Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
ja dat weet ik.. maar ik hoorde dat die kaartje niet echt een goed berijk hebben omdat de computer de antenne stoort...
Ze hebben helemaal geen berijk. Maar met het bereik is niks mis.Op zaterdag 25 mei 2002 12:40 schreef siemenz het volgende:
ja dat weet ik.. maar ik hoorde dat die kaartje niet echt een goed berijk hebben omdat de computer de antenne stoort...
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
De locatie is niet ideaal inderdaad, misschien interessant om deze tweakers.net review over wireless networking even door te lezen, daar hebben ze het één en ander getest en komt oa. de locatie van de netwerkkaart / antenne ook ter sprakeOp zaterdag 25 mei 2002 12:40 schreef siemenz het volgende:
Wireless access points en netwerkkaarten getest
Zullen we dit maar helemaal als een loze kreeg beschouwenOp zaterdag 25 mei 2002 12:43 schreef Brahiewahiewa het volgende:
Ze hebben helemaal geen berijk. Maar met het bereik is niks mis.
Zeiken over spelling doe je maar ergens anders als je het niet erg vind, en lees in ieder geval het stukje FAQ over spelling en Dyslexie eens door.
En daar wordt dus de Dynalink getest met een externe antenne. Die kan je dus een beter plekkie geven.Op zaterdag 25 mei 2002 12:54 schreef Negotiator het volgende:
[..]
De locatie is niet ideaal inderdaad, misschien interessant om deze tweakers.net review over wireless networking even door te lezen, daar hebben ze het één en ander getest en komt oa. de locatie van de netwerkkaart / antenne ook ter sprake
Wireless access points en netwerkkaarten getest
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Yep, alhoewel de dynalink wireless-kaartjes qua bereik verder niet zo goed uit de test komen als 3com / intel kaartjes, maarja, daar zit dan ook wel een enorme prijs-kloof tussen.Op zaterdag 25 mei 2002 12:57 schreef Fox-Web het volgende:
En daar wordt dus de Dynalink getest met een externe antenne. Die kan je dus een beter plekkie geven.
Dat 'ie daar met antenne wordt getest is overigens omdat Dynalink die antenne er standaard bijlevert, in tegenstelling tot andere merken
Mijn ervaringen met gewone dynalink pcmcia apparatuur zijn altijd erg positief, maar met de wireless kaart heb ik geen ervaring (mede omdat mij door school een mooi ORiNOCO kaartje ter beschikking is gesteld).
ja oke.. maar heeft iemand ervaring met de intel en 3com kaartjes?
Ja, maar dat schijnt hier niet op prijs gesteld te wordenOp zondag 26 mei 2002 01:34 schreef siemenz het volgende:
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Tsja ik vind ze nogal duur, er zijn zat goedwerkende goedkope alternatieven zoals Buffalo, Dynalink en Actiontec. Om er maar even een paar te noemen.Op zondag 26 mei 2002 01:34 schreef siemenz het volgende:
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
geld boeit niet... het gaat om de kwaliteit
Als je die revieuw ff doorleest, zie je dat Intel zo'n beetje de winnaar isOp zondag 26 mei 2002 20:51 schreef siemenz het volgende:
geld boeit niet... het gaat om de kwaliteit
zie overgins ook:
[topic=472998/1/100]
Al de vragen die jij stelt staan gewoon in de review.
Daar is getest met Dynalink, Intel en 3Com.
Als je daar geen vergelijk uit weet te trekken, snap ik het ook niet meer hoor.
Daar is getest met Dynalink, Intel en 3Com.
Als je daar geen vergelijk uit weet te trekken, snap ik het ook niet meer hoor.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()