Toon posts:

HELP!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met mijn Aopen 16x48 DVD en 16x8x24 RW.
Originele gekochte CD's worden wel geinstalleerd, maar vervolgens blijft hij bij het opstarten van het programma om de CD vragen, terwijl die er gewoon in zit.
Soms wordt een CD, die het in een andere pc wel doet, niet herkent. Zowel de DVD als de RW gaan dan heel langzaam draaien, maar kunnen niets lezen. Het lijkt alsof de DVD en RW niet "op toeren" willen komen.

IEMAND EEN SUGGESTIE?

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Op donderdag 23 mei 2002 13:14 schreef tonuskapsonus het volgende:
Originele gekochte CD's worden wel geinstalleerd, maar vervolgens blijft hij bij het opstarten van het programma om de CD vragen, terwijl die er gewoon in zit.
Soms wordt een CD, die het in een andere pc wel doet, niet herkent. Zowel de DVD als de RW gaan dan heel langzaam draaien, maar kunnen niets lezen. Het lijkt alsof de DVD en RW niet "op toeren" willen komen.

IEMAND EEN SUGGESTIE?
Welke programma's bijvoorbeeld?! Welk os?!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-04 10:01
Misschien wat meer info en ontschreeuw je topic titel en maak hem a.u.b voortaan duidelijker.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Uit de FAQ:
Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als "HELP, MIJN PC CRASHT" is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als "[NT 4]Pc crasht zodra Winamp gestart wordt" of iets in die trand. Hou het netjes, ook een topic titel kan een (aanleiding tot) flame zijn.

Verwijderd

Topicstarter
excuses voor de toonzetting........

Ik werk op:
athlonXP 1800+
Epox 8kha+
512mb ram
met zowel WinXP als W98.
Op beide OS-en doet het probleem zich voor.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoe is de configuratie (primary/secondary/master/slave)?
Staat de DMA ingeschakeld?

Verwijderd

Topicstarter
staan beide op dezelfde ide. Weet niet hoe master/slave instellingen of DMA instellingen zijn.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:29
Op donderdag 23 mei 2002 13:14 schreef tonuskapsonus het volgende:

IEMAND EEN SUGGESTIE?
Sommige cd's hebben een vage kopieer beveiliging..
Emperor of Dune wilde bij mij ook niet installeren op mijn DVD en CD Writer.. is later een install patch voor uitgebracht..
symptomen waren hetzelfde, opspinnen, terugspinnen, heel langzaam draaien...
PC van mijn broertje (met oude cd-rom speler) installeerde de boel zonder morren.

welke software probeer je te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
het waren 2 games:
Themeparkworld en NFS V

Bij mijn weten is er geen patch voor deze games.

Verwijderd

lauwe titel...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 13:24 schreef BalusC het volgende:
Uit de FAQ:
[..]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.