De Cheetah rijdt anders ook wel aardig hoorOp donderdag 23 mei 2002 20:03 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Die Banshee uit de dealer bij de bombshop bedoel je?
Does niet in bold praten jijOp donderdag 23 mei 2002 20:03 schreef TheRealFreeMan het volgende:
NU mijn voorstel:: maak ff FFS 2 topics............
1 met de gecrakte, en een met de LEGALE NL VERSIE, want ik weet nu niet of al die bugz ook in et orgineel zetten, het is op die manier gewoon overzichtelijker.
neem plz mijn advies over
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Paar screenies

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
als ik die repack gebruik, ziet ie mijn audio cd niet meer.
Insert cd2 zegt ie. Terwijl ie in 2 drives zit. (ja 1 ook al geprobeerd he) Iemand id? ik kan nog steeds geen savegames laden met die ouwe C****
Insert cd2 zegt ie. Terwijl ie in 2 drives zit. (ja 1 ook al geprobeerd he) Iemand id? ik kan nog steeds geen savegames laden met die ouwe C****
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
cd 2 in je primaire cd-romspeler doen misschien ?Op donderdag 23 mei 2002 20:06 schreef Domus het volgende:
als ik die repack gebruik, ziet ie mijn audio cd niet meer.
Ok, ff vraag over die mp3 player,
kan ik ook direct een gehele map linken? Heb me mp3 op andere schijf staan dan GTA3, en snelkoppeling werkt niet, onmogelijk, of via een omweg?
En wat ook leek, kan ook door achtergrond geluiden zijn geweest, dat mp3 een beetje verzopen klonken?
kan ik ook direct een gehele map linken? Heb me mp3 op andere schijf staan dan GTA3, en snelkoppeling werkt niet, onmogelijk, of via een omweg?
En wat ook leek, kan ook door achtergrond geluiden zijn geweest, dat mp3 een beetje verzopen klonken?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Bij mij klinkt het gewoon goed hoor...Op donderdag 23 mei 2002 20:10 schreef Nakebod het volgende:
Ok, ff vraag over die mp3 player,
tja das een aopen. Kutding dus gebruik ik alleen voor DVD's maar hij moet het ook gewoon doen met de brander. Met die originele krek deed ie het ook.Op donderdag 23 mei 2002 20:08 schreef Daap het volgende:
[..]
cd 2 in je primaire cd-romspeler doen misschien ?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Yup! Dat ding is echt kewl, ik vind hem al de phatste auto alleen al door het grommen van die dikke moter!Op donderdag 23 mei 2002 20:03 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Die Banshee uit de dealer bij de bombshop bedoel je?
Owja, ik ga nu ff weer GTA'en. Daarnet ff detonator 23.11 geinstalled, hopen dat hij nu wat beter gaat. Nou, wish me luck!
Dan waren dat denk ik dus de achtergrond geluiden ( Was d8 ik wel regen8igOp donderdag 23 mei 2002 20:11 schreef Daap het volgende:
[..]
Bij mij klinkt het gewoon goed hoor...
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
ff paar vraagjes,
1. hoe pik je een hoer op? want het lukt me niet echt
2. hoe krijg je alle levels?
3. hoe save je?, ik kan me auto wel plaasen met een shop, maar niet naar binnen lopen door de deur
4. en hoe kan je een trailer achter je truck krijgen?
tnx
3. hoe save je?, ik kan me auto wel plaasen met een shop, maar niet naar binnen lopen door de deur
tnx
jjjjjjjooooooooooooooooooooo ten 1e gta3 rulez da house echt super spel
ten 2e wie heeft er al een leuk mannetje gemaakt ??
in ..\Rockstar\GTAIII\models\Generic staat een bmp file daarmee kan je je ventje aanpassen, vast en zeker oiud nieuws maar goed
ten 2e wie heeft er al een leuk mannetje gemaakt ??
in ..\Rockstar\GTAIII\models\Generic staat een bmp file daarmee kan je je ventje aanpassen, vast en zeker oiud nieuws maar goed
1. kan alleen in een missieOp donderdag 23 mei 2002 20:14 schreef Batman2k het volgende:
ff paar vraagjes,
tnx
2. cheaten is lame
3. als je bezig bent met een missie kan je niet saven
4. dunno
Ik vind dit wel een lollig screentje
goed lezen 
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
1. geen idOp donderdag 23 mei 2002 20:14 schreef Batman2k het volgende:
ff paar vraagjes,
tnx
2. doe ik niet aan ( goed spelen kan je ze wel krijgen )
3. de 1e x als je deur in wil kan niet dan moet je eerst mannetje wegbrengen die in je auto zit, ga je daarna trug dan lukt et wel
4. geen id ook
Verwijderd
is zeker al gevraagd
heb iemand cheats voor GTA3?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/503607/ff paar vraagjes,
tnx
Staat in topic het meeste...Op donderdag 23 mei 2002 20:14 schreef Batman2k het volgende:
ff paar vraagjes,
tnx
1. met een beetje mooie auto naast dr gaan staan en evt toeteren
2. missies uitspelen
3. als je niet in een missie zit naar je savehouse, en linkerdeurtje in.
4. niet afaik
hier nog een shotje:

Just enjoying the view
van mij mogen ze weg !! zullen 56kers niet blij mee zijn elke x 6 van die plaatjes looienOp donderdag 23 mei 2002 20:05 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Paar screenies
[afbeelding]
[url=http://www.
[url="http://.net/upload/index.php/2617839903"][afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon op prntscrn rammen en alt-tabben danOp donderdag 23 mei 2002 20:19 schreef -Munkie- het volgende:
Hoe maak je screenshots??? want bij een programmatje werkt et nie
Dit topic heet GTA3 ervaringen/PICSOp donderdag 23 mei 2002 20:19 schreef E-LiZeR het volgende:
[..]
van mij mogen ze weg !! zullen 56kers niet blij mee zijn elke x 6 van die plaatjes looien
dit is mijn alltime fav 
Yakuza Stinger
Yakuza Stinger

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Hoe verbouw je dan zo'n poppetje of zo want ik keek net in generic maar ik kan nix vinden om ventjes te verbouwen:P
Je moet dan even naar pagina 18 gaan in dit topic.Op donderdag 23 mei 2002 20:24 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Uh... ik doe start en ik krijg laadschermpje.. en dan nix, hangt ie en dit!
Unreal Tournament '99
- wat is je favoriete car ?? Yakuza (eerste auto als je op eiland 2 komt
)
- wat is je favoriete fm station ?? Mp3 Player Lekker relaxen achter je eigen muziek en ik heb ook nog wat standup comedians erdoorheen gegooid is lache af en toe
.
//edit: foutje naam auto
- wat is je favoriete fm station ?? Mp3 Player Lekker relaxen achter je eigen muziek en ik heb ook nog wat standup comedians erdoorheen gegooid is lache af en toe
//edit: foutje naam auto
Verwijderd
Ik heb andere pagina's ingesteld, quote ff de oplossingOp donderdag 23 mei 2002 20:26 schreef Nevada het volgende:
[..]
Je moet dan even naar pagina 18 gaan in dit topic.
Niet iedereen heeft evenveel posts per paginaOp donderdag 23 mei 2002 20:26 schreef Nevada het volgende:
[..]
Je moet dan even naar pagina 18 gaan in dit topic.
Op donderdag 23 mei 2002 15:10 schreef Cyberneer het volgende:
Ik heb het spel NIET, ik ga hem morgen netjes kopen. Deze FAQ heb ik gemaakt aan de hand van dit topic, later zal ik kijken of er ook nog wat in het andere topic staat. Op- of Aanmerkingen??, zet ze ff neer.
Drive-by shooting:
Met een Uzi in een auto zitten, en dan dmv Q of E naar een zijkant kijken. Dan kun je schieten.
Wazig beeld:
Zet bij de video opties de trails uit.
Haperend beeld:
Probeer de frame limiter eens aan te zetten.
Lees ook deze site eens:
http://www.hatarskolan.nu/action/
Ati-gebruikers:
http://www.omegacorner.com/ati.htm
Spel stopt binnen een minuut (Windows XP):
Installeer een patch van Microsoft:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
3DFX kaarten:
Vanaf zaterdag 25 mei verschijnen de nieuwste Voodoo drivers op: http://nat.mine.nu:81/3dfx/
Plattegronden:
Plattegronden van de steden zijn te vinden op:
http://www.gta3warehouse.com/maps.htm
Vastloper bij openen spel:
Gooi het bestand logo.mpg uit de movies directory
Eigen radio station:
Gooi een zooi MP3tjes in de map $installdir/GTAIII/mp3/ en kies met R het radiostation MP3Toy.
Replays:
F1 De laatste 30 seconden afspelen
F2 De laatste 30 seconden opslaan in een bestand
F3 De laatst opgeslaagde herhaling bekijken
Neuken:
Met een auto stil staan bij zo'n hoer (dames met alleen een bh en een klein truitje als top aan) dan stappen ze in, ga je naar een rustige plaats en dan ga je neuken. Als je haar molt na de daad, heb je je geld er weer uit. Een bijkomend voordeel is dat je geneest van het bezoekje aan de hoer.
In-Game Screenshots maken:
Maak gebruik van Hypersnap, hier te downloaden:
http://download.com.com/3000-2192-10111223.html
Helicopters:
Een helicopter is neer te halen met een bazooka
Topics:
[topic=501661]
[topic=502811]
Unreal Tournament '99
Verwijderd
Heel leuk allemaal ik heb em al 10 jaar uitgespeeld..... op ps2...
sorry moest het ff kwijt....
sorry moest het ff kwijt....
GTA 3 was vandaag al te koop !!! heb em vandaag gekocht bij bart smit hadden ze em al. echt een vette game.
Maar ff een vraagje is er ook een cheat voor godmode ???
cheaten is fuckin lame manOp donderdag 23 mei 2002 20:31 schreef Sjonny75 het volgende:
GTA 3 was vandaag al te koop !!! heb em vandaag gekocht bij bart smit hadden ze em al. echt een vette game.
maar goed zie pagina 1 van dit topic
Verwijderd
Uh... nee, helpt nietOp donderdag 23 mei 2002 15:10 schreef Cyberneer het volgende:

oh men, ik heb net exacte dezelfde screen gemaaktOp donderdag 23 mei 2002 20:16 schreef jdiezrequejo het volgende:
Ik vind dit wel een lollig screentje![]()
goed lezen
[afbeelding]
vond hem ook wel lachen ja
PSN: DutchTrickle PVoutput
ik heb mezelf zojuist aan een waarschuwing geholpen, goed he?
Hmm, mijn radiostations hakkelen. Heeft iemand daar iets op gevonden?
Ik zit echt zo vast he!!!
Ik zit op eiland 2, en kan kiezen tussen 3 verschillende missies:
- Een getuigen poppen die in een ambulance rijd.. als ik 1 keer tegen die bak aan beuk dan heb ik al meteen 4-sterren politie achter me aan en rijden ze me de heletijd klem, en die ambulance hoeft maar een heel klein stukje te rijden..
- Een undercover-agent poppen, hetzelfde als hierboven
- Een "drive-by", die K. poppen.. alleen hij staat daar met 8 gasten met machine geweren ofzo, en ik met 1 uzi
Tips
- Een getuigen poppen die in een ambulance rijd.. als ik 1 keer tegen die bak aan beuk dan heb ik al meteen 4-sterren politie achter me aan en rijden ze me de heletijd klem, en die ambulance hoeft maar een heel klein stukje te rijden..

- Een "drive-by", die K. poppen.. alleen hij staat daar met 8 gasten met machine geweren ofzo, en ik met 1 uzi
Tips
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Zijn die screens genomen op die PC in je sig ?Op donderdag 23 mei 2002 20:31 schreef Numb1 het volgende:
jajajajaj ze zijn clickable
In singleplayer heeft er toch niemand last van of wel?Op donderdag 23 mei 2002 20:32 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
cheaten is fuckin lame man
MIsschien ligt het aan je cd-rom-speler oid?Op donderdag 23 mei 2002 20:36 schreef Solosmots het volgende:
Hmm, mijn radiostations hakkelen. Heeft iemand daar iets op gevonden?
Verwijderd
Aangezien hier toch retesnel ge-replied wordt: iemand 
Uh... nee, helpt nietOp donderdag 23 mei 2002 15:10 schreef Cyberneer het volgende:

1, dat hoef je maar een paar keer te doen totdat de verdachte eruit ligt.Op donderdag 23 mei 2002 20:36 schreef FireFoz het volgende:
Ik zit echt zo vast he!!!![]()
![]()
![]()
Tips
Deze is 1 bonk gips en moet je daarna nog kapot beuken maar dan komt de politie er niet meer.
2. Zorg dat je een M16 hebt...als ie langs rijdt dan knal je 'm overhoop, bazooka is ook goed
Heb je de missie gehaald dan zijn de sterren weg (?
3. Week ff niet meer.
Kheb zelf nu ook een vraagje, ik kreeg net een berichtje op mn ticker dat de portland docks import export factory open is, en dat er een lijst is met wat ze willen hebben... Kheb de kraan in de haven gevonden, maar weet iemand waar die lijst is? Mn afgeragte maffia bak lustie niet
Aargh klote!
De derde stad heeft pas het vliegveld
Tegenvaller
Tegenvaller
Verwijderd
Ik blijf ondanks de laagste instellingen van het spel nog steeds onvoldoende fps krijgen. Ik heb nu zo'n 5 tot 10 fps schat ik.
Ik heb nu een duron @770 mhz met een TNT2 M64 videokaart.
Is mijn videokaart/cpu nu echt te langzaam voor dit spel, dit zou dan het 1e spel wezen wat ik niet kan spelen met mijn hardware!
Is mijn videokaart/cpu nu echt te langzaam voor dit spel, dit zou dan het 1e spel wezen wat ik niet kan spelen met mijn hardware!
mja leuk die pager, liep net te rennen voor mijn leven ging dat ding ineens afOp donderdag 23 mei 2002 20:40 schreef Chakotay het volgende:
Kheb zelf nu ook een vraagje, ik kreeg net een berichtje op mn ticker dat de portland docks import export factory open is, en dat er een lijst is met wat ze willen hebben... Kheb de kraan in de haven gevonden, maar weet iemand waar die lijst is? Mn afgeragte maffia bak lustie niet
oja, en ik zag al een vliegtuig vliegen, ik d8 nog wow, zit er ook een vliegveld in
Nope, khad eerst mijn Matrox G400 erin, nu een GF2 MX400 64m. Dies sneller (nogal), alleen nu hakkelen de radiostations. MEt de G400 erin niet.Op donderdag 23 mei 2002 20:39 schreef Thunder het volgende:
MIsschien ligt het aan je cd-rom-speler oid?
En in filpjes loopt het geluid achter bij het beeld..
Spoiler AlertOp donderdag 23 mei 2002 20:41 schreef M@NIC het volgende:
Aargh klote!
Tegenvaller
Voor de 3e stad moet je zorgen dat je alle opdrachten van die gast in het park doet.
Nog meer vragen? (PS2'er die 'm al 2 keer uit heeft hiero
*kuch*Op donderdag 23 mei 2002 20:45 schreef Gman het volgende:
[..]
Nog meer vragen? (PS2'er die 'm al 2 keer uit heeft hiero)
Dank uKheb zelf nu ook een vraagje, ik kreeg net een berichtje op mn ticker dat de portland docks import export factory open is, en dat er een lijst is met wat ze willen hebben... Kheb de kraan in de haven gevonden, maar weet iemand waar die lijst is? Mn afgeragte maffia bak lustie niet
Gisteren liep GTA3 als een zonnetje hier, maar nu is hij niet meer vooruit te branden.
Heb al een re-install gedaan, daarna liep hij weer zoals hij hoort te lopen. Maar daarnet startte ik hem weer op, de intro en alles was goed, maar in het spel gaat alles traaaaaaag...
Hoe kan dit ?
WinXP
athlon xp+1500
geforce2 64mb
256mb ram
Heb al een re-install gedaan, daarna liep hij weer zoals hij hoort te lopen. Maar daarnet startte ik hem weer op, de intro en alles was goed, maar in het spel gaat alles traaaaaaag...
Hoe kan dit ?
WinXP
athlon xp+1500
geforce2 64mb
256mb ram
Verwijderd
Je bent niet de enige, ik heb ook geen idee hoe dit komt. Ik heb een Duron 770 met TNT2 M64.Op donderdag 23 mei 2002 20:48 schreef Daap het volgende:
Gisteren liep GTA3 als een zonnetje hier, maar nu is hij niet meer vooruit te branden.
Hoe kan dit ?
WinXP
athlon xp+1500
geforce2 64mb
256mb ram
Praten jullie nu over legaal of ilegalen versie ?
Is iemand misschien al in de 3de stad geweest ?
Beide. De meeste mensenm hebben em echter (nog) illegaal, aangezien ie pas net in de winkels ligt.Op donderdag 23 mei 2002 20:51 schreef GUBO het volgende:
Praten jullie nu over legaal of ilegalen versie ?
Er staat in de 1e pagina geen cheat voor godmode.
Heeft iemand die?
Hoe doe ik vrachtwagens koppelen met opleggers?
Heeft iemand die?
Niet helaasOp donderdag 23 mei 2002 20:53 schreef Sjonny75 het volgende:
Verwijderd
Elke keer vraagt hij na die intro met die credits, als die afgelopen is om cd2, dat ik die er in moet stoppen.
Maar die zit er al lang in, één keer ging het goed, maar de andere keren niet.
Terwijl hij wel de filmpjes pakt en de cd ook gelezen wordt.
Heeft nog iemand hier last van?
Verwijderd
yupZijn die screens genomen op die PC in je sig ?
Welke crack heb je gebruikt? deze moet je hebben: GRAND.THEFT.AUTO.3.CRACKFIX.REPACK-DEViANCE.Op donderdag 23 mei 2002 20:57 schreef Evil_E het volgende:
Elke keer vraagt hij na die intro met die credits, als die afgelopen is om cd2, dat ik die er in moet stoppen.
Als dat ook niet werkt Daemon tools gebruiken met de originele GTA3.exe
Verwijderd
FF voor de duidelijkheid: Ik heb die FAQ geschreven voordat ik mijn versie van GTA3 gekocht heb in de winkel. Alles dat er in die FAQ op de eerste pagina staat, staat ook in dit topic! De voorgedragen oplossingen zijn eerder genoemde ideeen van mede-tweakers. Het kan dus heel goed zijn, dat ze het niet doen!!
Succes ermee, en ik blijf zoeken voor uitbreidingen.
Succes ermee, en ik blijf zoeken voor uitbreidingen.
Het ziet er nog goed uit met een geforce 2. Dus ik ga hem kopenOp donderdag 23 mei 2002 21:02 schreef Numb1 het volgende:
[..]
yup
Unreal Tournament '99
Snap je het niet?Op donderdag 23 mei 2002 20:46 schreef Thunder het volgende:
[..]
*kuch*
[..]
PS2 = PlayStation 2
GTA3 is daarop al +3 maanden uit....daarom heb ik 'm al 2x uitgespeeld...ben 'm nu wel zat.
Ook wel erg saai zonder opdrachten
Woei, een insane triple stunt bonus
Lekker over de kop gaan
.
Lekker over de kop gaan
Verwijderd
ik heb een probleem:
ik kan geen auto ofzo meer in, als ik op enter druk dan steekt ie alleen zijn middel vinger op..
alle toetsen staan goed, ik heb ze zelfs al gereset.
ik kan geen auto ofzo meer in, als ik op enter druk dan steekt ie alleen zijn middel vinger op..
alle toetsen staan goed, ik heb ze zelfs al gereset.
Het is je video kaart, ik heb dezelfde, en heb een aantal pagina's trug *22* een reactie er op geplaatst. De TNTm64 Heeft erug veel moeite met dit spel. Andere spellen lopen idd nog wel aardig tot goed (k niet spectaculair uiteraard).Op donderdag 23 mei 2002 20:42 schreef Freezy het volgende:
Ik blijf ondanks de laagste instellingen van het spel nog steeds onvoldoende fps krijgen. Ik heb nu zo'n 5 tot 10 fps schat ik.
Dus jah, je zult net als ik moeten uitgeven aan een new kaartje..
Angry Rabbit
ik ben nu bij een een of ander chinese girl die me een opdracht geeft om 10 (dacht ik) koffiehuizen te slopen ik dus doen maar ze komen zelden op de radar!! waarom!
werkt nog steed meedere auto bij elkaar zette en dan een late onploffe gaat de rest ook wehehehe
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
hmm, maar m'n op broertjes Savage4 met Celeron700 loopt het wel goedOp donderdag 23 mei 2002 21:12 schreef KingCrash het volgende:
[..]
Het is je video kaart, ik heb dezelfde, en heb een aantal pagina's trug *22* een reactie er op geplaatst. De TNTm64 Heeft erug veel moeite met dit spel. Andere spellen lopen idd nog wel aardig tot goed (k niet spectaculair uiteraard).
Dus jah, je zult net als ik moeten uitgeven aan een new kaartje..
Verwijderd
Heeft iemand al naar deze link gekeken ??
Want ik heb nm. een gforce 3 ti200 en Xp 1800+
maar op 1600 * 1200 is de bak nie zo blij mee
http://www.hatarskolan.nu/action/ ??
check ff please, want ik ben nu nie thuis
heeft iemand al een oplossing voor het probleem dat gta3 niet boven de 30 fps uit komt???
ookal speel ik em op 640*480 16 of zoals ik em graag speel op 1280*1024 32 (gaat verrekte soepel) boven de 30 fps komt ie niet uit, daardoor schokt ie als ik een bocht doorrij. voor de rest draait ie prima
sorrie als ik niet goed lees, maar ja, 2*35 pagina's lezen is best veel
thnx alvast
ookal speel ik em op 640*480 16 of zoals ik em graag speel op 1280*1024 32 (gaat verrekte soepel) boven de 30 fps komt ie niet uit, daardoor schokt ie als ik een bocht doorrij. voor de rest draait ie prima
sorrie als ik niet goed lees, maar ja, 2*35 pagina's lezen is best veel
thnx alvast
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Je moet ze eerst verkennenOp donderdag 23 mei 2002 21:13 schreef ADMK het volgende:
ik ben nu bij een een of ander chinese girl die me een opdracht geeft om 10 (dacht ik) koffiehuizen te slopen ik dus doen maar ze komen zelden op de radar!! waarom!
Je moet door alle 3 de steden rondrijden totdat je er 8 ofzo (kijk ff hoeveel je er moet) op je radar heb en dan begin je bij de eerste stad, da's het snelste, dan de 2e en dan de 3e.
Deze missie heb ik te vaak verne*kt
Zo, 5 sterren gehaald... en dat is niet makkelijk surviven
Boom? Nee linerunner!Op donderdag 23 mei 2002 21:17 schreef BruceLee het volgende:
[afbeelding] BooM
werkt nog steed meedere auto bij elkaar zette en dan een late onploffe gaat de rest ook wehehehe
Kheb er gekeken, en bij mij helpt het een beetjeOp donderdag 23 mei 2002 21:18 schreef nosferatu inc het volgende:
Heeft iemand al naar deze link gekeken ??
hmm ik heb zelfs die kraan nog niet eens kunnen vinden... nog maar even goed zoeken vanaav...Op donderdag 23 mei 2002 20:46 schreef Thunder het volgende:
[..]
die missie gedaan waarbij je een aantal meisjes moet ophalen voor die fuzz ball, heb ik net gedaan met 'n touringcar
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
ik hou meer van de infernus... w00t w00t wat kan dat ding scheurenOp donderdag 23 mei 2002 20:24 schreef 3CLipZ het volgende:
dit is mijn alltime fav
Yakuza Stinger
[afbeelding]
Kheb em gevonden met wat hulp van GmanOp donderdag 23 mei 2002 21:21 schreef Flat© het volgende:
[..]
hmm ik heb zelfs die kraan nog niet eens kunnen vinden... nog maar even goed zoeken vanaav...
die missie gedaan waarbij je een aantal meisjes moet ophalen voor die fuzz ball, heb ik net gedaan met 'n touringcar
de kraan is vlak bij Joey's garage, aan je linkerhand naast de groete weg zit een haven. daarin door het hek, stukje naar voren en dan in het steegje naar links. Daar staat een garage met een lijstje met autos die ze zoeken
YEAH ik heb de MYTH release bijna binnen, kijken of ie beter is. Er zit al wel een patch bij zie ik. (save-fix en extra-gore patch)
Die deviance vink maar matig qua service
hehe
Die deviance vink maar matig qua service
Die van MYTH is een rip, geen filpjes en radio enzoOp donderdag 23 mei 2002 21:24 schreef Domus het volgende:
YEAH ik heb de MYTH release bijna binnen, kijken of ie beter is. Er zit al wel een patch bij zie ik. (save-fix en extra-gore patch)
Die deviance vink maar matig qua servicehehe
wat heb jij weinig geld?Op donderdag 23 mei 2002 21:26 schreef Juggernaut het volgende:
kijk eens wat er letterlijk uit de lucht komt vallen
[afbeelding]
GIVEUSATANK
enneh: chakotay en gman: bedankt!
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Helaas heeft die detonator driver 23.11 niet echt geholpen. Ik zit nu op 640x480x16 en het gaat nog geen eens 40 fps gok ik, eerder rond de 30/20... Op zijn laagst...Op donderdag 23 mei 2002 20:34 schreef Mmore-323 het volgende:
Wie is er al op het spoor van de trainer?
en DaniL heeft het gewerkt de andere drivers?
Verwijderd
Wat moet je doen bij die politiebusje??? meen dat het een geldtransport is ofzo. Heb hem al kapot gemaakt maar dan mission failed.... Iemand die het weet? Map1
Misschien gekke vraag:
Maar kan je GTA3 met een stuurtje spelen
Verwijderd
nope.... suggestie gta 4 ?Op donderdag 23 mei 2002 21:36 schreef GUBO het volgende:
Misschien gekke vraag:
je moet hem netzolang beuken totdat de bestuurder er uit komt en je hem kan meenemenOp donderdag 23 mei 2002 21:32 schreef SoSaMaN het volgende:
Wat moet je doen bij die politiebusje??? meen dat het een geldtransport is ofzo. Heb hem al kapot gemaakt maar dan mission failed.... Iemand die het weet? Map1
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Koel, dit zag ik net opeens:

Regenboog!

Regenboog!
missiefilmpjes enzo zitten er wel in hoorOp donderdag 23 mei 2002 21:26 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Die van MYTH is een rip, geen filpjes en radio enzo
Op donderdag 23 mei 2002 21:28 schreef Flat© het volgende:
[..]
wat heb jij weinig geld?
enneh: chakotay en gman: bedankt!
Oja is in engine... Maar zonder voiceovers dan toch? (en je kan altijd de addon downenOp donderdag 23 mei 2002 21:40 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
missiefilmpjes enzo zitten er wel in hoor
[..]
Sorry maar ik kan echt geen 32 pagina's lezen om die winxp patch voor een engelse versie op te zoeken. Wie zou zou vriendelijk willen zijn om die nogmaals te posten?
Y'24
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exeOp donderdag 23 mei 2002 21:51 schreef RvV het volgende:
Sorry maar ik kan echt geen 32 pagina's lezen om die winxp patch voor een engelse versie op te zoeken. Wie zou zou vriendelijk willen zijn om die nogmaals te posten?
dat zuigt hard, radio is een van de vetste dingen, niets is beter dan lekker cruisen door de stad met een vette bak en de radio aanOp donderdag 23 mei 2002 21:26 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Die van MYTH is een rip, geen filpjes en radio enzo
Idd man die radio rulezz zwaar!! En die grijze bmw achte karren van die gangsters zijn wel lekker snelOp donderdag 23 mei 2002 21:54 schreef Maverick het volgende:
[..]
dat zuigt hard, radio is een van de vetste dingen, niets is beter dan lekker cruisen door de stad met een vette bak en de radio aan
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Hier, staat in de 1st post...Op donderdag 23 mei 2002 21:51 schreef RvV het volgende:
(en als je em op 999 ppp zet hoef je maar 1 page door te lezen
En dat deed ik nou dus ook altijd met de vorige 2 delenOp donderdag 23 mei 2002 21:17 schreef BruceLee het volgende:
[afbeelding] BooM
* ddZ gaat maar weer eens verder met GTA 3
Verwijderd
Hebben jullie daar ook last van ?
Ik heb zo'n pijn in mijn hoofd nu na een paar uur GTA3 te hebben gespeeld.
Ik heb zo'n pijn in mijn hoofd nu na een paar uur GTA3 te hebben gespeeld.
Dit topic is gesloten.