Ik meld de informatie over de betaling hier op GoT en ik mail iedereen natuurlijk. Lijkt me het besteOp dinsdag 28 mei 2002 20:33 schreef TheManinBlack het volgende:
[..]
Thank you very much, als je nu ook nog even het stukje van jezelf wilt aanpassen, waarin je reageert op de tip van DeVoTioN, dan ben ik echt helemaal blij.
Ga je trouwens iedereen mailen voor de betaling, of moeten we zelf de site in de gaten houden?
Verwijderd
Past die Vulcano 7+ op een Asus A7V266-E
EN op welke manier kan je allemaal betalen ?
Rembours...of alleen rekeningnummer
Ja hij past op een A7V266-E, want hij past op socket A. Betalen kan alleen met overmaken. (of misschien kun je het opsturen?? maar dat moet je aan rave17 vragen)Op dinsdag 28 mei 2002 22:14 schreef Knightmare het volgende:
Past die Vulcano 7+ op een Asus A7V266-E
Opsturen zou ook kunnen alleen weet ik uit ervaring (lees: in andere topics is dat voorgekomen) dat er een gat in de envelop zat. Als je het geld bedraf dus zou willen opsturen moet je dat goed vastplakken op een A4 blaadje. Desnoods hier omheen nog een extra A4 blaadje.Op dinsdag 28 mei 2002 22:50 schreef DocB het volgende:
[..]
Ja hij past op een A7V266-E, want hij past op socket A. Betalen kan alleen met overmaken. (of misschien kun je het opsturen?? maar dat moet je aan rave17 vragen)
Maar meer informatie over het betalen komt in het weekend.
oh ik zat net trouwens ff te kijken hoeveel mensen er al besteld hebben, maar er staat dat er 11 deelnemers zijn, maar van het postpakketgeval zijn er maar 9 besteld. Kan dat? of zijn er gewoon een paar mensen die niet goed gelezen hebben?
Dat klopt, die 2 mensen hebben de optie bestelling ophalen gebruikt. Dit in overleg met mij.Op woensdag 29 mei 2002 09:18 schreef DocB het volgende:
oh ik zat net trouwens ff te kijken hoeveel mensen er al besteld hebben, maar er staat dat er 11 deelnemers zijn, maar van het postpakketgeval zijn er maar 9 besteld. Kan dat? of zijn er gewoon een paar mensen die niet goed gelezen hebben? [afbeelding]
Nieuwe verzendmethodes:
Ik heb 2 nieuwe verzendsmethodes toegevoegd.
Postpak nr ? + Pakketzegel AVG tot 5 kg + ver. aan
Dit pakket is verzekerd tot 500 euro en er moet worden getekend voor ontvangst. Prijs (max.) € 9,56.
Postpak nr ? + Pakketzegel Worldpack Basic tot 2 kg
Dit pakket is voor mensen die wonen in Belgie bedoeld. Helaas maar tot 2 kg, maar dit moet toch wel genoeg zijn voor een bestelling. Prijs (max.) € 10,00 euro.
Ik heb 2 nieuwe verzendsmethodes toegevoegd.
Postpak nr ? + Pakketzegel AVG tot 5 kg + ver. aan
Dit pakket is verzekerd tot 500 euro en er moet worden getekend voor ontvangst. Prijs (max.) € 9,56.
Postpak nr ? + Pakketzegel Worldpack Basic tot 2 kg
Dit pakket is voor mensen die wonen in Belgie bedoeld. Helaas maar tot 2 kg, maar dit moet toch wel genoeg zijn voor een bestelling. Prijs (max.) € 10,00 euro.
Misschien is het een goed idee om ook een uiterste betaaldatum in te voeren, anders moeten we met zijn allen weer dagen/weken wachten omdat er een paar fluimen niet betaald hebben. Als we gewoon zeggen dat je bestelling geannuleerd/genegeerd wordt als 16 juni het geld niet binnen is, dan heeft iedereen die wel gewoon betaalt tenminste "zekerheid" over de ontvangsttermijn.Op dinsdag 28 mei 2002 17:31 schreef Rave17 het volgende:
Kort samengevat:
1. 2 juni: niet meer mogelijk om te bestellen.
2. 9 juni: uiterlijke datum om nog te betalen (liefst 5 juni).
3. 16 juni: hopelijk heb ik het rond deze tijd allemaal binnen.
4. 23 juni: voor deze datum wil ik alles naar iedereen verzonden hebben (behalve de HardCano's).
Hopelijk komen er nog wat meer deelnemers bij.
Voor vragen over de betaling. Mijn rekeningnummer komt nog, en alles moet van te voren betaald worden.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
16? hehe maak er dan gelijk 5 of 9 van zoals er al staat. Hoe eerder hoe beter namelijkOp woensdag 29 mei 2002 21:02 schreef Luxx het volgende:
[..]
Misschien is het een goed idee om ook een uiterste betaaldatum in te voeren, anders moeten we met zijn allen weer dagen/weken wachten omdat er een paar fluimen niet betaald hebben. Als we gewoon zeggen dat je bestelling geannuleerd/genegeerd wordt als 16 juni het geld niet binnen is, dan heeft iedereen die wel gewoon betaalt tenminste "zekerheid" over de ontvangsttermijn.
Het is de bedoeling dat ik de bestelling bij Miqro rond de 16de binnen heb.
Betaling tot uiterlijk volgende week vrijdag.
Betaling tot uiterlijk volgende week vrijdag.
nouja, 3 dagen werk bij de bank, 2 dagen om het over te maken, en 2 dagen je email niet lezen (voor de niet-echte tweakers onder ons) Dus een weekje lijkt me redelijk.Op woensdag 29 mei 2002 21:07 schreef DocB het volgende:
16? hehe maak er dan gelijk 5 of 9 van zoals er al staat. Hoe eerder hoe beter namelijkNadat rekeningnummer e.d. bekend zijn moet het geld toch makkelijk binnen een dag of 4 op de andere rekening kunnen staan, uiterlijk??
Woei, er hebben al 15 mensen wat besteld en al 33 bestelde producten 
In de loop van de middag zullen alle deelnemers een e-mail ontvangen met wat extra informatie omtrend het betalen. Deze e-mail moet iedereen repleyen nadat je je gegevens hebt ingevuld.
In de loop van de middag zullen alle deelnemers een e-mail ontvangen met wat extra informatie omtrend het betalen. Deze e-mail moet iedereen repleyen nadat je je gegevens hebt ingevuld.
Tegenvaller:
Heb een e-mail van ze gehad, hier een gedeelte van de e-mail:
Voordeel voor de mensen die de A1178 (CRYSTAL ORB) hebben besteld. De prijs is bij Miqro met 50 eurocent verlaagd
Goed nieuws:
De A1349 valt te bestellen voor 17 euro.
Heb een e-mail van ze gehad, hier een gedeelte van de e-mail:
Voordeel:De A1349 valt te bestellen, kost € 16,95 (incl. B.T.W.), en zal omstreeks 22
juni in Rotterdam (per schip vanuit Taiwan) aankomen. De Volcano 7+ (A1254),
de A1258-S en de A1300 zullen ook bij die zending zitten. Dan duurt het nog
een paar dagen voordat het schip uitgeladen is. De A1092, A1165 en de A1178
zitten helaas nog niet bij die zending. Ik zal je zo snel mogelijk laten
weten wanneer deze verwacht wordt.
Voordeel voor de mensen die de A1178 (CRYSTAL ORB) hebben besteld. De prijs is bij Miqro met 50 eurocent verlaagd
Goed nieuws:
De A1349 valt te bestellen voor 17 euro.
damn dan duurt het dus nog ff voordat ik mn 7+ heb. ergens begin juli denk ik ongeveer? wel jammer...
Hopelijk blijven alle deelnemers nog mee doen. Wat wel alvast kan gebeuren voor die tijd is natuurlijk iedereen laten betalen en dan kan ik het alvast allemaal bestellen. Dan is het alleen nog even wachten op de boot (nee niet op de busOp vrijdag 31 mei 2002 13:52 schreef DocB het volgende:
damn dan duurt het dus nog ff voordat ik mn 7+ heb. ergens begin juli denk ik ongeveer? wel jammer...
Ik zou het fijn vinden als er zo veel mogelijk snelheid en duidelijkheid in de inkoopactie komt!Op vrijdag 31 mei 2002 13:54 schreef Rave17 het volgende:
Wat wel alvast kan gebeuren voor die tijd is natuurlijk iedereen laten betalen en dan kan ik het alvast allemaal bestellen. Dan is het alleen nog even wachten op de boot (nee niet op de bus).
Natuurlijk blijf ook ik wel meedoen, maar op het moment zit ik wel met een "nootoplossing" voor mijn processor koeling, dus een beetje vaart in de zaak zou fijn zijn. Aangezien er waarschijnlijk toch niet veel deelnemers meer bij komen, is het misschien een idee om gewoon een definitieve sluitingsdatum en/of betaaldatum te stellen, zodat zodra het spul in Nederland is alles snel geregeld kan worden.
Ohja, Inkoopactie site is down, server stuk?, of...
Sorry voor het late antwoord maar ik had het de afgelopen week een beetje drukOp dinsdag 04 juni 2002 21:10 schreef Luxx het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als er zo veel mogelijk snelheid en duidelijkheid in de inkoopactie komt!
Natuurlijk blijf ook ik wel meedoen, maar op het moment zit ik wel met een "nootoplossing" voor mijn processor koeling, dus een beetje vaart in de zaak zou fijn zijn. Aangezien er waarschijnlijk toch niet veel deelnemers meer bij komen, is het misschien een idee om gewoon een definitieve sluitingsdatum en/of betaaldatum te stellen, zodat zodra het spul in Nederland is alles snel geregeld kan worden.
Ohja, Inkoopactie site is down, server stuk?, of...
Voordat jullie met vragen komen wil ik eerst een stukje van de laatste e-mail van Miqro quoten:
Ik betaal de verzendskosten zelf, aangezien er zoveel besteld wordt is dit maar 6 euroWat niet op voorraad is wordt door ons gratis nagestuurd. Je wordt dus niet met 2 of 3 keer verzendkosten opgescheept. Dit geldt overigens alleen bij vooruitbetaling omdat de kosten van rembours veel hoger liggen. De vooruitbetaling gebeurt dan in delen! Je krijgt alleen een pro-forma factuur voor de producten die op voorraad zijn.
Betaling:
Hoe ga ik de betaling regelen zul je je afvragen. Als het goed is ontvangt iedereen vandaag een e-mail. Daarin staan al mijn gegevens en ook mijn rekeningnummer. Mijn rekening is btw een Ned. rekening.
Iedereen moet voor uiterlijk 17 juni (maandag) betalen. Ik kan (bijna) elke dag controleren of er al wat gestort is op mijn rekening. Wanneer iemand niet uiterlijk 17 juni heeft betaald wordt er ook niets voor diegene besteld. Lijkt mij logisch.
Verzending:
Zoals al in de Miqro e-mail quote valt te lezen zijn niet alle producten op voorraad. Toch wil ik iedereen vriendelijk verzoeken vooraf te betalen. Miqro stuurt mij op wat ze hebben. Bestellingen die bijvoorbeeld alleen uit de Volcano 7+ bestaan verstuur ik meteen. Mensen die ook nog andere producten hebben besteld die niet bij de eerste levering zitten krijgen hun bestelling wat later. Ik verstuur pas de bestellingen wanneer ik alles binnen heb anders moet ik alles in delen gaan sturen en dat is ook nog eens duurder.
Even samengevat:
Producten die ik binnen heb verstuur ik meteen wanneer dit qua bestelde producten mogelijk is. Heb ik van iemands bestelling nog niet alle producten binnen dan wacht ik totdat ik alle bestelde producten binnen heb. Graag wel vooraf overmaken. Dan kan ik namelijk alles in 1 keer bestellen. Natuurlijk houd ik jullie up to date over alle bestellingen. Ook zal ik het melden als iemands bestelling op de post is
Extra zekerheid/Verzekerd vervoer:
Voor onderstaande mensen raad ik het aan om hun bestelling te laten verzekeren. Ondanks dat ik weet dat dit wat duurder is heb je dan wel meer zekerheid. Schadevergoeding tijdens het opsturen kan niet op mij worden achterhaald.
Tpkmnchrst
mms_el_guapo
seth
stef
dell_ls
D!D!
DeVoTioN
Verzoek aan eejeej:
Als je even via de e-mail contact met mij wilt opnemen kan je kiezen voor de optie bestelling ophalen
Nog meer vragen?:
Meld het als je nog vragen hebt
Nog een verzoek van mij:
A.U.B even melden wanneer je het geld hebt overgemaakt. Dan kan ik meteen even kijken of het als overgemaakt is.
Dank u wel
Hmm, misschien de bovenstaande tekst ook nog even vertalen in andere talenOp zaterdag 08 juni 2002 17:18 schreef MasterOverdrive het volgende:
Kan het nog duidelijker?
Verwijderd
Hmm, de volcano 7+ is bij alternate (ridder kerk) voor 35 euro te koop.... Scheelt 4 of 5 euro met hier
, en dat is dan ook nog ex verzend kosten, en al die wacht tijd...
Overigens zoek ik nog een goede hard disk koeler, overigens eentje voor 5,25 bay...
Overigens zoek ik nog een goede hard disk koeler, overigens eentje voor 5,25 bay...
Naar alle deelnemers is een e-mail verstuurd
Jep ik heb hem gekregen. Ik heb gelijk betaald en natuurlijk een mail met alle info terug gestuurd.
Heb hem binnenOp zaterdag 08 juni 2002 19:09 schreef DocB het volgende:
Jep ik heb hem gekregen. Ik heb gelijk betaald en natuurlijk een mail met alle info terug gestuurd.
Wie volgt
Al 3 mensen hebben gereageerd op de e-mail
Thanks.Op zaterdag 08 juni 2002 23:09 schreef Sinterklaas het volgende:
*gesloten* aan topictitel toegevoegd
BTW. Marsyl heeft zijn bestelling gecanceled
Foto's:
Heb nog een foto gevonden van een GeForce 4 koeling van TT.

Iemand die kan schatten wat het formaat is van deze koeling. Ik ben gewoon benieuwd
kan ik alvast een beetje rekening houden met welk formaat verpakkingen ik voor jullie moet gaan kopen.
Heb nog een foto gevonden van een GeForce 4 koeling van TT.

Iemand die kan schatten wat het formaat is van deze koeling. Ik ben gewoon benieuwd
Ik heb even op de inkoopactie website gekeken, maar omdat de inkoopactie gesloten is kan ik niets meer aanpassen. Ik ben het wel met je eens dat die iets duurdere pakketten met verzekering misschien wel verstandig zijn.
Kun je die van mij dan alsnog in z'n pakket versturen?
Totaal bedrag was:
71,38 - 7,38 + 9,56 = 73,56
Maak ik dat wel ff aan je over...
Totaal bedrag was:
edit:
done!
done!
Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Oke, jouw bestelling wordt verzekerd opgestuurdOp maandag 10 juni 2002 11:41 schreef Died het volgende:
Ik heb even op de inkoopactie website gekeken, maar omdat de inkoopactie gesloten is kan ik niets meer aanpassen. Ik ben het wel met je eens dat die iets duurdere pakketten met verzekering misschien wel verstandig zijn.
Totaal bedrag was:
edit:
done!
Hier een paar plaatjes voor de mensen die de Smart Fan (waaronder ik 2
) hebben besteld.

Doet u mij ook maar zon verzekerd pakket geval 
97,38 euro wordt 99,56 euro
Heb zojuist overgemaakt met internetbankieren.
Oke, je bent opgenomen in de administratieOp maandag 10 juni 2002 21:14 schreef DeVoTioN het volgende:
Doet u mij ook maar zon verzekerd pakket geval
Als het goed is kan ik zaterdag precies zien wie er betaald heeft, dus vanaf welke rekeningen. Ik kijk morgen al even hoeveel geld er gestort is via de telefoon
Tussenstand:
De volgende deelnemers hebben al gereageerd op de e-mail:
D!D! 2
DeVoTioN 2
DocB 1
Goku1234 1
Luxx 2
MegaM 1
Ralph_plantagie 1
stef 3
TheManinBlack 1
Tpkmnchrst 1
De volgende mensen dus nog niet:
Dennis17 1
eejeej 1
mms_el_guapo 2
seth 3
Het getal achter je naam heeft de volgende betekenissen:
0 betekent dat je je bestelling ophaalt.
1 betekent dat je bestelling gaat via de AVP zegel.
2 betekent dat je bestelling gaat via de AVG zegel (= verzekerd)
3 betekent dat je bestelling naar het buitenland gaat (
)
Controleer s.v.p of dit klopt. En voor de mensen die nog niet de e-mail terug hebben gestuurd. Doe dit s.v.p zo snel mogelijk
Dank u wel
De volgende deelnemers hebben al gereageerd op de e-mail:
D!D! 2
DeVoTioN 2
DocB 1
Goku1234 1
Luxx 2
MegaM 1
Ralph_plantagie 1
stef 3
TheManinBlack 1
Tpkmnchrst 1
De volgende mensen dus nog niet:
Dennis17 1
eejeej 1
mms_el_guapo 2
seth 3
Controleer s.v.p of dit klopt. En voor de mensen die nog niet de e-mail terug hebben gestuurd. Doe dit s.v.p zo snel mogelijk
Dank u wel
De volgende mensen hebben nog steeds niet de e-mail terug gestuurd:
Dennis17 1
eejeej 1
mms_el_guapo 2
seth 3
)
Van deze mensen heb ik dus nog niet de correcte gegevens.
Zorg ervoor dat het geld voor volgende week maandag op mijn rekening staat. Liefst voor vrijdag.
Dennis17 1
eejeej 1
mms_el_guapo 2
seth 3
Van deze mensen heb ik dus nog niet de correcte gegevens.
Zorg ervoor dat het geld voor volgende week maandag op mijn rekening staat. Liefst voor vrijdag.
Betalings overzicht:
De volgende mensen hebben (gecontroleerd!) al betaald:
D!D! (leuke betalingskenmerk btw
)
DocB
Leronjo
Luxx
MegaM
Ralph_plantagie
TheManinBlack
Alles is goed overgekomen
Nog steeds mis ik van 3 mensen de e-mail die je terug moest sturen:
Dennis17
eejeej
seth
D!D! (leuke betalingskenmerk btw
DocB
Leronjo
Luxx
MegaM
Ralph_plantagie
TheManinBlack
Dennis17
eejeej
seth
GOku1234 heeft zijn bestelling gecanceld 
Maar gelukkig heb ik er een deelnemer bij gevonden, eentje uit mijn buurt
Maar gelukkig heb ik er een deelnemer bij gevonden, eentje uit mijn buurt
Leve internet bankierenOp vrijdag 14 juni 2002 17:01 schreef Rave17 het volgende:
Betalings overzicht:
D!D! (leuke betalingskenmerk btw![]()
)
DocB
Leronjo
Luxx
MegaM
Ralph_plantagie
TheManinBlack
Dennis17
eejeej
seth
Kan niet wachten tot ik het binnen heb!
Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Klopt tochOp vrijdag 14 juni 2002 18:13 schreef DeVoTioN het volgende:
Mjah alleen ik had het een week geleden overgemaakt :x Normaal is het er binnen 2-3 dagen
Stond bij 14 juni dat het pas overgemaakt was.Op vrijdag 14 juni 2002 21:46 schreef DeVoTioN het volgende:
Mjah alleen ik had het een week geleden overgemaakt :x Normaal is het er binnen 2-3 dagen
Update:
Morgen is echt de laatste dag dat ik geld kan binnen krijgen. Ik controleer morgen ochtend of er nog wat op mijn rekening is bijgeschreven.
Morgen is echt de laatste dag dat ik geld kan binnen krijgen. Ik controleer morgen ochtend of er nog wat op mijn rekening is bijgeschreven.
Update 2
De laatste update. Heb vandaag al weer geld van 2 mensen binnen. Maar helaas van sommige nog steeds niet
Die hebben ook nog steeds niet de e-mail terug gestuurd. Pech gehad voor die 4 mensen, tot morgen ochtend 12 uur kan men reageren. Ik heb al genoeg e-mail's gestuurd maar ik krijg geen enkel teken van leven. Om klok slag twaalf uur (
) gaat de e-mail op de post (
).
Nog 1 keer het lijstje van de 4 mensen:
Dennis17
eejeej
mms_el_guapo
seth
Jullie hebben dus tot morgen ochtend 12 uur de tijd. Succes
Van de volgende mensen heb ik het bedrag al binnen

Hun bestelling zal dus ook worden geplaatst
D!D!
DeVoTioN
DocB
Luxx
MegaM
Ralph_plantagie
stef
TheManinBlack
Tpkmnchrst
Moet zeggen dat ik het jammer vind dat er maar liefst 4 mensen blijkbaar niets meer willen bestellen. Het gaat hierbij namelijk om maar liefst 1+2+6+4 = 13 producten.
Nogmaals ik wil graag de volgende mensen oproepen te reageren voor morgen ochtend 12 uur:
Dennis17
eejeej
mms_el_guapo
seth
Reageer s.v.p en laat je bestelling doorgaan
De laatste update. Heb vandaag al weer geld van 2 mensen binnen. Maar helaas van sommige nog steeds niet
Nog 1 keer het lijstje van de 4 mensen:
Dennis17
eejeej
mms_el_guapo
seth
Jullie hebben dus tot morgen ochtend 12 uur de tijd. Succes
Van de volgende mensen heb ik het bedrag al binnen
Hun bestelling zal dus ook worden geplaatst
D!D!
DeVoTioN
DocB
Luxx
MegaM
Ralph_plantagie
stef
TheManinBlack
Tpkmnchrst
Moet zeggen dat ik het jammer vind dat er maar liefst 4 mensen blijkbaar niets meer willen bestellen. Het gaat hierbij namelijk om maar liefst 1+2+6+4 = 13 producten.
Nogmaals ik wil graag de volgende mensen oproepen te reageren voor morgen ochtend 12 uur:
Dennis17
eejeej
mms_el_guapo
seth
Reageer s.v.p en laat je bestelling doorgaan
Ik zal mijn best doen voor jeOp dinsdag 18 juni 2002 23:25 schreef ispierings het volgende:
Nu maar hopen dat het vlug aankomt, de 1x actief en 1x passief die Tpkmnchrst besteld heeft zijn namelijk voor mij
BTW. snap echt niet waarom die 3 mensen niet reageren op de inkoopaktie
Nieuws-item:
Thermaltake Xaser II 5000 Plus kan ik als het goed is rond aug. voor minder dan 150 euro krijgen. Ik meld het even voor de mensen die het willen weten. Misschien een idee voor nog een inkoopaktie van TT producten op een later tijdstip.
Nu eerst deze nog afmaken
Thermaltake Xaser II 5000 Plus kan ik als het goed is rond aug. voor minder dan 150 euro krijgen. Ik meld het even voor de mensen die het willen weten. Misschien een idee voor nog een inkoopaktie van TT producten op een later tijdstip.
Nu eerst deze nog afmaken
Nop denk het niet. Maar dat komt nog wel een keerOp donderdag 20 juni 2002 20:36 schreef insane het volgende:
Xaser 5000 (non-plus) all the way) rond de 100€???
is dit haalbaar??
Verbetering:Op donderdag 20 juni 2002 20:36 schreef insane het volgende:
Xaser 5000 (non-plus) all the way) rond de 100€???
is dit haalbaar??
Ja, hij moet goedkoper te verkrijgen zijn dan 140 euro. Maar dan wel zonder voeding maar incl. 5 fans
moet goedkoper dan 200 euro te verkrijgen zijn.
Prijzen zijn incl. verzendskosten
Wanneer er genoeg interesse is ga ik proberen rond augustus een nieuwe TT inkoopaktie op te starten. Dan wil ik ook proberen om de TT rounded cabels te kopen & dan moeten die kasten natuurlijk ook te bestellen zijn
Voordat we aan de volgende TT inkoopactie gaan beginnen; hoe staat het met de huidige?
Bestelling al verstuurd? Indicatie voor levering?
Bestelling wel al verstuurd. Geld is ook van iedereen binnen. Helaas nog geen e-mail terug van Miqro. Hopelijk in de loop van de dagOp vrijdag 21 juni 2002 14:14 schreef Died het volgende:
Voordat we aan de volgende TT inkoopactie gaan beginnen; hoe staat het met de huidige?
Geen idee, maar dat komt nog wel een keerOp vrijdag 21 juni 2002 14:31 schreef insane het volgende:
Thermaltake Xaser II 5000 Plus + 360watt voeding
voor 184€ bij miqro
150€ haalbaar;))??
BTW. Gok dat ik maandag een e-mail terug krijg van Miqro waarin de bestelling zal worden bevestigd. Dan wil ik nu graag nog wat tegen Miqro zeggen:
"Kom maar op met die afschrifte
Hmm, waarschijnlijk post ik dit te vroeg. Hopelijk krijg ik vanmiddag de bevestiging van Miqro binnen. Ze reageren altijd pas 2 dagen later
AAAH, blijkt dat het e-mailtje met de bestelling niet is aangekomen
. Nog maar een keer sturen 
edit:
E-mail verstuurd!
E-mail verstuurd!
Woehoe, als het goed is krijg ik maandag de rekening thuis. Deze betaal ik dan en dan wordt de eerste levering direct opgestuurd
Dus met een beetje goede wil hebben we aan het eind van deze week onze gadgets al in huis:-)
[ik-wil-jullie-niet-teleurstellen-modus]Op zaterdag 29 juni 2002 21:33 schreef Luxx het volgende:
Dus met een beetje goede wil hebben we aan het eind van deze week onze gadgets al in huis:-)
Ligt eraan of Miqro vandaag de rekening al op de bus heeft gedaan. Ligt eraan of de TPG snel is met het bezorgen naar mij toe. Ligt eraan hoelang het duurt eerdat de TPG de pakketjes naar jullie toe stuurt
[/ik-wil-jullie-niet-teleurstellen-modus]
Woei een hele pallet kwijtBeste Robin,
De meeste producten van Thermaltake zijn binnengekomen.
Alleen zijn ze in Rotterdam een pallet van ons kwijtgeraakt met daarop een
vracht aan Geforce 4TI coolers, Crystal Orbs en de Actieve en passieve
memory coolers. Deze kan ik helaas dus nog niet sturen. Ik hou je op de
hoogte.
Als je wilt kan ik wel alvast een pro-forma maken voor de spullen die er wel
zijn.
8 x A1254 (Volcano 7+)
3 x A1283 Hardcano5
5 x A1214 (Smart fan)
Met vriendelijke groet,
Miqro Verkoop
Wat zullen we doen, alvast bovenstaande producten laten opsturen of wachten totdat ze die pallet weer hebben gevonden
Het lijkt me toch handiger te wachten totdat alles in een keer vestuurd kan worden, zeker in verband met verzendkosten.
Als nou blijkt dat het nog weken gaat duren voor ze dat pallet 'terugvinden', dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Als nou blijkt dat het nog weken gaat duren voor ze dat pallet 'terugvinden', dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Ik hoef maar 1 keer verzendskosten te betalen van MiqroOp maandag 01 juli 2002 18:48 schreef Died het volgende:
Het lijkt me toch handiger te wachten totdat alles in een keer vestuurd kan worden, zeker in verband met verzendkosten.
edit:
Even beter uitgelegd
Even beter uitgelegd
Overzicht:
Als we zouden kiezen om alvast een deel op te laten sturen dan zouden de volgende mensen hun bestelling binnenkort kunnen ontvangen:
Leronjo
MrWizzard
DocB
Luxx
Rave17
Wat dus neerkomt op 2 bestelling die alvast op de post zouden kunnen gaan (die van DocB en Luxx). Ik denk dat ik er toch maar wel voor ga kiezen. Ten eerste kan ik dan alvast kijken of bestelling wel makkelijk te versturen zijn, qua verpakking etc.
Als we zouden kiezen om alvast een deel op te laten sturen dan zouden de volgende mensen hun bestelling binnenkort kunnen ontvangen:
Leronjo
MrWizzard
DocB
Luxx
Rave17
Wat dus neerkomt op 2 bestelling die alvast op de post zouden kunnen gaan (die van DocB en Luxx). Ik denk dat ik er toch maar wel voor ga kiezen. Ten eerste kan ik dan alvast kijken of bestelling wel makkelijk te versturen zijn, qua verpakking etc.
Ja Ja doe het pleaze! 
Maar serieus, als het geen extra kosten oplevert zou ik zeggen waarom niet. Hoef je straks niet alles in 1x te doen
Maar serieus, als het geen extra kosten oplevert zou ik zeggen waarom niet. Hoef je straks niet alles in 1x te doen
Ik zou het wel erg relaxed vinden als ik de spullen asap zou krijgen, dus als er geen echte nadelen zijn aan het nu al een deel versturen....
Alleen bij personen van wie de helft van de artikelen binnen is, moet je even bedenken wat je gaat doen. In dat geval zou het doorsturen voor hen duurder worden. In mijn geval is dat niet zo:) (als ik het goed begrijp)
Alleen bij personen van wie de helft van de artikelen binnen is, moet je even bedenken wat je gaat doen. In dat geval zou het doorsturen voor hen duurder worden. In mijn geval is dat niet zo:) (als ik het goed begrijp)
Jep, ben het met jullie eens. Eerste deel laat ik alvast opsturen
Goed nieuws:
De volgende mensen:
De volgende mensen hun bestelling gaat morgen of uiterlijk donderdag op de bus:
DocB
Ralph_plantagie
Luxx
(ligt eraan hoe vroeg ik het pakket krijg, moet zowel 's middags als 's avonds werken dus heb alleen 's ochtends de tijd
)
Kijk dat noem ik nou nog eens klantenserviceBeste Robin,
Ik heb vandaag de producten die er zijn verstuurd. Verzending geschiedt via TPG Post (PTT). Morgen zal het pakket bij jou worden aangeboden.
Normaal gesproken wachten we eerst totdat de betaling voldaan is, maar in jouw geval wacht je al vrij lang op de goederen. Daarom hebben we besloten om het gewoon op te sturen. De factuur zit bij in het pakket. We verwachten dan ook dat je deze zo snel mogelijk zult voldoen.
In het pakket zitten de volgende goederen:
8 x Volcano 7+
2 x Hardcano 5
1 x Active mem cooling kit (A1165)
5 x Smart fan (A1214)
Met vriendelijke groet,
Miqro Verkoop
De volgende mensen:
De volgende mensen hun bestelling gaat morgen of uiterlijk donderdag op de bus:
DocB
Ralph_plantagie
Luxx
(ligt eraan hoe vroeg ik het pakket krijg, moet zowel 's middags als 's avonds werken dus heb alleen 's ochtends de tijd
Pakketje met Deel I is binnen
Dus morgen gaan er al 3 pakketjes op de post
Kosten:
De AVP 5 KG zegels zijn 5.25 euro i.p.v 4.88
De AVG 5 KG zegels zijn 6.25 euro i.p.v 5.81
Prijzen blijken te zijn veranderd. Dit zijn niet mijn prijzen maar die van de T.P.G maar doordat ik voor sommige mensen aan andere dozen kan komen (die even duur zijn maar groter) worden die 2 kwartjes weer goedgemaakt
BTW. ben nu bezig met het 2de pakketje aan het afmaken. Daarna nog 1 en dan kunnen ze voor 5 uur op de bus. Hopelijk hebben jullie ze dan morgen
De AVP 5 KG zegels zijn 5.25 euro i.p.v 4.88
De AVG 5 KG zegels zijn 6.25 euro i.p.v 5.81
Prijzen blijken te zijn veranderd. Dit zijn niet mijn prijzen maar die van de T.P.G maar doordat ik voor sommige mensen aan andere dozen kan komen (die even duur zijn maar groter) worden die 2 kwartjes weer goedgemaakt
BTW. ben nu bezig met het 2de pakketje aan het afmaken. Daarna nog 1 en dan kunnen ze voor 5 uur op de bus. Hopelijk hebben jullie ze dan morgen
Aah dat is heel mooi.
Ik schrok trouwens vanmorgen al wakker van de deurbel (ja om een uur of 12
) dus ik rende naar beneden met mn slaperige hoofd, in de hoop dat je het gister al verstuurd had... en ja hoor, weer zo'n wehkamp pakketje voor mn ma

Maargoed. ik kijk uit naar morgen...
Ik schrok trouwens vanmorgen al wakker van de deurbel (ja om een uur of 12
Maargoed. ik kijk uit naar morgen...
Pakketjes zijn al een half uur op de post
Mij benieuwen hoe snel ze verstuurd worden
Verzendoverzicht
:
Luxx ik kan het volgende over jouw pakket melden:
Zending in sorteerproces 05-07-2002 Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten
DocB ik kan het volgende over jouw pakket melden:
Niet voorgemelde zending geaccepteerd door PTT Post 04-07-2002 Amsterdam-Bornhout , intern transport pakketten
Ralph_plantagie ik kan het volgende over jouw pakket melden:
Zending in sorteerproces 05-07-2002 Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten
Beetje vreemd waarom die van DocB nog niet in sorteerproces is
Luxx ik kan het volgende over jouw pakket melden:
DocB ik kan het volgende over jouw pakket melden:
Niet voorgemelde zending geaccepteerd door PTT Post 04-07-2002 Amsterdam-Bornhout , intern transport pakketten
Ralph_plantagie ik kan het volgende over jouw pakket melden:
Beetje vreemd waarom die van DocB nog niet in sorteerproces is
hehe niet in het sorteerproces?? maakt niks uit, ik heb hem net binnengekregen
Hey bedankt voor die 60 cent die erbij zat, maar van mij had je het mogen houden hoor
In ieder geval bedankt voor het organiseren van deze inkoopactie. De levering gaat misschien niet allemaal gelijk, maar ik heb nu ongeveer als eerste mn pakje binnen dus mij hoor je niet klagen
Dus bedankt en ik laat wel weten hoe mn 7+ bevalt als ik hem erop heb gezet
Hey bedankt voor die 60 cent die erbij zat, maar van mij had je het mogen houden hoor
In ieder geval bedankt voor het organiseren van deze inkoopactie. De levering gaat misschien niet allemaal gelijk, maar ik heb nu ongeveer als eerste mn pakje binnen dus mij hoor je niet klagen
Ehm ik wilde je nog waarschuwen voor de manier waarop ik de pakketjes had verpakt. Beetje improvisatieOp vrijdag 05 juli 2002 11:57 schreef DocB het volgende:
hehe niet in het sorteerproces?? maakt niks uit, ik heb hem net binnengekregen![]()
heheh jah dat was me opgevallen, stukkies karton en van die schuimmacaroni-achtige dingen (duidelijk?
)
De 7+ zit er nu eindelijk op, en ik ben nu nog een beetje naar de temps aant kijken. Ik had me trouwens al voorgenomen om de heatsink eens goed te behandelen met tandpasta, maar toen ik er naar keek zag ik mezelf al heel duidelijk dus dat was niet echt nodig
Het rpm schakelaartje heb ik maar gelijk voorin mn floppy bay gepropt zodat ik hem makkelijk kan aanpassen.
Tot nu toe heb ik lagere temps terwijl hij op 1547 loopt ipv 1400, maar ik moet het allemaal nog wat uitgebreider testen...
De 7+ zit er nu eindelijk op, en ik ben nu nog een beetje naar de temps aant kijken. Ik had me trouwens al voorgenomen om de heatsink eens goed te behandelen met tandpasta, maar toen ik er naar keek zag ik mezelf al heel duidelijk dus dat was niet echt nodig
Het rpm schakelaartje heb ik maar gelijk voorin mn floppy bay gepropt zodat ik hem makkelijk kan aanpassen.
Tot nu toe heb ik lagere temps terwijl hij op 1547 loopt ipv 1400, maar ik moet het allemaal nog wat uitgebreider testen...
Ik ben inmiddels ook al blij.
Blij toe dat jullie allemaal al mijn geweldige inpakkunst hebben kunnen bewonderen
Hoop dat jullie allemaal blij zijn met jullie bestelling
Hoop dat jullie allemaal blij zijn met jullie bestelling
snif
wat als miqro de pallet niet terugvind ? Moeten we dan wachten op de volgende boot ?
Lijkt mij dat ze dan best wel wat geld kwijt zijn. Volgens mij vinden ze die binnenkort wel, dan is het opeens: "huh, hoort deze pallet ook bij de bestelling sushi"Op vrijdag 05 juli 2002 19:17 schreef DeVoTioN het volgende:
snifwat als miqro de pallet niet terugvind ? Moeten we dan wachten op de volgende boot ?
* Robino weet dat de boot uit Taiwan kwam en niet uit Japan
Met wat geluk kan ik alles voor volgende week vrijdag naar iedereen opsturenDe overige producten zijn hopelijk begin volgende week binnen. De douane doet op dit moment moeilijk omdat de pallet die ze nog steeds niet gevonden hebben niet zou beschikken over de juiste papieren. Begin volgende week hoor je van mij.
Met vriendelijke groet,
Miqro Verkoop
WHOEI !
stomme douane verziekt het ook altijd he
Mijn 7+ draait inmiddels ook lekker. Heel even was ik bang dat het niet zou passen op mijn slotket, maar gelukkig viel dat dus mee.
Wel vind ik dat de hoogste(2) stand(en) aan de lawaaige kant zijn, maar gelukkig heb ik in de laagste kant nog ruim voldoende koeling.
Wel vind ik dat de hoogste(2) stand(en) aan de lawaaige kant zijn, maar gelukkig heb ik in de laagste kant nog ruim voldoende koeling.
De hogere standen zijn ook voor extreme koelingOp zondag 07 juli 2002 17:25 schreef Luxx het volgende:
Mijn 7+ draait inmiddels ook lekker. Heel even was ik bang dat het niet zou passen op mijn slotket, maar gelukkig viel dat dus mee.
Inmiddels duurt dit al wel erg lang. Zit er al schot in de zaak? Als blijkt dat het niet op de korte termijn haalbaar is heb ik natuurlijk liever zo snel mogelijk mijn geld terug, dan kan ik de boel ergens anders bestellen...
Geef je groot gelijk. Alleen ben ik hier niet zo blij mee. Heb nog wel 5 Volcano 7+ liggen heOp woensdag 17 juli 2002 17:20 schreef Died het volgende:
Inmiddels duurt dit al wel erg lang. Zit er al schot in de zaak? Als blijkt dat het niet op de korte termijn haalbaar is heb ik natuurlijk liever zo snel mogelijk mijn geld terug, dan kan ik de boel ergens anders bestellen...
edit:
Heb even een e-mail gestuurd met daarin het verzoek of de overige spullen zo snel mogelijk mijn kant op kunnen. Met wat geluk (veel) sturen ze het misschien morgen wel op en heb ik het vrijdag. Dan kan ik alle verpakkingsmaterialen kopen en zegels, etc. en dan hebben jullie het allemaal dinsdag (volgende week dus) al. Let's hope it
Heb even een e-mail gestuurd met daarin het verzoek of de overige spullen zo snel mogelijk mijn kant op kunnen. Met wat geluk (veel) sturen ze het misschien morgen wel op en heb ik het vrijdag. Dan kan ik alle verpakkingsmaterialen kopen en zegels, etc. en dan hebben jullie het allemaal dinsdag (volgende week dus) al. Let's hope it
Dat horen van ze wordt dus morgen maar ik heb het gevoel dat het deze week nog opgestuurd wordt. Ik kan 99% zeker zeggen dat de pakketjes volgende week naar jullie opgestuurd kunnen wordenIk ben er op dit moment mee bezig. Je hoort in ieder geval vandaag nog van mij.
Met vriendelijke groet,
Miqro Verkoop
edit:
Krijg net om 19:45 een e-mail binnen:[quote]
Beste Robin,
Morgenvroeg voor 12.00 uur hoor jij van mij wanneer de koelers exact binnenkomen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Je moest eens weten aan hoeveel mensen ik al van dit soort mailtjes heb moeten sturen. Er is al een compleet nieuwe lading in Taiwan besteld, maar het duurt gewoon tot maximaal 8 weken voordat een bestelde zending vanuit Taiwan per schip in Nederland is. Kan natuurlijk ook per vliegtuig, maar dan worden de kosten per koeler veel te hoog.
Ik mail je morgen.
Met vriendelijke groet,
Miqro Verkoop
Miquel Broer
[/quote]
Dit wordt afwachten
Krijg net om 19:45 een e-mail binnen:[quote]
Beste Robin,
Morgenvroeg voor 12.00 uur hoor jij van mij wanneer de koelers exact binnenkomen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Je moest eens weten aan hoeveel mensen ik al van dit soort mailtjes heb moeten sturen. Er is al een compleet nieuwe lading in Taiwan besteld, maar het duurt gewoon tot maximaal 8 weken voordat een bestelde zending vanuit Taiwan per schip in Nederland is. Kan natuurlijk ook per vliegtuig, maar dan worden de kosten per koeler veel te hoog.
Ik mail je morgen.
Met vriendelijke groet,
Miqro Verkoop
Miquel Broer
[/quote]
Dit wordt afwachten
Lijkt mij niet. Ze sturen het maar op per vliegtuigOp donderdag 18 juli 2002 20:21 schreef DeVoTioN het volgende:
euh toch niet nog 8 weken wachten ?
Gelukkig er zit wat schot in de zaak. De grootste reden is de douane in Rotterdam. Die houd nu net die ene pallet tegen
. Gelukkig heeft Miqro een oplossing gevonden:
Dit zou dus moeten betekenen dat jullie alles (iedereen dus) binnen 2 weken binnen hebben. Echter nu zit ik met een klein probleempje. Ik zou nog 1 maal een A1283 moeten krijgen voor Tpkmnchrst. In een eerder mailtje is mij vermeld dat ze die zelf voldoende op voorraad hebben. Nu blijkt dat opeens van niet. Hierdoor wil ik Tpkmnchrst vragen of hij ook akkoord gaat met een A1300. Zodra ik dit weet reageer ik even op het e-mailtje.Beste Robin,
Ik heb het volgende kunnen regelen met de importeur van Thermaltake in Duitsland:
Hij stuurt mij midden volgende week in ieder geval de volgende producten op:
A1178 (Crystal Orb) - ruim voldoende voorraad
A1165 (Active Memory cooling kit) - ruim voldoende voorraad
A1092 (Passive memory cooling kit) - ruim voldoende voorraad
Helaas heeft ook de Duitse importeur de Hardcano 5 (Gold A1283) variant niet op voorraad. De A1300 (Chrome) Hardcano 5 ligt wel op voorraad. Is verder exact hetzelfde, alleen de kleur is anders. Als je wilt wachten op de Gold variant, dan duurt dat zeker nog een paar weken.
Onze excuses voor de ontstane situatie. De douane in Rotterdam is ook nog niet klaar met ons. De zending is namelijk gevonden, maar mag niet worden vrijgegeven omdat de papieren niet in orde zijn.
Reageer aub even op dit mailtje of je hiermee akkoord gaat.
Met vriendelijke groet,
Miqro Verkoop
Miquel Broer
Whoei 
Kan ik ondertussen me newe Athlon XP (ligt nu op postkantoor
als ik 5 min eerder thuis was had ik hem nu al
) koelen met een coolermaster die op me duron 700@1000 zit ? Want ik heb geen zin voor 2 weke een andere koeler aan te schaffen :x
Kan ik ondertussen me newe Athlon XP (ligt nu op postkantoor
Schrok me rot. Dacht dat je wilde zeggen: "IK WIL MIJN GELD TERUG DUURT ME TE LANG"Op vrijdag 19 juli 2002 15:52 schreef DeVoTioN het volgende:
Whoei
Kan ik ondertussen me newe Athlon XP (ligt nu op postkantoorals ik 5 min eerder thuis was had ik hem nu al
![]()
) koelen met een coolermaster die op me duron 700@1000 zit ? Want ik heb geen zin voor 2 weke een andere koeler aan te schaffen :x
Hehe
duurde inderdaad wat lang maar om te zeggen dat ik me geld terug wil vind ik weer zo lullig
Gelukkig maarOp vrijdag 19 juli 2002 16:02 schreef DeVoTioN het volgende:
Heheduurde inderdaad wat lang maar om te zeggen dat ik me geld terug wil vind ik weer zo lullig
Tpkmnchrst ik moet z.s.m van jouw weten of je akkoord gaat een A1300 te krijgen i.p.v de A1283 die niet op voorraad is.
Ik zie het inOp vrijdag 19 juli 2002 16:29 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Gelukkig maarHoop dat meer mensen inzien dat dit niet mijn schuld is maar dat het meerdere oorzaken heeft
Ik wacht nog wel ff, m'n nieuwe proc is toch nog niet besteld, en om nou de hele boel te slopen om een paar dagen met een nieuwe koeler te draaien...
Dan wacht ik wel tot ik al m'n nieuwe troep binnenheb!
Gelukkig maarOp maandag 22 juli 2002 19:22 schreef Died het volgende:
[..]
Ik zie het in
Ik wacht nog wel ff, m'n nieuwe proc is toch nog niet besteld, en om nou de hele boel te slopen om een paar dagen met een nieuwe koeler te draaien...
Dan wacht ik wel tot ik al m'n nieuwe troep binnenheb!