Toon posts:

Toshiba geheugendump?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijzelf gisteren een notebook aangeschaft met OS Win XP. Zodra ik de pc opstartte ging de installatie verder en ik hoefde verder weinig te veranderen aangezien de hele boel aan pre-installed was zoals dat standaard is bij notebooks. Het vreemde is dat hij zeer onstabiel en dat ook nog eens met Windows XP. Hij is al verschillende keren zonder reden opnieuw opgestart terwijl ik aan het werk was en hij heeft ook al een geheugendump gehad. Waar kan dit aan liggen? Er staat op mijn bureaublad een mapje met NTFS waarmee ik het systeem kan overzetten. Kan ik dit het beste doen of gewoon de hele zaak formatteren? Als ik dat echter doe weet ik niet of ik Win XP nog wel heb omdat ik geen cd bij de levering ontvangen heb, alleen een DVD ROM productherstel. Wie helpt mij hier uit?

Verwijderd

Lees de handleiding en installeer dat apparaat opnieuw met de herstelcd's (dvd's).

Is hij daarna nog instabiel gauw terugbrengen als DOA (Dead On Arrival)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
crosspost...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

[XP] Geheugen dump en pre-installed
En ga nou niet steeds voor elk dingentje over je laptop hier hulp komen vragen, deugt dat ding niet, terug ermee.

Dit topic is gesloten.