Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
ow ja, en je hebt natuurlijk de alternate versie zonder koelerOp maandag 27 mei 2002 18:56 schreef PASware het volgende:
Er is maar 1 versie van die AOpen Geforce 2 GTS te koop endat is de: Aopen GeForce 2 GTS 32 MB DDR Deluxe
Volgens de AOpen site zit er een cooler op en volgens de reviews zit er ook een cooler op. Wat ik dan weer niet snap is dat alternate zegt dat er geen cooler opzit.
Slopen ze die eraf ofzoen die dan weer doorverkopen
![]()
geloof je et zelf?
de gts van aopen word 54°C met koeler, lijkt mij een goed idee om die er dan ook maar op te houden
Er zit WEL een koeler op, ik heb em al een aantal dagen dus ik denk dat ik het wel weet dan hehOp maandag 27 mei 2002 18:53 schreef back2earth het volgende:
FF over die fan op de GeForce2...
ik heb gister mailtje gestuurd met de vraag hoe die gekoelt word, en kreeg als antwoord:
---------
Op de kaart zit een passieve koeler (dus geen ventilator).
-------------
Denkwel datze zelf weten wat der op zit..al hoop ik wel dat er dus een Fan opzit ofcourse

Dominicbout gaat door voor de koelkast
* MaNdM is erg tevreden met zn Aopen-kaartje
To be determined...
Heej moet jij je specificaties nie bijwerken? Of gebruik je nog steeds je Viper videokaart?Op maandag 27 mei 2002 19:05 schreef MaNdM het volgende:
[..]
Er zit WEL een koeler op, ik heb em al een aantal dagen dus ik denk dat ik het wel weet dan hehhet koelertje dat erop zit is idd deze...
[afbeelding]
Dominicbout gaat door voor de koelkast
* MaNdM is erg tevreden met zn Aopen-kaartje
Ja dat moet ik idd, maar kijk in mn sig en daar staan de nieuwe specs op mijn SITEOp maandag 27 mei 2002 19:06 schreef maartenb het volgende:
[..]
Heej moet jij je specificaties nie bijwerken? Of gebruik je nog steeds je Viper videokaart?
* MaNdM gaat het vanavond updaten
To be determined...
zeker stil, draait stabiel @ 0 rpmOp maandag 27 mei 2002 19:07 schreef maartenb het volgende:
Hoe ziet de er uit dan? koelt ie goed? en amakt ie veel geluid![]()
Voor de zoveelste keer. Er zit wel een koeler op. Draait ongeveer 5200 trpmOp maandag 27 mei 2002 19:12 schreef Bong-One het volgende:
[..]
zeker stil, draait stabiel @ 0 rpm
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Wat boeit dat nou voor de 60 euro?Op maandag 27 mei 2002 19:18 schreef maartenb het volgende:
Is er nie iemand die ff een paar foto's schiet van zijn GTS van AOpen? Zow eet iedereenw at voor koeler er opzit!
Gezocht!
Router
kweetet kweetetOp maandag 27 mei 2002 19:17 schreef thedolf het volgende:
Voor de zoveelste keer. Er zit wel een koeler op. Draait ongeveer 5200 trpm
ik had het over de passieve fan
[beetje offtopic]
is een 3dmark 2001 SE score van 1660+ een beetje redelijk voor mijn systeempie?
Ik vond em zelf wat laag eigenlijk
voor specs zie DIT
en zo nee, waar kan het aan liggen?
[/beetje offtopic]
Owja het gaat dus om de Athlon 600...
To be determined...
Misschien helpt je proc nie mee.Op maandag 27 mei 2002 19:20 schreef MaNdM het volgende:
Ja idd mensen eerst even opletten en lezen??
[beetje offtopic]
is een 3dmark 2001 SE score van 1660+ een beetje redelijk voor mijn systeempie? ik vond em zelf wat laag eigenlijk
voor specs zie DIT
[/beetje offtopic]
Lijkt me wel errug weinigOp maandag 27 mei 2002 19:20 schreef MaNdM het volgende:
[beetje offtopic]
is een 3dmark 2001 SE score van 1660+ een beetje redelijk voor mijn systeempie?
Ik vond em zelf wat laag eigenlijk
voor specs zie DIT
[/beetje offtopic]
edit:
Owja het gaat dus om de Athlon 600...
Gezocht!
Router
Hmmm misschien, geen idee. Hoe kan je dat nagaan en dus ook verhelpen? Ik heb de detonator 28.32 erop staan nu iigOp maandag 27 mei 2002 19:21 schreef maartenb het volgende:
[..]
Misschien helpt je proc nie mee.
Want het is naar MIJN mening belachelijk weinig dus er MOET gewoon iets fout zitten ergens... PC-133 kan ik ook niet aanzetten omdat ie dan eruit klapt met 3dmark, maar met spellen doet ie dat vrijwel nooit
To be determined...
Ik heb zelf een TNT2 Pro die ik nog moet vervangenOp maandag 27 mei 2002 19:23 schreef MaNdM het volgende:
[..]
Hmmm misschien, geen idee. Hoe kan je dat nagaan en dus ook verhelpen? Ik heb de detonator 28.32 erop staan nu iig
Ik haal in 3D Mark 2001 (niet de SE versie) zo'n 1400 punten.
Zal wel je work- internetstation zijn?Op maandag 27 mei 2002 19:20 schreef MaNdM het volgende:
[beetje offtopic]
is een 3dmark 2001 SE score van 1660+ een beetje redelijk voor mijn systeempie? ik vond em zelf wat laag eigenlijk
voor specs zie DIT
[/beetje offtopic]
Dan is 't idd vrij laag, met een P2-400 en een overgeclockte TNT2 (over de TNT2Ultra specs, 160/210 ofzo) kwam een vriend van me over de 1800... En met mijn GF2GTS 64MB op een TB1200/133@1333/147 kwam ik op de 4331...
Uhm het is dus die Athlon en daarom vind ik dit gewoon echt vaagOp maandag 27 mei 2002 19:23 schreef Masterdam het volgende:
[..]
Zal wel je work- internetstation zijn?
Dan is 't idd vrij laag, met een P2-400 en een overgeclockte TNT2 (over de TNT2Ultra specs, 160/210 ofzo) kwam een vriend van me over de 1800... En met mijn GF2GTS 64MB op een TB1200/133@1333/147 kwam ik op de 4331...
To be determined...
Is dat niet wat!?
(of maakt dynabyte een tiepvaut?)
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
heheh, die heb ik gezienOp maandag 27 mei 2002 19:28 schreef weststar het volgende:
in het Dynabyte krantje van vandaag stond een geforce 4 Ti4400 (ofzoiets) voor € 69,95
Is dat niet wat!?
was een plaatje van een ti4600
beschrijving van een mx4600
en prijs van een soundblaster nogwattes geluidskaart
conclusie: flink gef00ked door dynabait
Verwijderd
(als ze die nog hebben ivm dit forum)
maarja besteld is ie in iedergeval
FF navraag gedaan bij een bekende van mij die in de DB staat...Op maandag 27 mei 2002 19:31 schreef Bong-One het volgende:
[..]
heheh, die heb ik gezien
was een plaatje van een ti4600
beschrijving van een mx4600![]()
![]()
en prijs van een soundblaster nogwattes geluidskaart
conclusie: flink gef00ked door dynabait
hij is dus 599 pleuroos
To be determined...
jup, maar die prijs die in de folder staat is van 1 of andere geluidskaart... en de beschrijving komt ook al niet overeen met het plaatjeOp maandag 27 mei 2002 19:52 schreef MaNdM het volgende:
[..]
FF navraag gedaan bij een bekende van mij die in de DB staat...
hij is dus 599 pleuroos
ja, jammer heh?Op maandag 27 mei 2002 20:12 schreef maartenb het volgende:
Drukfouten voorbehouden
Staat overal onder, vrij standaard maar kennelijk dus toch echt nodig heh, voortaan ook onderaan tentamens zetten dan maar, kan je altijd je punt aanvechtenOp maandag 27 mei 2002 20:12 schreef maartenb het volgende:
Drukfouten voorbehouden
To be determined...
idd wel zwak van mandmOp maandag 27 mei 2002 19:06 schreef maartenb het volgende:
[..]
Heej moet jij je specificaties nie bijwerken? Of gebruik je nog steeds je Viper videokaart?
WTF is een passieve fanOp maandag 27 mei 2002 19:19 schreef Bong-One het volgende:
[..]
kweetet kweetet
ik had het over de passieve fan
![]()
Zeg heej, ga je lekker?Op maandag 27 mei 2002 20:34 schreef Terw_Dan het volgende:
idd wel zwak van mandm
Een fan die met passie voor je wil koelenWTF is een passieve fan
To be determined...
neej neej bijna, een fan die volgens de ene helft van de tweakers niet op de kaart zit, en volgens de andere helft welOp maandag 27 mei 2002 20:38 schreef MaNdM het volgende:
Een fan die met passie voor je wil koelen
Ik volgens mij meer dan jij. Maar ik begin niet met tellen.Op maandag 27 mei 2002 20:38 schreef MaNdM het volgende:
[..]
Zeg heej, ga je lekker?Ik HEB tenminste een paar sites
U gaat door voor de huiskamer[..]
Een fan die met passie voor je wil koelen
Een passieve fan, hmm. Da's lastig. Als je fan stilstaat is het een passieve fan, alleen koelt ie dan voor geen meter
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Ik ben een bedrijf aan het opzetten in deze business dus ik ga je nog wel een keer voorbij mag ik hopenOp maandag 27 mei 2002 21:20 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Ik volgens mij meer dan jij. Maar ik begin niet met tellen.
Ik ben mn account kwijt dus ik kan er niet meer inU gaat door voor de huiskamer
Jackpot!!! Jij hebt em!!! Een passieve fan is gewoon een kapotte fan die dus niet meer draaien wilEen passieve fan, hmm. Da's lastig. Als je fan stilstaat is het een passieve fan, alleen koelt ie dan voor geen meter
To be determined...
Staat al ergens in dit topic hoor, maar goed, even ter herhaling, ja die zit erop, kan je kiezen of je pal wil of die amerikaanse standaard, wel goed geregeld allemaal. Kabeltje zit er natuurlijk ook gewoon bijOp maandag 27 mei 2002 21:52 schreef edddy het volgende:
ff een vraagje zit er tv-uit op?
To be determined...
Verwijderd
is ie ook sneller dan een gefore 2 mx400??en ook goed overclock baar?Op maandag 27 mei 2002 22:01 schreef MaNdM het volgende:
[..]
Staat al ergens in dit topic hoor, maar goed, even ter herhaling, ja die zit erop, kan je kiezen of je pal wil of die amerikaanse standaard, wel goed geregeld allemaal. Kabeltje zit er natuurlijk ook gewoon bij
Ik heb de kaart zelf NIET besteld dat heeft een vriend (back2earth) van mij gedaan.
Hij heeft een mailtje naar alternate gestuurd en zij zeggen dat er geen cooler opzit, maar passief gekoelt is.
Nu zegt hiero weer iemand die die videokaart heeft gekocht er wel een koeler opzit.
Ik denk zelf dat diegene hiero op GoT gelijk heeft.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Diegen op GoT heeft gelijk, ik heb de kaart vandaag binnengekregen. Vrijdag om 11:55 besteld, maandag om 13:45 in mijn handen gekregen..Op maandag 27 mei 2002 22:07 schreef PASware het volgende:
wat een gedoe zeg sinds ik begon over dat die geen cooler zou hebben volgens alternate.
Ik heb de kaart zelf NIET besteld dat heeft een vriend (back2earth) van mij gedaan.
Hij heeft een mailtje naar alternate gestuurd en zij zeggen dat er geen cooler opzit, maar passief gekoelt is.
Nu zegt hiero weer iemand die die videokaart heeft gekocht er wel een koeler opzit.
Ik denk zelf dat diegene hiero op GoT gelijk heeft.
Ik heb op pagina 7 (25 posts) meen ik al verteld wat er verder in de doos zit.
Verwijderd
http://www.gamersdepot.com/hardware/video_cards/aopen/pa256_gf2_gts_deluxe/001.htm
-Is het bij deze kaart nog steeds zo dat het beeld op de monitor uit gaat/moet als de TV-out gebruikt wordt?
-en kan je met de nView in de detonator drivers ervoor zorgen dat je 2 verschillende dingen op je TV en monitor ziet? Dus niet dat op TV een kloon van je monitorbeeld te zien is bedoel ik.
Wil ik ook wel eens weten. Bij mijn huidige is het iig wel.Op maandag 27 mei 2002 22:21 schreef schaduw het volgende:
misschien stomme vraagjes, maar ik heb het nooit echt duidelijk kunnen vinden;
-Is het bij deze kaart nog steeds zo dat het beeld op de monitor uit gaat/moet als de TV-out gebruikt wordt?
Nee. GF 2 GTS heeft geen twinview. Dus vernmoed ik dat je eerste vraag ook negatief is.-en kan je met de nView in de detonator drivers ervoor zorgen dat je 2 verschillende dingen op je TV en monitor ziet? Dus niet dat op TV een kloon van je monitorbeeld te zien is bedoel ik.
Gezocht!
Router
ik zit namelijk nog te twijvelen tussen deze en misschien een GF2 mx Twinview van 75 euro (snelheid is leuk, maar niet van levensbelang voor mij) en heel misschien een ati7500..
Sure is, dankzij de OpenBios is ie zwaar makkelijk te OC'en, met stapjes van 1Mhz, ram op 350 Mhz is 50 punten in 3dmark meer...Op maandag 27 mei 2002 22:06 schreef edddy het volgende:
[..]
is ie ook sneller dan een gefore 2 mx400??en ook goed overclock baar?
Nou nee eigenlijk niet, ik ben nu de hele tv-out optie kwijt dankzij de nieuwste detonator (29.20) kan iemand me daar even mee helpen??? plzzzOp dinsdag 28 mei 2002 00:23 schreef schaduw het volgende:
iemand die zeker weet offie kloont?
Rollcage das alles, ja en WinDVD natuurlijk, hamerverslaafde heeft overigens een hekel aan die cd's dus misschien leuk om hem al onze dubbele te gevenOp dinsdag 28 mei 2002 00:34 schreef mycosis het volgende:
Het is een retail versie: Welke spellen zitten er bij
* MaNdM doet nogmaals een oproep om te helpen met de tv-out om deze weer wekende te krijgen zonder terug te moeten gaan naar de oude detonator
To be determined...
Dat kan ook gewoon met Powerstrip, alleen hoef je dan niet steeds te rebootenOp dinsdag 28 mei 2002 01:42 schreef MaNdM het volgende:
Sure is, dankzij de OpenBios is ie zwaar makkelijk te OC'en, met stapjes van 1Mhz, ram op 350 Mhz is 50 punten in 3dmark meer...
Maar met die OpenBIOS kan je ook het voltage veranderen toch?
Ja in weze kan je alles aanpassenOp dinsdag 28 mei 2002 01:58 schreef Masterdam het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon met Powerstrip, alleen hoef je dan niet steeds te rebooten
Maar met die OpenBIOS kan je ook het voltage veranderen toch?
En idd kan het met powerstrip ook, maar heej, zon eigen video bios is toch kewl om te hebben dus gebruik je dat ding, toch??
Overigens zit er een proggie bij dat heet OpenGPU das hetzelfde als powerstrip in feite, maar ze hebben er wel aan gedacht iig
To be determined...
Heb die review ff gelezen, met Powerstrip kan je het voltage niet veranderen hoorOp dinsdag 28 mei 2002 02:05 schreef MaNdM het volgende:
[..]
Ja in weze kan je alles aanpassen
En idd kan het met powerstrip ook, maar heej, zon eigen video bios is toch kewl om te hebben dus gebruik je dat ding, toch??
Overigens zit er een proggie bij dat heet OpenGPU das hetzelfde als powerstrip in feite, maar ze hebben er wel aan gedacht iig
Die BIOS zou ik zelf niet gebruiken, OC--> sneller kapot, dus ik zet de clock speeds alleen hoger als ik ga spelen, niet als ik gewoon aan 't internetten ben ofzo, maar dat je het voltage meteen ook kan veranderen is wel funky shit
Zeker dat 't met die OpenGPU ook gewoon in windows kan
Met powerstrip niet nee, maar OpenGPU kan dat dus wel!!!Op dinsdag 28 mei 2002 02:07 schreef Masterdam het volgende:
[..]
Heb die review ff gelezen, met Powerstrip kan je het voltage niet veranderen hoor(met mijn versie niet iig
)
Die BIOS zou ik zelf niet gebruiken, OC--> sneller kapot, dus ik zet de clock speeds alleen hoger als ik ga spelen, niet als ik gewoon aan 't internetten ben ofzo, maar dat je het voltage meteen ook kan veranderen is wel funky shit
Zeker dat 't met die OpenGPU ook gewoon in windows kan
Dus dat is idd funky shit en het proggie is ook nog eens leuk om te zien zelfs, dus ja... wat wil je als tweaker nog meer?
Behalve veel geld en een lekker wijf dan
To be determined...
Reviews:
http://www.rivastation.com/gf2-deluxe_e.htm (Aopen vs Asus 7700)
http://www.flipchip.net/videocard/aopen_pa256dlxGF2_pg1.htm
http://firingsquad.gamers.com/hardware/aopenpa256pro/
zou dit met nieuwe detonators opgelost zijn? of moet je per-se aopen drivers gebruiken, aangezien de tv-out een aparte daughter-board gebruikt (tipje voor MaNdM)?The TV-Out settings are pretty spartan, though. For example, Dual View (using both the TV and the monitor as a display) is not possible, and there are no overscan settings to adjust the display size on PAL TVs. With that kind of limited functionality, about all you can really do with this card is watch a couple of short videos. After that your patience will probably be exhausted. If youre planning on having your computer double as a DVD player youll probably be disappointed by these limitations. Luckily, there is a freeware tool (you need DVCC 2000 fot the chrontel chip) on the web that allows for the adjustments that are missing from the drivers, so there is hope yet. Question: If some people can program these tools in their free time for free, why cant a team of professional driver programmers do it for pay? It think itŽs time that NVIDIA includes those functions in its refrence drivers....
Ik hoop dat deze tv-out toch wel gewoon onder linux wordt herkent door NVidia's eigen driver, want hij moet met tv-out uiteindelijk in een divx bakje komen, maar dan moet die tv-out natuurlijk wel werkrenOp dinsdag 28 mei 2002 07:12 schreef schaduw het volgende:
uit bovenstaande review van rivastation:
[..]
zou dit met nieuwe detonators opgelost zijn? of moet je per-se aopen drivers gebruiken, aangezien de tv-out een aparte daughter-board gebruikt (tipje voor MaNdM)?
vrijdag 9:55 besteld
dinsdag 11:00 aangekomen in een doos waar m'n hele case in past...
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
GTS HERE I COME!!!
* Go0s heeft vanmiddag zijn een na laatste examenOp dinsdag 28 mei 2002 11:32 schreef -DD- het volgende:
Jippi! ik hem em ook!
Kan ik mooi vanmiddag na mn laatste examentje GTA3 spelen !
GTA3 ROX!!
Wanneer had je hem besteld? (Ik zit zelf nog te wachten, had hem zaterdag besteld rond 12:00 's middags)Op dinsdag 28 mei 2002 11:32 schreef -DD- het volgende:
Jippi! ik hem em ook!
Kan ik mooi vanmiddag na mn laatste examentje GTA3 spelen !
Vraagje, wie bezorgt die shit? Wordt dit gewoon met de PTT Post gedaan, als in, Groningen is onafhankelijk van de bezorging elders in het land, of gaat het door één bedrijf, en moet ik dus wachten tot ze elke bestelling tussen Amersfoort en Groningen gedaan hebben en zijn ze hier dus pas vanmiddag?Op dinsdag 28 mei 2002 11:09 schreef BertV het volgende:
binnen!
vrijdag 9:55 besteld
dinsdag 11:00 aangekomen in een doos waar m'n hele case in past...
TPG Post...Vraagje, wie bezorgt die shit? Wordt dit gewoon met de PTT Post gedaan, als in, Groningen is onafhankelijk van de bezorging elders in het land, of gaat het door één bedrijf, en moet ik dus wachten tot ze elke bestelling tussen Amersfoort en Groningen gedaan hebben en zijn ze hier dus pas vanmiddag?
Ik denk dus niet dat ze 1 wagentje hebben rond rijden bij die bezorgclub...
Verwijderd
Zondag avond besteld...Op dinsdag 28 mei 2002 11:41 schreef dominicbout het volgende:
[..]
Wanneer had je hem besteld? (Ik zit zelf nog te wachten, had hem zaterdag besteld rond 12:00 's middags)
Zal ik zeker ff doen.Op dinsdag 28 mei 2002 11:39 schreef Go0s het volgende:
[..]
* Go0s heeft vanmiddag zijn een na laatste examen
GTA3 ROX!!Maaruh, post ff op die kaart goed werk
Overigens heb ik vandaag ook niet mn laatste examen, maar engels kan je natuurlijk niet meerekenen als een serieus examen waar je nog wat voor moet doen
Gaaf, dan ga ik lekker in een stoeltje met een biertje in de hand voor de deur zitten tot de pakketdienst komtOp dinsdag 28 mei 2002 12:09 schreef -DD- het volgende:
[..]
Zondag avond besteld...
[..]
<blaat>
Laatste keer dat ik iets bij alternate heb besteld kwam die met één of andere bezorgdienst (tnt of vg&l ofsow) en niet met ptt... kan dus nog later komen volgens mij
Jongens, wie maakt ze los!!
want wat verkoop je nou liever? 200 goedkope vid kaarten of 5 dure kaarten
Idd, wie een alternate franchise wil openen moet nu slim zijnOp dinsdag 28 mei 2002 12:20 schreef metalant het volgende:
Ik moet nog ergens een stand huren, dan ga ik er mee op een braderie staan.
Maar weet iemand of mijn ouwe Blue Orb beter koelt?
Ik heb dus de allernieuwste drivers erop staan nu omdat die Aopen drivers (waar het WEL mee werkt) veel mindere 3D-prestaties halen, het scheelt ongeveer 100% winst met de nieuwste detonator... vandaar dusOp dinsdag 28 mei 2002 07:12 schreef schaduw het volgende:
zou dit met nieuwe detonators opgelost zijn? of moet je per-se aopen drivers gebruiken, aangezien de tv-out een aparte daughter-board gebruikt (tipje voor MaNdM)?
To be determined...
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Zou ik toch maar eens met Alternate bellen als ik jou was.Op dinsdag 28 mei 2002 14:11 schreef VorteX het volgende:
Blah, kep hem donderdag nacht besteld en ik heb hem nog steeds niet
Ik heb de kaart vrijdag rond 11:45 besteld en gisterenmiddag had ik hem in mijn handen.
Heb 'm nog niet ingebouwd aangezien ik op mijn nieuw mobo met proc aan het wachten ben (hopelijk deze week..).
Om 13:00 binnen gestapt, om 13:10 weer buiten met de kaart.
Nu lekker testen vanavond.
Je hebt 'm al bij je specs gezetzondagavond besteld en nog nix binnen, * Houston3 w8 ongeduldig
Wat vinden de wel bezitters nu van dat standaard koelertje?
hmm geen idee, doe die blue orb erop, en post de resultatenOp dinsdag 28 mei 2002 15:24 schreef BertV het volgende:
ik ben alvast zo vrij geweest :]Op dinsdag 28 mei 2002 15:24 schreef BertV het volgende:
[..]
Je hebt 'm al bij je specs gezet
en dat koelertje vervangen we wel ff :]
Jah, ga ik doen...hmm geen idee, doe die blue orb erop, en post de resultaten
Ben gewoon lui
Laat dat dint toch gewoon zitten joh!
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/503544Op dinsdag 28 mei 2002 15:36 schreef maartenb het volgende:
Ik zou daar geen andere koeler opzetten hoor! die koeler die er op zit heeft een RPM meter. Een Blue orb ook wel, maar die sluit je weer op je MB aan toch? Waarschijnlijk krijg je waarschuwingen ofzow dat de FAN niet draait!
Laat dat dint toch gewoon zitten joh!
Blue orb heeft bij mij nog nooit z'n rpm's doorgeven in tools...Ik zou daar geen andere koeler opzetten hoor! die koeler die er op zit heeft een RPM meter. Een Blue orb ook wel, maar die sluit je weer op je MB aan toch?
ah, dus de voeding ga via het AGP slot...
(moet nog ff werken tot 5 uur)
Op dinsdag 28 mei 2002 15:37 schreef Bong-One het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/503544
Maar om nou direct je nieuwe GTS te verneuken, nee liever nie denk ik.
Ik zou die van gewoon laten zitten. een BlueOrb heeft een andere aansluiting namelijk voro een Moederbord Fan connector, en die past zo niet op die AOpen.
Tja de ECHTE tweaker krijgt dat natuurlijk wel voor elkaar!
Nou ik zie er graag een iets zwaardere op, idd liever een blue orb oid... staat ook meteen stukken beterOp dinsdag 28 mei 2002 15:24 schreef BertV het volgende:
Het probleem met TV-OUT is opgelost met het proggie TV-Tool trouwens
To be determined...
* back2earth kan hem dus pas morgen ophalen bij't postkantoor..
wel snelle service btw, zaterdag besteld, dinsdag binne..
Chello is cool SPECS (in aanbouw..)
ik heb hem ook zaterdag besteld, en ik was ook niet thuis toen ze hem kwamen brengen, op dat papiertje stond de volgende wekdag maar ik ben gewoon naar het postkantoor geweest en kon hem gewoon ophalen.Op dinsdag 28 mei 2002 16:32 schreef back2earth het volgende:
Damn hej...kom ik net thuis, blijken ze net voor 4en langs te zijn geweest met me bestelling...
Heb hier hetzelfde probleem.Op dinsdag 28 mei 2002 16:32 schreef back2earth het volgende:
Damn hej...kom ik net thuis, blijken ze net voor 4en langs te zijn geweest met me bestelling...
Gezocht!
Router
Hopelijk morgen dan maar..
Weinig koeling. Die kaart vraagt gewoon om gemod te worden.Op dinsdag 28 mei 2002 16:12 schreef Erik1 het volgende:
Het stukje wat ik nu zit te typen bekijk ik via mijn Geforce2 GTS die ik zojuist heb ontvangen van alternate en heb ingebouwd!![]()
[afbeelding]
Gezocht!
Router
w8 ff, ff moddenOp dinsdag 28 mei 2002 17:10 schreef thedolf het volgende:
[..]
Weinig koeling. Die kaart vraagt gewoon om gemod te worden.
Post zo ff je 3dMark score als je wil, heb dezelfde proc en ben benieuwd naar wat ik kan verwachten.Op dinsdag 28 mei 2002 16:12 schreef Erik1 het volgende:
Het stukje wat ik nu zit te typen bekijk ik via mijn Geforce2 GTS die ik zojuist heb ontvangen van alternate en heb ingebouwd!![]()
[afbeelding]
Ik heb een nu diamond fire GL 1000 PRO kaartje, maar daar valt niet fatsoenlijk mee te gamen
Hij moet op 1280x1024 @ 85hz nog wel goed scherp beeld geven.
Zie hier mijn Geforce2 Mod deel 1:Op dinsdag 28 mei 2002 17:10 schreef Erik1 het volgende:
[..]
w8 ff, ff modden

Hetsinkjes geplaatst. De GPU Sink vervangen komt nog ik moet daar nog een goed blok + fan voor vinden.
Geheugen 333 -> 350
Vmem 2,50 -> 2,55
3Dmark scores zal ik vandaag posten overclocked en standaard.
Moet toch minimaal tot 400 kunnen?Op dinsdag 28 mei 2002 17:33 schreef Erik1 het volgende:
[..]
Zie hier mijn Geforce2 Mod deel 1:
[afbeelding]
Hetsinkjes geplaatst. De GPU Sink vervangen komt nog ik moet daar nog een goed blok + fan voor vinden.
Geheugen 333 -> 350
Vmem 2,50 -> 2,55
3Dmark scores zal ik vandaag posten overclocked en standaard.
Gezocht!
Router
maaru, kloont ie nou?Op dinsdag 28 mei 2002 15:42 schreef MaNdM het volgende:
[..]
Nou ik zie er graag een iets zwaardere op, idd liever een blue orb oid... staat ook meteen stukken beter
Het probleem met TV-OUT is opgelost met het proggie TV-Tool trouwens
Is dit niet laag?
3D Mark 2001 SE, standaard settings
Detonator XP/2000 28.32
Specs:
PIII 667@700
192MB RAM
Geforce2 GTS 32MB DDR 200/375 (gpu/mem)
WD 10GB ????RPM
Maakt het uit dat mijn schijf erg gefragmenteert is? Heeft het nut om meer geheugen te plaatsen? Of de GPU Clock omhoog te gooien? of side band in de vga bios aan te zetten? Of moet ik de drivers van de Aopen CD Gebruiken? Hij is automagisch gedetecteert en vervolgens heb ik die detonators er op gezet. Mijn vorige kaart was een TNT2 M64.
Edit: Driver/bios update progje van de cd, zou dat helpen? Ga ik in ieder geval ff doen.
Edit2:
Dit is echt bagger, niets van die cd doet het:

Dat kan je dus IDD doen ja!!!Op dinsdag 28 mei 2002 17:53 schreef schaduw het volgende:
[..]
maaru, kloont ie nou?
Dus alleen ff een goede crack erover en klaar
Op dinsdag 28 mei 2002 19:02 schreef Erik1 het volgende:
[afbeelding]
Is dit niet laag?
3D Mark 2001 SE, standaard settings
Detonator XP/2000 28.32
Specs:
PIII 667@700
192MB RAM
Geforce2 GTS 32MB DDR 200/375 (gpu/mem)
WD 10GB ????RPM
Maakt het uit dat mijn schijf erg gefragmenteert is? Heeft het nut om meer geheugen te plaatsen? Of de GPU Clock omhoog te gooien? of side band in de vga bios aan te zetten? Of moet ik de drivers van de Aopen CD Gebruiken? Hij is automagisch gedetecteert en vervolgens heb ik die detonators er op gezet. Mijn vorige kaart was een TNT2 M64.
Edit: Driver/bios update progje van de cd, zou dat helpen? Ga ik in ieder geval ff doen.
Edit2:
Dit is echt bagger, niets van die cd doet het:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik haal 1992 met 3Dmark2001 SE
en +/- 4000 met 3Dmark2000 v1.1
Maar mijn systeem doet zoiezo vaag
To be determined...
Verwijderd
Nu haal ik dit:

Als ik vergelijk met anderen blijkt wel dat ik toch iets fout heb ingesteld ofzo... (maar wat
Dit topic is gesloten.
![]()