Lezen aan begin van topic ?????Op zaterdag 25 mei 2002 14:26 schreef Erik999 het volgende:
ik heb een probleem
[afbeelding]
je ziet het wel denk
Er komen nergens letters
wie weet wat er fout is?

Lezen aan begin van topic ?????Op zaterdag 25 mei 2002 14:26 schreef Erik999 het volgende:
ik heb een probleem
[afbeelding]
je ziet het wel denk
Er komen nergens letters
wie weet wat er fout is?
sureOp zaterdag 25 mei 2002 14:49 schreef Emdicy het volgende:
[..]
Mag ik dan de eerste zijn die je welkom heet op het tweede eiland
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Het eerste wat ik deed op eiland twee was de mooiste auto jatten, en terugrijden naar eiland 1.Op zaterdag 25 mei 2002 14:58 schreef BruceLee het volgende:
[..]
sureen alles zonder cheats ofzo en dat is het leukst ik ga t hele spel zonder cheats doen
heb al wreede auto geript in ga nu ff lekker rondkijke op eiland 2
Shift kort 'aantikken'.Op zaterdag 25 mei 2002 15:01 schreef hicham het volgende:
Vraagje he... ik weet niet of het ergens in de vorige 4 pagina's van 200 reply's staat, maar je denkt toch niet dat ik het ga lezen![]()
Hoe kan je sirene van ambulance, politie of brandweer aanzetten
Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Verwijderd
http://cal02a064.student.utwente.nl/~Numb1/gta3/numb1_saved_games.rarOp zaterdag 25 mei 2002 15:04 schreef Predator_NL het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog naar en savegame van het 3de eiland. Ik weet wel dat ik dan een antwoord krijg van "staat in dit topic". Maar ik heb net 2 keer alle 805 replies afgelezen en heb maar 1 savegame tegengekomen van het tweede eiland. En ik ben al 1,5 uur bezig met zoeken.
Dus kan die link een keertje herhaalt worden?
En hebben meerdere mensen het probleem dat ze niet eens 3 straten per auto kunnen rijden en dan er al vuur uitkomt... Ik rij niet eens zo heel erg slecht volgens mij
Bedankt!Op zaterdag 25 mei 2002 15:06 schreef The_Snake het volgende:
[..]
http://cal02a064.student.utwente.nl/~Numb1/gta3/numb1_saved_games.rar
© Numb1
Gepost op pagina 12...
Het .set bestandje hoef je niet uit te pakken, dat zijn zijn settings.. dat gaf hier dus problemen met de resolutie
Ik weet er twee, ga nu ff in het spel kijken hoe ik de locaties het best kan omschrijven.Op zaterdag 25 mei 2002 15:04 schreef The_Snake het volgende:
hmm..
ik las net in dit topic iets over die RC karretjes, waar kun je die halen? Die waren echt zoooow cool in GTA1
De eerste: loop de trap af bij het treinstation in Hepburn Heights, onderaan de trap 180 graden omdraaien, stukje doorlopen, aan je linkerhand in de hoek staat een busje met "Toyz 'n the 'hood" op de zijkant.Op zaterdag 25 mei 2002 15:08 schreef Emdicy het volgende:
[..]
Ik weet er twee, ga nu ff in het spel kijken hoe ik de locaties het best kan omschrijven.
De ene heeft als opdracht het opblazen van Diablo gangcars en de andere Mafia gangcars.
Verwijderd
ga ff naar main menu en naar options.. dan kan je daar je keys vinden...Op zaterdag 25 mei 2002 09:40 schreef Terayonnetje het volgende:
[..]
hoe toeter ik?
Verwijderd
Hee in welk vliegtuig kan je vliegen???Op zaterdag 25 mei 2002 14:58 schreef Breepee het volgende:
'You flew for 21 seconds!'
best wel geinig, dat vliegveld
Verwijderd
thnx ff rellen met die dingenOp zaterdag 25 mei 2002 15:17 schreef Emdicy het volgende:
[..]
sommige mensen zijn dus gewoon echt te lui om te lezen he....Op zaterdag 25 mei 2002 15:09 schreef Duke_Nukem het volgende:
Sjees man t schiet echt niet op met dat spel!
gister deed ie t gewoon nog, maar nu houdt ie er mee op als ie op ong 90% vant laden is. Je hoort dan zon leuk windows-foutmeldings-geluidje, en als je dan op ESC drukt, gaan we fijn weer terug naar windows...
ik snap er nix van hoor.....
iemand?
edit:typo
edit2:
Ik kom r net achter dat dit alleen het geval is als ik een save game wil laden. Als ik gewoon New game doe, doettie het wel...
vage shit yo...
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
lol die race heb ik al lang eerder gedaan met zo'n auto waar dat blok uit stak met da vuur er op gespoten was gewoon ook mee te winnenOp zaterdag 25 mei 2002 15:01 schreef Emdicy het volgende:
[..]
Het eerste wat ik deed op eiland twee was de mooiste auto jatten, en terugrijden naar eiland 1.
Eventjes die race gereden en met glans gewonnen, na de tweede checkpoint heb ik de andere auto's geen een keer meer gezien
Nog een leuke tip, je kan die RC missies zo vaak herhalen als je maar wilt. Gewoon uitstappen en weer instappen.Op zaterdag 25 mei 2002 15:23 schreef The_Snake het volgende:
[..]
thnx ff rellen met die dingen
Verwijderd
Maar vast niet zo makkelijk als ik heb gewonnenOp zaterdag 25 mei 2002 15:26 schreef BruceLee het volgende:
[..]
lol die race heb ik al lang eerder gedaan met zo'n auto waar dat blok uit stak met da vuur er op gespoten was gewoon ook mee te winnen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Die trainer werkt hier dus helemaal niet heOp zaterdag 25 mei 2002 14:14 schreef Purago het volgende:
Voor de geintresseerde: een trainer
http://members.ams.chello.nl/amridder/DARKNeZZ.exe
Ik heb het met een Mafia Sentinel gedaan, lukt ook best als je genoeg afstand houdt.Op zaterdag 25 mei 2002 15:34 schreef Willybubba het volgende:
Gewoon een schrale auto pakken, en dan niet te dicht erop gaan. Kijk op de Spook-o-Meter of je goed zit.
Ik heb het met behulp van een stationwagon gedaan. Lukte goed. Suc6.
edit:
Dit is een reply op de gozer die Curly niet kon volgen, vergeten te quoten![]()
Die trainer werkt bij mij gewoon, maar ik krijg dat vliegtuigje maar niet de lucht inOp zaterdag 25 mei 2002 15:35 schreef JK_at_Work het volgende:
[..]
Die trainer werkt hier dus helemaal niet he
Na een potje serieus spelen is het altijd leuk om even door de stad te raggen en iedereen af te knallen zonder dat je last hebt van de wouten of om zelf dood te gaan
Iemand anders wel suc6 met de trainer? Ik start de treiner en daarna gewoon gta3.exe
Verwijderd
Ik heb die crackfix exe van deviance. Misschien heeft het daar mee te maken ?! Heb darknezz.exe in de gta3 dir staan, tijdens het spelen zou je dan toch Alt+F9 - F12 kunnen gebruiken ? Heb ook al bij de gta.exe snelkoppeling die +set sv_cheats 1 gezet om te zien of dat zou helpen. Ook geen effect.Op zaterdag 25 mei 2002 15:38 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Die trainer werkt bij mij gewoon, maar ik krijg dat vliegtuigje maar niet de lucht in
Verwijderd
bij francis vliegveld op het eind staat een chessna achtig geval. daarmee kun je vliegen (is echt heel tofOp zaterdag 25 mei 2002 15:19 schreef Purago het volgende:
[..]
Hee in welk vliegtuig kan je vliegen???
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Gewoon naar de have rijden, daar rijd ie gewoon heen. Geen probleem gewoon opwachten. Overigens moet je dat ook doen als je in de eerste missie van staunton vast zit. Je moet salvatore afmaken. Dus gewoon naar zijn huis rijden, roadblock maken met auto's en ze daarna allemaal afmaken. Simpel.Op zaterdag 25 mei 2002 15:36 schreef Emdicy het volgende:
[..]
Ik heb het met een Mafia Sentinel gedaan, lukt ook best als je genoeg afstand houdt.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
ik kan nergens me naam invoerenOp vrijdag 24 mei 2002 09:45 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[....]
[CHEATS]
en hier nog wat:
Start the game with the parameter
+set_sv_cheats 1
Now type in as player name
Salvatone - Drive on all islands
extermination - All weapons
citymean - Unlimited money
flying - Flying cars
fly - Flaying people
bund - Streets crowed with police and tanks
allinformation - Get all game secrets
Verwijderd
LEes deze hele topic eens door. Je kan de skinnaam veranderen in gta3 dir -> skins, zo kan je een naam er van maken en kiezen in het mainmenu. Maar dat werkt dus NIET. Heb het al geprobeerd. Geen suc6.Op zaterdag 25 mei 2002 15:53 schreef Schaapjuh het volgende:
[..]
ik kan nergens me naam invoeren
Ik kan ermee rijden enzo, en stuiteren en soms ga je 2 seconden de lucht in, maar wat is hem omhoog bewegen zegmaar?, dus de neus de lucht in krijgen lukt me niet..., en in de knopjes staat het niet.Op zaterdag 25 mei 2002 15:49 schreef Breepee het volgende:
[..]
bij francis vliegveld op het eind staat een chessna achtig geval. daarmee kun je vliegen (is echt heel tof)
Ach, die Lamborghini achtige auto's kom je overal tegen op het tweede eiland, je kan je garage beter gebruiken voor echt bijzondere auto's, waar je ooit nog wat aan kan hebben. Ik probeer nu bijvoorbeeld een ME busje te jatten, is me een keer gelukt er een te pakken en de politie af te schudden, maar die kwam op zijn kop terechtOp zaterdag 25 mei 2002 15:58 schreef BruceLee het volgende:
fbi achter me aangehadecht lache maar je word wel zo dood gekanlt
en heb 2 lamborgihini achtige auto's in me garage
Heh das zonde, vooral die maffia bakken roelen, heerlijke wegliggingOp zaterdag 25 mei 2002 15:08 schreef Emdicy het volgende:
[..]
Ik weet er twee, ga nu ff in het spel kijken hoe ik de locaties het best kan omschrijven.
De ene heeft als opdracht het opblazen van Diablo gangcars en de andere Mafia gangcars.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Misschien moet je eigen MP3'tjes als keuzemogelijkheid toevoegen, daar hoor ik namelijk bij.Op zaterdag 25 mei 2002 16:01 schreef Pluisje het volgende:
[..]
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
[..]
Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
zelf luister ik altijd naar flashback 95,6, daar hoor je wel leuke nummers
dit zijn alle radio zenders die standaard bij het spel zitten, ik kon maar 9 keuze mogelijkheden doen dus die jij noemt kan er helaas nie meer bijOp zaterdag 25 mei 2002 16:03 schreef Emdicy het volgende:
[..]
Misschien moet je eigen MP3'tjes als keuzemogelijkheid toevoegen, daar hoor ik namelijk bij.
Verwijderd
Verwijderd
Je moe gewoon niet cheatenOp zaterdag 25 mei 2002 16:11 schreef Schaapjuh het volgende:
waar moet je nou je naam invoeren?!?!?!
want ik kan dat nergens doen
edit:
[offtopic]
woohoo ik heb de 35e pagina
[/offtopic]
Verwijderd
Verwijderd
Tja, als er niemand op reageerd.... Ik moet toch wat, want zoals ik al zei, word er onpaselijk vanOp zaterdag 25 mei 2002 16:26 schreef 007 het volgende:
Dubbel...
Verwijderd
volgens mij is het zowiezo onmogelijk om de lucht in te gaan. Met gta3 voor de ps2 was het mij nooit gelukt om op te stijgen iig, dat vond ik toen erg jammer. Hoop dat het hier toch wel kan..Op zaterdag 25 mei 2002 16:33 schreef Predator_NL het volgende:
[afbeelding]
Klopt het dat de vleugels te kort zijn om er in de lucht mee te kunnen?, en als dat zo is (ik ben al naar het vliegveld gereden en ze waren allemaal zo), heeft iemand dan een savegame voor me waarbij de vleugels nog wel heel zijn?
Want het is onmogelijk hiermee de lucht in te gaan
Helaas kan het niet.Op zaterdag 25 mei 2002 16:36 schreef jcross het volgende:
[..]
volgens mij is het zowiezo onmogelijk om de lucht in te gaan. Met gta3 voor de ps2 was het mij nooit gelukt om op te stijgen iig, dat vond ik toen erg jammer. Hoop dat het hier toch wel kan..
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Sorry hoor, maar daar staat dat het wel kan:Op zaterdag 25 mei 2002 16:38 schreef Ivos het volgende:
[..]
Helaas kan het niet.
Kheb het gevonden op: http://www.gta3warehouse.com
In GTA3, at Shoreside Vale, there is a lonely plane in an empty hanger without any wings. Thats the Dodo. It cant fly too well, but it is fun trying to see what you can do. To take it, unlock Shoreside Vale. Go to the Airport and press triangle next to the Dodo. It is now yours !
[..]
Flying the Dodo
[..]
To fly them, use the D-pad. Get on one end of the runway and accelerate. Press down on the D-pad. When you see the wheels spark up, press up a bit then level out. The only way to get speed and to go up is by going down, then up really fast, which will let you go a little higher each time.
Ehm.... die cabs (en alle andere files) zitten IN de isoOp zaterdag 25 mei 2002 16:24 schreef Licht uit het volgende:
Ik kan mijn data1.cab EN data2.cab niet handmatig uitpakken. Kan dus ook geen .cue bestand krijgen die ik vervolgens kan mounten.
Is er een proggie voor nodig om de bestanden wel uit te kunnen pakken?
Word nl een beetje ONPASSELIJK van dat niet kunnen loaden!
Ik snap dat echt niet, waarom zou je er dan sowieso een vliegtuig in programmeren als die niet eens kan vliegen?, hopelijk komt er zo'n programma dat je de auto's etc. kan veranderen kwa snelheid, want dat ontbreekt bij dat vliegtuigje om de lucht in te kunnen.Op zaterdag 25 mei 2002 16:38 schreef Ivos het volgende:
[..]
Helaas kan het niet.
Kheb het gevonden op: http://www.gta3warehouse.com
Zie mijn reactie een paar postjes naar boven, het kan dus welOp zaterdag 25 mei 2002 16:50 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, waarom zou je er dan sowieso een vliegtuig in programmeren als die niet eens kan vliegen?, hopelijk komt er zo'n programma dat je de auto's etc. kan veranderen kwa snelheid, want dat ontbreekt bij dat vliegtuigje om de lucht in te kunnen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
Van uit een zijstraatje em neerleggen met je Sniper Rifle .Op zaterdag 25 mei 2002 16:53 schreef Phydomir het volgende:
Ik ben net over de brug en nou moet ik The Don kapot maken.. Hoe kan ik dit het beste aanpakken.
Ik probeerde net gewoon te wachten en uhm dan omver rijden maar dat pakte niet zo goed uit
Je bedoelt Salvatore? Als je een beetje rondloopt zie je een steekje met daarin een trap. Ga die trap op tot je op een dak zit, dan kan je mooi granaten naar beneden pleuren of em stuksnipenOp zaterdag 25 mei 2002 16:53 schreef Phydomir het volgende:
Ik ben net over de brug en nou moet ik The Don kapot maken.. Hoe kan ik dit het beste aanpakken.
Ik probeerde net gewoon te wachten en uhm dan omver rijden maar dat pakte niet zo goed uit
hmm bij mij stopt hij ook al binnen een minuut heb ook Nvidia kaart (Nvidia Riva TNT2 16 MB) maar ik draai geen WinXP maar Windows 2000? werken deze patchs dan ook?Spel stopt binnen een minuut (Windows XP):
Installeer een patch van Microsoft:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
Op vuur richten en dan ctrl induwen, dan gaatie blussenOp zaterdag 25 mei 2002 16:56 schreef Tukk het volgende:
Na bijna elke thread over GTA 3 gelezen te hebben kan ik 1 ding nog niet vinden. In Liberty city kun je een special asignment krijgen als je in een brandweerauto gaat zitten.
Ook al kom ik op tijd bij de brand, ik zou niet wat ik er moet doen. Iemand een hint?
ps, bij mij loopt ie op 1600*1200*32 , whoeoeoe...
Dus toch niet voor niets eeen nieuwe pc gehaald
tnnx, dat van die tank (zie een paar naar boven) staat wel in de documentatie, maar naar deze heb ik me het leplazerus gezocht...Op zaterdag 25 mei 2002 17:00 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Op vuur richten en dan ctrl induwen, dan gaatie blussen
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
Turret draaien met keypad toetsen...Op zaterdag 25 mei 2002 16:59 schreef Pacjack het volgende:
Hoe draai ik de koepel van de tank? (hoe richt ik dat kanon op die tank), en hoe richt je de waterstraal van de brandweerauto?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Op vrijdag 24 mei 2002 10:04 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
het, het, HET!!!!
I rest my case!U hebt gezocht op: topic
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
Žto·pic (de ~)
1 onderwerp van gesprek
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Maar heb jij dat al geprobeerd?, het kan dus niet, wat ze daar beschrijven probeer ik telkens, maar het probleem is dat die direct zakt als je hem 2 milimeter lift geeft. Ook stom is dat je de flaps niet lager kan instellen...Op zaterdag 25 mei 2002 16:52 schreef Emdicy het volgende:
[..]
Zie mijn reactie een paar postjes naar boven, het kan dus wel
kan wel. ik heb het ook even gedraaidOp zaterdag 25 mei 2002 17:03 schreef AMDFreak het volgende:
1600x1200
dat kan helemaal niet... ik kan in de game zelf maar tot 1280x1024 @ 32...
hij is niet corrupt, download gewoon de nieuwste winrarOp zaterdag 25 mei 2002 17:07 schreef Batman2k het volgende:
Numb1, kan je je savegame nog een keer uppen? hij is corrupt.
tnx
Ik heb bijna dezelfde config. Maar ipv Geforce2 een TNT2 MM64 32 mb. Het spel draait, maar met een verschikkelijk lage fps.Op zaterdag 25 mei 2002 17:06 schreef DutchCommando het volgende:
Ligt het nu al in de winkel?
En is het nog speelbaar op een:
P3 500
256MB SDRAM 100
Geforce 2 MX (Asus V7100 TV OUT)
En ligt het al in de winkel? (sluit over een uurOp zaterdag 25 mei 2002 17:08 schreef Device het volgende:
[..]
Ik heb bijna dezelfde config. Maar ipv Geforce2 een TNT2 MM64 32 mb. Het spel draait, maar met een verschikkelijk lage fps.
Verwijderd
iemand???Op zaterdag 25 mei 2002 16:58 schreef Future_Man het volgende:
[..]
hmm bij mij stopt hij ook al binnen een minuut heb ook Nvidia kaart (Nvidia Riva TNT2 16 MB) maar ik draai geen WinXP maar Windows 2000? werken deze patchs dan ook?
Nee nog niet geprobeerd, ik heb het spel (legale versie) pas twee dagen en ben hard bezig zonder codes op het derde eiland te komen. Zodra ik er ben post ik wel ff of ik zo'n vliegtuig de lucht in krijg.Op zaterdag 25 mei 2002 17:05 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Maar heb jij dat al geprobeerd?, het kan dus niet, wat ze daar beschrijven probeer ik telkens, maar het probleem is dat die direct zakt als je hem 2 milimeter lift geeft. Ook stom is dat je de flaps niet lager kan instellen...
En dan ook op de auto waarop je staat schietenOp zaterdag 25 mei 2002 16:54 schreef SkoolieDie het volgende:
Misschien al langsgeweest maar dit moet je echt ff proberen:
Bovenop een auto springen en je rond laten rijden. En op andere autos schieten en van de chaos genieten
Het topic klinkt IMO toch beterOp zaterdag 25 mei 2002 17:03 schreef RexomniuM het volgende:
[..]
[..]
I rest my case!
Nog meer opmerkingen?
Ik heb een tijdje op een politieauto gestaan, maar toen ik begon te schieten stapten ze uit en gingen ze op me staan schietenOp zaterdag 25 mei 2002 17:15 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
En dan ook op de auto waarop je staat schieten
idd, ik kan hem zelfs op 2048*1536 zettenOp zaterdag 25 mei 2002 17:06 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
kan wel. ik heb het ook even gedraaid
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Thnx!Op zaterdag 25 mei 2002 17:03 schreef ICBM het volgende:
[..]
Turret draaien met keypad toetsen...
8
dus <4 6>
2
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq