Help! Tpkmnchrst heeft nog steeds niet gereageerd. Heb vorige week al een e-mail naar hem toegestuurd. Moet gewoon zeker weten of hij de A1300 wilt i.p.v de A1283.
misschien op vakantie ofzoOp dinsdag 23 juli 2002 12:26 schreef Rave17 het volgende:
Help! Tpkmnchrst heeft nog steeds niet gereageerd. Heb vorige week al een e-mail naar hem toegestuurd. Moet gewoon zeker weten of hij de A1300 wilt i.p.v de A1283.
Heb geen idee. Niemand die Tpkmnchrst persoonlijk kentOp dinsdag 23 juli 2002 12:27 schreef DeVoTioN het volgende:
[..]
misschien op vakantie ofzo
kom OP hey!
dit topic is half dood, maar ik heb producten noch geld...
ik zou het bijzonder op prijs stellen als hier op korte termijn uitsluitsel over kan worden gegeven.
ik zou het bijzonder op prijs stellen als hier op korte termijn uitsluitsel over kan worden gegeven.
Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Vrijdag is vanuit Duitsland naar Miqro de bestelling verzonden. Hopelijk morgen bij Miqro volgende dag bij mij dag en de dag daarna bij jullie.Died schreef op 05 augustus 2002 @ 18:40:
kom OP hey!
BTW. Volcano's liggen nog steeds bij mij te wachten. Ik begrijp dat jullie alles ondertussen toch wel willen hebben. Ik wil er zelf ook wel eens vanaf.
[ Voor 0% gewijzigd door Robino op 05-08-2002 18:46 . Reden: toevoeging ]
Sorry Rave, mijn post was niet persoonlijk bedoeld, maar wanneer je spullen besteld hebt en het duurt zo lang kan dat nogal eens wat frustratie te weeg brengen...

Thx voor de moeite.
Thx voor de moeite.
Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Dat geloof ik graag. Echter dit had ik zelf niet verwacht dat het zo erg lang zou duren. Hopelijk wil het nu eindelijk eens een beetje opschieten.Died schreef op 06 augustus 2002 @ 11:55:
Sorry Rave, mijn post was niet persoonlijk bedoeld, maar wanneer je spullen besteld hebt en het duurt zo lang kan dat nogal eens wat frustratie te weeg brengen...
Thx voor de moeite.
Als T.P.G nu even ervoor zorgt dat het pakketje ook daadwerkelijk morgen aankomt dan kan ik morgen al een groot deel naar jullie sturenBeste Robin,
Alle door jou bestelde Thermaltake coolers zijn vandaag verstuurd!!
Worden morgen afgeleverd. De factuur kun je gewoon weer overmaken.
Met vriendelijke groet,
Miqro Verkoop
Miquel Broer
dus ik kan vant weekend eindelijk me vulkaan installeren??? ben benieuwdRave17 schreef op 06 augustus 2002 @ 18:27:
[...]
Als T.P.G nu even ervoor zorgt dat het pakketje ook daadwerkelijk morgen aankomt dan kan ik morgen al een groot deel naar jullie sturen(natuurlijk probeer ik zoveel mogelijk bestellingen morgen te versturen
)
Ik zal mijn best doen om ervoor te zorgen dat je dat kanThe_Duke schreef op 06 augustus 2002 @ 18:36:
[...]
dus ik kan vant weekend eindelijk me vulkaan installeren??? ben benieuwd
Woei! Postorderbedrijf hier loopt op volle toeren (bestaande uit mij en mijn ouders
).
Uur geleden kwam eindelijk het pakketje binnen. Direkt aan de slag gegaan. Ben nu nog even bezig met de administratie omtrend wat iedereen terug krijgt aan geld. Daarna gaan alle pakketjes in 1 keer op de bus
Uur geleden kwam eindelijk het pakketje binnen. Direkt aan de slag gegaan. Ben nu nog even bezig met de administratie omtrend wat iedereen terug krijgt aan geld. Daarna gaan alle pakketjes in 1 keer op de bus
Je mag nog blijder zijn aangezien alle 6 de pakketje's op de bus zijn gegaan. HOERA!
Zijn er al mensen die hun pakketje hebben ontvangen?
Ik heb de Volcano 7+ al geïnstalleerd, maar de Cristal Orb nog niet.
Ik weet namelijk niet wat ik met één van de stickertjes moet?!?
Er staat een code op (SEKISUI #5760). Moet ik deze ergens op plakken??
Mijn Volacano doet het echt super goed, heb hem nu op medium staan.
Tnx Rave17 voor deze inkoopactie.
Heb geen idee waar die sticker voor isMegaM schreef op 08 augustus 2002 @ 11:14:
Ik heb mijn pakketje ontvangen
Ik heb de Volcano 7+ al geïnstalleerd, maar de Cristal Orb nog niet.
Ik weet namelijk niet wat ik met één van de stickertjes moet?!?
Er staat een code op (SEKISUI #5760). Moet ik deze ergens op plakken??
Mijn Volacano doet het echt super goed, heb hem nu op medium staan.
Tnx Rave17 voor deze inkoopactie.
Whoei me pakket is net aangekomen ! Goed ingepakt kerel !
En nog bedankt voor de actie ! Die vulkanen zijn wel zwaar zeg
Ik heb mijn CrystalOrb geïnstalleerd zonder sticker en er is niks doorgebrand. Dus ik denk gewoon een nutteloos stickertje
Misschien waren de CaseBadge's opMegaM schreef op 08 augustus 2002 @ 12:48:
Ik heb mijn CrystalOrb geïnstalleerd zonder sticker en er is niks doorgebrand. Dus ik denk gewoon een nutteloos stickertje
Hoppekee!
Pakketje binnen, complimenten voor de inpakkunsten van jou en je ouders!
Die volcano 7+ is inderdaad echt niet te tillen...
Aangezien ik morgenochtend vroeg op vakantie ga is de timing perfect. Of niet,
als ik bedenk dat ik vannacht moet inpakken EN de heatsinks moet installeren!
Vraag me af of vriendin dat kan waarderen
Robin, nog bedankt voor de moeite, en als ik wat lomp ben geweest wat betreft
de opgelopen vertraging, hierbij excuses. Wachten op deze schatjes is niet
gemakkelijk, maar nu ze binnen zijn is m'n dag weer goed.
Died schreef op 08 augustus 2002 @ 21:22:
Hoppekee!
Niets te danken
BTW. stefan01 blij dat ook jouw pakket zo snel ontvangen is aangezien hij helemaal naar Belgie moest
Hmm, pas 4 mensen hebben gereageerd. Ik mis nog antwoord van de 2 andere mensen. Heeft iedereen ondertussen al zijn pakketje binnen
Als je nog een TT 7+ overhebt. Zou ik hem wel willen. Dus als je er 1tje overhebt, om wat voor reden dan ook.
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Hmm, ik heb er nog eentje over. Echter deze is zeer licht beschadigd aan de behuizing (betreft lichte kras). Tevens is de verpakking licht beschadigd en ontbreekt de koelpasta. Als je hier interesse in hebt kan ik hem aanbieden voor minder dan de standaard 31 euro. Je krijgt hem dus compleet zonder koelpasta en licht beschadigd maar wel in orginele verpakking.Burning_Tyre schreef op 13 augustus 2002 @ 16:00:
Als je nog een TT 7+ overhebt. Zou ik hem wel willen. Dus als je er 1tje overhebt, om wat voor reden dan ook.
Volcano 7+ te koop voor 25 euro
[ Voor 0% gewijzigd door Robino op 13-08-2002 20:01 . Reden: prijs toegevoegd ]
Volcano 7+ te koop voor 25 euro
Iemand interesse
Iemand interesse
Ik heb m'n volcano 7+ er vandaag in geramd, lekkere temperaturen!
------------------------------------------------------
idle *low rpm* 43 graden
stressed *low rpm* 51 graden
idle "high rpm" 40 graden
stressed *high rpm* 45 graden
(kamertemp is 30 of zo)
heb nog niet geprobeerd verder over te clocken dan met m'n vorige koeler (kleinere TT).
Verder wel tyfus lawaai op high rpm, zeker met dit weer want dan staat m'n kast altijd open...
Conclusie: kick-ass koeler!
idle *low rpm* 43 graden
stressed *low rpm* 51 graden
idle "high rpm" 40 graden
stressed *high rpm* 45 graden
(kamertemp is 30 of zo)
heb nog niet geprobeerd verder over te clocken dan met m'n vorige koeler (kleinere TT).
Verder wel tyfus lawaai op high rpm, zeker met dit weer want dan staat m'n kast altijd open...
Conclusie: kick-ass koeler!
-- delete
[ Voor 0% gewijzigd door D3LTA op 19-08-2002 19:47 . Reden: double ]
Mja, beetje off-topic misschienD3LTA schreef op 19 augustus 2002 @ 19:45:
Voor mensen in de buurt van Almelo... Verkoophal Computers heeft ook veel spul op voorraad kwa thermaltake en waterkoeling
Greetz D3LTA
ik heb al een cooler besteld in de winkel voor 19 euro
(tt 7+)
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Dat is vaag, aangezien dat onder de inkoopprijs zitBurning_Tyre schreef op 19 augustus 2002 @ 23:43:
ik heb al een cooler besteld in de winkel voor 19 euro(tt 7+)