iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zie ook [topic=223979/1/25]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
[topic=223979/1/999]Op vrijdag 24 mei 2002 00:53 schreef OProg het volgende:
Officiele Waarschuwing
*zoekt ff linkje erbij*
Mag ik vragen waarom je dat vraagtOp vrijdag 24 mei 2002 00:52 schreef Phydomir het volgende:
Misschien een beetje ene domme vraag maar wat is een OW?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
neeOp vrijdag 24 mei 2002 00:54 schreef Merely het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat vraagt
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Zo lang geregged (langer dan ik geregged ben!) en je weet niet wat een OW is?Geregistreerd op: 25 september 2000
Daar hebben we spuit nummer zoveel ookOp vrijdag 24 mei 2002 01:11 schreef silentsnow het volgende:
Official Warning
Misschien niet zo'n LA meubel.Op vrijdag 24 mei 2002 01:11 schreef blackd het volgende:
Zo lang geregged (langer dan ik geregged ben!) en je weet niet wat een OW is?
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
En zelfs langer dan mijOp vrijdag 24 mei 2002 01:11 schreef blackd het volgende:
Misschien zit iemand de boel te belazeren onder zijn account?
Whahaha, die is ook goedOp vrijdag 24 mei 2002 01:14 schreef GaMeOvEr het volgende:
Organisatorisch Wanbeleid.
Organisatorisch Wanbeleid.Op vrijdag 24 mei 2002 01:06 schreef Silverstar het volgende:
Ongelofelijke Wanprestatie![]()
Aannames zijn fataal.
Ik heb gewoon keurig de FAQ's gelezen, zoals het hoortOp vrijdag 24 mei 2002 01:13 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n LA meubel.

Enne, ik ben al lang geen LA meubel meer, zie sig
Verwijderd
Toch niet lang genoeg geregd, want die OW's bestaan nog maar een paar maandenOp vrijdag 24 mei 2002 01:11 schreef blackd het volgende:
[..]
Sjah zo'n die hard ben ik nou ook weer nietOp vrijdag 24 mei 2002 01:16 schreef MREn het volgende:
[..]
Toch niet lang genoeg geregd, want die OW's bestaan nog maar een paar maanden
Edit: Maar hij kent vast de search wel
[search=ow] <- mooi wel hoor
(voor degenen die niet in de HK kunnen.... wees niet bang, er is geen OW uitgedeeld er is alleen mee gedreigd bij herhaling)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Niet de FAQ gelezen, komt alleen maar in de HK en weet niet waarvoor GoT ECHT is..

🌞🍃
Mwoh; dat lijkt mee te vallen hoorOp vrijdag 24 mei 2002 09:06 schreef DataBeest het volgende:
Echt zo'n HK iemand..
...komt alleen maar in de HK...
TsjahOp vrijdag 24 mei 2002 07:53 schreef Alfredt het volgende:
HEHE wel cool OW's uitdelen voor techposts in de HK
(voor degenen die niet in de HK kunnen.... wees niet bang, er is geen OW uitgedeeld er is alleen mee gedreigd bij herhaling)
Ik vind dat gewoon superlame... er is altijd wel iemand die je dan helpt. Maar als dat zo blijft doorgaan nodigt dat meer mensen om 'ff snel' hun techpost te dumpen, je wordt toch wel geholpen en nog snel ook.
Andere mensen die hun techpost wél goed plaatsen moeten ook gewoon geduld hebben.
En je mag niet voor niets geen HK-post in techfora doen, dus ook niet andersom. Dat moet je gewoon gescheiden houden.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
snifOp vrijdag 24 mei 2002 09:06 schreef DataBeest het volgende:
Echt zo'n HK iemand..
Niet de FAQ gelezen, komt alleen maar in de HK en weet niet waarvoor GoT ECHT is..

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Mja, topicstarter heeft dus de FAQs niet gelezen. Dat pleit niet echt voor hem, lijkt meOp vrijdag 24 mei 2002 16:23 schreef m-m het volgende:
Lang geregistreerd zijn en niet weten wat een OW is betekent dat je er nooit een gehad hebt en dat pleit natuurlijk voor de topicstarter
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
als in Ohh... natuurlijk
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
*is het eensch met JvSOp vrijdag 24 mei 2002 23:27 schreef JvS het volgende:
mjah, mods moeten ook niet met vage termen gaan gooien. OW (en al helemaal de geweldige "NOW") zijn termen die je niet moet gebruiken. Je geeft gewoon een user een officiele waarschuwing, of je vertelt 'm dat ie iets niet moet doen, zonder dat je een officiele waarschuwing geeft. Dat zijn alle mogelijkheden. Niet moeilijk doen met NOW's en OW's enzo...
Je krijgt een Officiële Waarschuwing of iemand vertelt je dat het niet echt bijster slim is om [iets] te doen
Doe je dat [iets] vaker; sja dan krijg je een Officiële Waarschuwing
Hehe, eindelijk geven jullie het toe.Op vrijdag 24 mei 2002 01:14 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Organisatorisch Wanbeleid.
Shit, betrapt.Op zaterdag 25 mei 2002 11:16 schreef obsidian het volgende:
Hehe, eindelijk geven jullie het toe.
Aannames zijn fataal.
Idd, en dat geldt ook voor personen wat mij betreft. Ik zit hier toch al enige tijd maar ik kan alle verschillende personen en organisaties in, om en rond GoT echt niet meer uit elkaar houden. La doctors, gotraadleden, regulars, litemodjes, gha's, hgm's, bemiddelaars, enz, enz en dat dan ook nog allemaal met of zonder groen of rood kruisje en/of naam pff....Op vrijdag 24 mei 2002 23:27 schreef JvS het volgende:
mjah, mods moeten ook niet met vage termen gaan gooien. OW (en al helemaal de geweldige "NOW") zijn termen die je niet moet gebruiken. Je geeft gewoon een user een officiele waarschuwing, of je vertelt 'm dat ie iets niet moet doen, zonder dat je een officiele waarschuwing geeft. Dat zijn alle mogelijkheden. Niet moeilijk doen met NOW's en OW's enzo...
ik vind de "gewone GoT taal" belangrijker
Die strijd heb ik ook al, lang geleden, opgegeven.Op zaterdag 25 mei 2002 18:10 schreef Nelis het volgende:
[..]
Idd, en dat geldt ook voor personen wat mij betreft. Ik zit hier toch al enige tijd maar ik kan alle verschillende personen en organisaties in, om en rond GoT echt niet meer uit elkaar houden. La doctors, gotraadleden, regulars, litemodjes, gha's, hgm's, bemiddelaars, enz, enz en dat dan ook nog allemaal met of zonder groen of rood kruisje en/of naam pff....
Wil je dat bijhouden dan moet je dagelijks LA uitpluizen
Ik houd het er gewoon op, als het in een kleurtje staat, uitkijken met wat je zegt
OMG....die laatste OW is dikke funOp zaterdag 25 mei 2002 21:50 schreef ReV3rEnD het volgende:
Knipper de knip
[EDIT]
Nou de OW niet...maar de manier waarop en waarom je 'm kreeg.
Meesterlijk doelloos

En nou maar wachten op je nieuwe 2e OW, aangezien deze emails tussen jou en GOT zijn, en ergens vermeld staat dat je deze niet openbaar moet maken (ofzo).Op zaterdag 25 mei 2002 21:50 schreef ReV3rEnD het volgende:
Hoi Edwin Rombouts (ReV3rEnD),
[..]
maar de 2e is verwijderditsnows is lievvvvvvvvvvv
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

En mail is achter got om, dus daar kunnen ze ook geen regels aan verbinden..
Volgens mij wel, mail valt geloof ik gewoon onder briefgeheim hoorOp zondag 26 mei 2002 01:13 schreef hdd het volgende:
Euh, er zijn echt geen speciale wetten ofzo over mailen hoor
Verwijderd
Pas die standaard spelfout eens aanAls je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing
Verwijderd
ik lees ditte :
Een 7 daags tempban levert je ook één Officiële Waarschuwing (
ik heb een 7daagse ban gehad met het Pim Fortuyn gebeuren (ik zij wat wat niet door de beugel kon volgens meen admin maar het was gewoon waar
maar heb ik nou ook een OW of niet als je meer info wil admin/modje moet je ff icq contacten ik denk niet dat ik het nogeens mag zeggen

Verwijderd
hdd: nelis heeft gelijk. Emails mogen niet zonder toestemming openbaar gemaakt worden. Hij heeft er dan ook iets van gehoord.
Verwijderd
nou ik heb heb ik nou een OW of niet want ik heb maar 1 mailtje gekregen dat ik een weekje weg kon/moest blijvenOp zondag 26 mei 2002 09:53 schreef ItSnows het volgende:
T-Mug: wat aan die zin snap je niet?
hdd: nelis heeft gelijk. Emails mogen niet zonder toestemming openbaar gemaakt worden. Hij heeft er dan ook iets van gehoord.
Beter nog: maak je er niet druk om en gedraag je gewoon...
Verwijderd
Wanneer krijg ik nou es een owOp zondag 26 mei 2002 19:49 schreef JvS het volgende:
Sterker nog, je bent een keer geband geweest.. Ga eens heel erg diep en logisch nadenken... Denk je echt dat je nu nog een keer "mag" flamen voordat je er een ban voor krijgt ofzo? Ik denk dat een ban een duidelijke waarschuwing genoeg is en dat die ook wel 'geldt' (gadverdamme, dat ik dit soort zinnen moet gebruiken zeg) als officiele waarschuwing...
Beter nog: maak je er niet druk om en gedraag je gewoon...
Dit topic is gesloten.