• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-03 19:10

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Iemand ervaring met die onderwaterbehuizing? Wat zijn de kosten (in nederland) en zou dat het waard zijn?
Het lijkt mij wel handig. Ik ga op vakantie meestal naar Azie etc, en omdan een waterdicht (en stofdicht) behuizing te hebben, kan best makkelijk zijn. Zeker om ook die tropische zee vast te leggen.

Basement Bios ---- Exo-S

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Deze lijkt me goedkoper en handiger. Ik ben ook van plan om die te kopen voor m'n reis naar Azie (toevallig ook HK jij?) http://www.the-gadgeteer.com/aquapac-review.html

En leees deze een door [topic=210776/1/100]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Dit lijkt me wel 'n leuke gadget maar als het te prijzig is dan is toch echt jammer. Maar ik moet zeggen ik wil hopelijk dit jaar met dolfijnen zwemmen in Eilat en dan is zo'n ding wel super gaaf. Let me know als iemand er ervaring mee heeft met zo'n onderwater geval!

• kmf
  • Niet online

kmf

Op vrijdag 24 mei 2002 13:17 schreef SuuZZjie het volgende:
Dit lijkt me wel 'n leuke gadget maar als het te prijzig is dan is toch echt jammer. Maar ik moet zeggen ik wil hopelijk dit jaar met dolfijnen zwemmen in Eilat en dan is zo'n ding wel super gaaf. Let me know als iemand er ervaring mee heeft met zo'n onderwater geval!
zo'n ding kost rond de 400 piek of zo vorig jaar. Maar dan voor andere ixusses.
En die dingen drijven niet. laat je vallen, mag je gaan duiken naar je camera.

Aquapacs drijven dus wel, dat vind ik wel ietsie belangrijker.

Die onderwaterbehuizing lijkt me alleen nuttig als je veel koraalriffen of zo gaat fotograveren. Als je alleen maar dat ding wilt hebben om een veilig gevoel te hebben op het strand, dan is het z'n geld niet waard.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-03 19:10

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 12:16 schreef athlonkmf het volgende:
Deze lijkt me goedkoper en handiger. Ik ben ook van plan om die te kopen voor m'n reis naar Azie (toevallig ook HK jij?) http://www.the-gadgeteer.com/aquapac-review.html

En leees deze een door [topic=210776/1/100]
[off topic] Nee geen HK. Ben in Malasia; Thailand Singapore geweest. Deze nazomer ga ik naar Thailand (oost), Cambodia en wellicht Laos :) heb er zin in 8-)
[on topic]
hmmm 31 pound sterling, is toch behoorlijk veel voor een pvc zakje..... :(

Basement Bios ---- Exo-S

• kmf
  • Niet online

kmf

Op vrijdag 24 mei 2002 13:52 schreef Mystikal het volgende:

[..]

[off topic] Nee geen HK. Ben in Malasia; Thailand Singapore geweest. Deze nazomer ga ik naar Thailand (oost), Cambodia en wellicht Laos :) heb er zin in 8-)
[on topic]
hmmm 31 pound sterling, is toch behoorlijk veel voor een pvc zakje..... :(
Nog altijd goedkoper dan 400 piek voor zo'n kunstof bak of een nieuwe camera. En je kan er ook eentje voor je mobiel hebben. of je koopt een grotere en prop je mobiel er bij :D

Verwijderd

Volgens hebben ze zo'n onderwaterbehuizing ook bij Correct in Rotterdam te koop voor 149 euro.

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03 10:19
Ik heb nu mijn Sony P50 hier op St Maarten en ik heb staan kijken voor zo'n onderwatercasing. Maar ik durf het toch niet echt aan om mijn mooie camera mee met duiken te nemen.

Van de duikschool hebben ze wel een dig video camera met onderwater casing. Het werkt wel. Maar wel een heel raar gezicht. Wel mooie opnamen. Ik zou ook wel weten wat ik zou fotograferen! Het rif is hier prachtig.

Zouden jullie wel durven? Je camera mee onder water?

There is no place like 127.0.0.1

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-03 11:39
De officiële S30 behuizing kost iets van 250/275 euro... Beetje heel erg duur vind ik... :(
Info komt van Camex Eindhoven...

Verwijderd

OFF TOPIC:
hey marcus:
cool dat je stage loopt in St. Maarten, het is daar idd heel erg vet (dat weet ik omdat ik daar 10 jaar heb gewoond en daaar elk jaar op vakantie heen ga). Bij welke duikschool zit je? bij die van oyster pond of ergens in Simpson/Cole bay?
Ik heb namelijk ook meerdere keren op sxm gedoken, waarbij ik een keer de mazzel had dat er een vage stroming vanaf saba kwam zodat er een zooi blacktips naar mijn duikgebied gingen.
Een geweldige tip: ga naar Guana Bay! Er komen haast nooit toeristen, er komt trouwens bijna niemand, maar de golven zijn vet goed, vooral als je van body/surf boarden houdt en het is er erg mooi en rustig, en het is er veel koeler (dankzij de wind) dan aan de stranden aan de franse kant.
naja, geniet maar van SXM, ik moet nog een kleine maand wachten :'(

Off Topic

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03 10:19
[off topic]
Je kent St Maarten, Xoover!
Het is hier echt beter. Ik loop stage bij het mobiele telefoon bedrijf hier (TelCell).

Ik heb gedoken bij Dive safari's bij Bobby's marina (langs de weg naar pointe blanche). Ik ben aan het overwegen om nog een PADI advanced course te gaan doen. Ook moet ik nog naar Saba toe om te duiken. Het eilandje zelf is erg mooi, maar wel errug rustig.

Guana bay is inderdaad ook erg rustig. Ik kan niet eens op een plank blijven staan dus ik ben niet into surfen, daarvoor is het inderdaad een mooie stek.

Om dit topic een beetje op de goede weg te houden kun je me mailen.

Ik ben hier nog een maand en dan weer Schiphol!
[/off topic]

250/275 euro is echt te veel! Toch maar verder kijken.

There is no place like 127.0.0.1

Pagina: 1