Ja ja, biker Ben komt terug... haha, er komt een deel II van Full Throttle... Wie gaat die aanschaffen?
[bron] www.gamez.nl [/bron]
¯\_(ツ)_/¯
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Als het 3D ala Grim Fandango wordt heb ik er geen problemen mee hoor.Op vrijdag 24 mei 2002 17:25 schreef Gump het volgende:
Damn,dit is goed nieuws!!!
Nu met z'n allen hopen dat het geen 3D wordt.
There is no magic.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Het is een typische lucasarts adventure; cartoony sfeer, veel humor en een leuk verhaal.Op vrijdag 24 mei 2002 18:57 schreef P3t4h het volgende:
Wat is Full Throttle voor een spel???
Full Throttle 2 moet in 2003 gaan verschijnen voor zowel PC als (nieuwe) consoles.
There is no magic.
Ga je mond spoelen! Corley Motors is da brand o'bikes!Op vrijdag 24 mei 2002 18:18 schreef Holy_Paladin het volgende:
lekker op je harley toeren
Zeker... ik heb er destijds alles aan gedaan om de cd van The Gone Jackals dan ook in huis te krijgen (wat uiteraard ook gelukt isOp vrijdag 24 mei 2002 18:54 schreef Mystic_Jack het volgende:
Trouwens de muziek van deel 1 is ook erg mooi, hopelijk is dat dan ook in deel 2.![]()
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
JA! JA! Dat was toch wel vrij achter in het spel! Ik kan bijna niet wachtenOp zaterdag 25 mei 2002 16:10 schreef Holy_Paladin het volgende:
Ik herriner me nog dat je met van die kleine konijntjes dat mijnenveld moest op ruimen, echt cool!! Piep piep piep BOOM
!
Verwijderd
Jammer dat ik daar ook niet veel moeite voor heb gedaan, want ik wou 'm ook toen ook graag hebben.Op zaterdag 25 mei 2002 15:34 schreef MrTinux het volgende:[..]
Zeker... ik heb er destijds alles aan gedaan om de cd van The Gone Jackals dan ook in huis te krijgen (wat uiteraard ook gelukt is)
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Signature?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
I want to live forever, so far.. so good.
Accessibility first
Verwijderd
Verwijderd
Signature?
[ Voor 199% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tuurlijk ga ik die aanschaffen.Op vrijdag 24 mei 2002 14:11 schreef vanhollandbas het volgende:
Ja ja, biker Ben komt terug... haha, er komt een deel II van Full Throttle... Wie gaat die aanschaffen?
dat is wel knap want Full Throttle had 8mb ram nodigOp woensdag 29 mei 2002 10:59 schreef SiQDiZ het volgende:
Full throttle, echt chille 1-liners in dat spelZelfs nog gespeeld op een 486 sx-25... 2mb intern geheugen
draaide als een zonnetje.....
Verwijderd
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 11% gewijzigd door the_Omniscient op 24-04-2003 18:31 ]
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
Vultures(?)Doekoeman schreef op 25 April 2003 @ 08:30:
* Doekoeman ook verslaafd geweest aan FT1.
Die gasten die zo lagen op die lage motoren was vet. hoe heten die ook alweer ?
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door ScrooLoose op 02-08-2003 16:21 ]
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Verwijderd
runaway: a road adventureVerwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 00:58:
Beetje jammer dat het weer allemaal 3D moet worden. Er komt zowat geen enkel 2D spel meer uit
Runaway is toch ook een 3D spel ? Alleen Cellshaded zodat het er wat meer cartoonish uitziet.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
[ Voor 28% gewijzigd door Albinoraptor op 08-08-2003 00:14 ]
Verwijderd
Dat had ik nou ook.Da Monkey schreef op 08 August 2003 @ 00:12:
en toch , ik weet niet vind het nite eens zo heel erg. Dat 3d vond iktoch zware bullshit. Bij Sam&max2 vind ik het nog wel gaan maar bij deze.. nee sorry maar ik vind de conceptart toch 10x sfeervoller dan de ingame screens..
Wel jammer ofcourse
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Dit lijkt wel hetzelfde stukje als Full Throttle 1Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 00:39:
Owjah! Awesome
[afbeelding]
Die bike met asociaal veel uitlaten (erm.. dempers)
en dat enestukje.
WHeelie.. DOndert ze voorwiel er uit (OW dan baal je in het echt)
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door DarkX op 09-08-2003 12:24 ]
je hebt helemaal gelijk. De concept art ziet er ook 10x zo mooi uit . Maar je kunt helaas niet altijd alles behouden wat je wil behouden en in dit geval zijn dat 2d grafics.DarkX schreef op 09 August 2003 @ 12:22:
White Dust> Kan goed, maar persoonlijk vind ik de nieuwe generatie Disney tekenfilms e.d. ook weinig meer aan. Vind het vaak nogal zichtbaar dat het gebruikt wordt
En je maakt mij toch niet wijs dat die 3d sam n max renders er koeler uit zien dan die vette tekeningen uit deeltje 1?
[ Voor 5% gewijzigd door White Dust op 09-08-2003 12:43 ]
[ Voor 12% gewijzigd door DarkX op 09-08-2003 12:59 ]
Verwijderd
Nagenoeg alle ontwikkeling van star wars games wordt uitbesteed aan developers buiten lucasarts. Het enige wat lucasarts doet is het verschaffen van toegang tot de star wars geluiden library etc. en controleren of een game het star wars universum eer aan doet.Dr. Strangelove schreef op 08 August 2003 @ 23:08:
Kom op man, al die shooters zijn hetzelfde. Er zijn natuurlijk wat uitzonderingen zoals JKII, maar voor de rest is het allemaal re-hashen van Rebel Assault. Battle of Naboo, Rogue Squadron, Shadows of the Empire: het is steeds hetzelfde met wat nieuwe graphics.
De tijden van originele adventures als Full Throttle, Sam and Max, MI, Day of the Tentacle en The Dig zijn voorbij bij LucasArts. Men speelt daar op safe met de Star Wars franchise, en die spellen blijken stuk voor stuk net zo butt als Episode I en II.
[ Voor 21% gewijzigd door DarkX op 09-08-2003 13:54 ]
Maakt dat het dan acceptabel dat de recente spellen met een LucasGames logootje erop bijna zonder uitzondering het spelen niet waard zijn? Wat maken ze eigenlijk nog wel in-house dan?Nagenoeg alle ontwikkeling van star wars games wordt uitbesteed aan developers buiten lucasarts. Het enige wat lucasarts doet is het verschaffen van toegang tot de star wars geluiden library etc. en controleren of een game het star wars universum eer aan doet.
Dit verhaaltje ging dus niet echt op.
[ Voor 15% gewijzigd door Dr. Strangelove op 10-08-2003 21:34 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq