Toon posts:

[3D Max] Ik moest er ooit aan beginnen...

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
en vandaag heb ik mijn eerste "project gemaakt"!

Ik ben gewoon als een vrij vogel wat gaan kloten en ben zover gekomen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/slindenau/3dsmkamerstoeltafel.jpg

Nu eerlijk zeggen: Wat vinden jullie ervan voor mn eerste keer?

Vragen:
-Ik kon dus wel het object verplaatsen dmv de getallen bij Z-X-Y, maar ik kon nergens iets vinden om een object langer, dieper etc. te maken, alleen een tool die er op leek, maar dan maakt ie het in verhouding groter :(
-Waar is een goede beginners tut te vinden over het geven van graphics aan objecten etc.

Verwijderd

Ik heb beter eerste keren gezien, maar dit is niet zo heel slecht.

Ik denk dat jij het beste een leuke beginners tutor kan zoeken op 3dcafe, of de tutors die al in max zitten gebruiken.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Misschien een boekje kopen? M'n vriendin had er eentje van Sybex en zat an een week al de coolste dingen te fixen..

Verwijderd

Topicstarter
3dcafe, ok, opgenomen in favo's
Boekje, hmm, ik moet het niet zo hebben van boeken...

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 23 mei 2002 17:48 schreef slindenau het volgende:
3dcafe, ok, opgenomen in favo's
Boekje, hmm, ik moet het niet zo hebben van boeken...
Leert vaak een stuk makkelijker.. en volledig nederlandstalig..

En staat mooi in de kast als naslag..

Ben gek op boeken ;)

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09 09:01
gewoon veel oefenen en beginnen met iets na te maken, iets simpels, niet meteen te veel willen.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 14:45
In je modify panel (blauwe tuinslang, rechts), kun je objecten qua afmeting veranderen. En anders met je scale tool, die zit in de bovenbalk vlakbij die move tool. Als je de muis ingedrukt houdt komen er andere opties, waaronder dus bijv alleen één as scalen.

Succes.

Owja, en van een boek leer je veeel!

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 18:03 schreef ShittyOldMan het volgende:
In je modify panel (blauwe tuinslang, rechts), kun je objecten qua afmeting veranderen. En anders met je scale tool, die zit in de bovenbalk vlakbij die move tool. Als je de muis ingedrukt houdt komen er andere opties, waaronder dus bijv alleen één as scalen.

Succes.

Owja, en van een boek leer je veeel!
Ah, thxs, ik had die tool al opgemerkt, maar zoals ik al zei maakte deze alle asses naar verhouding groter...Hier heb ik iets aan :)
Op donderdag 23 mei 2002 18:00 schreef bolleh het volgende:
gewoon veel oefenen en beginnen met iets na te maken, iets simpels, niet meteen te veel willen.
Dit is toch sim-pel?

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
In ieder geval zul je moeten lezen om de mogenlijkheden van max te leren. Ik zou in ieder geval op f1 drukken, en dat helemaal doorlezen. Ben je een dagje mee bezig en dan heb je alle termen en opties langs zien komen. Als je niet zo goed in engels bent zou ik een nederlandsch boek kopen.

specs

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Euhm, hier is het post je 3d voor en een stoel en een tafel leuk, maar niet echt relevant voor dit forum. Ik zou niet graag zien dat iedereen die een proggie voor de eerste keer aanraakt zijn resultaten gaat posten....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.