Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Verwijderd
Volgens mij vindt je die niet zo makkelijk terug. Maar als je 6 licentie's hebt en 6 systemen met 2k ben je wel veilig.
Verwijderd
Het is geen Win9x.Op vrijdag 24 mei 2002 09:03 schreef _MaLa_ het volgende:
hij zou in het register kunnen staan...?
duh maar staat hij er zowiezo nie in dan ?? ik ben altijd zo slim om ze te bewarenOp vrijdag 24 mei 2002 09:04 schreef René vd Veen het volgende:
[..]
Het is geen Win9x.
Ik heb ze ook allemaal, maar weet niet welke waar bij hoortOp vrijdag 24 mei 2002 09:08 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
duh maar staat hij er zowiezo nie in dan ?? ik ben altijd zo slim om ze te bewaren
Verwijderd
Voor je eigen documentatie maakt het dan ook niet uit welke Product Key je aan welke computer koppelt. Mag je willekeurig uitkiezen
Hive: HKEY_LOCAL_MACHINE
Key: Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion
Name: ProductId
Data Type: REG_SZ
Value: 6th through 15th characters represent the CD Key (I recommend writing down the whole thing).
wel register dus..
We hebben wel alle licenties, dus erg is het niet .. maar het is wel zo netjes als niet alle PC's dezelfde key gebruiken
Deze product key kan je ook vinden als je rechtermuisknop op "Deze Computer" doet en dan de eigenschappen opvraagd.
Voor zover ik weet kan "ook" vanuit beveiligingsoverwegingen de installatie key niet worden achterhaald op een reeds geïnstalleerd systeem. Als het wel zou kunnen, dan zou het een stuk makkelijker zijn voor hackers, en warez people om aan reg-keys van MicroSoft producten te komen.
MicroSoft zelf werkt met deze Product Key, als je bijv. ondersteuning nodig hebt vragen ze om de Product Key en nooit om de Installation key
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Maakt volgens mij niks uit als je bijv. 10 pc's hebt kom je in aanmerking voor Corporate Licensing. Dan krijg je van Microsoft maar 1 installatie code en een A4'tje waarop staat dat je Windows op 10 pc's mag installeren.Op vrijdag 24 mei 2002 09:33 schreef Lethalis het volgende:
We hebben wel alle licenties, dus erg is het niet .. maar het is wel zo netjes als niet alle PC's dezelfde key gebruiken
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Tja, het is maar net wat je wilt. Bij mij op kantoor staat dezelfde licentie op ongeveer 5000 systemen geinstalleerd.Op vrijdag 24 mei 2002 09:33 schreef Lethalis het volgende:
Het gaat hier dan natuurlijk wel om een coorporate license (zie reactie Cobra_Lup).
Het gaat er alleen maar om, dat je de licensie(s) kan tonen.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1176826
Rail Away!
Dit topic sluit ik dan ook, voordat men niet door heeft dat het al is opgelost. Maar kick er dus ajb niet meer met het antwoord: alleen in speciale gevallen is dat handig en hier lijkt het me niet meer nodig
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()