Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GeForce2 GTS DDR voor ¤ 59 =)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.096 views sinds 30-01-2008

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
kaazmeurph: Voor zover ik kan zien wordt het memory nou niet erg warm. Maar dat is (was) case-open en stock-speed.

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 15:25 schreef Jake het volgende:
kaazmeurph: Voor zover ik kan zien wordt het memory nou niet erg warm. Maar dat is (was) case-open en stock-speed.
Ik heb er nu kleine heatsinkjes opgeplakt en die worden wel warm. 3DMark scores met nieuwe windows install komen er aan...

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 15:25 schreef Jake het volgende:
Kan jij warmte zien? :o

Ja met open case en stock-speed. Ik ben wel van plan om me kastje dicht te houden en m'n geheugen flink over te clocken, hoop wel zo'n 380 mhz te halen.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
YES!! Keb um binnen! Eergisteren avond besteld, nu binnen :) Goede/snelle service :D Dalijk nog instaleren...

Verwijderd

Als je je AGP-slot 'ontmaagd' met die kaart moet je gewoon net ff iets beter duwen *D
Nop...werkt niet :'(

Iemand enig id hoe ik mijn verdwenen CD-rom kan terug krijgen, zodat ik winXP er maar eens opnieuw kan opgooien?

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 21:00
Heb je in de bios al de pci naar agp omgezet?
Kijk maar eens in de VGA instellingen.
Wellicht dat er inderdaad een IRQ-probleempje is als je ook nog de PCI-videokaart erin hebt.. :?
Good luck.

• Jake
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 15:46 schreef kaazmeurph het volgende:
Kan jij warmte zien? :o
Ja 40C heeft een hele andere golflengte dan 50C+, maar dat weet jij toch ook wel :Y)
Ja met open case en stock-speed. Ik ben wel van plan om me kastje dicht te houden en m'n geheugen flink over te clocken, hoop wel zo'n 380 mhz te halen.
Bijna iedereen die mem-sinks erop zet doet dat voordat ie de kaart echt overgeklokt heeft. Erg veel Mhz zal je er niet mee winnen, hooguit het moeilijk te bewijzen: beter voor kaart.

Je zal er weinig slechter van worden van die sinks (tenzij zeer slecht geplaats), op je garantie na dan.

Mijn case gaat ook gewoon dicht, en er zal ook wel wat Mhz bij komen (als het 'nodig' is).

• Erik1
  • Niet online
Woei!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/erik.nijhuis/got/pics/gf2/3dmark1.jpg

Nieuwe windows install, Detonator 29.40, 3DMark 2001 default instellingen. Het is al een stuk vooruit gegaan maar ik wil nog meer 3DMarks >:)

Edit: Wat is V-Ref en wat heeft het voor nut als ik het voltage ervan verander?

• Kippenijzer
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Jongens!!! Is hier toevallig iemand die SMD kan solderen? Want zoals ik op pagina 7 of 8 (50 posts per page) al aangaf was mijn TV-out bordje naar de klote, waarschijnlijk door een "lichte" restspanning die erdoorheen gegaan is bij het aansluiten op mijn VCR. Ik heb Alternate effe gemeeld voor retournering en toen het kaartje maar uit mijn pc gehaald, maar er kwam een stukje plastic afvallen. Dat blekke dus de bovenkant van de Chrontel chip, het binnenwerk is door het buitenwerk heengeknald :( Tja, en zoiets valt (net een servicelijn gebeld) dus niet onder de garantie... |:(

• Jake
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 16:33 schreef Kippenijzer het volgende:
Tja, en zoiets valt (net een servicelijn gebeld) dus niet onder de garantie... |:(
Wat gek joh >:)

• Erik1
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 16:33 schreef Kippenijzer het volgende:
Jongens!!! Is hier toevallig iemand die SMD kan solderen? Want zoals ik op pagina 7 of 8 (50 posts per page) al aangaf was mijn TV-out bordje naar de klote, waarschijnlijk door een "lichte" restspanning die erdoorheen gegaan is bij het aansluiten op mijn VCR. Ik heb Alternate effe gemeeld voor retournering en toen het kaartje maar uit mijn pc gehaald, maar er kwam een stukje plastic afvallen. Dat blekke dus de bovenkant van de Chrontel chip, het binnenwerk is door het buitenwerk heengeknald :( Tja, en zoiets valt (net een servicelijn gebeld) dus niet onder de garantie... |:(
Das niet fijn. Je kunt het er weer op lijmen en dan alsnog naar de garantie afdeling sturen, maar dat is weer een beetje lullig voor alternate/aopen. Je kunt ook proberen zo'n chipje te vinden en die erop solderen maar daar moet je denk ik wel heel precies voor zijn en de juiste soldeerspullen voor hebben.

Edit: Wat is V-Ref en wat heeft het voor nut als ik het voltage ervan verander?

• Go0s
Afbeeldingslocatie: http://80.247.200.33/gijs/meuk/3DMarkScore.PNG

Eerst met die MX 400 64MB: 2703! Flink op vooruit gegaan :D

• Erik1
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 16:39 schreef Go0s het volgende:
[afbeelding]

Waarom haal jij zo hoog, ik haal maar 2321 en jij haalt een dikke 1500 punten meer dan mij (en enkele anderen)

Deze kaart kosste eens in het verleden 749 duitse marken, zie http://www.pcmag.de/index.php?rubrik=reviews&kategorie=Grafikkarten&id=44&seite=1 onderaan de pagina :D

• Jake
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 16:39 schreef Go0s het volgende:
[afbeelding]

PC-specs? (Edit: blijkbaar de P4-1700 van je website).

Is je kaart overgeklokt, was die MX400 dat? (Edit: waarschijnlijk stock-spee; normale score met die P4)

Wat heb je gewijzigd tov default-settings? (Als het alleen de test uitzetten die het niet doen is, dan eigenlijk niets)

• Go0s
Op donderdag 30 mei 2002 16:51 schreef Jake het volgende:

[..]

PC-specs? (Edit: blijkbaar de P4-1700 van je website).

Is je kaart overgeklokt, was die MX400 dat?

Wat heb je gewijzigd tov default-settings? (Als het alleen de test uitzetten die het niet doen is, dan eigenlijk niets)
Keb er nix aan overgeclockt. nix aan de instellingen veranderd. En ja, dit is mijn P4 1700

Verwijderd

Zo extreem is dat toch niet? Ik haal met het onderstaande systeem met een MX400 32Mb 3381 punten in 3DMark 2001 SE.

En meer dan 8000 in 3DMark 2000...

Draait op mem 225 en core 200.

Verder niks overgeklokt in m'n PC.

Ik heb de GTS eergisteren besteld en nogsteeds wachtende :'(

• Kippenijzer

Kippenijzer

Kan iemand me een e-mail adres geven van A-Open waar ik kan informeren of er ook los aan een TV-out daughterboard te komen is?

• Jake
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 16:53 schreef Go0s het volgende:
Keb er nix aan overgeclockt. nix aan de instellingen veranderd. En ja, dit is mijn P4 1700
Zoals ik al editte: redelijk normale (maar wel goede) score.

3DMark zegt waarschijnlijk: "This benchmark was not run using default settings" omdat bepaalde tests niet werken (ik heb het ook altijd, maar het kon zijn dat je een settings tweak had)
Op donderdag 30 mei 2002 16:44 schreef Erik1 het volgende:
Waarom haal jij zo hoog, ik haal maar 2321 en jij haalt een dikke 1500 punten meer dan mij (en enkele anderen)

Deze kaart kosste eens in het verleden 749 duitse marken, zie http://www.pcmag.de/index.php?rubrik=reviews&kategorie=Grafikkarten&id=44&seite=1 onderaan de pagina :D
Jij hebt hem toch in een PIII-733 ofzo??

Dat verklaard waarom je een lagere score haalt, maar ik geloof wel dat je ~3000 moet halen (of net niet).

Misschien een stomme vraag, maar heb je een gameport device? (dat wil de boel nog wel eens vertragen, als je proc de beperkende factor is).

• Jake
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 16:55 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Zo extreem is dat toch niet? Ik haal met het onderstaande systeem met een MX400 32Mb 3381 punten in 3DMark 2001 SE.
Ja, maar dat komt door je CPU (je zal wel lekker scoren op high-detail).
Draait op mem 225 en core 200.
Op stock speed is die GTS ook maar 200 core en 333 mem hoor. Bij mij scheeld het vanaf een 200/200 MX ook 'maar' ~550 punten, vooral omdat die high-detail benches niet echt hoger gaan.
Ik heb de GTS eergisteren besteld en nogsteeds wachtende :'(
Niet iedereen kan geluk hebben :P

• Erik1
  • Niet online
net ff overgeclocked: 220core en 400 mem. DIt is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/erik.nijhuis/got/pics/gf2/3dmark2.jpg

42 3Dmarks erbij.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:37
Op donderdag 30 mei 2002 16:56 schreef Kippenijzer het volgende:
Kan iemand me een e-mail adres geven van A-Open waar ik kan informeren of er ook los aan een TV-out daughterboard te komen is?
info@aopen.nl of bellen :?

• Jake
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 17:06 schreef Erik1 het volgende:
net ff overgeclocked: 220core en 400 mem. DIt is het resultaat:

[afbeelding]

42 3Dmarks erbij.
Ja het ligt aan je CPU, zie post/vraag van 17:00u.

• Erik1
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 17:00 schreef Jake het volgende:

*knip-knip*

Misschien een stomme vraag, maar heb je een gameport device? (dat wil de boel nog wel eens vertragen, als je proc de beperkende factor is).
Gameport Device? Er zit wel een gameport op mijn geluidskaart, maar die heb ik er uitgehaald omdat windows die niet goed detecteerde. Ik heb net een nieuwe geluidskaart met C-Media chip die mijn Soundblaster128 gaat vervangen maar het werkt dus nog niet helemaal goed. op dit moment zit die er niet in. De Geforce2 kaart zit momenteel in mijn PIII667@700. Maar ik kan hem eens in het systeem dat in mijn sig staat zetten en kijken wat het verschil is...

• Jake
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 17:11 schreef Erik1 het volgende:
Gameport Device?
Ik bedoel een (actieve) joystick of gamepad, windows gaat dan ding dan (soms?) zitten 'pollen' tijdens 3DMark, koste mij vroeger >10% van de punten (toen mijn score nog duidelijk van de processor afhing).
Er zit wel een gameport op mijn geluidskaart, maar die heb ik er uitgehaald omdat windows die niet goed detecteerde. Ik heb net een nieuwe geluidskaart met C-Media chip die mijn Soundblaster128 gaat vervangen maar het werkt dus nog niet helemaal goed.
Dat zou niet uit moeten maken, maar als het uninstallen fout is gegaan, dan kan het er wel door komen. Heeft dan weinig met de gameport te maken (lijkt mij).
op dit moment zit die er niet in. De Geforce2 kaart zit momenteel in mijn PIII667@700. Maar ik kan hem eens in het systeem dat in mijn sig staat zetten en kijken wat het verschil is...
Dat zou je kunnen doen, om te zien of het bijvoorbeeld aan de kaart ligt (kan dat??). Probeer het en je weet het zeker *D

• Erik1
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 17:16 schreef Jake het volgende:

[..]

Ik bedoel een (actieve) joystick of gamepad, windows gaat dan ding dan (soms?) zitten 'pollen' tijdens 3DMark, koste mij vroeger >10% van de punten (toen mijn score nog duidelijk van de processor afhing).
[..]

Dat zou niet uit moeten maken, maar als het uninstallen fout is gegaan, dan kan het er wel door komen. Heeft dan weinig met de gameport te maken (lijkt mij).
[..]

Dat zou je kunnen doen, om te zien of het bijvoorbeeld aan de kaart ligt (kan dat??). Probeer het en je weet het zeker *D
Er zit helemaal niets aan die gamepoort en de soundkaart zelf zit er nu ook niet in. Met mijn oude windows werd het ding automagisch gedetecteerd en geinstalleerd maar na een nieuwe install van windows niet. toen heb ik de driver cd erin gedaan en geinstalleerd maar toen werd windows helemaal gaar en werkte niets meer. Na een 2e install van windows heb ik het ding er niet ingedaan en gewoon zonder soundkaart gedraaid. Ik ga de kaart dus waarschijnlijk proberen in een andere PC.

Edit:
Ik bedenk me net dat mijn mobo maar 2x AGP ondersteund is dit erg?

• Kippenijzer

Kippenijzer

Op donderdag 30 mei 2002 17:07 schreef maartenb het volgende:

[..]

info@aopen.nl of bellen :?
Bellen klinkt wel weer fijn, maar dan nog, e-mail adres heb ik niet, laat staan een foonnummer... Aopen.nl is ook alleen maar een engelse site, en de enige support die je daar krijgt is via volledige ingevulde hardware survey's, en da's nogal useless, want het feit dat mijn Chrontel chippie uit elkaar gebarsten is heeft ook echt veel te maken met het soort hardeschijf die ik erin heb zitten... :)

• Go0s
Op donderdag 30 mei 2002 17:23 schreef Erik1 iets:
Edit:
Ik bedenk me net dat mijn mobo maar 2x AGP ondersteund is dit erg?
2x maar?

• Tubby
  • Laatst online: 28-11 21:35

Tubby

or not to be

Ik had 'm woensdagmiddag rond 16:00 bestel en donderdag ochtend stonden ze bij mij aan de deur :)

das pas snel :P

Ben 'm trouwens al aan het modden want die fan maakt een takke herrie en ik kan me geen inefficientere heatsink bedenken dan die er nu op zit :D

Ik ga er een intel koeler op modden.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• Erik1
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 17:41 schreef Go0s het volgende:

[..]

2x maar?
Ja, 2x. AGP 2.0 2x In de BIOS kan ik gewoon 4x doen maar mijn mobo kan het gewoon niet, de kaart wel. Mijn andere PC kan 4x daar ga ik die kaart ook ff in proberen

• Jake
  • Niet online
Bij mij stond ie eerst op AGP2x (is het default van GTS bios), 3DMark gedaait voordat ik het wijzigde: scheelde 2 ptn (ruim binnen de test-marge dus. Als ik meerdere keren 3DMark draai, scheeld dat zo +/- 10 punten (als het meer 50 is, dan is er wat 'fout' of is het een kaart die 10.000+ scoort 8-)).

Na re-install van drivers (28.32 WHQL) scoor ik wel structureel 20 ptn hoger (ik had eerst alleen de oude kaart ge-installed en de nieuwe erin, werkte ook goed), maar ja 20 ptn is niet veel.

Voor mensen die niet weten hoe 3DMark berekend wordt:
10 * (Game1-LD + Game2-LD + Game3-LD) +
20 * (Game1-HD + Game2-HD + Game3-HD + Game4)

Een (normaal geklokte) GF3 Ti200 zal dus 'altijd' (in een ~1200 MHz CPU) ~500 hoger scoren, omdat ie bij Game4 al 25 fps haalt (waar een GF2 of GF4MX dus gewoon "0" scoort). Hoe verder je de GF3 overklokt, hoe groter het verschil lijkt (wat hij is dat niet sneller, hij kan gewoon meer).

Verwijderd

Joepie, ik heb m binnen :+

Meteen erin gestopt natuurlijk en hoppa, mem op 366 en core op 230.

Dit wel via powerstrip want ik kom niet in de open bios :?
Ik kan zoveel op insert rammen als ik wil, maar doet niks... en de software van Aopen wil ook niet echt...

Ik haal nu zo'n 1000 punten meer dan met m'n MX400.
Nu kom ik uit op 4326 3D marks :)

Verwijderd

Ik zag dat ze nu ook een PA256 DeLuxe GF2 GTS Pro van € 79
Wat is het verschil met die kaart van € 59

het adres op de site is : http://www.alternate.nl/html/nodes_info/j7ge99.html

ik hoor het wel. :9

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 19:35 schreef msnskins.nl het volgende:
Ik zag dat ze nu ook een PA256 DeLuxe GF2 GTS Pro van € 79
Wat is het verschil met die kaart van € 59

het adres op de site is : http://www.alternate.nl/html/nodes_info/j7ge99.html

ik hoor het wel. :9
Het verschil is €20 :+

Ff serieus, het geheugen loopt op 380mhz ipv de 333 van die van €59

• Erik1
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 19:43 schreef Bier-Broeder-R het volgende:

[..]

Het verschil is €20 :+

Ff serieus, het geheugen loopt op 380mhz ipv de 333 van die van €59
Mijn geheugen draait op 400 :P

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 19:48 schreef Erik1 het volgende:

[..]

Mijn geheugen draait op 400 :P
van 333Mhz naar 400Mhz?

Ben al even bezig geweest om m hoger te zetten steeds. Zit nu op 375Mhz stabiel (zonder heatsinks)

• Houston3
  • Laatst online: 28-11 20:17

Houston3

ole

ik heb nou nog steeds nix ontvangen :( :( :( :( :( :( :(

• Erik1
  • Niet online
Ik haal met heatsinks de 400 maar hoger heb ik nog niet geprobeert dus hij gaat denk ik nog wel hoger. Dit is alleen nutteloos wan op stock speed is de CPU (PIII667@700) al de beperkende factor laat staan overgeclockt. Zodra mijn broertje van de PC (zie sig) af is zal ik hde kaart daar eens testen en kijken hoever ik max. kan overclocken en hoeveel 3D-Marks het scheelt

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 08:45
Op donderdag 30 mei 2002 19:59 schreef Houston3 het volgende:
ik heb nou nog steeds nix ontvangen :( :( :( :( :( :( :(
ff mailen of bellen :?
ik heb hem nu 2 dagen en bevalt PERFECT :)
had in de 3000 3dmarks met onderstaand systeem
met mijn tnt 2 m64 had ik er 1400 :o
ben er duidelijk op vooruit gegaan :)

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Leuke aanbieding :)

Voor mij is het alleen niet echt de moeite waard denk ik.. haal nu met mijn overgeklokte Geforce 256 DDR (eerste generatie geforce ja) al ongeveer dezelfde scores als de referentiescores bij de resultbrowser van Madonion voor de GF2GTS icm mijn processor. Sta bovenaan voor mijn specs.. Alhoewel, misschien zou dat dan met die GF2GTS ook wel moeten lukken, als ik die relatief gezien net zover getweaked krijg.. Maja, voorlopig wacht ik nog wel ff met upgraden. Kan op dit moment nog wel vooruit, GTA3 loopt nog goed op 1024x768x32bit duss..

Heb hier trouwens ooit tijdelijk een Asus 7700 Deluxe (Geforce 2GTS) gehad (mem speed 333 Mhz standaard), die liep zonder problemen op 400 Mhz (mem dus, zonder modden ofzo). Is die kaart nou zoveel beter over te klokken?

#

• Galaxis
  • Nu online
Op woensdag 29 mei 2002 19:35 schreef krozzzkabouter het volgende:

[..]

hij komt in een andere pc die ik over 1/2 weekjes in elkaar ga sleutelen :)
Die IK in elkaar ga zetten ja , he paul :P :)

• Erik1
  • Niet online
Ik heb de kaart ff in een ander systeem gezet om te kijken of mijn CPU de bottleneck was en dit is idd zo.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/erik.nijhuis/got/pics/gf2/3dmark3.jpg

Gewoon de kaart verwisseld en oude drivers laten staan (28.32) ook geen nieuwe windows install, niets. 3dmark standaard settings. Vooral in de high detail scoort ie veel beter.

edit: specs:

Athlon XP 1800+ ipv PIII667
256MB RAM
40GB 7200RPM Maxtor
Aopen Geforce2 GTS 32MB DDR :P

• Kippenijzer

Kippenijzer

Op vrijdag 31 mei 2002 08:32 schreef Erik1 het volgende:
Ik heb de kaart ff in een ander systeem gezet om te kijken of mijn CPU de bottleneck was en dit is idd zo.

[afbeelding]

Gewoon de kaart verwisseld en oude drivers laten staan (28.32) ook geen nieuwe windows install, niets. 3dmark standaard settings. Vooral in de high detail scoort ie veel beter.

256MB RAM
40GB 7200RPM Maxtor
Waarom staat er in je plaatje dan "The benchmark was not run using default settings" ?

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
dat staat er zodra je een test weglaat, zoals de vertex shader testen enzo

je hoeft alleen de game tests te draaien om een standaard 3dmark score te halen,

de theoretische testen kun je weglaten, maar die staan standaard wel aangevinkt... vandaar

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Jake
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 11:17 schreef Kippenijzer het volgende:
Waarom staat er in je plaatje dan "The benchmark was not run using default settings" ?
Ik krijg dat altijd, maar ja ik heb ook geen enkele videokaart die alle testen kan runnen (eerst wist ik niet dat ik het altijd kreeg, ik vinkte altijd de tests uit die ie toch niet kan).

Je hoeft inderdaad al die theoretische tests niet te doen, maar als je je score online zet is het wel zo handig (meer vergelijkingsmateriaal).

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

ik heb nu een GeForce 2 MX400 64MB Sdram, in m'n systeem maar heeft het nut om die kaart te kopen ?

is die GTS beter ?!

• Masterdam
  • Laatst online: 27-10 18:29

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

[afbeelding]

256MB RAM
40GB 7200RPM Maxtor
:D
Ik haalde dat met TB1200@1350 met 256MB SDR, wel met een 64MB GTS, maar dat maakt volgens mij weinig uit...

Specs

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Op donderdag 30 mei 2002 17:33 schreef Kippenijzer het volgende:

[..]

Bellen klinkt wel weer fijn, maar dan nog, e-mail adres heb ik niet, laat staan een foonnummer... Aopen.nl is ook alleen maar een engelse site, en de enige support die je daar krijgt is via volledige ingevulde hardware survey's, en da's nogal useless, want het feit dat mijn Chrontel chippie uit elkaar gebarsten is heeft ook echt veel te maken met het soort hardeschijf die ik erin heb zitten... :)
Aopen NL zit ergens in 's Hertogenbosch dacht ik...

ff zoeken :)

Edit:
073-6459516
AOPEN Computer

Azielaan 22 5232BA S HERTOGENBOSCH
tnx 2 telefoongids.nl :)

• Jake
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 13:46 schreef Phuck het volgende:
ik heb nu een GeForce 2 MX400 64MB Sdram, in m'n systeem maar heeft het nut om die kaart te kopen ?

is die GTS beter ?!
GTS is ruim sneller, omdat je MX nou alles op houdt.

Of de TV-out ook beter is, is moeilijk te zeggen. Van die 32 MB minder zal je echt weinig merken (lees: niets).

Hier kan je zien hoeveel 3DMarks je ongeveer gaat scoren (ik weet niet of ie zijn kaart daar heeft overgeklokt).

[afbeelding]

256MB RAM
40GB 7200RPM Maxtor
Op vrijdag 31 mei 2002 13:48 schreef Masterdam het volgende:
:D
Ik haalde dat met TB1200@1350 met 256MB SDR, wel met een 64MB GTS, maar dat maakt volgens mij weinig uit...
Het hangt vooral van de core/mem speeds af, of het uitmaakt.

• Houston3

Houston3

ole

na een vriendelijk mailtje van mij over het niet aankomen van mn pakketje krijg ik:

Uw pakket is verzonden op 27/05/02, helaas weet PTT even niet waar het
heen moet, zij hebben een onderzoek naar het pakket gestart op ons
verzoek om zo spoedig mogelijk het pakketje bij u te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Alternate Computerversand Nederland

wat is dit nou voor bullshit :(

• Soepster
Jay, hij is binnen! In een doos die hoger en breder is dan m'n kast, en bijna net zo diep, woah.

Ik ga zometeen m'n mx200 eruit gooien....

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Galaxis
  • Nu online
Ok mensen.
Ik heb hem ook binnen :) .

Ik heb clean install gedaan van ME en effe de nieuwste Det. drivers er op gezet en vervolgens 3dmark 2000 gedraaid , tot mijn verbazing haalde ik slechts 4735 punten . Ik vind dit nogal weinig.

Verder kan ik ook niet in de open-bios komen :?

En wat voor instellingen moet ik aan en uit zetten om hem zo snel mogelijk te laten draaien :?

<edit> 2525 in 3d mark 2001
Waarom zo weining ?

• Erik1
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 22:25 schreef Galaxis het volgende:

Verder kan ik ook niet in de open-bios komen :?
Ik kan er wel in komen maar als ik de kaart in mijn AthlonXp zet dan weer niet. Misschien ligt het aan het toetsenbord? Bij de PC waar ik er niet inkom zit een Logitech draadloos toetsenbord misschien is die de boosdoener.

• Soepster
Ik de nieuwste detonators geinstalleerd en behaalde
1544 3DMarks (2001SE) met een Duron 800@933 (133mhz fsb) 512 MB ram, KT266A mobo en een Geforce2MX200.

De GTS zit er nu in- 3453 3D marks !!!

Van een post hiervoor, en van benches op diverse sites weet ik al dat het richting de 4500 moet (overclocken? maar die cijfers zijn wel met systeempjes waarbij de CPU niet bottleneckt), maar vooralsnog is het meer dan een verdubbeling. Hetgeen fijn is.

Ik was echt reuze verbaasd toen ik naar die 3Dmark benches keek, m'n framerates gingen in plaatsen tot 90 per seconde, verdrievoudiging!

De 2D is OK maar lijkt op het eerste gezicht anders dan die van m'n mx200tje... ik moet er even aan wennen. Nou ja, deze kaart is toch maar een "tussenstapje" om mijn huidige spellen leuker te maken, later komt een XP2000+ de Duron aflossen, en dan mag er ook een direct X8.1 beest in, wanneer die ook voor 72 Euro te krigjen zijn :)

<edit> had niet gezien dat de vorige reactie eerst over 3Dmark 2000 sprak...

hierboven staat ergens een link naar een duitse review waarin te zien was dat een Athlon 800 deze kaart bottleneckte, een P4 op 1,5 ghz deed het veel beter.
Uit jouw specs zou ik denken dat je CPU de beperkende factor is, maar misschien helpt het de laatste drivers voor alles (geluidskaart, mobo) te installeren, het leverde mij iig een paar honderd 3Dmarks op de laatste keer dat ik het deed... er staat in je specs trouwens ook dat je SDRAM hebt, is dat DDR-SDRAM? De snelheid van je RAM en fsb zal hier ook meespelen.

Anyway, ik ben nog niet aan het overklokken geweest, durf ik niet, ik lees hier dacht ik dat je op ins moet drukken om in dat openbios te komen- dat is ook het "rescue" knopje van m'n Epox-8KHA+ waarmee hij naar de vorige frequency/multiplier/voltage-settings gaat....

Verwijderd

Iemand deze kaart al besteld:

AOpen PA256 Deluxe II = Aopen Geforce2 GTS Pro voor 79€

Verwijderd

wat een slechte scores allemaal ik haal met mijn geforce DDR nog 4100 3dmark punten met onderstaand systeem

• Kippenijzer

Kippenijzer

Op zaterdag 01 juni 2002 10:31 schreef T-1o0o het volgende:
wat een slechte scores allemaal ik haal met mijn geforce DDR nog 4100 3dmark punten met onderstaand systeem
Bij jou komt heel veel ook uit je CPU, veel mensen hier hebben een ~800MHz CPU...

Wat ik wel vreemd vind is de lage score met die Duron 850, ik haal prima scores met mijn P3-800...

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Joepie. Eindelijk mijn ptt formuliertje terug gevonden. Ik ga hem zo ophalen en post wel ff mijn scores.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• RnCyber
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-04-2022

RnCyber

unknown

Op vrijdag 31 mei 2002 15:00 schreef Houston3 het volgende:
na een vriendelijk mailtje van mij over het niet aankomen van mn pakketje krijg ik:

Uw pakket is verzonden op 27/05/02, helaas weet PTT even niet waar het
heen moet, zij hebben een onderzoek naar het pakket gestart op ons
verzoek om zo spoedig mogelijk het pakketje bij u te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Alternate Computerversand Nederland

wat is dit nou voor bullshit :(
hmmm nu maar hopen dat de ptt werkelijk jouw pakketje kwijt is geraakt... dan krijgt alternate van de ptt 500 euro schadevergoeding en dan ook maar hopen dat de GTS is uitverkocht dan krijg je waarschijnlijk een GTS PRO voor de prijs van een gts deluxe :) dus mischien heb je juist wel geluk wie weet

Athlon 2800+xp, 1 GB ddr (3200), Sparkle 6800GT

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 10:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Iemand deze kaart al besteld:

AOpen PA256 Deluxe II = Aopen Geforce2 GTS Pro voor 79€
Ik heb de DeLuxeII gekocht. Viel niet tegen.
Wat al mee viel, was dat hij standaard al op 400MHz Mem. clock liep ipv. 380MHz. Heb hem nu op 435MHz en 235MHz core clock. Dit in een Athlon 1 GHZ FSB100 @ 1150MHz.
Hij kan nog veel verder dat weet ik, een collega van mij heeft hem al op 450 bij 250 draaien en kwam net niet aan de 4000 3DMarks in 2001. Zelf zit ik nu op de 3737. In 3DMark 2000 liep hij 6995.
Ik ga in ieder geval zeker nog kijken wat het maximum is.

http://home.hccnet.nl/fred.wouters

Op de bovenstaande page staan de screenshots. Voor de gene die het zeker wilt weten.

Verwijderd

Matig dan maar. Een geforce 2 pro moet veel hoger kunnen!!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zaterdag 01 juni 2002 15:39 schreef the_timberwolf het volgende:

[..]

hmmm nu maar hopen dat de ptt werkelijk jouw pakketje kwijt is geraakt... dan krijgt alternate van de ptt 500 euro schadevergoeding en dan ook maar hopen dat de GTS is uitverkocht dan krijg je waarschijnlijk een GTS PRO voor de prijs van een gts deluxe :) dus mischien heb je juist wel geluk wie weet
500 schade vergoeding :? Waar heb je het over? Als de post een pakketje van mij kwijt maakt krijg ik de waarde ervan terug (mits verzekerd) dus 59 geen 500 euro!

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 17:38 schreef bombadil het volgende:

[..]

500 schade vergoeding :? Waar heb je het over? Als de post een pakketje van mij kwijt maakt krijg ik de waarde ervan terug (mits verzekerd) dus 59 geen 500 euro!
Dan heb jij al lang geen pakketje meer verzonden....

En het is niet 500 euro maar 450€ en dat bedrag krijg je terug.

En btw denk eens na, hoe wil je ooit bewijzen wat er in het pakketje zat...?

• RnCyber
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-04-2022

RnCyber

unknown

ah ja 450 euro dat was het ja k wist dat t nie 500 euro was maar wist nie meer wat t wel was en zit er nie veel naast :)

Athlon 2800+xp, 1 GB ddr (3200), Sparkle 6800GT

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

offtopic:
[quote]
Op zaterdag 01 juni 2002 17:41 schreef Soldier2000 het volgende:
Dan heb jij al lang geen pakketje meer verzonden....
[/quote]

idd al heel lang niet meer.[quote]

En het is niet 500 euro maar 450€ en dat bedrag krijg je terug.

[/quote]

Woohoo morgen eens allemaal pakketjes met lucht versturen endan maar hopen dat ze er 1tje kwijt raken! ;)

Trouwens gisteren nog een vriend geadviseerd om de A-open GF2 a 59 te kopen maar nee hij was eigenwijs en ging voor een gf 4 mx om zijn pIII-500 te vergezellen. :(

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 21:05
Is een 2MX400 slechter dan deze 2GTS?

tvw

• Houston3

Houston3

ole

bah kreeg een telefoontje van alternate (gisteren) de ptt blijkt een verkeerde postcode te hebben en rijdt nu ipv in mijn buurt een blok ernaast ( schijnbaar boeit het adres niet) dus nu krijg ik maandag alsnog mn gf2gts aangeboden :|
kut ptt

• Soepster
Op zondag 02 juni 2002 17:31 schreef joshuasioso het volgende:
Is een 2MX400 slechter dan deze 2GTS?
ehm... ja, dit was een topkaart ooit:
kijk eens op nvidia.com

GeForce2 MX 400

Memory Interface: 64/128-bit SDR, 64-bit DDR
Texels per Second: 800 Million
Memory Bandwidth: 2.7GB/s

GeForce2 GTS

Memory Interface: 128-bit DDR
Pixels per Second: 800 Million
Memory Bandwidth: 5.3GB/s
Triangles per Second: >25 Million

• Soepster
Op zaterdag 01 juni 2002 10:31 schreef T-1o0o het volgende:
welke 3Dmark?

Mensen met een snelle proc en een Geforce 2GTS scoren zo'n 4700 3Dmarks (zonder overklok)

• The Dolf
  • Niet online
Denk jij eens na. Op het paketje staat een bedrag van 72.50. Dit bedrag zal je dan ook terug krijgen en geen €450.

Of was je vergeten dat het onder rembours was?

Gezocht!
Router

• iets
Ik heb em net besteld *D hoelang duurt het voordat zoiets hier is?

tvw

• The Dolf
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 19:51 schreef joshuasioso het volgende:
Ik heb em net besteld *D hoelang duurt het voordat zoiets hier is?
0 tot 2 dagen

Gezocht!
Router

• The Dolf
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 22:38 schreef Erik1 het volgende:
Bij de PC waar ik er niet inkom zit een Logitech draadloos toetsenbord misschien is die de boosdoener.
Nee. Dat komt omdat je hem op je USB hebt aangesloten en dan werkt ie idd niet. Aan die USB kabel zit ook een ps/2. Sluit die ook aan en het werkt perfect.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Ha,

Ik heb hem dus ook besteld echt vettuh kaartje voor
die prijsje, maaaaar.

Heb ik het fout als ik denkt dat die OpenGPU software
een beetje vaag is ? krijg een foutmedlign daar in van
System Unstable V-Ref Voltage below spec.
Vervolgens geeftie de temp nie meer aan.
en V-Ref staat op 0.89 dit is ook bij memory en core
De blazer blijft wel gewoon lopen op een mooie 5000 rpm

Weet iemand hier iets van ?

Dankuuuu

** Lees net iets over de rotte software :P **

• Houston3

Houston3

ole

3600 punten in 3dmark met die gf2gts :]

• Soepster
Op maandag 03 juni 2002 17:19 schreef Houston3 het volgende:
3600 punten in 3dmark met die gf2gts :]
met die XP@2000+

!?

je zou er 1000 meer moeten halen (3Dmark2001SE)

• Houston3

Houston3

ole

ij draait nu als 1800+ :|

Verwijderd

De tv OUT is echt SLECHT !
Maar met DVD is ie KEI scherp..

Dus das weer lekka vaag

Maar ben dik tevreden over dit koartje..

• Erik1
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 20:32 schreef thedolf het volgende:

[..]

Nee. Dat komt omdat je hem op je USB hebt aangesloten en dan werkt ie idd niet. Aan die USB kabel zit ook een ps/2. Sluit die ook aan en het werkt perfect.
Zit gewoon op de PS/2 hoor ik heb niet eens een USB stekker erbij

• iets
Mijn comp met mijn GeForce 2 MX-400:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/053102/GeForce2MX400.jpg

Mijn comp met deze GeForce 2 GTS:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/053102/GeForce2GTS.jpg

Why o why :'(
Ik had toch wel iets hogers verwacht...

tvw

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:28

Chop2000

Vroem

wat zijn je specs? welke os? welke 3dmark?

niks

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
denken jullie dat deze kaart een stuk beter is dan een voodoo 3 2000 PCI? Voor de rest van het betreffende systeem; zie sig, allerlaatste pc.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

Ik heb Hem nu ook Binnen, ik had in 3dmark2001se met mn mx400 kaartje eerst rond de 1500 marks en nu ineens 3000 , Verdubbeling! Wreed kaartje maar ik kom niet in de open bios?

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 15:42 schreef joshuasioso het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Moet je ook de standaard bench draaien. Waarschijnlijk heb je nou de lage resoltie getest

Gezocht!
Router

• iets
Op dinsdag 04 juni 2002 18:15 schreef thedolf het volgende:

[..]

Moet je ook de standaard bench draaien. Waarschijnlijk heb je nou de lage resoltie getest
Nee hoor gewoon normaal.

tvw

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 18:22 schreef joshuasioso het volgende:

[..]

Nee hoor gewoon normaal.
Nee hoor. Staat zelfs op het plaatje.

The benchmark was not running default settings

Gezocht!
Router

• iets
Op dinsdag 04 juni 2002 18:23 schreef thedolf het volgende:

[..]

Nee hoor. Staat zelfs op het plaatje.

The benchmark was not running default settings
Daar snap ik ook niks van :?. Ik hem 3DMark gewoon geopend en gelijk op benchmark gedrukt... Misschien is dat omdat hij niet alles kon testen doordat er geen hardware support voor is (nature, enz).

tvw

• MartNL
  • Laatst online: 07:29

MartNL

&nbsp;

Op dinsdag 04 juni 2002 18:32 schreef joshuasioso het volgende:

[..]

Daar snap ik ook niks van :?. Ik hem 3DMark gewoon geopend en gelijk op benchmark gedrukt... Misschien is dat omdat hij niet alles kon testen doordat er geen hardware support voor is (nature, enz).
Dat is een fout van 3dmark2001se.

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 15:42 schreef joshuasioso het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

je moet niet zoveel rekenen op 3D Mark... FPS in games, daar moet je naar kijken, dan zie je pas de ECHTE snelheidswinst...

* Ronald McD gebruikt al lang geen 3D Mark meer.... kutprog :(

Verwijderd

Volgens mij is dat kaartje zwaar brak van aopen.

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 20:35 schreef Soldier2000 het volgende:
Volgens mij is dat kaartje zwaar brak van aopen.
Nee hoor.

Maar je moet hem natuurlijk niet gaan vergelijken met een GF4.

Een kaartje van €59 is gewoon een budgetkaartje.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Ik zie hier al aantal keer voorkomen dat mensen
niet in die bios komen.

Start de pc op en houdt insert ingedrukt..
Bij moi werkt ut..

Groets

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 20:40 schreef Muhneer het volgende:
Ik zie hier al aantal keer voorkomen dat mensen
niet in die bios komen.

Start de pc op en houdt insert ingedrukt..
Bij moi werkt ut..

Groets
Das waar. Want het gaat heel snel.

En tevens werkt het niet bij de meeste USB ramplanken.

Gezocht!
Router

• The Dolf
  • Niet online
bdw, Hoe ver heeft iedereen hem al overgeclocked?

Gezocht!
Router

• Houston3

Houston3

ole

heeft iemand dat termometer ding aan de praat gekregen in win2k ? hij kan hier een of ander bestandje niet loaden :S

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 21:42 schreef Houston3 het volgende:
heeft iemand dat termometer ding aan de praat gekregen in win2k ? hij kan hier een of ander bestandje niet loaden :S
Jep. en ook in XP. Je moet natuurlijk wel de nieuwe versie downen.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Volgens mij was mijn gts al opengemaakt voor dat ik 'm kreeg? hoort er standaard win dvd2000 bij? en ik heb alleen maar een s video kabeltje van 15 cm? hoort dat zo, maar ik mag niet klagen hij draait lekker op een mem van 389 :)

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 21:59 schreef ThaMan het volgende:
Volgens mij was mijn gts al opengemaakt voor dat ik 'm kreeg? hoort er standaard win dvd2000 bij? en ik heb alleen maar een s video kabeltje van 15 cm? hoort dat zo, maar ik mag niet klagen hij draait lekker op een mem van 389 :)
Had ik ook. lijkt me normaal dus

Gezocht!
Router

Verwijderd

Zelfde kaart, andere PC specs..Check sig :)

• Erik1
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 20:50 schreef thedolf het volgende:
bdw, Hoe ver heeft iedereen hem al overgeclocked?
Ik op dit moment 220core en 400mem. De core wil denk ik niet hoger (brakke koeler) maar het mem wel.

• The Dolf
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 22:51 schreef Erik1 het volgende:

[..]

Ik op dit moment 220core en 400mem. De core wil denk ik niet hoger (brakke koeler) maar het mem wel.
400mem
Op welke spanning?

Gezocht!
Router

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.