Toon posts:

Missing blocks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat ze toch wat bij d.net gaan doen aan de blocken die meerdere mensen dagelijks missen. het is iemand gelukt om een bug aan te maken

n0cgi.distributed.net/bugs/show_bug.cgi?id=1621

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:20
Ik heb hier ook al een tijdje last van. Moet toch eens opgelost worden want zo is het niet leuk. Mijn pproxy flushed alles meteen door en mis soms zelfs 90% :(
De laatste tijd is het weer wat beter maar nog steeds niet helemaal goed.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
Hmm, iemand probeerd het is via de bugreports. Als dnet er interesse in heeft dan heb ik hier nog logs van de afgelopen 2 maanden liggen :)

We spend our years as a tale that is told

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Aaah.. Hier heb ik dus ook last van!

Heb ik zondag dik 7000 wu's geflushed (was een week sparen), zijn het er volgens d.net maar 700! :( :(

• Killemall
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-05 21:08

Killemall

Can you say Moooh !!??

Heb ook weer een paar blokjes gemist:bijna 62000 blokjes geflushed maar slechts 45000 geteld. Ben sindskort met D.Net bezig om wat logging te verzamelen en op te sturen. Misschien dat hier iets uit komt.
Zie trouwens ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/7682

Verwijderd

mijn vriend had toch heel wat geflushed gisteren! worden er maar 78 blokjes bijgeteld!??? ik schrik me afentoe te pletter als ik naar die stats kijk! :'(

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik denk dat veel mensen hier last van hebben.

Is het misschien verstandig om via "vote" de prioriteit van de gemelde bug op te schroeven ?

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

360 geflushed.. 0 aangekomen... :(

Verwijderd

Loopt idd af en toe de spuigaten uit met die lost blocks. Keb zojuist ff die vote maar eens opgehoogd. Misschien dat er nog iets aan gedaan kan worden. Het lijkt erop alsof er soms heel veel blocks dubbel uitgedeeld worden.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Aaah.. Hier heb ik dus ook last van!
Heb ik zondag dik 7000 wu's geflushed (was een week sparen), zijn het er volgens d.net maar 700! :(:([/quote]Er stond dat ik er maar 700 had geflushed, maar toen ik net weer keek stond bij block-submition-history wel dat er 7300 waren aangekomen... Nog 150 minder dan geflushed, maar daar kan ik mee leven...

• Exterazzo
  • Laatst online: 19:54

Exterazzo

Qeasy

Wat als er nou net HET pakje bij zit, bij de lost wu's? Kan heel het project opnieuw beginnen? Of worden lost packets ook na 90 dagen opnieuw gedaan?

Audentia

• Witlof
Ik raak nog steeds 50% kwijt :(
Heb nu ook maar eens gevote. Hopelijk lost dat iets op.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:08
Zou het niet kunnen zijn dat die blokjes het niet voor de statsrun van die avond halen? Ik heb namelijk met mijn subteam nergens last van.
Kan het zo zijn dat die blokjes misschien verdwaalt raken en pas na een week erbij worden geteld?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Witlof
Ik heb er nu al een week last van als het niet langer is :(
Hopelijk komen ze nog eens erbij maar ik heb mijn twijfels.
Als het zo door gaat stop ik misschien wel met die koeien. PC aanlaten staan voor nix is ook niet echt leuk :(

• Witlof
Heb op mijn messageboard een topic staan met de verschillen.

Topic op messageboard

Daar word ik niet vrolijk van :(
Pagina: 1