Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GeForce2 GTS DDR voor ¤ 59 =)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.096 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

tipjes voor hogere 3dmark score / q3 fps;

installeer ten alle tijden de 23.11 drivers, gezien dat de snelste en stabielste zijn voor de gf2 serie

installeer de laatse moederbord drivers

ik zit nu rond de 4500 3dmark 2001SE non-oc.

edit:

zet je agp appertude op 256 mb, ongeacht je hoeveelheid ram, zet sideband adressing en fast-writes uit. Zorg dat je in je bios geen ws/1's bij AGP aan hebt staan (waitstates)

khad 1st win2k, beetje een ouwe install, ffies geformatteerd, raidje gemaakt en xp geinstalleerd, score stijgt van 3400 naar 4500 :?

beetje raar, maarja, denk dat mn 2k install btje verneukt was ofzo :y)

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 20:17

Houston3

ole

ik denk dat ik de mijne maar niet oc aangezien ie 60 graden wordt :S

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 09:47 schreef SiQDiZ het volgende:
tipjes voor hogere 3dmark score / q3 fps;

installeer ten alle tijden de 23.11 drivers, gezien dat de snelste en stabielste zijn voor de gf2 serie
Toch vreemd dat 28.32 (WHQL) op mijn GF2MX wel stabieler maar niet langzamer was, die drivers heb ik dus nog steeds ook al is het nu een GF2GTS.

Maw: er is geen beste det. voor iedereen.
installeer de laatse moederbord drivers
As always.
ik zit nu rond de 4500 3dmark 2001SE non-oc.
Dat komt dus voornamelijk door je CPU/Mobo/Mem combo, vooral in High Detail is 3DMark daar afhankelijk van.
edit:

zet je agp appertude op 256 mb, ongeacht je hoeveelheid ram, zet sideband adressing en fast-writes uit. Zorg dat je in je bios geen ws/1's bij AGP aan hebt staan (waitstates)
Aperture size is niet zo van invloed op de snelheid, gewoon op default laten staan om onverwachte problemen te voorkomen. Een te kleine waarde geeft bijna zeker problemen. Het heeft eigenlijk niets met de snelheid te maken.

Fast Writes gewoon aanzetten, want een GF2 dient het gewoon te kunnen (een beetje mobo ook).
Sideband zou je ook aan kunnen zetten, de vraag is of het werkt. Ik geloof dat nVidia drivers het weer uitzetten, maar dat weet ik verder niet; je zou het dan weer aan kunnen zetten met een tooltje (maar of dat dan slim is).

Het alternatief op "AGP Master 1 WS Write" en "AGP Master 1 WS Read" is volgens mij niet "0 WS", maar méér WS (waarschijnlijk 2 dan). 'Het internet' is er niet echt duidelijk over.
Deze site " The Definitive BIOS Optimization Guid" heeft het over een standaard van 2 WS (wat je dus op 1 zet), maar niet alle sites zijn zo duidelijk.

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 10:24 schreef Jake het volgende:

[..]

Toch vreemd dat 28.32 (WHQL) op mijn GF2MX wel stabieler maar niet langzamer was, die drivers heb ik dus nog steeds ook al is het nu een GF2GTS.

Maw: er is geen beste det. voor iedereen.
[..]

As always.
[..]

Dat komt dus voornamelijk door je CPU/Mobo/Mem combo, vooral in High Detail is 3DMark daar afhankelijk van.
[..]

Aperture size is niet zo van invloed op de snelheid, gewoon op default laten staan om onverwachte problemen te voorkomen. Een te kleine waarde geeft bijna zeker problemen. Het heeft eigenlijk niets met de snelheid te maken.

Fast Writes gewoon aanzetten, want een GF2 dient het gewoon te kunnen (een beetje mobo ook).
Sideband zou je ook aan kunnen zetten, de vraag is of het werkt. Ik geloof dat nVidia drivers het weer uitzetten, maar dat weet ik verder niet; je zou het dan weer aan kunnen zetten met een tooltje (maar of dat dan slim is).

Het alternatief op "AGP Master 1 WS Write" en "AGP Master 1 WS Read" is volgens mij niet "0 WS", maar méér WS (waarschijnlijk 2 dan). 'Het internet' is er niet echt duidelijk over.
Deze site " The Definitive BIOS Optimization Guid" heeft het over een standaard van 2 WS (wat je dus op 1 zet), maar niet alle sites zijn zo duidelijk.
er zijn idd veel detonators en het klopt dat op elke systeem detonators anders reageren, maar als je bv. op het guru3d forum kijkt zie je dat veel mensen de 23.11 gebruiken....

0WS haalt bij mij een hogere score (niet schrikbarend, iets van 30-45 3dmarks)

als ik mn fastwrites uitzet haal ik ook een iets hogere score, 15-20 3dmarks meer (ligt waarschijnlijk binnen de foutmarge van 3dmark)

als je een agp apertude kleiner hebt dan 32 zet disable je je apg bus, waardoor deze op 1x agp, ofwel pci draait

al met al, probeer gewoon die opties ff uit in je bios, veel kan je r niet mee slopen :)

edit:

ik heb nog een duron750, die zal ik er vanavond even in doen, en terugklokken naar 600. Het zal mij beniewen hoe veel mn score daalt

• Jake
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 11:01 schreef SiQDiZ het volgende:
0WS haalt bij mij een hogere score (niet schrikbarend, iets van 30-45 3dmarks)
Er is dus helemaal geen "0 WS" voor AGP; bij mijn weten, als jij het wel weet(!): is ook goed (prove it).

Anders is ie met 2 WS dus gewoon sneller dan met 1 WS (om wat voor reden dan ook).
als ik mn fastwrites uitzet haal ik ook een iets hogere score, 15-20 3dmarks meer (ligt waarschijnlijk binnen de foutmarge van 3dmark)
Dat valt ruimschoots binnen die marge (het is ongeveer 0.22.fps hoger, op elke test).
als je een agp apertude kleiner hebt dan 32 zet disable je je apg bus, waardoor deze op 1x agp, ofwel pci draait
Daarom moet je het gewoon op 64 MB laten staan :P.
al met al, probeer gewoon die opties ff uit in je bios, veel kan je r niet mee slopen :)
Dat zeg jij, je kan zo settings instellen dat echt niet meer boot.
Is niet echt slopen, maar wel erg vervelend (moet je dus CMOS resetten, hopen dat het werkt, of je batterij eruit en uren (!) wachten).
edit:

ik heb nog een duron750, die zal ik er vanavond even in doen, en terugklokken naar 600. Het zal mij beniewen hoe veel mn score daalt
Ik denk het wel, vooral de High Detail zal lager zijn, die scores tellen dubbel, dus elke frame minder is 20 punten minder. 3 keer 15 fps minder geeft dus al 900 punten minder, ook nog een paar fps minder op de LD en je zit zo onder de 3500 ptn.

Maar een 'leuke' test, dat zeker.

• Erik1
  • Niet online
Wat heb ik nu aan mijn fietsbel hangen???

Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/gek.JPG

Heb ik af en toe zo'n 2 seconden lang en daarna springtie gewoon weer terug. Ligt dit aan het tooltje of geeft de kaart het verkeerd door?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:05
Op woensdag 05 juni 2002 21:20 schreef Erik1 het volgende:

[afbeelding]

Heb ik af en toe zo'n 2 seconden lang en daarna springtie gewoon weer terug. Ligt dit aan het tooltje of geeft de kaart het verkeerd door?
Brakke temp sensor.

tvw

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 21:25 schreef joshuasioso het volgende:

[..]

Brakke temp sensor.
Nee hoor. Is bij mij ook al 2 keer gebeurt. Moet je nou geen zorgen over maken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Erik1
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 21:32 schreef thedolf het volgende:

[..]

Nee hoor. Is bij mij ook al 2 keer gebeurt. Moet je nou geen zorgen over maken.
Net weer:

Fan speed low! Check your fans! 1800RPM oid

Dit is vandaag net begonnen, ik heb het een stuk of 5 keer gehad vandaag het begon vanmorgen. Ik heb een hele tijd GTA3 gespeeld. Vandaag had ik er geen last van maar gisteren waren er hele vreemde textures net of er een hele grote gele muur stond midden op de weg. maar je kon er wel gewoon door heen. Vaag...

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Hoi,

Ik heb em net ook besteld, maar hoe zit het met de levering ? hoe lang duurt het, en hoe zit het met de betaling ?? moet je aan de deur betalen ??..

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:00
Op vrijdag 07 juni 2002 15:33 schreef Alfa_33 het volgende:
Hoi,

Ik heb em net ook besteld, maar hoe zit het met de levering ? hoe lang duurt het, en hoe zit het met de betaling ?? moet je aan de deur betalen ??..
Ik neem het je niet kwalijk dat je het topic niet hebt doorgenomen.. :)
Duur: 1-3 dagen
Geld: Aan de postbode meegeven, dus aan de deur. Geloof 72.50 euros moest ik afrekenen.
Veel plezier ermee!!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
<edit>

was te laat

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• iets
Dit ding kun je ver OCen zeg >:) kijken of ik nog wat verder kom.
Afbeeldingslocatie: http://217.125.88.228/upload/images/1156.jpg

tvw

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 21:20 schreef Erik1 het volgende:

[afbeelding]

Jezus wat een trage bende dat shellz!!

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op vrijdag 07 juni 2002 15:50 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Ik neem het je niet kwalijk dat je het topic niet hebt doorgenomen.. :)
Duur: 1-3 dagen
Geld: Aan de postbode meegeven, dus aan de deur. Geloof 72.50 euros moest ik afrekenen.
Veel plezier ermee!!
Hartelijk dank, zow ff pinnen dus :)

• The Dolf
  • Niet online
Op vrijdag 07 juni 2002 17:23 schreef joshuasioso het volgende:
Dit ding kun je ver OCen zeg >:) kijken of ik nog wat verder kom.
[afbeelding]
Waar is die V-ref eigenlijk voor?

En heb je er extra koeling op gedaan?

Gezocht!
Router

• iets
Op vrijdag 07 juni 2002 19:11 schreef thedolf het volgende:

[..]

Waar is die V-ref eigenlijk voor?

En heb je er extra koeling op gedaan?
Nee hij wordt helemaal niet heet. Maar wel verrot onstabiel vooral bij die Memory Clock. Nu staat ie op 380/250 dat werkt een stuk beter. Wat V-ref betekend? Geen ID maar meer zal wel sneller zijn dus omhoog die hap :P...

tvw

• Houston3

Houston3

ole

de mijne wordt standaard al 60 graden :|

• The Dolf
  • Niet online
Op zaterdag 08 juni 2002 22:25 schreef Houston3 het volgende:
de mijne wordt standaard al 60 graden :|
De mijne 55 graden

Gezocht!
Router

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 22:27 schreef thedolf het volgende:

[..]

De mijne 55 graden
tijd voor een videokaart mod

• The Dolf
  • Niet online
Op zaterdag 08 juni 2002 22:31 schreef T-1o0o het volgende:

[..]

tijd voor een videokaart mod
Zeker.

Ben alleen net begonnen met mijn examens. Dus de volgende twee weken ga ik niet meer modden.
:'(

Gezocht!
Router

• SimonBenson
Sorry dat ik dit topic omhoog schop, maar ik zit met een probleem:
Ik kom niet in de Openbios van deze kaart.. :(
Direct de INS knop inhouden bij power-on wil niet werken, ook een seconde later tijdens boot geen soelas.
Nu staat, volgens Sisoft Sandra, de AGP op 2X en deze kaart moet volgens alle berichten 4X aankunnen. Wil ook de snelheid van dit kaartje iets opschroeven.
Nu wou ik in ieder geval LiveUpdate gaan draaien maar dat werkt niet, wellicht doordat ik een nieuwere detonator heb draaien dan de meegeleverde. Dus moet ik die laatste detonator eraf gooien en dan opnieuw LiveUpdate draaien om de bios up-to-daten, om dan hopelijk wel de Openbios in te kunnen??
Of zeggen jullie van; het verschil tussen 2X en 4X is niet zo groot.. :?
Voornaamste taak voor deze kaart wordt OpenGL te draaien imv. NWN.

Specs:
Duron 1200@1320
ECS K7S5A-lan
256 pc133 MEM
IBM 40 GB schijf @7200 toeren
Terratec PCI128 SND-Card
HP-8250i 4x4x24 CDRWW

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
openbios: direct bij aanzetten van pc tig keer op insert rammen net zolang tot je een blauw scherm ziet, en live update moet je ff downen van aopen.nl

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Jake
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 16:42 schreef ernst het volgende:
openbios: direct bij aanzetten van pc tig keer op insert rammen net zolang tot je een blauw scherm ziet
Het werkt niet met alle keyboards, met een USB-keyboard schijnt het niet te werken (omdat die pas later wordt 'geinitialiseerd').
en live update moet je ff downen van aopen.nl
Is er een nieuwe BIOS dan?

Ik had de laatste nieuwe gedownload (niet van *.nl site), maar die zei dat ie geen verbinding kon maken met de server (zoals het al eerder in dit topic stond).

• SimonBenson
Op maandag 10 juni 2002 16:48 schreef Jake het volgende:

[..]

Het werkt niet met alle keyboards, met een USB-keyboard schijnt het niet te werken (omdat die pas later wordt 'geinitialiseerd').
[..]

Is er een nieuwe BIOS dan?

Ik had de laatste nieuwe gedownload (niet van *.nl site), maar die zei dat ie geen verbinding kon maken met de server (zoals het al eerder in dit topic stond).
Ik heb geen USB-ramplank, wel een muis op een USB-poort. Zou dit ook het probleem kunnen zijn?
Zal thuis eens de muis bij boot weghalen.. je weet maar nooit.. ;)
Heb trouwens 3313 3Dmark 2001SE, dat is een verbetering van 3313 punten.. :)
(Banshee kreeg geen score)

Verwijderd

hoe verhoudt deze kaart zich ten opzichte van een matrox g400, icm. asus P3B-F, celly 1000, en 384mb.

ik heb de g400 nog nooit gedraait met 3dmark, maar hoeveel puntjes schatten jullie dat ik zal stijgen ongeveer.

Verder, zal ik veel moeten inleveren voor 2D kwaliteit???

• Erik1
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 12:19 schreef SimonBenson het volgende:
Sorry dat ik dit topic omhoog schop, maar ik zit met een probleem:
Ik kom niet in de Openbios van deze kaart.. :(
Direct de INS knop inhouden bij power-on wil niet werken, ook een seconde later tijdens boot geen soelas.
Nu staat, volgens Sisoft Sandra, de AGP op 2X en deze kaart moet volgens alle berichten 4X aankunnen. Wil ook de snelheid van dit kaartje iets opschroeven.
Nu wou ik in ieder geval LiveUpdate gaan draaien maar dat werkt niet, wellicht doordat ik een nieuwere detonator heb draaien dan de meegeleverde. Dus moet ik die laatste detonator eraf gooien en dan opnieuw LiveUpdate draaien om de bios up-to-daten, om dan hopelijk wel de Openbios in te kunnen??
Of zeggen jullie van; het verschil tussen 2X en 4X is niet zo groot.. :?
Voornaamste taak voor deze kaart wordt OpenGL te draaien imv. NWN.

Specs:
Duron 1200@1320
ECS K7S5A-lan
256 pc133 MEM
IBM 40 GB schijf @7200 toeren
Terratec PCI128 SND-Card
HP-8250i 4x4x24 CDRWW
Bij mij deed de openbios ook niet in mijn K7S5A. In mijn 2e PC doet ie het helemaal goed. Het schijnt dat de K7S5A ook niet goed werkt icm de Leadtek Geforce4 MX440 (A170 DDR T) maar die kaart werkt hier prima. Een Pixelview GF4 TI4200 128MB doet het overigens ook goed in mijn bordje :)

• SimonBenson
Op dinsdag 11 juni 2002 12:39 schreef Erik1 het volgende:

[..]

Bij mij deed de openbios ook niet in mijn K7S5A. In mijn 2e PC doet ie het helemaal goed. Het schijnt dat de K7S5A ook niet goed werkt icm de Leadtek Geforce4 MX440 (A170 DDR T) maar die kaart werkt hier prima. Een Pixelview GF4 TI4200 128MB doet het overigens ook goed in mijn bordje :)
Kijk, dat eens info waar ik mee vooruit kan.
Zal maar eens een mailtje richting ECS sturen dat er een bios update nodig is.. :)
Die TI4200 zou ik ook wel willen hebben.. Eerst even een loterij winnen ;)

Verwijderd

Ff misschien een beetje offtopic maar vorige week stond erop de website van Alternate.nl ook een Geforce3Ti200 van Elsa voor €99,- . Deze staat er niet meer :?

Is ie dus uitverkocht ofzow :? ;(

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Dat was een Geforce2 Ti200 en geen Geforce3.

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 22:30 schreef Cableguy het volgende:
Dat was een Geforce2 Ti200 en geen Geforce3.
Die bestaat niet.

Of het is een GF2 Ti of een GF3 Ti 200.

Gezocht!
Router

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik heb em ook binnen, vijdag besteld maandag in huis,.. wat een heerlijk kaartje, kheb de tvout ook al getest en ik ben er tevreden over !,. nu nog ff een keer een benchmark doen :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

das lullig, ik kijk nou net op die site en merk dat ze nu een andere gf2 gts hebben en voor 79 euro :'( KUT
das was @ 00:00 uur niet zo :/

• Jake
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 06:29 schreef ThaHandy het volgende:
das lullig, ik kijk nou net op die site en merk dat ze nu een andere gf2 gts hebben en voor 79 euro :'( KUT
Ow :?

Hij was er eerder ook wel hoor (toen was het wèl voor het eerst):
Op donderdag 30 mei 2002 19:35 schreef msnskins.nl het volgende:
Ik zag dat ze nu ook een PA256 DeLuxe GF2 GTS Pro van € 79
Wat is het verschil met die kaart van € 59

het adres op de site is : http://www.alternate.nl/html/nodes_info/j7ge99.html

ik hoor het wel. :9

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 06:29 schreef ThaHandy het volgende:
Op de frontpage van Alternate staat nog steeds die van €59,- ;).

Verwijderd

Wat is het verschil tussen die Van €59 en die van €79??

• The Dolf
  • Niet online
iets sneller. Geheugen van 333 naar 380mhz
core van 200 naar 250 mhz

Gezocht!
Router

• urk_forever
  • Laatst online: 29-11 17:06
Op dinsdag 11 juni 2002 16:35 schreef ChicaneBT het volgende:
Ff misschien een beetje offtopic maar vorige week stond erop de website van Alternate.nl ook een Geforce3Ti200 van Elsa voor €99,- . Deze staat er niet meer :?

Is ie dus uitverkocht ofzow :? ;(
Die is niet meer leverbaar. Had die besteld maar kreeg een GF4Mx420 van Aopen. Die was langzamer. Toen uiteindelijk maar een GF2Ti besteld. Daar wacht ik nu op!! Was wel jammer, leek mij een leuk kaartje voor die prijs!

Hail to the king baby!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 12:37 schreef demonz het volgende:
hoe verhoudt deze kaart zich ten opzichte van een matrox g400, icm. asus P3B-F, celly 1000, en 384mb.

ik heb de g400 nog nooit gedraait met 3dmark, maar hoeveel puntjes schatten jullie dat ik zal stijgen ongeveer.
Gauw 1500 punten meer.
Verder, zal ik veel moeten inleveren voor 2D kwaliteit???
Ja, een GF2 is een wereld van verschil als je Matrox gewend bent :'(

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op woensdag 12 juni 2002 00:16 schreef Alfa_33 het volgende:
Ik heb em ook binnen, vijdag besteld maandag in huis,.. wat een heerlijk kaartje, kheb de tvout ook al getest en ik ben er tevreden over !,. nu nog ff een keer een benchmark doen :)
Hier zijn mijn benchmarks :)

Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/3dmark2000score.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/3dmark2001score.jpg

Niet slecht,. met wat ik eerst had voodoo banshee haalde in 2000 maar 1437punten ong,..

• Cableguy434
  • Laatst online: 18-10-2023
Over de kaart van 59 euro: Het is een behoorlijk snelle kaart met 5.5ns Ascend memory en een chrontel TV-chip (TVtool of tvcc voor FS). De mijne overclocked makkelijk naar 225-400 op standaardvoltages en draaid daar nu prima stabiel op.
Sof2 draaid goed. GTA3 wat minder maar goed te doen.
Ik vind de koeler niet superstil (5000 toeren) en de tvout heeft een hele lichte storing maar dat is waarschijnlijk exemplarisch.
Al met al vind ik het echt geen geld voor zo'n kaart, verschil met een GF2MX is erg groot.

• Spice
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

benches van 79 euro kaart
3dmark 2001SE: 5340 points

loopt op 266/492
geheugen krijg ik niet verder met powerstrip :(
kzal nog in de bios kijken.
atlon 1600 XP
256 mb Kingmax ddr-400

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Hierbij even een vraag over de maximale bussnelheid van deze kaart:

Mijn pentium 700@800 (asus cus2l-c) had het probleem dat de monitor uitbleef tijdens de POST. In windows gaf 'ie weer beeld. Na mijn oude videokaart er even ingestopt te hebben en mijn processor op 735 Mhz te draaien, kreeg ik weer beeld tijdens het opstarten met de Aopen Geforce GTS. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hadden of hebben?

Verwijderd

Ik heb hem al een tijdje binnen, maar werd dat geluid echt zat, dus wat doe je dan? Dan sloop je een overbodig PIV koellichaam en bevestig je dat op je GF2 chippie!

Nu is die dus passief gekoeld. temps: 43/47 (idle/stressed)
met brakke aopen "koelertje" zat ik gemiddeld 4 graden hoger, dus stiller en koeler! :9

Loop alleen nog te kloten met de instellingen van me nieuwe systeempje (ECS K7s6a, XP2000+, 256PC2100) kom namelijk niet boven de 3100 puntjes :( (detonator 23.11). Daar moet ik nog wat aan doen dus.

/edit
Temps met standaard clock-speeds dus
edit

Verwijderd

De kaart van 59 euro is niet meer verkrijgbaar?

Zo nee, is die van 79 euro een goede koop?

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 16:47 schreef Jaxe het volgende:

benches van 79 euro kaart
3dmark 2001SE: 5340 points
loopt op 266/492
geheugen krijg ik niet verder met powerstrip
kzal nog in de bios kijken.
atlon 1600 XP
256 mb Kingmax ddr-400
lijkt me wel dus, maar dat had je zelf vast ook wel kunnen lezen |:(

• The Dolf
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 16:47 schreef Jaxe het volgende:

Kaart van €59 is gewoon verkrijgbaar. Staat in PCM en op hun site.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 00:59 schreef kaazmeurph het volgende:

[..]

[..]

lijkt me wel dus, maar dat had je zelf vast ook wel kunnen lezen |:(
En als mij deze score nou eens niet zoveel zegt? Of vind je het gewoon leuk om deze smiley |:( te typen?
:Z
Maar goed.. waar hebben we het over. je hebt in ieder geval mijn vraag beantwoord, dus thx :+

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 14:43
Heb nu celeron 800@960 256 mb sdram en Gf2mx400 schiet ik er veel mee op om dit kaartje te kopen?

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 17:27 schreef BlubberZwijn het volgende:
Heb nu celeron 800@960 256 mb sdram en Gf2mx400 schiet ik er veel mee op om dit kaartje te kopen?
Nee.
Ligt ook aan de resoluties waarmee je werkt

Gezocht!
Router

• Houston3

Houston3

ole

die van 59 euro werkt hier op 4x agp en tsja hij doet het gewoon goed, eindelijk een goeie koop :D

Verwijderd

Voor degene die er nog in geinteresseerd zijn; het videokaartje is van de site af, maar ze hebben er nog enkele. Heb de mijne net via de tel besteld :P
Effe afwachten nu..

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 16:31 schreef Jaxe het volgende:
Voor degene die er nog in geinteresseerd zijn; het videokaartje is van de site af, maar ze hebben er nog enkele. Heb de mijne net via de tel besteld :P
Effe afwachten nu..
Hoe zou dat toch komen.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 16:31 schreef thedolf het volgende:

[..]

Hoe zou dat toch komen.
:) :+ ik heb een vaag vermoeden.. Zo zie je maar hoe goed mond-op-mond reclame werkt >:)

Verwijderd

Voor de goede orde: met deze link kom je nog steeds bij de GeForce kaart...
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/j7ge98.html

edit: net een mailtje van Alternate gehad dat de kaart van de site af is en de kaart is uitverkocht. :?
Nah ja, ik heb hem besteld en hij is onderweg.

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Op woensdag 19 juni 2002 09:08 schreef Jaxe het volgende:
Voor de goede orde: met deze link kom je nog steeds bij de GeForce kaart...
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/j7ge98.html

edit: net een mailtje van Alternate gehad dat de kaart van de site af is en de kaart is uitverkocht. :?
Nah ja, ik heb hem besteld en hij is onderweg.
Let op!

In uw browser zijn cookies gedeactiveerd. Zonder actieve cookies
functioneert de winkelwagen op onze homepage echter niet. Om deze te activeren volgt u onderstaande aanwijzingen
:? staat gewoon aan.
op andere pc wil et ook niet..

issie nog wel te bestellen?

• The Dolf
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 22:20 schreef ThaHandy het volgende:

[..]

Let op!

In uw browser zijn cookies gedeactiveerd. Zonder actieve cookies
functioneert de winkelwagen op onze homepage echter niet. Om deze te activeren volgt u onderstaande aanwijzingen
:? staat gewoon aan.
op andere pc wil et ook niet..

issie nog wel te bestellen?
Misschien blokkeerd je firewall die? Heb ik ook gehad. (en het gheeft een hele tijd geduurt voordat ik daar achter kwam :()

Gezocht!
Router

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Op woensdag 19 juni 2002 22:22 schreef thedolf het volgende:

[..]

Misschien blokkeerd je firewall die? Heb ik ook gehad. (en het gheeft een hele tijd geduurt voordat ik daar achter kwam :()
ik heb geen firewall :?
ik zit tussen een NAT router mar die heb ik er tussen weggehaalt
nog steeds et zelfde :{

Verwijderd

jeetje man sinterklaas doe dan niet zo matig @!!!!!! je kan toch gelijk evu netjes zeggen dat er een andere topic is met de zelfde onderwerp..... moe ie klappu hebbu of zo ;).... aight ik lees dit evu door

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 08:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Bone dat deed sinterklaas, en wat doe je stoer? zeker aandachtstekort gehad in je leven. :r

edit:

ik heb die kaart toen gekocht en hij werkt perfect alleen 2d is hij minder scherp als mijn oude tnt2 ultra (diamond viper 770ultra)

Ik had hem al besteld voor ik dit topic zag lol

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• PASware
  • Laatst online: 07:19
Op dinsdag 25 juni 2002 15:57 schreef Bone het volgende:
jeetje man sinterklaas doe dan niet zo matig @!!!!!! je kan toch gelijk evu netjes zeggen dat er een andere topic is met de zelfde onderwerp..... moe ie klappu hebbu of zo ;).... aight ik lees dit evu door
Doe plz ff normaal, zo gedragen tweakers zich hier niet.
-Jij typt zwaar irritant (vooral in je andere topics)
-Je loopt iemand te bedreigen
-Ja lees dit maar door ipv een nieuw topic openen.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Wild pigeon
  • Laatst online: 16-11 18:34
Ik heb ook net een GF2 GTS (32mb DDR AGP) geinstaleerd. met detonator 29.42 Dit draaid prima (ik heb nog geen andere detonators geprobeerd).
Maar zijn er oudere drivers die beter presteren met een GF2 ?

Mijn sys:
PIII 450mhz.
320MB ram.
Creative GF2 GTS
Win 98se.

PS: In 3D Mark 2001SE haal ik 1683 points, en ik haal 54 FPS bij Q3A op 1024*768*32 met alles op high.
niet veel maar in ieder geval wel veel beter dan met mijn Banshee *D

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-11 09:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op dinsdag 25 juni 2002 15:57 schreef Bone het volgende:
http://www3.loi.nl/assinfo/asi_alg_001.nsf/frmWframeset?readForm&Mode=ass&Type=CUR&Asscod=91

http://www3.loi.nl/assinfo/asi_alg_001.nsf/frmWframeset?readForm&Mode=ass&Type=CUR&Asscod=92

http://www3.loi.nl/assinfo/asi_alg_001.nsf/frmWframeset?readForm&Mode=ass&Type=CUR&Asscod=77

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

erm...... jongentjes....
ik had de topic eerder geschreven, en toen werd ik niet een link door gegeven, en ik doe niet stoer.

- mijn 2e topic ...is keurig...niets op aan te merken, je kan wel moeilijk doen, maar heeft weinig zin.
- ik loop sinterklaas niet te bedreigen, hijs me m8 ;) ... oh ja let op die knipoog.... ik zet het niet voor niets daar
- als je slim houden we het nu rustig

peace out

ps. gezeur :( :'(

added :

kees ik waardeeeer je humeur :9 goeie zaak :)

Verwijderd

Een Asus Geforce 2 GTS 64mb ddr is altijd mijn droomlaartje geweest.
I'll have one some day!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-11 09:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op dinsdag 25 juni 2002 16:29 schreef ThaNetRunner het volgende:

[..]

ik mot tog ffies reageren hierop...

Hoe weet jij dat allemaal zo goed :+ hehe
niet de eerste keer dat ik een gebruiker met een zeer slechte taal-feeling deze links geef ;)

Overmatig gebruik van populaire woorden, expres fout spellen van woorden, onnodig overmatig gebruik van leestekens...
Tijd voor een cursusje LOI :Y)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 17:33 schreef Kees het volgende:

[..]

niet de eerste keer dat ik een gebruiker met een zeer slechte taal-feeling deze links geef ;)

Overmatig gebruik van populaire woorden, expres fout spellen van woorden, onnodig overmatig gebruik van leestekens...
Tijd voor een cursusje LOI :Y)
MSN-BrEeZaH -taal :r :r

• Wild pigeon
  • Laatst online: 16-11 18:34
Op dinsdag 25 juni 2002 16:08 schreef Wild pigeon het volgende:
Ik heb ook net een GF2 GTS (32mb DDR AGP) geinstaleerd. met detonator 29.42 Dit draaid prima (ik heb nog geen andere detonators geprobeerd).
Maar zijn er oudere drivers die beter presteren met een GF2 ?

Mijn sys:
PIII 450mhz.
320MB ram.
Creative GF2 GTS
Win 98se.

PS: In 3D Mark 2001SE haal ik 1683 points, en ik haal 54 FPS bij Q3A op 1024*768*32 met alles op high.
niet veel maar in ieder geval wel veel beter dan met mijn Banshee *D

Verwijderd

waarom is iedereen toch zo enthosiast (moeilijk woord@) ove rdie GTS? Puur vanwete prijs/kwaliteit?? Vreemd.

Liever een R7500 maar goed.

Hey mazzel! GESLAAGD!

• The Dolf
  • Niet online
Op woensdag 26 juni 2002 23:44 schreef vincent-marion het volgende:
waarom is iedereen toch zo enthosiast (moeilijk woord@) ove rdie GTS? Puur vanwete prijs/kwaliteit?? Vreemd.

Hey mazzel! GESLAAGD!
Omdat dit een leuke tussenstap is om straks een echte videokaart te kopen. De matrox parhelia bijvoorbeeld.

Gezocht!
Router

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zet er dan niks neer als je weinig te melden hebt.. of anders laat het maar achter wege dat je geslaagt bent, en groeten doen we niet aan.

HK -> is http://huischkamer.tweakers.net/forum

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 23:46 schreef The Dolf het volgende:

[..]

Omdat dit een leuke tussenstap is om straks een echte videokaart te kopen. De matrox parhelia bijvoorbeeld.
mmm ja, da's waar. Maar eh, iedereen doet in deze topic alsof ze een kaart krijgen die ze nog nooit gehad hebben. Heel leuk maar het is toch maar een 2 GTs je, een kaart van 2 jaar geleden!

Op zich wel grappig maar ja, ik ga liever voor een Ati. Heel persoonlijk. Ach, 59 euro voor een gts is wel acceptable, veel duurder mag ie toch eigenlijk niet zijn. Gene eens een DX8 kaart. De R7500 wel.

Verwijderd

hilarisch trouwens dat er zoveel mensen nu nog posten!

Ik dacht: ik ben wel de laatste met mijn zatte kop!

<end/offtopic> :D

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 08:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Op woensdag 26 juni 2002 23:44 schreef vincent-marion het volgende:

Hey mazzel! GESLAAGD!
Ten eerste leer tiepen ;)
Ten tweede jah vanwege prijs kwaliteit, ik had een tnt2 ultra maar die was aan het wegkweinen (dood aant gaan zegmaar) en dus ff een tussenstap want ik had een 3d kaart nodig voor school.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Verwijderd

neem mijn reacties hier niet seerieus! ik waarschuw je! normaal typ ik zonder typefouten maar nu ben ik zat en heb een paar uur geledne te horen gekregen dat ik geslagd ben!

normaal post ik zinnige reacties maar ivnd het toch tof dat je zegt waarom je je GTS hebt aangeschat!

heb nu een voodoo5 (duh). lekker kaartje. veel mee te doen.
dalijk een Radoen8500.

OH boy. tweakrs.net ban me! vanavond alleen dan.

oh man.
hehe. :D soryr ik an er niets aan doen. ligt aan de alkolhol.

argh., D:

• The Dolf
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 00:00 schreef vincent-marion het volgende:
neem mijn reacties hier niet seerieus! ik waarschuw je! normaal typ ik zonder typefouten maar nu ben ik zat en heb een paar uur geledne te horen gekregen dat ik geslagd ben!

normaal post ik zinnige reacties maar ivnd het toch tof dat je zegt waarom je je GTS hebt aangeschat!

heb nu een voodoo5 (duh). lekker kaartje. veel mee te doen.
dalijk een Radoen8500.

OH boy. tweakrs.net ban me! vanavond alleen dan.

oh man.
hehe. :D soryr ik an er niets aan doen. ligt aan de alkolhol.

argh., D:
Ik heb vandaag ook te horen gekregen dat k geslaagd was (in het falen). Ben ook het padje af maar dat is nog geen reden om onzinnig te posten.

Gezocht!
Router

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 20:35
Op woensdag 26 juni 2002 23:56 schreef nhimf het volgende:

[..]

Ten eerste leer tiepen ;)
Ten tweede jah vanwege prijs kwaliteit, ik had een tnt2 ultra maar die was aan het wegkweinen (dood aant gaan zegmaar) en dus ff een tussenstap want ik had een 3d kaart nodig voor school.
Idd, mijn mobo en processor zijn ook te oud voor een nieuwere kaart (ik bewaar mijn geld liever voor een nieuwe PC). Maar met de upgrade van een TNT2 Ultra naar deze GF2 GTS kan ik er weer een poosje tegen.

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11 21:44
ey, ik heb dit kaartje nu al een tijdje, maar de tv-out doet het niet goed, ik krijg alleen maar zwart wit beeld, ik heb de jumpers op pal staan en in de bios heb ik beide opties (by jumper, en pal-bhdgi ofzo) geprobeerd en het lukt nog steeds niet... iemand een idee?

edit:

ik heb dets 23.11 en ook al met tvtool 6.5 geprobeerd... nog steeds nix :{

Verwijderd

Beetje loze kick dit, kjik eens in de tv-out FAQ>
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.