Basement Bios ---- Exo-S
Ze hebben een goedkoopste prijsgarantie dus als je kunt bewijzen dat je hem ergens anders (en dat moet dan wel in de buurt zijn) goedkoper kunt krijgen dan verkopen hun het voor dezelfde prijs.
Zo is het mij gelukt (althans bij de media markt in duitsland) om een Aopen 24/10/40 CDRW drive voor 99 Euro te krijgen. Hij was ergens anders in de aanbieding wegens de nieuwe opening van een winkel en ik had het foldertje bij me, toen kreeg ik hem voor dezelfde prijs.
Zo is het mij gelukt (althans bij de media markt in duitsland) om een Aopen 24/10/40 CDRW drive voor 99 Euro te krijgen. Hij was ergens anders in de aanbieding wegens de nieuwe opening van een winkel en ik had het foldertje bij me, toen kreeg ik hem voor dezelfde prijs.
Geldt dit ook voor online shops? Guess not 
Je mag zeker alleen vergelijken met fysieke shops?
Basement Bios ---- Exo-S
Lukt ook prima bij Dixons...
tijdje geleden: S30 + 128MB CF + extra accu voor 800 euro
kost nu op zijn minst in Nederland (767+79+74) 920 euro, dus goede deal dacht ik zo
kost nu op zijn minst in Nederland (767+79+74) 920 euro, dus goede deal dacht ik zo
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
let op, mediamarkten houden per winkel andere prijzen aan... check dus ook de concurrentie (met name net geopende mediamarkten!) binnen het bedrijf
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Mijns inziens zou je de s30 + accu + 128 mb cf voor 650 a 700 euro kunt krijgen.
Goedkoopste prijs = 599, prijs accu is iets van 70 euro meen ik en zo'n 128 mb cf kost iets van 70 euro tel uit en je kopt op 740 euro uit alles bij elkaar.
Gewoon verhaal ophangen dat je speciaal voor dit artikel naar de mediamarkt bent gereden voor de goede service en laagst prijs garantie enz. enz. (gewoon vet slijmen
)
krijg je altijd wel wat korting denk ik...
Ik ben namelijk van plan het ook zo aan te pakken bij de duitse mediamarkt (20 tot 30 mins rijden)
Goedkoopste prijs = 599, prijs accu is iets van 70 euro meen ik en zo'n 128 mb cf kost iets van 70 euro tel uit en je kopt op 740 euro uit alles bij elkaar.
Gewoon verhaal ophangen dat je speciaal voor dit artikel naar de mediamarkt bent gereden voor de goede service en laagst prijs garantie enz. enz. (gewoon vet slijmen
krijg je altijd wel wat korting denk ik...
Ik ben namelijk van plan het ook zo aan te pakken bij de duitse mediamarkt (20 tot 30 mins rijden)
Gewoon dixons in nederland? En hoe heb je dat aangepakt?Op vrijdag 24 mei 2002 10:52 schreef Mooooody het volgende:
Lukt ook prima bij Dixons...
Hoe was je tactiek? Want dan ga ik wel naar de Dixons.
Oja welke plaats zat die dixons?
Basement Bios ---- Exo-S
Dixons in EnschedeOp vrijdag 24 mei 2002 11:53 schreef Mystikal het volgende:
[..]
Gewoon dixons in nederland? En hoe heb je dat aangepakt?
Hoe was je tactiek? Want dan ga ik wel naar de Dixons.
Oja welke plaats zat die dixons?
camera kostte 749 euro (was toen een aanbieding)
ik zei dat ik hem wel wilde als er een gratis accu bijkwam...ff overleggen en jah kon wel...
toen hij de doos openmaakte om de spullen te laten zien (dat het compleet is), moet je verschrikt kijken en zeggen: "Ojee zit er maar 16 MB bij...das wel erg weinig"
De verkoper zei dat er ook wel groter geheugen te koop is (dat weet je natuurlijk wel, maar je moet gewoon meespelen)
128 MB kostte toen 99 euro....ik zei dat ik de hele deal wel wilde, als ik het geheugen voor de helft krijg...
dus 800 euro alles samen EN bij een winkel in de buurt (is al een keer van pas gekomen, toen de lens los zat -> nieuwe camera gekregen)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Kijk dat zijn de deals, daar wil ik het ook wel voor doen. ik wil nl precies hetzelfde pakketje als jij hebben...Op vrijdag 24 mei 2002 12:41 schreef Mooooody het volgende:
[..]
Dixons in Enschede
camera kostte 749 euro (was toen een aanbieding)
ik zei dat ik hem wel wilde als er een gratis accu bijkwam...ff overleggen en jah kon wel...
toen hij de doos openmaakte om de spullen te laten zien (dat het compleet is), moet je verschrikt kijken en zeggen: "Ojee zit er maar 16 MB bij...das wel erg weinig"
De verkoper zei dat er ook wel groter geheugen te koop is (dat weet je natuurlijk wel, maar je moet gewoon meespelen)
128 MB kostte toen 99 euro....ik zei dat ik de hele deal wel wilde, als ik het geheugen voor de helft krijg...
dus 800 euro alles samen EN bij een winkel in de buurt (is al een keer van pas gekomen, toen de lens los zat -> nieuwe camera gekregen)
Maar ik ben zo verdomde slecht in toneelspelen...
Basement Bios ---- Exo-S
gewoon op het niveau denken van de gemiddelde Dixons verkoperOp vrijdag 24 mei 2002 14:58 schreef Mystikal het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de deals, daar wil ik het ook wel voor doen. ik wil nl precies hetzelfde pakketje als jij hebben...
Maar ik ben zo verdomde slecht in toneelspelen...
Hmmm, je ouders/iemand die je vertrouwt charteren die het wel kan.
Ik kan het ook niet denk ik
, maar ga het wel proberen...
maar van die 800 euro moet je nu op zijn minst nog eens 50 zien te halen.
Ik kan het ook niet denk ik
maar van die 800 euro moet je nu op zijn minst nog eens 50 zien te halen.
Afdingen kan bij de mediamarkt... sosm gaat het niet op je caemra zelf maar kan je wel extra batterijen er bij krijgen of extr agehugen voor de helft van d eprijs. Gewoon zeggen dat je 16 mb zo weinig vind... en een beetje gaan "twijfelen".
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Gna gna... ik heb er een Sandisk CF-reader bij gekregen....Op vrijdag 24 mei 2002 23:03 schreef Johnny64 het volgende:
Afdingen kan bij de mediamarkt... sosm gaat het niet op je caemra zelf maar kan je wel extra batterijen er bij krijgen of extr agehugen voor de helft van d eprijs. Gewoon zeggen dat je 16 mb zo weinig vind... en een beetje gaan "twijfelen".
Was in een actie samen met een CF-kaartje maar dat kaartje was er uit gejat dus ze konden 'm toch niet meer verkopen
Toch even ter waarde van een kleine € 60....
nee hoor mag ook bij online shops...Op vrijdag 24 mei 2002 10:39 schreef Mystikal het volgende:
Geldt dit ook voor online shops? Guess not
en nog een keer, nee hoor al is de winkel aan de andere kant van Nederland zijn.Op vrijdag 24 mei 2002 10:37 schreef Ignard het volgende:
Ze hebben een goedkoopste prijsgarantie dus als je kunt bewijzen dat je hem ergens anders (en dat moet dan wel in de buurt zijn) goedkoper kunt krijgen dan verkopen hun het voor dezelfde prijs.
Wij hebben onze tv er weg.. was bij mediamarkt 8000 en naar een internet winkel (www.yourproductinmind.com) hebben we gebeld om te vragen voor welke prijs zij deze tv konden leveren. Voor 7500 zeiden ze, hierna hebben we met mediamarkt gebeld en gezegd zij bieden de tv aan voor 7500. Mediamarkt is akkoord gegan, toen belde die internet winkel weer. We konden de tv voor 7000 krijgen, mediamarkt gebeld... voor 7000 hebben we de tv gekocht.
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Ik heb eens ff gekeken (in dit geval voor mm duitsland)
Prijzen in pricewatch (winkels duitsland)
Canon S30: 599,-
Canon tasje: 29,-
Canon batterij: 49,-
CF card 128 mb: 50,- voor elcheapo kaartje 79,- voor sandisk.
Totaal komt dit uit op 737,- ongeveer, dus ik denk (als je bij de mm kan pingelen), dat je gemakkelijk in de 600 euro kunt blijven zitten (dacht zelf aan iets tussen de 650 en 680) als iemand een strategie heeft op welke manier ik dat het beste kan doen
... Ik weet zelf dus absoluut niet hoe ik het moet aanpakken.
Totaal komt dit uit op 737,- ongeveer, dus ik denk (als je bij de mm kan pingelen), dat je gemakkelijk in de 600 euro kunt blijven zitten (dacht zelf aan iets tussen de 650 en 680) als iemand een strategie heeft op welke manier ik dat het beste kan doen
600 euro voor alles samen?Op zaterdag 25 mei 2002 13:43 schreef Sorcerer@ het volgende:
Ik heb eens ff gekeken (in dit geval voor mm duitsland)
Totaal komt dit uit op 737,- ongeveer, dus ik denk (als je bij de mm kan pingelen), dat je gemakkelijk in de 600 euro kunt blijven zitten (dacht zelf aan iets tussen de 650 en 680) als iemand een strategie heeft op welke manier ik dat het beste kan doen... Ik weet zelf dus absoluut niet hoe ik het moet aanpakken.
dacht het niet
voor alleen de S30 lukt 600 zeker weten al niet...
Nederland hanteert nou eenmaal hogere invoerstarieven en btw's dan Duitslands, daarom zijn daar de cams goedkoper...
in Nederland is de inkoopprijs van de S30 ongeveer 600 euro, dus voor minder dan 700 euro zullen ze 'm niet verkopen...
Ten eerste heb ik het over de mediamarkt in duitsland 
Die is voor mij in zuid-limburg namelijk iets dichter bij dan die in rotterdam bijv.
Ten 2de bedoel ik in het hondertal 600 en niet voor 600 euro (dacht zelf meer richting 650 a 675).
De S30 staat bij 2 duitse winkels voor 599 in de pricewatch en ook op hun site (dus bij een duitse MM kan ik dat geregeld krijgen) en dan is het iets van 80 euro korting op een setje van 750 euro en dat valt voor zo'n keten als MM heel erg mee.
Ik wil gewoon Canon s30 + accu + 128 CF
voor niet al teveel geld
en met mediamarkts laagste prijs garantie kom ik zowiezo wel een eind
(en anders laat ik het tasje gewoon en dan is het nog 700 euro, maar ik meen dat je iets kan pingelen bij de MM, weet alleen nog niet hoe
).
Die is voor mij in zuid-limburg namelijk iets dichter bij dan die in rotterdam bijv.
Ten 2de bedoel ik in het hondertal 600 en niet voor 600 euro (dacht zelf meer richting 650 a 675).
De S30 staat bij 2 duitse winkels voor 599 in de pricewatch en ook op hun site (dus bij een duitse MM kan ik dat geregeld krijgen) en dan is het iets van 80 euro korting op een setje van 750 euro en dat valt voor zo'n keten als MM heel erg mee.
Ik wil gewoon Canon s30 + accu + 128 CF
Pagina: 1