Die heb je wel degelijk. Kijk maar eens onder het kopje Tools in IE...GambitRS schreef op 07 september 2002 @ 18:52:
Ik heb trouwens geeneens een windowsupdate linkje ofzo,
daar staat toch echt (en die is hardcoded) Windows Update
Die heb je wel degelijk. Kijk maar eens onder het kopje Tools in IE...GambitRS schreef op 07 september 2002 @ 18:52:
Ik heb trouwens geeneens een windowsupdate linkje ofzo,
[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 08-09-2002 15:06 . Reden: OW ]
[ Voor 0% gewijzigd door Consiglieri op 07-09-2002 19:00 . Reden: verkeerd knopje ]
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 08-09-2002 15:07 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Deze: [staat ook op meuktracker, liever geen andere links] werkt goedBruceLee schreef op 07 september 2002 @ 19:16:
waar kan ik een final sp1 downloaden die niet corrupted is bij uitpakken ?
[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 08-09-2002 15:09 ]
Deze al geprobeerd: meuktracker: Windows XP SP1 Final ?BruceLee schreef op 07 september 2002 @ 19:16:
waar kan ik een final sp1 downloaden die niet corrupted is bij uitpakken ?
Die van tweakers is goed hoor. Gebruik anders wget for windows.BruceLee schreef op 07 september 2002 @ 19:53:
ik hoor dat die van tweakers ook corrupt is kom ik over 8 min 8er
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 08-09-2002 15:10 ]
Hmm net op cd gebrand maar de cd boot niet sh*t.....Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 20:24:
yep. Klopt helemaal wat reind zegt. Ik heb precies hetzelfde. En nu ik de
Microsoft.Windows.XP.Corporate.Edition.SP1.Intergrated.PROPER-RFM heb is het helemaal lekker. Die is zelfde als develsown, alleen dan met sp1 erin
Do as I say, don't do as I do.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Ik begeef me hier op glad ijs, maar m'n Corporate versie van Office XP geeft dezelfde boodschap: dat hij reeds geactiveerd is. Waarschijnlijk worden de versies van XP (Windows én Office) reeds geactiveerd geleverd, of geactiveerd door een bepaalde key.paulgielens schreef op 07 september 2002 @ 18:01:
[...]
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a
Als je iets ziet van this windows is already activated heb je GEEN Corp aangezien deze versie reeds geactiveerd is. Corp edities zijn voor OEM's welke geen zin hebben 1000'den PC te activeren.
Thanks hij werkt.BruceLee schreef op 07 september 2002 @ 20:29:
ik brand allesm et nero gaat altijd goed pro beer dat eens
Do as I say, don't do as I do.
Wil je er voor mij ook eentje aanschaffen ?rtgo schreef op 03 september 2002 @ 22:38:
Ik heb ook de corpkey maar ik overweeg om legaal winXP pro via de universiteit te kopen. Het kost maar 25 euro en dan ben je meteen van al het gezeik af. De vraag is: hoef ik nu allen de key te veranderen of moet ik winXP nu helemaal opnieuw installeren.
Ik weet niet of de versie van de uni de corporate versie is.
erg bedankt voor deze url.Raid schreef op 05 september 2002 @ 17:48:
http://www.virtual-hideout.net/
lees even verder op deze site.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Inderdaad dit was een piece off cakeBruceLee schreef op 07 september 2002 @ 20:44:
nou het is gelukt ome bill z'n beveiligingen stellen nix voor !
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq