☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Op donderdag 23 mei 2002 23:31 schreef Timer het volgende:
[..]
Tja, dat jij normaal dagelijks auto's hijacked!

Verwijderd
heb een pentium 4 1400mh en een geforce 2 mx 400 kaart. heb trouwens 512mb geheugen.
kan iemand me helpen??????????????
LEzeeeeeeeeeeeeennOp donderdag 23 mei 2002 23:32 schreef rickbakker het volgende:
he, ik zit met een probleempje. ik heb gta 3 net geinstalleerd en hij draait gewoon. alleen ik zie geen teksten. waar de teksten zouden moeten staan zoal options enz. staan bij mij alleen maar gele balken. ik draai het onder xp
heb een pentium 4 1400mh en een geforce 2 mx 400 kaart. heb trouwens 512mb geheugen.
kan iemand me helpen??????????????

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
DezeOp donderdag 23 mei 2002 22:04 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Dan moet ie maar die Win XP fix erover gooien . Had dat ook
Spel stopt binnen een minuut (Windows XP):
Installeer een patch van Microsoft:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
lezen, hebben al meer mensen gevraagdOp donderdag 23 mei 2002 23:36 schreef artec het volgende:
mensen leg mij es uit hoe ik moet vliegen ??? (cheat)
1a2 blz terug
Verwijderd
Nope , ook niks van gemerkt . Ik zie nergens kogels vliegen en als je die kerels omverrijd is dat gewoon de bus ketchup in hun boodschappenbuideltas die breekt ...Op donderdag 23 mei 2002 23:24 schreef Daap het volgende:
[..]
Zit er geweld in dan ?
Verwijderd
$200.000 en de auto's die je hebt ingeleverd kun je daar bestellen.Op donderdag 23 mei 2002 22:08 schreef Flat© het volgende:
ik moet btw nog 4 auto's naar die loods brengen, dan krijg ik 'n bonus
kan iemand me verklappen wat die bonus inhoudt?
mjah, zijn alleen van die trage en logge bakkenOp donderdag 23 mei 2002 23:40 schreef 007 het volgende:
[..]
$200.000 en de auto's die je hebt ingeleverd kun je daar bestellen.
dus heb je weinig aan
als je nu dikke sportwagens had ingeleverd was het wat anders geweest
ja maar geen antwoord op gekregen dus ik dacht ik vraag nog maar esOp donderdag 23 mei 2002 23:37 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
lezen, hebben al meer mensen gevraagd
1a2 blz terug
Verwijderd
luiOp donderdag 23 mei 2002 23:42 schreef artec het volgende:
[..]
ja maar geen antwoord op gekregen dus ik dacht ik vraag nog maar es
is het ook mogelijk door middel van een mod oid Yorin FM te emuleren, of direct binnen laten stromen via inet? of op een andere manier?
//edit: nog een vraag: wanneer kan je naar het volgende eiland/level? ik heb nu 200.000 en al vlink wat missies voltooid
//edit 2: nog een vraag: ligt het aan mij, of is GTA 3 niet meer zo non-linair, ik bedoel, je kan alleen maar vooruitgekozen missies doen (en dan 2 of 3 tegelijk) maar hoe dan ook krijg je ruzie met chinatown... of heb ik het nou fout?
verder vind ik de game een beetje (te) veel op driver lijken, en das jammer
BTW nog een leuke actie/bug: ik jatte een taxi, en trok die afghaan (
Ik kan helemaal geen geluidskaart selecteren
En ik kan naar links en naar rechts gaan wat ik wil maar het werkt gewoon niet.
SB live 5.1 player (goed geinstalled)
Win XP pro
AMD 1.2
Hercules GF2 pro
Het spel draait voor de rest prima maar alleen zonder geluid is er niets aan
Moet je voor de gein ff de 1e post lezen van deze thread...Op vrijdag 24 mei 2002 00:11 schreef EdonyX het volgende:
zijn er al pc cheats voor gta3?kwil wellus een rocketlauncher hebben

zet je reactie limiet op 999 en doe voor de grap eens CTRL-F: CheatsOp vrijdag 24 mei 2002 00:11 schreef EdonyX het volgende:
zijn er al pc cheats voor gta3?kwil wellus een rocketlauncher hebben

maar als je het spelt afsluit dan kan je hem niet meer loaden
dan loopt het vast
iemand dit probleem ookk ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
de 2e repack van Deviance installeren..Op vrijdag 24 mei 2002 00:21 schreef Firecow het volgende:
arg hij saved wel
maar als je het spelt afsluit dan kan je hem niet meer loaden
dan loopt het vast
iemand dit probleem ookk ?
Is pas 3000000x gezegd...

sorry voor deze "kick" (komt van page 17)Op donderdag 23 mei 2002 15:01 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb zojuist het schip opgeblazen, erg leuke edoch simpele missie (lekker campen met sniper op het dak).
maar het lukt mij niet, ik stap uit auto, die knaas zonder handen stapt uit auto. ik schiet er een paar af op die boot, en dan is het zo goed als mision failed omdat die gast zonder handen dood is. terwijl ik aan de lopende band die gastjes kapotschiet (nee! ik killde die gast niet zelf in een bezopen bui!
Ja dan ben je er toch echt een paar vergeten ergensOp vrijdag 24 mei 2002 00:28 schreef CU2morO het volgende:
[..]
sorry voor deze "kick" (komt van page 17)
maar het lukt mij niet, ik stap uit auto, die knaas zonder handen stapt uit auto. ik schiet er een paar af op die boot, en dan is het zo goed als mision failed omdat die gast zonder handen dood is. terwijl ik aan de lopende band die gastjes kapotschiet (nee! ik killde die gast niet zelf in een bezopen bui!
Sta je wel op dat dak ?
Vliegen in GTA3 is heel erg lastig, alleen met een tank kan je makkelijk ver komen (raketten achter je in de grond planten, rocketjumpen dus eigenlijk, maar dan met een tankOp donderdag 23 mei 2002 23:36 schreef artec het volgende:
mensen leg mij es uit hoe ik moet vliegen ??? (cheat)
Hier nog wat (zelf uitgevonden
Flamethrower: er is een telefooncelmissie waar je 25 triad mannetjes moet roosteren. Doe dat gewoon met je Uzi en bewaar de flamethrower
Molotov coctails: achter 8-Ball zit een stuk spoorrails met een lange tunnel, ga die in en je zult ongeveer in het midden 4 zwervers zien die molotovs hebben. Maak ze dood, en de molotovs zijn yours
Colt en Cartel Cruiser: in de missie waar je die grote boot moet slopen met 8-ball, laat 8-ball doodgaan. Maai dan wat van die gasten neer, en jat hun colts en auto's
Banshee: naast 8-ball zit een autodealer, parkeer iets door de ramen heen, en jat de banshee
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Er staan er twee aan de kade bij de loopbrug, 3 bovenaan bij de loopbrug, en nog een stuk of 4 verder naar rechts als ik het goed heb (10 minuten geleden gedaan), zo snel mogelijk vanaf het dak neersnipen, dan doet de boot BOEMOp vrijdag 24 mei 2002 00:28 schreef CU2morO het volgende:
[..]
sorry voor deze "kick" (komt van page 17)
Na een paar missies komt het op je ticker, daarna kan je em vinden met het telefoontje dat in de radar komt te staanOp vrijdag 24 mei 2002 00:30 schreef Wirret het volgende:
ik heb deze vraag 1 keer eerder in topic 1 gezien, echter kwam er toen geen antwoord op en ook hier heb ik geen antwoord gezien. Waar kan je in het eerste veld een telefonische opdracht krijgen??
ik heb wat problemen met de besturing... om niet te zeggen, het zuigt best wel. Ik heb liever het roteer/vooruit/achteruit systeem dan gewoon de richting oplopen van de pijltoetsen. Ook reageert ie niet op de muis. In de options staat die optie "mouse aided steering" of iets dergelijks, maar dat heeft totaal geen effect als ik dat wijzig. Ligt dat aan mij of heeft iedereen dat?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Met de standaard controls heb je gewoon Max Payne achtige controls lopend.. (WASD+muis) Zet het is terug op default?Op vrijdag 24 mei 2002 00:33 schreef .oisyn het volgende:
misschien is het al een keer voorbij gekomen, zo ja dan moet iemand dat even zeggen (en ongeveer waar in de topic), want ik ga nu niet 900+ posts doorlezen
ik heb wat problemen met de besturing... om niet te zeggen, het zuigt best wel. Ik heb liever het roteer/vooruit/achteruit systeem dan gewoon de richting oplopen van de pijltoetsen. Ook reageert ie niet op de muis. In de options staat die optie "mouse aided steering" of iets dergelijks, maar dat heeft totaal geen effect als ik dat wijzig. Ligt dat aan mij of heeft iedereen dat?
Goede tip. Nu loopt het op 1280x1024x32 ook soepel. Krijg nu alleen wel last van gekraak in het geluid af en toe.. vaag.Op donderdag 23 mei 2002 23:09 schreef Alain het volgende:
Iedereen (met een Radeon 8500 ?) die last heeft van haperingen kan proberen zn agp aperture size in de bios naar 64 of 32 of nog lager terug te brengen...
hielp hier goed(32 dan, 64 en 128 waren niet soepel, specs: zie onder drivers: laatste Omega/Plutonium mix drivers)
Verwijderd
Doe dat dan als je het spel hebt uitgespeeld... Zo verneuk je het hele spel...Op vrijdag 24 mei 2002 00:40 schreef Frozen Peanut het volgende:
Ik heb al een aantal cheats uitgeprobeert zoals GESUNDHEIT.. maar wat is nu de godmode cheat?.. ik wil ff vet veel cops enzo maar dan NIET doodgaan
Probeer ze allemaal zou ik zeggenOp vrijdag 24 mei 2002 00:40 schreef Frozen Peanut het volgende:
Ik heb al een aantal cheats uitgeprobeert zoals GESUNDHEIT.. maar wat is nu de godmode cheat?.. ik wil ff vet veel cops enzo maar dan NIET doodgaan
Wat doet ILIKE/LOVESCOTLAND eigenlijk? (kga zelf neit cheaten voordat ik em uitgespeeld heb)
Idd, en godmode in Portland lijkt me zowieso saai, je kan daar nog niet de FBI en het leger achter je aan hebben.Op vrijdag 24 mei 2002 00:43 schreef Daap het volgende:
[..]
Doe dat dan als je het spel hebt uitgespeeld... Zo verneuk je het hele spel...
Verwijderd
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
Ik openende 'em en vervolgens:
Heel vaag dus. Voor de zekerheid ook maar ff de engelse gedownload:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
Maar daar ook weer hetzelfde verhaal dat de taal niet klopt. Ik heb trouwens nog net een Windows Update uitgevoerd, dus al die files in me OS moeten up to date zijn. Suggesties? Want zonder teksten speelt het niet echt geweldig.
ik weet niet precies welke ik nu heb, maar ik wil hem graag een stukje sneller laten lopen
ja ok, dus duh, maar waar kan ik dat fixie halen!?Op vrijdag 24 mei 2002 00:25 schreef Daap het volgende:
[..]
de 2e repack van Deviance installeren..
Is pas 3000000x gezegd...![]()
misschien dat ik dit niet mag vragen, maar het gaat toch om een patch? en niet een crack
(correct me if im worng plz)
Battle.net Spud#2543
jaaa idd, ik had m op classic gezetOp vrijdag 24 mei 2002 00:37 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Met de standaard controls heb je gewoon Max Payne achtige controls lopend.. (WASD+muis) Zet het is terug op default?

thanx
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja, de optie is wel onderkofferOp donderdag 23 mei 2002 23:13 schreef Solosmots het volgende:
[..]
Is die optie er wel eens? Alleen maar more than 2 speakers heb ik gezien...
E chiel, jij ook hier?Op vrijdag 24 mei 2002 00:49 schreef TepelStreeltje het volgende:
[..]
ja ok, dus duh, maar waar kan ik dat fixie halen!?
misschien dat ik dit niet mag vragen, maar het gaat toch om een patch? en niet een crack
Crack is voor illegale versie, mag heir niet vragen dus
Op vrijdag 24 mei 2002 00:51 schreef .oisyn het volgende:
[..]
jaaa idd, ik had m op classic gezet
thanx![]()
Verwijderd
Waarom doe je zo moeilijk. Ik wil gewoon graag de godmode cheat weten.. Volgens mij bestaat die namelijk niet.. En laat me maar lekker lame zijnOp vrijdag 24 mei 2002 00:45 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Idd, en godmode in Portland lijkt me zowieso saai, je kan daar nog niet de FBI en het leger achter je aan hebben.
iemand die het weet?
http://www.hatarskolan.nu/action/Op vrijdag 24 mei 2002 00:48 schreef CU2morO het volgende:
jullie hebben allemaal verschillende vga kaarten, nu wilde ik weten welke Detonator ik het beste kan gebruiken voor mijn Asus V7700 Geforce 2 GTS 64mb DDR?
ik weet niet precies welke ik nu heb, maar ik wil hem graag een stukje sneller laten lopen
Op deze site staat goed uitgelegd hoe je de perfomance een beetje op kan schroeven.
Bij mij werkt het echt goed op een GeForce2mx400 64mb, Athlon XP1500+.
Je kan dit meestal wel halen op dezelfde plek als waar je gta3 vandaan hebt.Op vrijdag 24 mei 2002 00:49 schreef TepelStreeltje het volgende:
[..]
ja ok, dus duh, maar waar kan ik dat fixie halen!?
Verwijderd
Ohwja nog ff een tip voor een heel cool AK47 achtig wapen --> Ga eens lekker achter Tony's restaurant zoeken (iets verder lopen dan het hartje...)
Van mij mag je hoor, maar zorg dan dat je ook het leger ed achter je aan kan krijgenOp vrijdag 24 mei 2002 00:52 schreef Frozen Peanut het volgende:
[..]
Waarom doe je zo moeilijk. Ik wil gewoon graag de godmode cheat weten.. Volgens mij bestaat die namelijk niet.. En laat me maar lekker lame zijn
iemand die het weet?
Beter richten?Op vrijdag 24 mei 2002 00:55 schreef basch het volgende:
Ha mensen bij de eerste missie op het tweede eiland moet je je oude maas vermoorden... Nu zit er een goede snipepositie op het dak ertegenover. Ik heb al 2 keer geprobeerd en gemistis het al iemand wel gelukt?
Ohwja nog ff een tip voor een heel cool AK47 achtig wapen --> Ga eens lekker achter Tony's restaurant zoeken (iets verder lopen dan het hartje...)
Toni's is toch in Portland? Daar zit ik nog... Eens kijken ofie er ligt
Verwijderd
LOL! maar wat is die cheatcode dan?Op vrijdag 24 mei 2002 00:57 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor, maar zorg dan dat je ook het leger ed achter je aan kan krijgen
[..]
Beter richten?
Toni's is toch in Portland? Daar zit ik nog... Eens kijken ofie er ligt
Probeer 23.10 eens?Op vrijdag 24 mei 2002 00:48 schreef CU2morO het volgende:
jullie hebben allemaal verschillende vga kaarten, nu wilde ik weten welke Detonator ik het beste kan gebruiken voor mijn Asus V7700 Geforce 2 GTS 64mb DDR?
KweenieOp vrijdag 24 mei 2002 00:57 schreef Frozen Peanut het volgende:
[..]
LOL! maar wat is die cheatcode dan?
23.10 gebruik ik nu, en het loopt stukken beter dan de nieuwere versies.Op vrijdag 24 mei 2002 00:58 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Probeer 23.10 eens?
http://www.trance-energy.tk (mainpage)
omdat:
http://www.gta3warehouse.com/maps.htm
een beetje overbelast was. Suc6!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Voor de luieren onder ons:Op vrijdag 24 mei 2002 00:59 schreef Jumpman het volgende:
De plattegronden/mappen van GTA 3 heb ik ook nog maar even hier gezet:
http://www.trance-energy.tk (mainpage)
omdat:
http://www.gta3warehouse.com/maps.htm
een beetje overbelast was. Suc6!
Portland
Shaunton Island
Shorside Vale
NeeOp vrijdag 24 mei 2002 01:06 schreef CU2morO het volgende:
zijn die kaarten precies een a4tje? ik vraag het liever eerst, dan dat hij strax 2x een a4'tje zwart spuit
Bij de originele zit trouwens een grote poster met stuk duidelijkere kaarten
En die is het zelfde als de PS2 versieOp vrijdag 24 mei 2002 01:07 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Nee
(Alleen daar staan die geheime pakketjes enzo niet op
IK WORDD ECHT HELEMAAL ZIEK HIER
Ik zit op eiland 2, en heb ALLE missies al gedaan, en toch gebeurt er nix
ik moet blijkbaar die ene missie van die race nog doen, op eiland 1
Die probeer ik dus nou al 2 uur lang te winnen, maar lukt niet!!! Niet dat ik niet kan rijden, maar ik wordt
a) of van de weg gebeukt en mn auto wordt gemold (door de medespelers of door die onozele andere weg gebruikers)
b) helemaal kappot geschoten door die gangs... er is geen gang op dat eiland die mij mag
serieus, ik word GEK!
Ik heb het zelfs al met cheats geprobeerd, met een tank, maar nee ik wordt er steeds uit getrokken (dat ding rijd niet zo snel

wtf do i do?

Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Verwijderd
ik heb ale missies voor die hoerenbaas gedaan en voor die garage houder, nu zit ik bij toni... hoeveel moet ik nog gaan voor het volgende level?
Moet je ff je Windows updaten, is ook al pas 1000x gezegd hier ofzo...Op vrijdag 24 mei 2002 01:17 schreef Esmer het volgende:
hij loopt heerlijk op me pc alleen ik zie geen letters en zo zijn allemaal zwarte balken eens me video driver downlaoden
Ik ben net op het 2e eiland, nog een stuk of 5 voor Toni en 4-5 voor degene die daarna komtOp vrijdag 24 mei 2002 01:22 schreef Nosfer@tu het volgende:
Ik zit nog in Portland.
ik heb ale missies voor die hoerenbaas gedaan en voor die garage houder, nu zit ik bij toni... hoeveel moet ik nog gaan voor het volgende level?
hoe bedoel je bij de orgineleOp vrijdag 24 mei 2002 01:07 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Nee
orginele site?
//edit: snap hem denk al: als je gta3 in de winkel koopt, zit er in de doos een poster met daarop kaarten?
Yup, originele spel dusOp vrijdag 24 mei 2002 01:41 schreef CU2morO het volgende:
[..]
hoe bedoel je bij de orginele
orginele site?
//edit: snap hem denk al: als je gta3 in de winkel koopt, zit er in de doos een poster met daarop kaarten?
Dat vond ik tot nu toe de vervelendste (ben nog op eiland 1Op vrijdag 24 mei 2002 01:13 schreef FireFoz het volgende:
...
...
Verwijderd
heb ik al 1000x gelezne en was er al mee bezig alleen nu zegt dat die de cd-rom niet kan vinden!Op vrijdag 24 mei 2002 01:23 schreef Daap het volgende:
[..]
Moet je ff je Windows updaten, is ook al pas 1000x gezegd hier ofzo...
woohooo here tooOp vrijdag 24 mei 2002 00:52 schreef Daap het volgende:
[..]
http://www.hatarskolan.nu/action/
Op deze site staat goed uitgelegd hoe je de perfomance een beetje op kan schroeven.
Bij mij werkt het echt goed op een GeForce2mx400 64mb, Athlon XP1500+.
tnx
Verwijderd
welke dithering moet aan ? error of ordered of gewoon helemaal uit ? (snelste graag)
en moet ik V-Sync aan of uit hebben
dit allemaal bij mijn video opties he dus niet in GTA zelf !
Verwijderd
http://www.endoria.net/upload/index.php/1783192237
zie het je zelf het spel is wel op testarten maar ik zie nu geen bal!
Verwijderd
neh valt wel meeOp vrijdag 24 mei 2002 02:52 schreef papajay het volgende:
zonder fysieke map vind ik gta3 behoorlijk goed speelbaar. het maakt het hooguit ietsjes lastiger omdat bijvoorbeeld joey's garage niet even snel te vinden is. of wordt het op staunton island wel belangrijk een map te hebben?
Verwijderd
gewoon lekker crossen door de wijken want kan de missies niet lezenOp vrijdag 24 mei 2002 03:03 schreef FireFoz het volgende:
[..]
neh valt wel mee
[..]
E chiel, jij ook hier?
[..]
sja, ik ook marco...
maaruh, kan jij dat spel draaien dan!??
ik amper... schijnt aan XP te liggen?
vind het toch knap dat dit het eerste spel is dat mijn p4 1500 met tnt2 ultra en 392 ram slecht trekt!
instellingen staan al op zen laagst!
maar ook al word er 1000 keer gezegd dat het al gezegd is waar het aan ligt en ble ble bla, geen enkele keer zet men de url nog een keer erbij!
ik weet dus niet waar ik dit kan halen, en ik ben nu te verrot om te gaan zoeken!
maaruh, tis toch ook een probleem in de orginele versie??
"vriend van me heeft de orignele gekocht, en hij heeft er ook problemen mee!!"
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Op vrijdag 24 mei 2002 01:13 schreef FireFoz het volgende:
GODVER
IK WORDD ECHT HELEMAAL ZIEK HIER![]()
![]()
Ik zit op eiland 2, en heb ALLE missies al gedaan, en toch gebeurt er nix
Die probeer ik dus nou al 2 uur lang te winnen, maar lukt niet!!! Niet dat ik niet kan rijden, maar ik wordt
a) of van de weg gebeukt en mn auto wordt gemold (door de medespelers of door die onozele andere weg gebruikers)
b) helemaal kappot geschoten door die gangs... er is geen gang op dat eiland die mij mag
serieus, ik word GEK!
Ik heb het zelfs al met cheats geprobeerd, met een tank, maar nee ik wordt er steeds uit getrokken (dat ding rijd niet zo snel) en in elkaar geslagen door 10 gasten tegelijk ofzo, kan ik dan ook niet neer schieten als ze van alle kanten tegelijk komen
wtf do i do?[afbeelding]
Verwijderd
niet met dat alt+tap ofzo?
Verwijderd
1e pagina 1e postOp vrijdag 24 mei 2002 07:12 schreef joris.s het volgende:
Weet ook iemand hoe ik screenhots kan maken onder het spel dan?
niet met dat alt+tap ofzo?
Verwijderd
ok tnxzzzzOp vrijdag 24 mei 2002 07:13 schreef Lighteye het volgende:
[..]
1e pagina 1e postIkzelf gebruik de screencapture van PSP 7
Verwijderd
AnyoneOp vrijdag 24 mei 2002 00:48 schreef Clyde het volgende:
Ik heb dus de welbekende bug dat ik in de game geen teksten zie. Ik las eerder in dit topic erover dat je dan die Win-Xp fix/update moest installeren. Ik heb Win-Xp Nederlands, dus ik heel slim de Nederlandse gedownload:
Ik openende 'em en vervolgens:
[afbeelding]
Heel vaag dus. Voor de zekerheid ook maar ff de engelse gedownload:
Maar daar ook weer hetzelfde verhaal dat de taal niet klopt. Ik heb trouwens nog net een Windows Update uitgevoerd, dus al die files in me OS moeten up to date zijn. Suggesties? Want zonder teksten speelt het niet echt geweldig.
Eerst ff werken tot 18:00 en daarna het hele weekend spelen!
Whoehooooo
Sorry moest er ff uit
Verwijderd
de winxp patch van m$ installerenOp vrijdag 24 mei 2002 02:25 schreef Esmer het volgende:
nouw na alle update's tips noem het maar op heb ik gta3 maar eens gestart en ja nog steeds balken.
http://www.endoria.net/upload/index.php/1783192237
zie het je zelf het spel is wel op testarten maar ik zie nu geen bal!

Verwijderd
En als die patch niet helpt? Zie mijn post hierboven.Op vrijdag 24 mei 2002 08:23 schreef ingeni het volgende:
[..]
de winxp patch van m$ installeren
formatOp vrijdag 24 mei 2002 08:31 schreef Clyde het volgende:
[..]
En als die patch niet helpt? Zie mijn post hierboven.
jaja, je moet er wat voor over hebben
PSN: DutchTrickle PVoutput
Kortom, GTA en WinXP een perfecte combinatie!!
Verwijderd
ik hoorde iedereen zeggen dat er in de pc versie o.a. nieuwe voertuigen waren, motoren e.d. maar dat is dus allemaal bullshit
want ik heb em al maanden op de ps2 dus als er nu nix nieuws inzit vind ik er weining aan...
nog ff leuke screenshot dan maar

dat staat ook echt nog maar 20 keer genoemd in dit topicOp vrijdag 24 mei 2002 08:50 schreef Metal-Kool4 het volgende:
hoe kan je vanuit een auto schieten

ja idd, mensen zijn echte te lui om te lezenOp vrijdag 24 mei 2002 08:51 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
dat staat ook echt nog maar 20 keer genoemd in dit topic
ik heb zelf ook 6 pagina's doopr moeten lezen voordat ik up to date was hoor (6*100 ) dus doe dat ook maar lekker
btw, q en e
Zelfs met de crack doet ie het goedOp vrijdag 24 mei 2002 08:47 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik word gek van al die mensen die zeuren dat Win XP de boosdoener is. Ik heb totaal geen problemen met GTA, alles doet het perfect. Jullie moeten gewoon die hele shitzooi continu updaten en indien jullie de Deviance versie hebben gebruik maken van Daemon Tools en vooral geen crack gebruiken.
Kortom, GTA en WinXP een perfecte combinatie!!
Grmpz.. waarom zijn die tweaks altijd maar voor een NVidia kaart.Op vrijdag 24 mei 2002 09:02 schreef _MaLa_ het volgende:
ik heb zelf geforcetweakulity gebruikt en fast mode aangezet via het programma dat je kaart snel gaat presteren en zonder overclock en gta 3 loopt vloeiend op 1024-768 32 bits....
Bah, en hier loopt GTA3 nog steeds niet lekker op ook.
* kamerplant gaat z'n radeon 7500 inwisselen voor een NVidia kaart..
Gelukkig kan dat zonder te veel moeite, want na maaanddeen heb ik hem nog niet betaald.
🌞🍃
In het eerste level zin er 78 missies dacht ik, ik zit pas op 14
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
hij loopt nu ineens superstrak echt heel vreemd,... gewoon een paar kleine instellingen..Op vrijdag 24 mei 2002 09:08 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Grmpz.. waarom zijn die tweaks altijd maar voor een NVidia kaart.
Bah, en hier loopt GTA3 nog steeds niet lekker op ook.
* _MaLa_ gaat z'n radeon 7500 inwisselen voor een NVidia kaart..
Gelukkig kan dat zonder te veel moeite, want na maaanddeen heb ik hem nog niet betaald.
ja, je kunt ze altijd overdoenOp vrijdag 24 mei 2002 09:14 schreef jdiezrequejo het volgende:
Vraagje, als je ee missie niet haalt kan je die dan daarna altijd nog een keer overdoen?
In het eerste level zin er 78 missies dacht ik, ik zit pas op 14
Die fast settings zijn zeer waarschijnlijk het verhogen van de core en menclocks van je kaart, wel overgeklokt dusOp vrijdag 24 mei 2002 09:02 schreef _MaLa_ het volgende:
ik heb zelf geforcetweakulity gebruikt en fast mode aangezet via het programma dat je kaart snel gaat presteren en zonder overclock en gta 3 loopt vloeiend op 1024-768 32 bits....
Op vrijdag 24 mei 2002 03:26 schreef TepelStreeltje het volgende:
TNT2 is de bottleneck... Met mn GF2MXje draaitie na lang klooien net vloeiend op 640*480*32... GF4 halen maar eens denkikOp vrijdag 24 mei 2002 00:52 schreef Chakotay het volgende:
[..]
E chiel, jij ook hier?
[..]
sja, ik ook marco...
maaruh, kan jij dat spel draaien dan!??
ik amper... schijnt aan XP te liggen?
vind het toch knap dat dit het eerste spel is dat mijn p4 1500 met tnt2 ultra en 392 ram slecht trekt!
instellingen staan al op zen laagst!
maar ook al word er 1000 keer gezegd dat het al gezegd is waar het aan ligt en ble ble bla, geen enkele keer zet men de url nog een keer erbij!
ik weet dus niet waar ik dit kan halen, en ik ben nu te verrot om te gaan zoeken!
maaruh, tis toch ook een probleem in de orginele versie??
"vriend van me heeft de orignele gekocht, en hij heeft er ook problemen mee!!":0
zou je denkenOp vrijdag 24 mei 2002 09:37 schreef anthab het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor topic deel 3
Verwijderd
=======================================
GUNSGUNSGUNS All Weapons
IFIWEREARICHMAN More Money
GESUNDHEIT Full Health
MOREPOLICEPLEASE Raise Wanted Level
NOPOLICEPLEASE Lower Wanted Level
GIVEUSATANK Tank