ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Je zult in elk geval IP-Forwarding aan hebben moeten staan, anders kom je nooit door je NT bak heen.
uhm, ik heb nog ff gekeken en ja hoor op de server staat net als in m'n posting dat ipforwarding aanstaat.
misschien wat extra info, op subnet A zie ik alle hosts van subnet Ainclus. de server
op subnet B idem maar dan alleen de hosts op subnet B
Op de server zie ik in netw. Neig. alle hosts van alle subnetten.
Ps pingen direct naar ip adres gaat prima, pingen naar far end van de server die als router staat te draaien ook.....
PS de clients zijn allen Win98se met alle patches.
misschien wat extra info, op subnet A zie ik alle hosts van subnet Ainclus. de server
op subnet B idem maar dan alleen de hosts op subnet B
Op de server zie ik in netw. Neig. alle hosts van alle subnetten.
Ps pingen direct naar ip adres gaat prima, pingen naar far end van de server die als router staat te draaien ook.....
PS de clients zijn allen Win98se met alle patches.
Oeps ff over heen gelezen,
Dit weet ik ook niet, bij mij inderdaad ook sommige PC's wel en andere niet, ik maak me daar alleen nooit zo druk over, ik weet toch hoe ze heten.
Dit weet ik ook niet, bij mij inderdaad ook sommige PC's wel en andere niet, ik maak me daar alleen nooit zo druk over, ik weet toch hoe ze heten.
He websjwans,
bedankt voor de verwijzing. ben er nog niet helemaal uit, maar kan nu weer ff verderzoeken.
bedankt voor de verwijzing. ben er nog niet helemaal uit, maar kan nu weer ff verderzoeken.
Pagina: 1