Toon posts:

Einde WindowsXP voor de illegale gebruikers: SP1

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 928 views sinds 30-01-2008

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:16
Help!!!! schreef op 03 september 2002 @ 22:28:
Oh ja BTW: bij MS lachen ze zich suf om al die paniek bij die zogenaamde tweakers\hackers\crackers.

Laten we nou eerst ns ff rustig afwachten hoe heet de soep gegeten wordt. Panikeren kan altijd nog. ;)
Yep, groot gelijk tevens stond in de krant dat SP1 ook all weer gehackt was.
en je weet hoe het gaat met releas van games enz geef ze een paar uurtjes en probleem opgelost. dus die key check zal wel ongedaan gemaakt worden of iets waardoor het niet mogenlijk is systeem te locken..

maar we zullen het zeker zien. anders gewoon overstapen naar iets anders...

• jordan2k
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 15:47:
kep Windows XP Professional Corporate, daar zit geen productactivatie in (orgineel) dus volgens mij kan dat geen probleem zijn
de installer activeerd hem zelf hoef je niks voor te doen. dit kon je ergens nakijken. waar je ook weer een nieuwe key kon invullen weet eff niet wat command was.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
jordan2k schreef op 04 september 2002 @ 16:26:
[...]

de installer activeerd hem zelf hoef je niks voor te doen. dit kon je ergens nakijken. waar je ook weer een nieuwe key kon invullen weet eff niet wat command was.
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a

They made me do it.

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:44

MadEgg

Tux is lievvv

executor schreef op 04 september 2002 @ 15:44:
ik heb zo'n proggie die de juiste code zoekt bij je systeem >:).

Maar is dit proggie dan ook onbruikbaar ivm
[...]

?
HIj genereerd gewoon een key. Niet aan je systeem gerelateerd... maar ok.

In ieder geval, dat stukkie is door een of andere MS-fanaat geschreven en geen enige reden tot paniek.

Als het echt zo is, merken we dat wel op 9 september ...

Tja

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik dacht dat dat legaal was.
Ik bedoelde in iedergeval een legaal pakket.

Kan namelijk zelf alles wel downloaden.
Je moet een verbintenis (of hoe noem je dat) hebben met de instelling wanneer je zo'n pakket mag gebruiken. Als een student zoiets koopt, mag hij dit gebruiken zolang hij student is bij de universiteit, daarna is de licensie niet geldig meer.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-11 08:42
Shit , en jij hebt een Webicon net als Keanu Reeves :? dat is beetje niet cool !

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Verwijderd

Dus het enige probleem is eigenlijk nog het updaten na de instalatie van sp1 bij een niet geldige sleutel. hmzzz

• daansan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:30
Microsoft heeft op deze link de technische details uitgelegd over de veranderingen van winxp sp1:

http://www.microsoft.com/...A_SP1_Market_Bulletin.doc

Hierin staat het volgende:
"
Service Pack 1 of Windows XP ships with a list of the two product IDs that are created by the pirated product volume license product keys. To determine eligibility for the update, Service Pack 1 compares the Windows XP product ID on the system to this list. The comparison and the list reside locally on the users PC and no information is sent to Microsoft as part of this process. Service Pack 1 for Windows XP will fail to install on installations of Windows with one of the following product IDs:

XXXXX-640-0000356-23XXX
XXXXX-640-2001765-23XXX
"

Dit zijn dus enkel product-id's en geen VLK's (die wij met zijn alleen in moeten tiepen tijdens de installatie van xp) Deze product-keys zijn rechtstreeks af te lezen bij de eigenschappen van My Computer.

De FCKGW key hoort hier dus bij ;-(

Je kunt dus SP1 altijd installeren als je een product-key hebt die anders is dan hierboven beschreven.

Over windowsupdate hierintegen staat het volgende vermeld:
"
Windows Update will compare the product key hash and Product ID to a list created from valid, Microsoft-manufactured product keys. The check must be done on the Microsoft side because the list the information is validated against is very large (approximately one billion values).
"

Als we dus een key hebben die niet op de lijst van MS voorkomt dan kunnen we daarna niks meer downloaden van Windows Update.

I love it when a plan comes together!

Verwijderd

Ben wel blij dat ik sinds Maandag student ben.
Hoef ik me daar niet druk over te maken.

Verwijderd

Maar de Procut ID wordt volgens mij wel gegenereerd o.a. met behulp van de ingevoerde VLK. Anders zou het VLK-omzetten ook niet werken lijkt me.

• daansan
Daar heb je wel gelijk in denk ik, maar ik denk wel dat bij een bepaalde VLK één bepaalde product-key hoort. Misschien kan aan één product-key wel meerdere VLK's gekoppeld zijn?

Verwijderd

daansan schreef op 05 september 2002 @ 11:21:
Daar heb je wel gelijk in denk ik, maar ik denk wel dat bij een bepaalde VLK één bepaalde product-key hoort. Misschien kan aan één product-key wel meerdere VLK's gekoppeld zijn?
Maar als dat verhaal van MS klopt, is het wijzigen van je Product ID in je registry al afdoende.

• daansan
Misschien wel.

Ik denk dat je je VLK moet wijzigen met de daarvoor bekende procedure (opnieuw activeren via telefoon)

daardoor veranderd automatish je product-key.

Ik vermoed dat er dan inderdaad niets aan de hand is, in het slechtste geval kun je daarna geen gebruik meer maken van Windows Update, maar SP1 draaien mag geen probleem zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 11:31:
[...]

Maar als dat verhaal van MS klopt, is het wijzigen van je Product ID in je registry al afdoende.
euh ja maar ik denk niet dat het zo gaat werken.

maar zo als al eerder gezegt w8 eerst maar eens af voor dat we wat gaan doen.

(ben toch blij dat mijn hele server park loopt op win2k server)
en anders gaan we massaal terug naar win2k

Verwijderd

Nog wat linkjes (als ze al niet genoemd waren; ik heb de draad niet helemaal gevolgd), om de geruchtenmachine nog even goed op gang te houden:

http://www.theregister.co.uk/content/4/26911.html < blablabla
http://www.theregister.co.uk/content/4/26812.html < info over wat SP1 wel en niet checkt en/of blokkeert
http://www.theregister.co.uk/content/4/26750.html < info over de nieuwe EULA en hoe deze te omzeilen

Maarja, The Register == korrel zout erbij.

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10-2024
En waar krijg je nu de key & activatiekode die wel zal werken ??

_/-\o_
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 16:11:
[...]

Het gaat om de serial, niet om de activatie. Als jij de standaard XP Pro Corp. van het net hebt, heb jij ook de standaard key. Dus dat zal niet werken..

Help Java!

Verwijderd

;( moet ik weer een andere key uit me hoofd leren keuze uit 4 :Y) ik wil ze best posten maar als ik dat doe wordt ik gebanned ! :r :+

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:28
http://www.virtual-hideout.net/

lees even verder op deze site.

• MadEgg
  • Laatst online: 18:44

MadEgg

Tux is lievvv

[off-topic]
Probeer deze key 'ns:

IKBEN-EENGR-OOTOP-LICHT-ERTJE
[/off-topic]

Tja

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MadEgg schreef op 05 september 2002 @ 18:03:
[off-topic]
Probeer deze key 'ns:

IKBEN-EENGR-OOTOP-LICHT-ERTJE
[/off-topic]
ik heb deze al in gebruik:

HETKA-NMEEC HNIES-CHELE-N1111

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:21
deze werkt ook:

IKBE-NVERS-CHRIKK-ELIJKE-PAARD-ENLUL

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Is er al een NL versie van SP1 of kan ik gewoon de engelse pakken?

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Vai schreef op 04 september 2002 @ 08:46:

Quote:
Misschien wel om principiële redenen - Microsoft heeft over te veel dingen controle en macht, legaal of niet legaal.

Dit heeft niets met hun (evt.) monopolypositie te maken maar met bescherming van hun product, jij kiest er zelf voor om Windows illegaal op je systeem te zetten om welke reden dan ook, dan denk ik dat MS het recht heeft om het jou zo moeilijk mogenlijk te maken om het te blijven gebruiken imho.

En ja, ik weet ook wel dat als MS de prijzen drastisch verlaagt dat er meerdere gebruikers overstappen op legale windows maar daar gaat het even niet over.
Ik rechtvaardig mijn huidig gebruik met Windows versies met het feit dat ik tot 4 keer toe verplicht Windows moest aanschaffen bij aankoop van een nieuwe computer, en met ongeveer 1200 piek uitgegeven aan Microsoft-software vind ik dat zij voldoende aan mij verdiend hebben.

Ook het feit dat systeembouwers nu geen computers zonder besturingssysteem mogen verkopen, schiet bij mij het verkeerde keelgat in. Er is namelijk geen alternatief in de praktijk: Linux voorinstalleren is geen optie, omdat elke klant díe linux zou willen, zijn eigen voorkeur qua distributie/instellingen etc. wil hebben. Zoiets doe je dus zelf. Dus wat overblijft is Windows.
Met andere woorden: van Microsoft moet er Windows op nieuwe computers geïnstalleerd worden, of ze leveren geen Microsoft-software meer aan de systeembouwer/OEM.

Kun je begrijpen dat ik vind dat Microsoft te veel macht c.q. inspraak krijgt in dingen?

Verder treft het nieuwe Product Activation ook de legale gebruikers, zij moeten meer moeite doen en meer privacy prijsgeven. Ik ken daarom genoeg mensen die legaal een Windows XP licentie hebben, maar toch hun windows niet hebben geactiveerd. Dat Microsoft een database bijhoudt met serial keys vind ik niet erg, maar dat je hen om 'toestemming' moet vragen om er nieuwe hardware in te zetten vind ik te ver gaan!

Nadat dit bekend werd is dit al behoorlijk afgezwakt, gebruikers hadden meer ruimte hardware te veranderen. Maar toch, dit geeft het begin aan, welke richting het in de toekomst naartoe gaat. Als deze nieuwe weg van Microsoft niet afgestrafd wordt, zal het alleen maar erger worden.

Overigens heb ik nergens gezegd dat ik Windows XP illegaal gebruik.

Verwijderd

Haay schreef op 04 september 2002 @ 10:54:
[...]

Ik denk dat dat ook niet al te lang zal werken, Win98 voor games gebruiken. Microsoft ondersteunt actief 1 Windows versie 'beneden' hun huidige OS. Komt er een nieuwe Windows versie, dan wordt de Windows die 2 versies oud is uitgefaseerd. Oftewel, daar worden geen updates meer voor uitgebracht en het wordt niet meer actief ondersteund.

Dus kijk in het lijstje:
Win9x versies:
------------------
Win95
Win98/SE
WinME
~~WinXP Home (hoort niet bij Win9x versies, maar is wel opvolger in lijn voor consumenten windows)

Win NT versies:
NT4
Win2000
WinXP Pro

Toen WinME uitkwam werd Win95 uitgefaseerd.
Toen WinXP Pro uitkwam werd NT4 uitgefaseerd.
Ja Windows 98 moet er op een bepaalde tijd ook aan geloven natuurlijk. Echter, dit zal nog wel een tijdje duren. Windows 98 is nog compatible met de oudere games, ook games die enkel onder DOS draaien (met win98 kun je nog echt real-mode DOS draaien d.m.v. F8 bij booten).

Overigens denk ik niet dat Microsoft een stelregel hanteert dat enkel de laatste en voorlaatste Windows release gesupport wordt, dit zal IMO per geval beoordeeld worden. Windows 95 wordt niet vaak meer gebruikt, en heeft een goede opvolger die nog steeds compatible blijft: Windows 98(SE).

Ook ziet het lijstje er IMO anders uit, nl: XP - 2000 - ME - 98(SE) - 95
Bij zakelijke gebruikers hoort hier natuurlijk ook NT(4) in.

Verwijderd

executor schreef op 04 september 2002 @ 15:44:
ik heb zo'n proggie die de juiste code zoekt bij je systeem >:).

Maar is dit proggie dan ook onbruikbaar ivm
[...]

?
Nou kijk, nu is het nog wel bruikbaar. En in de toekomst ook, mits je Windows Update niet zult gebruiken. Doe je dit wel, dan kan Microsoft je Windows corrupten. Dit kan, omdat zij een database bijhouden van serial keys die zij uitgegeven hebben. Met andere woorden: ze houden zelf een lijst bij van alle serials die op de boekjes zelf staan.

De serials die "dat progje" genereert (of calculeert moet ik zeggen, omdat het even duurt), zijn geldige keys. Dat wil zeggen dat ze kloppen volgens het algoritme. Je kunt daarmee dus Windows XP installeren. Maar het is geen key die Microsoft in zijn database heeft, dus mocht MS ooit besluiten Windows Update te gaan voorzien van een serial check, dan zal jouw Windows XP met generated/calculated serial niet meer werken.

Die webpagina vertelt het in 20KB tekst, hierboven in minder dan 1KB. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2002 20:19 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een legale activation key (kadootje van kantoor omdat ik veel thuiswerk deed)

maar ik heb geen zin in en reinstall (heb een volle schijf van 80 GB en een voor mij ideale xp configuratie met veel exotische hardware)

een reinstall zou me meer als 3 weken kosten aan klooien met via updates, software opzoeken, updates binnenhalen, alle softwarepakketten reinstallen, alls software licenties her-activeren (heb veel legale meuk) enzovoort... en ik kan gewoon geen dag zonder (me pc staat nu zelfs nog aangemeld op de win2k server op de zaak omdat ik nog een order verwacht) :|

kan ik die key overzetten denk je??

ik heb nl nu een -ali- versie van NL XP pro corp. draaien en ik heb nu een cd xp pro nl met activation key gekregen....

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
Sjah schreef op 05 september 2002 @ 19:10:
[...]

Met dat artikel krijgen ze gedonder, hehehe.
Een mens moet af en toe eens risico's durven nemen hé
Trouwens, Microsoft gaat dat toch niet meer kunnen stoppen, Virtual Hideout en The Inquirer hebben het ook al op hun site staan. Dat artikel gaat rondgaan als een lopend vuurtje.
En dan heeft Microsoft zijn SP1 voor niets zitten beveiligen >:)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:31:
kan ik die key overzetten denk je??

ik heb nl nu een -ali- versie van NL XP pro corp. draaien en ik heb nu een cd xp pro nl met activation key gekregen....
Volgens mij gaat dat wel werken ja.
WimB schreef op 05 september 2002 @ 19:51:
Trouwens, Microsoft gaat dat toch niet meer kunnen stoppen, Virtual Hideout en The Inquirer hebben het ook al op hun site staan. Dat artikel gaat rondgaan als een lopend vuurtje.
En dan heeft Microsoft zijn SP1 voor niets zitten beveiligen >:)
Nee dat is handig...

Als de MS beveiligingen een beetje effectief waren, dan hadden ze het er waarschijnlijk voorlopig wel bij gelaten. Dus waarom iedereen het maar aan de grote klok hangt?

Verwijderd

Chadi schreef op 03 september 2002 @ 00:50:
heb al een licentie gekocht :D met originele Cd -rom op de campus 21 euro was ie geloof ik .. voor 42 euro had ik het hele pakket :D
Waarom heb je mijn Icon gejat??

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:30
Sjah schreef op 05 september 2002 @ 18:46:
deze werkt ook:

IKBE-NVERS-CHRIKK-ELIJKE-PAARD-ENLUL
Er waren een paar "echte" van die fake keys.. O.a. iets met war3z m0nk3y ofzo erin.
Heeft iemand die nog ergens. Waren wel leuk.

Stay safe

Verwijderd

Master FX schreef op 06 september 2002 @ 10:17:
[...]

Er waren een paar "echte" van die fake keys.. O.a. iets met war3z m0nk3y ofzo erin.
Heeft iemand die nog ergens. Waren wel leuk.
Als ze 'echt' zijn (d.w.z. werkend) dan denk ik niet dat t.net het op prijs stelt als iemand ze hier post. ;)

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:30
werkend waren ze dus zeker niet... het was een beetje 133t geschreven vandaar dat het wel op een key leek

Stay safe

• roadrats
  • Laatst online: 01-03-2023
<font color=blue>[Ja die link hadden we weggehaald ja]</font>

Werkt tot nu toe goed ! :P

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 06-09-2002 23:14 ]

Verwijderd

Mja ik heb nu dus een nieuwe corp edition met een andere key waar ook gelijk al sp1 zat ingebakken. Leuk en aardig maar winupdate kan ik dus nog steeds niet doen :(

Ook msn loopt afentoe te kloten eigenlijk....

Misschien toch maar een keer kopen dan :)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik heb van de week een laptop gekocht! daar zat een legale versie van XP bij! (nu heb ik dus 2 goede keys ;) )

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• roadrats
Ik kom zelden in dit gedeelte van Tweakers, had een url gepost die door blackd is weggehaald, kan iemand mij aangeven om welke reden (zal wel met mijn onkunde te maken hebben ?)

Verwijderd

Misschien omdat er iets illegaals op/bij stond?

• blackd
  • Niet online
roadrats schreef op 07 september 2002 @ 12:21:
Ik kom zelden in dit gedeelte van Tweakers, had een url gepost die door blackd is weggehaald, kan iemand mij aangeven om welke reden (zal wel met mijn onkunde te maken hebben ?)

Omdat daar iets minder legaals bij stond, en we al een post hadden getrasht met dezelfde URL erin.

• Underground75
roadrats schreef op 07 september 2002 @ 12:21:
Je had hem ook kunnen mailen voor een antwoord :+

• roadrats
Nee want in z'n profiel was zijn emailadres niet benaderbaar !

• blackd
  • Niet online
roadrats schreef op 07 september 2002 @ 13:40:
Nee want in z'n profiel was zijn emailadres niet benaderbaar !

Bugje in react, helaas ;(

• Underground75
neem ik terug

• blackd
  • Niet online

In principe had je wel gelijk, of een post in Schop een Modje, dan gaat de draad niet zo offtopic ;)

Helaas doet react nu even geen mailadressen weergeven.

Maar nu weer ontopic ;)

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
weet iemand of het nog steeds mogelijk is om je key te veranderen nadat je die sp1 hebt geinstalleerd?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Geen idee, maar waarom zou je dat willen Venkeroz?

hmmz

Verwijderd

Ik snap iets niet :?

Is deze al gekraakt enz :?
http://www.nforce.nl/nfos/index.php?block=1&id=14459

heeft iemand die al geprobeert?

Verwijderd

Ik hem m gedownload, maar nog niet geprobeerd, zal wel gewoon werken, hebben ze weer een nieuwe corp. versie die iedereen heeft met 1 serial :D

Verwijderd

Welke die van devil?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 14:06:
Ik snap iets niet :?

Is deze al gekraakt enz :?
http://www.nforce.nl/nfos/index.php?block=1&id=14459

heeft iemand die al geprobeert?
Dat is dus een Windows versie met die SP1 er al in..... Kortom, nog opnieuw installeren, en dat willen we allemaal niet... Maar ze zullen hem wel weer kraken, dat duurde bij XP ook maar 1 dag....

Verwijderd

Dus... als ik deze iso heb, en ik ga formateren en windows instaleren..... dan is het wel goed :?

Verwijderd

in theorie wel ja, maar wacht nou maar ff, je moet maar zo denken, je XP werkt nu ook, en waarschijnlijk kraken ze hem toch wel weer, en anders ga je zonder SP1 verder....

Verwijderd

Maar dan heb ik igg sp1 ...

• Scare360
  • Laatst online: 19-08 16:50
Waarom niet even een serial gen, daarna je corp key vervangen en sp1 installeren? Overal zijn tutorials te vinden hoe sp1 te installeren...ik zie het probleem ff niet mensen

Verwijderd

Maar Sp1 ... die instaleert toch iets en dan stuurt die het naar microsoft :?

• WimB
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 16:32:
Maar Sp1 ... die instaleert toch iets en dan stuurt die het naar microsoft :?
SP1 controleert juist voor de installatie of je key wel legaal is (of je geen FCKGW.... key hebt). Als dat zo is dan begint hij de installatie en werkt het ook gewoon. "Normaalgzien" stuurt de installer van SP1 geen informatie naar MS.

Verwijderd

o... ik d8 namelijk:

Als je sp1 wilt instaleren ... dan je dan ergens mee akkoord gaat, en dan microsoft informatie van jouw computer mag sturen :?

Maar dit is dus niet zo?

Verwijderd

Ja, je kan nog steeds alles na die SP1 update.

Heb vanmorgen een artikeltje op tweaktown gelezen, een proggie gedownd, SP1 geinstalleerd, en vervolgens nog wat extra updates vanaf MS geinstalleerd.
Nergens problemen mee.

Dus: gaan met die banaan!

• SithWarrior
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

je key kan je trouwens gewoon changen door paar dingen te veranderen in je reg en met normale key werkt ie prima :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

maar als ik ik sp1 instaleer.... heb ik dan niet weer dat probleem met activeren :? (ik heb illegale)

• Scare360
je kunt sp1 gewoon installeren door bovenstaande procedure... vanaf 9 sept gaat MS keys controleren op windows update zodat "zogenaamde niet verstrekte keys" als illegaal worden gezien. Dit betekend dat je windows update niet meer kan gebruiken. Dat kan je toch al niet aangezien je de FXXX-XXX key gebruikt (Corp edit) welke toch niet zal werken... het niet werken van windows update is dus geen argument om de service pack niet te installeren. Danderbij is het een koud kunstje wat keys te genereren of gewoon een goede key van internet te rippen zodat je alsnog de update functionaliteit kunt gebruiken.

Wellicht dat ze tegen die tijd wel weer een oplossing bedacht hebben, dus updaten die handel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 16:56:
Ja, je kan nog steeds alles na die SP1 update.

Heb vanmorgen een artikeltje op tweaktown gelezen, een proggie gedownd, SP1 geinstalleerd, en vervolgens nog wat extra updates vanaf MS geinstalleerd.
Nergens problemen mee.

Dus: gaan met die banaan!
Ja jij ook al, handig dat TWEAKTOWN (.com) daar hebben ze pas echt practische oplossingen voor moeilijke dingen. Zo, ikke nu alleen die SP1 nog even downloaden en klaar is Keesjes...... (Mega bedankt man!!)

• Scare360
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 17:11:
maar als ik ik sp1 instaleer.... heb ik dan niet weer dat probleem met activeren :? (ik heb illegale)
Raad eens wat ik heb ;) Gewoon de procedure volgen dan wordt jouw versie geactiveerd zonder problemen en kun je sp1 installeren.

En iig t/m 9 Sept windows update gewoon zonder problemen gebruiken. Het kan best zijn dat je key gewoon blijft werken na 9 sept, dus niet te bang... tweaker ;)

Verwijderd

Keesjes danst een rondje, hij vind het zo fijn....!!! En dat programmaatje voor key-viewer is ook cool!!! Kan je serials jatten van XP pc's op school en werk!!!! Problemen allemaal opgelost!!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11 22:16

Strikie

Athletics

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 17:14:
[...]

Ja jij ook al, handig dat TWEAKTOWN (.com) daar hebben ze pas echt practische oplossingen voor moeilijke dingen. Zo, ikke nu alleen die SP1 nog even downloaden en klaar is Keesjes...... (Mega bedankt man!!)
heb ik ook gedaan alles werkt prima :)
updaten dus , mocht er later weer iets veranderen met het key gebeuren
is dat ook weer zo verholpen......

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• WimB
Ik heb hier een PC met Windows XP Professional. Is nu iig geactiveerd, maar weet niet of dit na installatie al zo was of niet.
Hoe kan ik nu nog zien of dit een corporate is of niet?

• Scare360
een Corp hoeft niet geactiveerd te worden, dus jouw versie betreft geen Corp

• WimB
paulgielens schreef op 07 september 2002 @ 17:35:
een Corp hoeft niet geactiveerd te worden, dus jouw versie betreft geen Corp
Ik zal het anders zeggen. Op deze PC staat Windows XP Professional, hoe kan ik zien of het corp is of niet. Ik was niet bij de installatie dus ik weet niet of ze toen hebben moeten activeren of niet.

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

ik dacht het niet he het is niet gebeurd met de 'illegaale' WIN XP Pro`s
je moet aleen wat in regedit veranderen en dan.........foula. Je kan SP1 installeren.
HKey_Local_Machine\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents
dan de 'oobetimer' veranderen (minimaal 1 digit)

dan:
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a (dan verander productie code en dan vul je je corporate key)
systeem rebooten
en SP1 installen.

niet gelukt druk dan op F8 voor de goede en laatste configuratie

• Scare360
WimB schreef op 07 september 2002 @ 17:41:
[...]

Ik zal het anders zeggen. Op deze PC staat Windows XP Professional, hoe kan ik zien of het corp is of niet. Ik was niet bij de installatie dus ik weet niet of ze toen hebben moeten activeren of niet.

Als je iets ziet van this windows is already activated heb je GEEN Corp aangezien deze versie reeds geactiveerd is. Corp edities zijn voor OEM's welke geen zin hebben 1000'den PC te activeren.

Verwijderd

Hij zegt telkens...

FILE IS CORRUPTED

(ik heb die van tweakers server en Microsoft server gedownd, maar ze geven bij beide dezelfde foutmelding)

• blackd
  • Niet online
Zorg dat je geen downloadmanager gebruikt,
gebruik anders wget, mocht je die niet hebben: [google=wget for windows]

Verwijderd

heb ik ook niet gebruikt :?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Vaageshit.JPG

[sorry... ik moest editen, maar ik deed quick reply |:(

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik krijg ook een leuke (met de originele Engelse Corporate XP) :(

Elke keer als ik de SP1 installatie start klapt hij eruit met deze error:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~warp/error.gif

Ik druk dus niet op Cancel ofzo... soms klapt hij er gelijk uit, soms pas voorbij de License Agreement. Download is niet corrupt, ik kan hem wel gewoon extracten; ook als je handmatig update.exe start knalt hij eruit.

Is dit weird of wat :?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik zie anders geen SP1, misschien dat windows die zelf heeft geinstalled, maar iig hou ik toch nie van tig updates dus als MS dan eindelijk ook ophoud met z'n "Ik heb weer updates gevonden, wil je instaleren?" vraag de hele tijd ben ik ook al blij. Ik heb trouwens geeneens een windowsupdate linkje ofzo, voor updates zelf te zoeken ga ik altijd handmatig naar v4.windowsupdate.etc :) Najah, zolang m'n spelletjes het maar blijven doen is het best. MS had beter bij illegale serials ff de DX ondersteuning weg kunnen halen zodat je spelletjes het niet meer doen, das veel irritanter >:)

MechWarrior || Monsters Game

• warp
  • Niet online
GambitRS schreef op 07 september 2002 @ 18:52:
Ik heb trouwens geeneens een windowsupdate linkje ofzo,
Die heb je wel degelijk. Kijk maar eens onder het kopje Tools in IE...
daar staat toch echt (en die is hardcoded) Windows Update :P

• Consiglieri
  • Laatst online: 05-10 12:31
[snip]
Is dit geen warez? Ik dacht het wel.. Raar dat er geen slotje op komt...majah

<font color=red> ja dat is het wel, check je mail </font>

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 08-09-2002 15:06 . Reden: OW ]

• Consiglieri
  • Laatst online: 05-10 12:31
oeps

[ Voor 0% gewijzigd door Consiglieri op 07-09-2002 19:00 . Reden: verkeerd knopje ]

• Axster
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12-2022
Even een kort vraagje....

Is de Service Pack taalgebonden... m.a.w. heb je als je de Nederlandse Xp gebruikt een Nederlandse SP1 nodig, of is SP1 een algemene update die voor alle talen gebruikt dient te worden?

Alvast bedankt

Verwijderd

<font color=red>[snip] dit soort dingen vinden we niet leuk</font>
en deze dan?

Enne ja hij is taalgebonden

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 08-09-2002 15:07 ]

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12 03:26

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

waar kan ik een final sp1 downloaden die niet corrupted is bij uitpakken ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• warp
  • Niet online
BruceLee schreef op 07 september 2002 @ 19:16:
Deze: [staat ook op meuktracker, liever geen andere links] werkt goed ;)

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 08-09-2002 15:09 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BruceLee schreef op 07 september 2002 @ 19:16:
Deze al geprobeerd: meuktracker: Windows XP SP1 Final ?

owja, als ie corrupt is moet je het ff zonder downloadmanager proberen, en als dat niet wil met wget :)

• BruceLee

BruceLee

ik download gewoon met internet explorer hoor ik gebruik geen troep er bij :D

• BruceLee

BruceLee

ik hoor dat die van tweakers ook corrupt is kom ik over 8 min 8er :/

• warp
  • Niet online
BruceLee schreef op 07 september 2002 @ 19:53:
ik hoor dat die van tweakers ook corrupt is kom ik over 8 min 8er :/
Die van tweakers is goed hoor. Gebruik anders wget for windows.

Browsers zijn waardeloos om zulke grote bestanden mee te downloaden
(daar was http protocol ook nooit voor bedoeld en ontworpen geweest).

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Hmmmmmm ik heb dus ook die develsown corporate versie met dat befaamde serial nummer. Na het wijzigen van mij serial kon ik het SP gewoon instaleren -> wat nou einde voor illegale gebruikers -> alle tips en trucs om die SP1 te instaleren zijn makkelijk zat te vinden op I-net :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

yep. Klopt helemaal wat reind zegt. Ik heb precies hetzelfde. En nu ik de
[snip] <font color=red>kijk dus maar even in je mail</font> heb is het helemaal lekker. Die is zelfde als develsown, alleen dan met sp1 erin :D

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 08-09-2002 15:10 ]

• BruceLee

BruceLee

ik instaleer m nu op mijn xp pro cropje met de tweaktown progje :D ff hope dat t werkt al op zo'n 35 % gaat wel traag man dit

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 13:53
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 20:24:
yep. Klopt helemaal wat reind zegt. Ik heb precies hetzelfde. En nu ik de
Microsoft.Windows.XP.Corporate.Edition.SP1.Intergrated.PROPER-RFM heb is het helemaal lekker. Die is zelfde als develsown, alleen dan met sp1 erin :D
Hmm net op cd gebrand maar de cd boot niet sh*t.....
Gebrand met fireburner, of moet ik een ander progje gebruiken ?.

Do as I say, don't do as I do.

• BruceLee

BruceLee

ik brand allesm et nero gaat altijd goed pro beer dat eens :D

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
jemig, voor alles is een "oplossing". Je hebt een aantal goeie keygens en je kan XP Home, Pro en Corp allemaal veranderen van key zonder opnieuw te hoeven installeren, dus pech voor MS. Ze hebben tenminste de Xbox nog, die RULED! ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• BruceLee

BruceLee

die word ook nog wel goed gecracked zodat je een divx doos hebt :D

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:44
paulgielens schreef op 07 september 2002 @ 18:01:
[...]

Als je iets ziet van this windows is already activated heb je GEEN Corp aangezien deze versie reeds geactiveerd is. Corp edities zijn voor OEM's welke geen zin hebben 1000'den PC te activeren.
Ik begeef me hier op glad ijs, maar m'n Corporate versie van Office XP geeft dezelfde boodschap: dat hij reeds geactiveerd is. Waarschijnlijk worden de versies van XP (Windows én Office) reeds geactiveerd geleverd, of geactiveerd door een bepaalde key.

• BruceLee

BruceLee

nou het is gelukt ome bill z'n beveiligingen stellen nix voor !

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 13:53
BruceLee schreef op 07 september 2002 @ 20:29:
ik brand allesm et nero gaat altijd goed pro beer dat eens :D
Thanks hij werkt.

Do as I say, don't do as I do.

• gerbruggeman
  • Laatst online: 11-10-2024
rtgo schreef op 03 september 2002 @ 22:38:
Ik heb ook de corpkey maar ik overweeg om legaal winXP pro via de universiteit te kopen. Het kost maar 25 euro en dan ben je meteen van al het gezeik af. De vraag is: hoef ik nu allen de key te veranderen of moet ik winXP nu helemaal opnieuw installeren.
Ik weet niet of de versie van de uni de corporate versie is.
Wil je er voor mij ook eentje aanschaffen ?
Densnoods blijft er wat aan de sctrijkstok hangen....

Help Java!

• danplo
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

erg bedankt voor deze url.
ben er erg veel mee geholpen en ik heb het kunnen instaleren.
top en nogmaals erg bedankt

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
BruceLee schreef op 07 september 2002 @ 20:44:
nou het is gelukt ome bill z'n beveiligingen stellen nix voor !
Inderdaad dit was een piece off cake :)

Als ze nou is slim zijn daar bij microsoft dan doen ze hetzelfde als wat ze bij de orginele cd doen -> een lijst maken van je hardware -> deze koppelen aan je Key en dat doorzenden.
Dat gebeurd dus niet als je SP1 gaat instaleren want ik heb nu onderhand al een dikke 20 pc's met dezelfde key geinstaleerd en ik heb vannacht een key generator laten draaien en dat leverde me nog 56 keys op dus mocht deze serial geblockt worden ik heb er nog 56 over :P

Het is naar mijn idee ook onbegonnen werk om te voorkomen dat zulke dingen gehackt worden want kijk wat er nu gebeurd -> De hacks zijn al verschenen voordat het service pack officieel uitkomt -> das toch een lachertje of niet dan?

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• blackd
  • Niet online
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op...

Deze gaat nu op slot, ik ga vanmiddag wat mails versturen en misschien gaat ie dan weer open.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.