Verwijderd
Alsjeblieft zeg.
Welkom op GoT.
Gebruik de search altijd. Deze dus:

lees dat ff doorAls je ergens mee zit; ga dan eerst zelf zoeken. Na 3 jaar is GoT op zichzelf een knowledge base geworden voor alle standaard en veel exotische problemen. Voor je je vraag post is het verstandig om even met de GoT search te zoeken. Veel problemen zijn al eens eerder voorgekomen en zijn dus op te lossen door alleen even te zoeken. Problemen die 5x per dag langs komen worden op den duur namelijk irritant voor andere bezoekers. Begrijp dit niet verkeerd, een forum als GoT is er in de eerste plaats om vragen te stellen en domme vragen bestaan niet. Wat wel bestaat zijn domme manieren om achter het antwoord te komen. Eerst zoeken voordat je wat vraagt is dus het devies!
Goede zoekmachines buiten GoT om zijn Google en Ilse of kijk hier voor een compleet overzicht van zoekmachines. Ga bijv. ook niet vragen wat de website van Microsoft is zonder eerst www.microsoft.com in je browsertje in te vullen.
En niet een nette manier om het te zeggen maaruhh;

Juist, lees de FaQ, daar staat ook een hele boel informatie in over waterkoeling. *KLIK*
Ga ook es naar www.waterkoeling.nl
typfoutje
http://gathering.tweakers.net/forum/faq check this out
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Emmer water ernaast heeft tog helemaal geen zin? Je moet de emmer juist in je kast leeggieten, dan nog wat ijsblokjes erbij, blijft ie lekker koel. En het gave is dat je er ook biertjes in kan koelhouden !Op zondag 26 mei 2002 14:25 schreef firoz het volgende:
je moet gewoon een kooler op je processor doen en dan een emmer water ernaast zetten
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
klopt jaOp zondag 26 mei 2002 14:26 schreef Devil het volgende:
[..]
Emmer water ernaast heeft tog helemaal geen zin? Je moet de emmer juist in je kast leeggieten, dan nog wat ijsblokjes erbij, blijft ie lekker koel. En het gave is dat je er ook biertjes in kan koelhouden !
Yep en het allergaafste is dat je na een tijdje ook aan de geur went !Op zondag 26 mei 2002 14:29 schreef Multisync het volgende:
[..]
klopt jaEerst ff naar de play gaan en helemaal onder kakken todat hij verstopt zit en dan je mobo en alles inbouwen, werkt super koel en gaaf
Verwijderd
Op zondag 26 mei 2002 14:29 schreef Devil het volgende:
[..]
Yep en het allergaafste is dat je na een tijdje ook aan de geur went !
moment er een groene rottende afwerking onstaat
ow ja
Verwijderd
Ik heb een vermoeden dat hij nieuw is, en ik heb ook een héél groot vermoeden dat hij er nu wel achter is dat er een search is.Op zondag 26 mei 2002 14:30 schreef BlizzarD het volgende:
Rustig jongens. Jullie kunnen toch ook wel gewoon vertellen dat hij de search moet gebruiken. Misschien is dit zijn 1e bezoek op GoT.
Op zondag 26 mei 2002 14:30 schreef BlizzarD het volgende:
Rustig jongens. Jullie kunnen toch ook wel gewoon vertellen dat hij de search moet gebruiken. Misschien is dit zijn 1e bezoek op GoT.
Op zondag 26 mei 2002 14:24 schreef MasterOverdrive het volgende:
Gebruik de search altijd.
Op zondag 26 mei 2002 14:24 schreef LeonM het volgende:
oke search
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Jaaah das echt geweldig, maar is niet altijd groen hoor, hangt af van wat je gegeten hebt.Op zondag 26 mei 2002 14:30 schreef Multisync het volgende:
[..]
ook wel handig is dat op een gegeven
moment er een groene rottende afwerking onstaat
edit:
ow ja26 mei 2002
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
dus dan kunnen we nu nog ff kankeren op dat manneke dat twee keer gepost heeft (da's twee keer meer als mij)Op zondag 26 mei 2002 15:13 schreef BaRF het volgende:
offtopic tot het slotje ons schei(d)t...
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Vertel anders dan iig dat je al jaren in de IT werkt ofzo. Daar kan je wat mee.
ps: ik vind die smilies met handjes errug leuk
Dit topic is gesloten.
![]()