Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ik vat dat niet. Moet je dat als code in je applicatie zetten?
Normaal gesproken moet je daar inderdaad specifiek voor coden. Ik geloof niet dat dat in VB direct kan, maar er zijn ook aparte programmaatjes te vinden die van een willekeurige executable (dus ook VB programma's) een service maken.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Euh..hij wil alleen maar key events opvangen als ik het goed begrijp.. dus zet je form op visible = false of gebruik alleen een module, en gebruik subclassing of een loop met GetKeyState oid.
tip: www.pscode.com -> zoek keylogger
tip: www.pscode.com -> zoek keylogger
Verwijderd
Of een Timertje om 1ms laten triggeren en dan de stand opvangen met
code:
1
2
| Public Declare Sub keybd_event Lib "user32" Alias "keybd_event" _ (ByVal bVk As Byte, ByVal bScan As Byte, ByVal dwFlags As Long, ByVal dwExtraInfo As Long) |
Als ik het goed begrijp wil je een app hebben die niet het actieve window is, maar wel alle keystrokes afvangt?
Dan moet je een systemwide keyboard hook gaan gebruiken, en dat kan helaas niet vanuit VB. Dat zul je je prog dus in C (of Delphi eventueel, ik weet niet of het daar wel mee kan) moeten gaan schrijven, of je maakt in C een DLL die je vanuit je VB prog aanspreekt.
Dan moet je een systemwide keyboard hook gaan gebruiken, en dat kan helaas niet vanuit VB. Dat zul je je prog dus in C (of Delphi eventueel, ik weet niet of het daar wel mee kan) moeten gaan schrijven, of je maakt in C een DLL die je vanuit je VB prog aanspreekt.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
precies, dit wil ookOp zaterdag 25 mei 2002 03:09 schreef Mr. B. het volgende:
Als ik het goed begrijp wil je een app hebben die niet het actieve window is, maar wel alle keystrokes afvangt?
Pagina: 1