Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
IDD, die zender roelt gewoonOp zaterdag 25 mei 2002 12:00 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Chatterbox 109 roelt echt heel erg hard... Al een paar x een missie verneukt omdat ik teveel op die radio lette
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Bij elke 10 komt er een respawnend wapen bij je hideout.Op zaterdag 25 mei 2002 12:02 schreef Breepee het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk als je die 100 pakketjes hebt?
En ik denken dat het alleen met de illegale versie is. vind het toch wel een grote bug hoor. dan moet je dus aan 1 stuk door spelen wil je op het laatste eiland komen. ik hoop dat er snel een patch komt, rockstar of deviance.Op zaterdag 25 mei 2002 11:53 schreef acd het volgende:net merk ik dat ik gesaved games niet kan loaden.En dan zit ik hier dus niet met een, brakke, gedownloade ISO; maar met een exemplaar uit de winkel.
lolOp zaterdag 25 mei 2002 12:06 schreef SYCooo het volgende:
wat een kutspel is dit zeg!
mijn hele slaapritme is verstoord. hmm, ik ga maar weer ff spelen
Dat is idd een grote bug... DEViANCE is trouwens een warez group, die hebben al een patch gemaakt.Op zaterdag 25 mei 2002 12:07 schreef Breepee het volgende:
[..]
En ik denken dat het alleen met de illegale versie is. vind het toch wel een grote bug hoor. dan moet je dus aan 1 stuk door spelen wil je op het laatste eiland komen. ik hoop dat er snel een patch komt, rockstar of deviance.
EN IK HEB DIE PATCH 3dfx Underground 1.09 Beta 1 Win2k drivers GEINSTALEERT MAAR DAT LOST NIKS OP HET CRASHT NOG STEEDS DE HELE TIJD
er zit zo'n programmatje bij waarmee je dingen kan instellen enzo:
welke dingen moet ik hier eventueel nog instellen om GTA3 WEL te kunnen spelen?!
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Een auto onder de deur parkerenOp zaterdag 25 mei 2002 01:43 schreef Chakotay het volgende:
Over garage gesproken, iemand zei dattie er 3 tot 5 auto's ingepropt had in Staunton? Er kunnen er toch echt maar 2 in, daarna gaat de deur niet meer open als je aan komt rijden met een verse auto...
Oh ja:
Weet iemand dit[..]
Weet iemand inmiddels hoe je een player moet invoeren
/edit
En ja; ik ben ook bezig met de missies
Even proberenOp zaterdag 25 mei 2002 12:09 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Een auto onder de deur parkeren

10e X,Op zaterdag 25 mei 2002 12:12 schreef dadinanduZ het volgende:
Weet iemand inmiddels hoe je een player moet invoeren
Weet iemand dit
verander de naam in de skins map naar ***.bmp en test dat eens! En dan bij player setup in het options menu kijken....
Nope werkt niet, als ik dan wegloop om een nieuwe auto te halen is degene die onder de deur stond weg als ik terug kom.Op zaterdag 25 mei 2002 12:14 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Even proberen
Eerst een aantal auto voor de garage parkeren, of de auto schuin zetten, uitstappen (zodat de deur open gaat) en dan gelijk instappen en doorijdenOp zaterdag 25 mei 2002 12:18 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Nope werkt niet, als ik dan wegloop om een nieuwe auto te halen is degene die onder de deur stond weg als ik terug kom.
yep, op de PS2 iig welOp zaterdag 25 mei 2002 11:44 schreef Raymann19 het volgende:
Is het leger ook weer aanwezig in deze versie? 1e eiland politie?, 2e eiland Politie,FBI? en derde eiland politie, FBI en leger?
Ben pas op het eerste eiland vandaar deze vraag
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
maar met die patch moet je wel CD2 of CD2 gemount erin hebben. en als je de mythrip heb, dan gaat dat nietOp zaterdag 25 mei 2002 12:09 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Dat is idd een grote bug... DEViANCE is trouwens een warez group, die hebben al een patch gemaakt.
trouens vreemd als je gta in de winkel gekocht hebt, dat je dan een crack van deviance moet hebben om savegames te kunnen openen

Y'24
Affirmitive..Op zaterdag 25 mei 2002 12:17 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
10e X,
verander de naam in de skins map naar ***.bmp en test dat eens! En dan bij player setup in het options menu kijken....
Nog iets wat ik me afvraag; moet je nu een bepaald aantal missies op eiland 1 gedaan hebben om op eiland 2 te kunnen komen of is het zo dat je alle missies van eiland 1 moet doen om op eiland 2 te komen (lange zin
Verwijderd
Je moet de missie's uitvoeren anders kom je nooit op eiland 2Op zaterdag 25 mei 2002 12:29 schreef RvV het volgende:
Wat moet ik allemaal doen om op eiland 2 te kunnen? Nu heb ik 140.000 dollar en ben nog steeds een beetje die gasten in chinatown aan het irriteren.
Net missie gedaan, moest een gast uit zn huis lokken doro zn huis te slopen, en daarna die gast zelf ook. Auto's met mensen erin stukmaken doe ik meestal door er vauit mn eigen kar een Uzi op leeg te schieten erg effectief. Missie gelukt dus. Alleen jammer dat er een hele zooi van die colombianen omheen stonden, die dus ook stuk gingen... Resultaat: enorme verkeerschaos nadat ik even uitgestapt was om een leuk wapentje te pakken dat ik zag liggen...
Dat was niet slim. Kwerd in 1x doorzeefd met kogels, en kreeg daarna ook nog eens 2 auto's over me heen waardoor ik in het water flikkerde
Betekent dat alleen voor Nvidia kaarten of ook voor ATI Radeon kaarten???Op vrijdag 24 mei 2002 09:45 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Spel stopt binnen een minuut (Windows XP):
Installeer een patch van Microsoft:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
probleem opgelost.Op zaterdag 25 mei 2002 12:28 schreef Breepee het volgende:
maar met die patch moet je wel CD2 of CD2 gemount erin hebben. en als je de mythrip heb, dan gaat dat nietdus ik wacht op de echte alleswerkende nocd crack.
Hahaha, ik vind het ook zo'n kutspel. Hoezo verslaafdOp zaterdag 25 mei 2002 12:06 schreef SYCooo het volgende:
wat een kutspel is dit zeg!
mijn hele slaapritme is verstoord. hmm, ik ga maar weer ff spelen
Hebben jullie hem allemaal origineel gekocht? Of is het weer 90% heeft hem ge-d/l en vindt het fantastisch, maar is te beroerd om de makers er de centen voor te geven? En wie is er na het spelen van de warez versie over gegaan naar de echte aanschaf?
*ding-dong*(Even duidelijk: ik post dit niet om ruzie te zoeken en herrie te trappen, maar ik vraag me dit wel heel nadrukkelijk af. Dat de topic zijn derde deel ingegaan is wil toch wel aangeven dat het een onzettend leuk spel is. Zou het dan niet eens tijd zijn om je af te vragen of dit spel dan misschien wel zijn geld waard is? En dat dan ook vervolgens te betalen?)*ding-dong*
*dit was een dienstmededeling*
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Verwijderd
Introducing: Super Jaap
Overdag is Jaap een officiëel erkend massamoordenaar.
Maar na middernacht...
...metamorfoost Jaap in...
...SUPER JAAP!
In zijn Jaap Mobile is hij op een queeste tegen de georganiseerde misdaad van Liberty City...
Terwijl Super Jaap over straat cruised vindt er een vreselijke gebeurtenis plaats...
Wat is die vreselijke gebeurtenis? Dat hoor je in deel IV van "Uit het dagboek van een massamoordenaar!"
ik parkeer met auto met de deur naast het koffertje, pak het koffertje stap snel weer in de auto, maar voor dat ik wegkom wordt ik er uitgesleurt en door 5 man in elkaar gerost...
hoe fix ik me dit?
Lekkere skinOp zaterdag 25 mei 2002 13:05 schreef jdvanwijk het volgende:
Uit het dagboek van een massamoordenaar, deel III
Introducing: Super Jaap
Overdag is Jaap een officiëel erkend massamoordenaar.
[afbeelding]
Maar na middernacht...
[afbeelding]
...metamorfoost Jaap in...
[afbeelding]
...SUPER JAAP!
[afbeelding]
In zijn Jaap Mobile is hij op een queeste tegen de georganiseerde misdaad van Liberty City...
[afbeelding]
Terwijl Super Jaap over straat cruised vindt er een vreselijke gebeurtenis plaats...
Wat is die vreselijke gebeurtenis? Dat hoor je in deel IV van "Uit het dagboek van een massamoordenaar!"
WTF is een Yardie Car, ik ken hem niet vinden. Ik moet colombiaanse gasten afmaken ermee.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
je hebt het topic duidelijk niet gevolg, want dan zou je weten dat er nogal wat bugs in de orinele als gekopieerde versies zit. tis een mooi spel, maar om de volle mep voor een spel met bugs te betalen? nahhh... Ik heb trouens de rip en ik heb nu geen problemen meer (alleen af en toe ontzettend gekraak). dus waarschijnlijk ga ik hem nog eens een keer kopen alsie wat goedkoper is zodat ik ook de radio kan luisteren.Op zaterdag 25 mei 2002 13:03 schreef Armada het volgende:
Ik zie dat het lekker hard gaat met dit topic. We vinden het allemaal een geweldig spel blijkbaar.
Hebben jullie hem allemaal origineel gekocht? Of is het weer 90% heeft hem ge-d/l en vindt het fantastisch, maar is te beroerd om de makers er de centen voor te geven
Hoogstwaarschijnlijk is dit al een quadriljoen keer medegedeeld in 1 van de GTA-topics, maar hoe los ik het op? Anders is de fun er ook al snel van af, als me missies niet gesaved kunnen worden en ik steeds opnieuw moet beginnen.
Ik heb gelezen dat een repack van DEViANCE dat kon fixen. Kan iemand ff een linkje geven waar ik dat kan downloaden? En als het een warez-request is, wil iemand dat dan ff snel posten (die link) en dan na een paar minuten removen? Of anders mij ff mailen?
Want ik moet dat save-game probleem echt gefixed hebben.
Verwijderd
[Gefrustreerd Modus]Waarom lezen mensen nooit het begin van een topic...[/Gefrustreerd Modus]Op zaterdag 25 mei 2002 13:20 schreef acd het volgende:
Ik kan me saved-games niet laden.
Hoogstwaarschijnlijk is dit al een quadriljoen keer medegedeeld in 1 van de GTA-topics, maar hoe los ik het op? Anders is de fun er ook al snel van af, als me missies niet gesaved kunnen worden en ik steeds opnieuw moet beginnen.
Ik heb gelezen dat een repack van DEViANCE dat kon fixen. Kan iemand ff een linkje geven waar ik dat kan downloaden? En als het een warez-request is, wil iemand dat dan ff snel posten (die link) en dan na een paar minuten removen?Of anders mij ff mailen?
Jij doet niet echt slimOp zaterdag 25 mei 2002 13:20 schreef acd het volgende:
Ik kan me saved-games niet laden.
Ik heb gelezen dat een repack van DEViANCE dat kon fixen. Kan iemand ff een linkje geven waar ik dat kan downloaden? En als het een warez-request is, wil iemand dat dan ff snel posten (die link) en dan na een paar minuten removen? Of anders mij ff mailen?
Verwijderd
Zelf makenOp zaterdag 25 mei 2002 13:23 schreef Purago het volgende:
Waar halen jullie die skins voor de player
Dit:Op zaterdag 25 mei 2002 13:11 schreef Domus het volgende:
Ik ben bij de missie dat ik naar het Noorden moet rijden en een of andere "Yardie Car" moet vinden. Op Stauton Island.
WTF is een Yardie Car, ik ken hem niet vinden. Ik moet colombiaanse gasten afmaken ermee.

Verwijderd
Nou, gewoon de skin in bijvoorbeeld Photoshop openen (het is een bmp-file) en... editen maar!Op zaterdag 25 mei 2002 13:25 schreef Purago het volgende:
[..]
Hoe
Verwijderd
Mag ik die skin van jou hebbenOp zaterdag 25 mei 2002 13:24 schreef jdvanwijk het volgende:
[..]
Zelf maken
Van die Supah Jaap!
Fouten bij laden van opgeslaagde spellen:Op zaterdag 25 mei 2002 13:22 schreef jdvanwijk het volgende:
[..]
[Gefrustreerd Modus]Waarom lezen mensen nooit het begin van een topic...[/Gefrustreerd Modus]
Mount de .cue file in Daemon loader. Gebruik dan niet de crack en het spel saved zoals het hoort. Er is ook een Repack van Deviance in omloop, en die blijkt te werken.
Wat is Daemon loader? Een soort programma? Ik heb er in de search in ieder geval niks over kunnen vinden.
En waar kan ik die *.cue file vinden in GTA?
Verwijderd
http://www.daemon-tools.comOp zaterdag 25 mei 2002 13:33 schreef acd het volgende:
[..]
Fouten bij laden van opgeslaagde spellen:
Mount de .cue file in Daemon loader. Gebruik dan niet de crack en het spel saved zoals het hoort. Er is ook een Repack van Deviance in omloop, en die blijkt te werken.
Wat is Daemon loader? Een soort programma? Ik heb er in de search in ieder geval niks over kunnen vinden.
Rest spreekt voor zichzelf, lijkt me...
www.daemon-tools.orgOp zaterdag 25 mei 2002 13:33 schreef acd het volgende:
[..]
Fouten bij laden van opgeslaagde spellen:
De .cue is het indexbestandje dat bij de ISO zat...
En zoek beter
*kuch*Op zaterdag 25 mei 2002 13:07 schreef Juggernaut het volgende:
ik ben nu bij die missie dat ik zo'n koffertje moet jatten in een steegje bij de wasserette...
ik parkeer met auto met de deur naast het koffertje, pak het koffertje stap snel weer in de auto, maar voor dat ik wegkom wordt ik er uitgesleurt en door 5 man in elkaar gerost...
hoe fix ik me dit?
'k heb trouens een vraag. als je dan naar een andere stad kunt rijden, moet je dan de andere stad eer laden ofzow, of kun je gewoon tijdens het spel van de een naar het ander rijden?
snelelr in suto stappen sneller weraijden of pistool alles neerknalle kan of met uziOp zaterdag 25 mei 2002 13:38 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
*kuch*
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
2e CD erin doenOp zaterdag 25 mei 2002 13:43 schreef AFTT het volgende:
Wanneer ik mijn GTA3 start komen de intro-tjes. Die skip ik door, dan komt er zo'n plaatje met die GTA gastjes. Daar gebeurt er niks meer. Kan doen wat ik wil. Enige wat nog werkt is de reset knop. Heb al 2 verschillende versie's van GTA3 geprobeerd. Dus moet aan mn pc liggen. Heb Win ME, P3 800 mhz, 384 mb sdram, geforce2 GTS 32 mb, sound blaster live val 1024. Zou nie weten waar het aan kan liggen
Numb1 (?) heeft 'm al gepostOp zaterdag 25 mei 2002 13:44 schreef BruceLee het volgende:
ik zoek een savegame voor level 3 !

Verwijderd
Mijn documenten, staat alles inOp zaterdag 25 mei 2002 13:48 schreef Purago het volgende:
Ik heb een .sps ergens vandaan dat moeten alle levens zijn. Maar waar moet ik die nu ingooien
1. Gooi Me erafOp zaterdag 25 mei 2002 13:43 schreef AFTT het volgende:
Wanneer ik mijn GTA3 start komen de intro-tjes. Die skip ik door, dan komt er zo'n plaatje met die GTA gastjes. Daar gebeurt er niks meer. Kan doen wat ik wil. Enige wat nog werkt is de reset knop. Heb al 2 verschillende versie's van GTA3 geprobeerd. Dus moet aan mn pc liggen. Heb Win ME, P3 800 mhz, 384 mb sdram, geforce2 GTS 32 mb, sound blaster live val 1024. Zou nie weten waar het aan kan liggen
2. Pak de Me cd en gooi em uit het raam
3. Ga naar buiten, zoek em op en verbrand em
4. Geduld hebben, soms duurt het even voordattie met het menu komt. Zeker met het extreem brakke geheugengebruik van WinMe kan het wel een paar minuten duren denkik...
GTA3 User files in de My Documents dir van de huidige ingelogde userOp zaterdag 25 mei 2002 13:48 schreef Purago het volgende:
Ik heb een .sps ergens vandaan dat moeten alle levels zijn. Maar waar moet ik die nu ingooien
Zie mn vorige postOp zaterdag 25 mei 2002 13:52 schreef Purago het volgende:
Oh ik zie het, maar het is een .sps file
Verwijderd
Yup... heb ik hem ingegooid.. maar komt niet bij load games te staan..Op zaterdag 25 mei 2002 13:53 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Zie mn vorige post
Wazig dan... rename het getal erin eens naar 1 als dat niet al 1 is?Op zaterdag 25 mei 2002 13:55 schreef Purago het volgende:
[..]
Yup... heb ik hem ingegooid.. maar komt niet bij load games te staan..
Hier in dit topic ergens jaOp zaterdag 25 mei 2002 13:59 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Iemand een linkje van de Savegame...
ze allemaal mollen werkte goed :#Op zaterdag 25 mei 2002 13:43 schreef BruceLee het volgende:
[..]
snelelr in suto stappen sneller weraijden of pistool alles neerknalle kan of met uzirattatatat
wat zijn pedestrians ? ?
voetgangersOp zaterdag 25 mei 2002 14:02 schreef Le_Freak ! het volgende:
Be sure to check pedestrians for cash when they are killed. You can also get extra money from car collisions and explosions.
wat zijn pedestrians ? ?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Verwijderd
Ja die kan ik ook al nie halenOp zaterdag 25 mei 2002 14:14 schreef Schuey het volgende:
is er al iemand voorbij die missie dat je die boot op mot blazen? (met die ene neger) echt niet te halen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
In dit leven nog wel hoop ik voor jeOp zaterdag 25 mei 2002 14:06 schreef Purago het volgende:
In welk leven kan je over de brug naar Stauton Island?
Op het dak van die loods gaan zitten (zit een trap om de hoek), sniper pakken, eerst die 2 onderaan bij de loopbrug afknallen, dan de 2 bovenaan, dan de restOp zaterdag 25 mei 2002 14:14 schreef Schuey het volgende:
is er al iemand voorbij die missie dat je die boot op mot blazen? (met die ene neger) echt niet te halen.
Windows XP + nVIDIA based cards (possibly other brands):
We have found a possible problem with Windows XP that manifests itself
as graphical problems both in the game menu and also during game play.
We have traced this problem to be a Windows XP problem.
Technically this problem is solved by the use of a newer version of
d3d8.dll than is shipped on CD with Windows XP. (The version on the
Windows XP CD that has problems is 5.1.26000.0 versions tested
without error include 5.1.2600.15 and 5.1.2600.29)
Currently the only way we know to update this dll file is to install
the Windows XP Patch: The Computer Cannot Enter Standby or Hibernate
If a Direct3D-Based Screen Saver Is Running (Q306676) downloadable
from the following Web Site:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-
US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe.
This update may in the future be available as part of an official
Windows XP Service Pack, a Windows XP Compatibility Update, or possibly
a DirectX 8.1 update.
je ziet het wel denk
Er komen nergens letters
wie weet wat er fout is?
Pas 22 keer johOp zaterdag 25 mei 2002 14:25 schreef Duke_Nukem het volgende:
Kweet niet of dit al langs in geweest... :
Windows XP + nVIDIA based cards (possibly other brands):
We have found a possible problem with Windows XP that manifests itself
as graphical problems both in the game menu and also during game play.
We have traced this problem to be a Windows XP problem.
Technically this problem is solved by the use of a newer version of
d3d8.dll than is shipped on CD with Windows XP. (The version on the
Windows XP CD that has problems is 5.1.26000.0 versions tested
without error include 5.1.2600.15 and 5.1.2600.29)
Currently the only way we know to update this dll file is to install
the Windows XP Patch: The Computer Cannot Enter Standby or Hibernate
If a Direct3D-Based Screen Saver Is Running (Q306676) downloadable
from the following Web Site:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-
US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe.
This update may in the future be available as part of an official
Windows XP Service Pack, a Windows XP Compatibility Update, or possibly
a DirectX 8.1 update.
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
kijk eens in het troubleshoutoing topic, daar is het pas 43654 keer behandeldOp zaterdag 25 mei 2002 14:26 schreef Erik999 het volgende:
ik heb een probleem
[afbeelding]
je ziet het wel denk
Er komen nergens letters
wie weet wat er fout is?
PSN: DutchTrickle PVoutput
4x5 ongeveer, heb niet echt geteldOp zaterdag 25 mei 2002 14:27 schreef valentinorossi het volgende:
Hey hoeveel missies zijn er in portland?
Als het goed is krijg je een berichtje op je pager als je in de buurt van die cheetah komt, moet je dat ff lezen.Op zaterdag 25 mei 2002 14:39 schreef BruceLee het volgende:
hoe moet die klus in eiland 1 ? met die cheetah als ik er in stap boom denk dat dat de laaste klus is voor die mafia baas ..
Volg het paarze stipje op je kompas.Op zaterdag 25 mei 2002 14:42 schreef BruceLee het volgende:
moet ik naar ene marie bij slips waars da
Onder de brug naar het volgende eiland loopt een weg, vanaf die weg loopt ongeveer onder de brug een zijstraatje met een tunnel, ga door de tunnel heen en je komt op een soort steiger, daar moet je zijn.
Mag ik dan de eerste zijn die je welkom heet op het tweede eilandOp zaterdag 25 mei 2002 14:48 schreef BruceLee het volgende:
al gelukt ik mag nu bootje varen
Dit topic is gesloten.