Gemaakt met Olympus E-10, visatec 304 flitsset en zwarte achtergond (lappen stof van de markt)
maar deze is wel erg mooi uitgevoerd! Erg goede belichting
Verwijderd
kan ook wel een foto van mijn vrouw plaatsen hoorVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:36:
[...]
Beetje simpel natuurlijk, een foto van je huisdier (die zie je hier veeeeeeeeeel)
maar deze is wel erg mooi uitgevoerd! Erg goede belichting
Verwijderd
Uhhhhh...................okVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:44:
[...]
kan ook wel een foto van mijn vrouw plaatsen hoor
Verwijderd
is meer voor Fok forum of huiskamer....licht erotisch
Maar zonder gekheid, bedankt voor je compliment. Ik ben nl. bezig met belichting enzo. Kritiek, zowel opbouwend als afbouwend, is welkom.
Ze heeft een best grote neusVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:14:
[...]
op zich leuk idee, alleen verkeerde hoek genomen waardoor haar neus te prominent is. Dit is geen flame, alleen informatief. Wat voor camera trouwens?
Dit topic is gesloten.