weet er toevallig iemand hoe je zelf skins maakt voor je mannetje, of in ieder geval waar ik deze kan verkrijgen??
Verwijderd
Volgens mij zijn ze deze nog steeds aan het ontwikkelen, dat is iig wat ik op gta3.com had gelezen.....Op donderdag 23 mei 2002 16:23 schreef EdonyX het volgende:
weet er toevallig iemand hoe je zelf skins maakt voor je mannetje, of in ieder geval waar ik deze kan verkrijgen??
Waar hebben jullie dat spel gedownload 
Maar erhm... ik wil @#$@#$ die fix voor dat loaden en saven!!!
Hoi.
omg, ik zit nu in een missie dat ik met een limo naar don salvatore moet, alleen ALLE TRIADS die ik tegen kom attacken me !?
dit is echt zwaar moeilijk, heeft iemand tips?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Ff een vraagje. Ik hoorde dat als je op de PS2 in zo'n "pimpin" bak die veren zelf hoger en lager kon zetten enzo... Kan dat in de pc versie ook, en zo je met welke auto?
Verwijderd
gewoon die repack van die verbeterde crack downen, check maar op de plaats of bij diegene van wie je hem had.Op donderdag 23 mei 2002 16:27 schreef PLeX het volgende:
Waar hebben jullie dat spel gedownload
Verwijderd
kun je me die niet ff opsturen ofzo dan??
ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb gehaald namelijk
ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb gehaald namelijk
PlankenOp donderdag 23 mei 2002 16:28 schreef 3CLipZ het volgende:
omg, ik zit nu in een missie dat ik met een limo naar don salvatore moet, alleen ALLE TRIADS die ik tegen kom attacken me !?
Die is wel ff bikkelen idd.. maar ja, gewoon snel door rijden he
Wat ik echt irri vind is dat als er een heleboel gansters achter je aan zit ofzo, en je molt er een paar, dat je dan OOK NOG de coppers achter je aan krijgt

Leef lekker in het nu, er is niks anders
een paar berichten toe zij iemand dat hij hem bij Bart Smit had gekocht? Is dat waar jongeman/vrouw?
ik dacht nl. dattie pas morgen te koop is.
ik dacht nl. dattie pas morgen te koop is.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Yup heb ik ook in de schappen van bart smit zien liggen 49 euro-tjes
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
idd, maar heel soms gebruik ik daar wel eens "nopoliceplease" voorOp donderdag 23 mei 2002 16:29 schreef FireFoz het volgende:
[..]
Planken
Die is wel ff bikkelen idd.. maar ja, gewoon snel door rijden he
Wat ik echt irri vind is dat als er een heleboel gansters achter je aan zit ofzo, en je molt er een paar, dat je dan OOK NOG de coppers achter je aan krijgt
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Iedereen praat maar over GTA3 en ik kan hem nog steeds niet spelen *zucht*, hopelijk hep ik 'em soon!!!!
tjah de winkels zijn nog 2 uur open
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
warezOp donderdag 23 mei 2002 16:32 schreef Shakespeer het volgende:
MM, zou je mij die crack mischien willen op sturen??
blaat

Nog effe wat screenies
:

Iemand al hier een bus gekaapt?
. Dit stuk ging pas open toen ik wat missies gespeeld had. Nu zie je ze ook rondrijden
.

Effe een vette stunt uitvoeren

Hmmm dat gaat de verkeerde kant uit
.

Fik nog steeds, probeer uit de auto te komen, maar auto gaat te hard

Too late...

Iemand al hier een bus gekaapt?

Effe een vette stunt uitvoeren

Hmmm dat gaat de verkeerde kant uit

Fik nog steeds, probeer uit de auto te komen, maar auto gaat te hard

Too late...
Verwijderd
Aaaaarghh....dit zuigt zo verschrikkelijk hard
hij loopt bij mij nog steeds om de 20 seconden vast, en ik heb niet eens windows XP.. ik denk dat het aan de crack ligt, ik denk dat ik de oude versie nog heb, maar waar moet in die nieuwe crack in godsnaam vandaan halen!
Mensen, als jullie hem hebben, stuur hem dan ASTUBLIEFT naar neuxsje@irrelevant.nl
hij loopt bij mij nog steeds om de 20 seconden vast, en ik heb niet eens windows XP.. ik denk dat het aan de crack ligt, ik denk dat ik de oude versie nog heb, maar waar moet in die nieuwe crack in godsnaam vandaan halen!
Mensen, als jullie hem hebben, stuur hem dan ASTUBLIEFT naar neuxsje@irrelevant.nl
snik.. bij mij draaid ie niet..
heb een PIII667 256MB, TNT2ultra ..
wordt het toch tijd voor een nieuwe proc en videokaart
Ik heb een probleempje met gta3...
Speelt goed & vloeiend, maar als ik op mn linkermuisknop drukt, schakelt ie over naar mn desktop!! Kan dan gewoon weer terug naar gta, maar dit is wel heel erg irritant
Het gebeurt niet iedere keer als ik op mn muis druk, maar wel vaak
Ik heb een dualhead, maar daar zal t toch wel niet mee te maken hebben???
Hellup pleaz
Speelt goed & vloeiend, maar als ik op mn linkermuisknop drukt, schakelt ie over naar mn desktop!! Kan dan gewoon weer terug naar gta, maar dit is wel heel erg irritant
Het gebeurt niet iedere keer als ik op mn muis druk, maar wel vaak
Ik heb een dualhead, maar daar zal t toch wel niet mee te maken hebben???
Hellup pleaz
Verwijderd
Ik heb gemerkt dat als je alle vensters afsluit voordat je gaat spelen (zoals, verkenner, winbar, msn) dat ie niet terug springt naar windows,.....
koopavond in Zwolle, dus daar is deze jongenOp donderdag 23 mei 2002 16:34 schreef H3llsing het volgende:
tjah de winkels zijn nog 2 uur open
vanavond ffkes te vinden, alvorens hij de
fijne cd's van gta3 in zijn dvd-spelertje
schijft.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
een dvd speler in je computer waar ook cd-roms in kunnenOp donderdag 23 mei 2002 16:43 schreef dahaaz het volgende:
!!
zijn da 2 dvd's ?
of 2 cdroms ?
of 1 dvd ?
lekker vaag!
DUH!
Mjah, dat heb ik ook al geprobeert....alles uit, ook norton, winamp, icq, messenger, hottopic, mco enOp donderdag 23 mei 2002 16:40 schreef Calavaro het volgende:
Ik heb gemerkt dat als je alle vensters afsluit voordat je gaat spelen (zoals, verkenner, winbar, msn) dat ie niet terug springt naar windows,.....
Schiet nu met ctrl ipv muis, maar dat is echt irritant
Verwijderd
Ik heb het spel nu ff gespeeld op me amd 1 ghz @ 512 mb sdram...met viper 770 32 mb
Dat draait bagger!
Ik heb nu een GeForce 3 ti 200 (64 mb) besteld a 177 euro
zou dat beter draaien?
zou dat beter draaien?
2 CDROMS zijn het.Op donderdag 23 mei 2002 16:43 schreef dahaaz het volgende:
!!
zijn da 2 dvd's ?
of 2 cdroms ?
of 1 dvd ?
lekker vaag!
Wat denk je nou zelf?Op donderdag 23 mei 2002 16:46 schreef Binne het volgende:
Ik heb het spel nu ff gespeeld op me amd 1 ghz @ 512 mb sdram...met viper 770 32 mbDat draait bagger!
zou dat beter draaien?
🌞🍃
Verwijderd
Het draait nu bij mij aardig op 800x600@16
Op een P4 2,0Ghz, 768sdram, geforce 2mx400
Os = XP NL
Os = XP NL
Een viper 770 is zo ontzettend brak, uiteraard wordt die redelijk goed verslagen door een GF 3Op donderdag 23 mei 2002 16:46 schreef Binne het volgende:
Ik heb het spel nu ff gespeeld op me amd 1 ghz @ 512 mb sdram...met viper 770 32 mbDat draait bagger!
zou dat beter draaien?
Verwijderd
Kameraad had amd @ 1800 mhz en nieuwste geforce, die draaide ook niet echt happy, en mijn budget is nu ff nie hoog voor nieuwe videokaart, dus deze maar besteld.Op donderdag 23 mei 2002 16:48 schreef DataBeest het volgende:
[..]
2 CDROMS zijn het.
[..]
Wat denk je nou zelf?
Wie domme vragen steltOp donderdag 23 mei 2002 16:48 schreef Binne het volgende:
[..]
Lekker antwoord

Verwijderd
Op donderdag 23 mei 2002 16:51 schreef KillerB het volgende:
[..]
Wie domme vragen stelt

Verwijderd
ik zit vast
op het 2e eiland bij me 1e opdrachtgever krijg je de opdracht 2-faced tony ofzoiets, dan moet je dus die auto slopen, maar ik ga iedere keer dood door die wouten, ik weet nie of de paintshop iets opleverd maar ik denk da als je nog een tik uitdeelt da ik dan weer de woute achter me aankrijg, HELP!!!
op het 2e eiland bij me 1e opdrachtgever krijg je de opdracht 2-faced tony ofzoiets, dan moet je dus die auto slopen, maar ik ga iedere keer dood door die wouten, ik weet nie of de paintshop iets opleverd maar ik denk da als je nog een tik uitdeelt da ik dan weer de woute achter me aankrijg, HELP!!!
Verwijderd
da moet veeeel mooier kunneOp donderdag 23 mei 2002 16:49 schreef ChicaneBT het volgende:
Het draait nu bij mij aardig op 800x600@16
Os = XP NL
en ander baal ik
(ik heb ook 2gh met geforce4mx460
WHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
me locale Bart Smit is wegens verbouwing dicht!!!! 
hoe kunnen ze dat de gamers in mijn wijk aan doen!!!!1
hoe kunnen ze dat de gamers in mijn wijk aan doen!!!!1
Verwijderd
:'(:'(:'(:'(:'(
Ik kan nu drie dingen doen:
- PCI videokaart halen (Packard Bell zuigt ik weet het)
- Nieuwe PC
- Niet spelen
Op het moment geldt de laatste keus
Mijn OS: WIndows XP PRO NL
mijn Probleem, zie alle teksten als blokken in het geel, kaart die in mijn PC zit is MX400 laatste NVIDIA updates en Windows Updates, wat doe ik hier aan?
mijn Probleem, zie alle teksten als blokken in het geel, kaart die in mijn PC zit is MX400 laatste NVIDIA updates en Windows Updates, wat doe ik hier aan?
Kan je niet in je bios instellen dat je video memory hoger moetOp donderdag 23 mei 2002 16:58 schreef Xenation het volgende:
[afbeelding]
- Nieuwe PC
- Niet spelen
Verwijderd
Goed nieuws ppl 
Misschien toch multiplayer in GTA3
Check http://www.gta3.com/ voor details..
Hopelijk brengt Rockstar een patch uit
Ze zijn er iig mee aan het testen geweest.
Misschien toch multiplayer in GTA3
Check http://www.gta3.com/ voor details..
Hopelijk brengt Rockstar een patch uit
Ze zijn er iig mee aan het testen geweest.
Verwijderd
Moet je ff een fix halen van de site van microsoft, ik heb de link hier niet bij de hand, maar anderen wel hoop ikOp donderdag 23 mei 2002 16:59 schreef peterzwet het volgende:
Mijn OS: WIndows XP PRO NL
<-- PIII 500, TNT2 M64Op donderdag 23 mei 2002 16:36 schreef G-PHREAK het volgende:
snik.. bij mij draaid ie niet..![]()
Ik kan het wel vergeten dus. Of hebben anderen wel resultaat met soortgelijke systemen?
kan alleen de fix voor de versie van Windows XP UK vinden.Op donderdag 23 mei 2002 17:04 schreef Lomu het volgende:
[..]
Moet je ff een fix halen van de site van microsoft, ik heb de link hier niet bij de hand, maar anderen wel hoop ik
HELP
bedankt
Verwijderd
Is het mogelijk?Op donderdag 23 mei 2002 17:03 schreef peterzwet het volgende:
[..]
Kan je niet in je bios instellen dat je video memory hoger moet
Of iets waardoor ik toch op kan starten zonder een nieuwe videokaart/pc?
je vergeet het text probleemOp donderdag 23 mei 2002 15:10 schreef Cyberneer het volgende:
Ik heb het spel NIET, ik ga hem morgen netjes kopen. Deze FAQ heb ik gemaakt aan de hand van dit topic, later zal ik kijken of er ook nog wat in het andere topic staat. Op- of Aanmerkingen??, zet ze ff neer.
Drive-by shooting:
Met een Uzi in een auto zitten, en dan dmv Q of E naar een zijkant kijken. Dan kun je schieten.
Wazig beeld:
Zet bij de video opties de trails uit.
Haperend beeld:
Probeer de frame limiter eens aan te zetten.
Lees ook deze site eens:
http://www.hatarskolan.nu/action/
Ati-gebruikers:
http://www.omegacorner.com/ati.htm
Spel stopt binnen een minuut (Windows XP):
Installeer een patch van Microsoft:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
3DFX kaarten:
Vanaf zaterdag 25 mei verschijnen de nieuwste Voodoo drivers op: http://nat.mine.nu:81/3dfx/
Plattegronden:
Plattegronden van de steden zijn te vinden op:
http://www.gta3warehouse.com/maps.htm
Vastloper bij openen spel:
Gooi het bestand logo.mpg uit de movies directory
Eigen radio station:
Gooi een zooi MP3tjes in de map $installdir/GTAIII/mp3/ en kies met R het radiostation MP3Toy.
Replays:
F1 De laatste 30 seconden afspelen
F2 De laatste 30 seconden opslaan in een bestand
F3 De laatst opgeslaagde herhaling bekijken
Neuken:
Met een auto stil staan bij zo'n hoer (dames met alleen een bh en een klein truitje als top aan) dan stappen ze in, ga je naar een rustige plaats en dan ga je neuken. Als je haar molt na de daad, heb je je geld er weer uit. Een bijkomend voordeel is dat je geneest van het bezoekje aan de hoer.
In-Game Screenshots maken:
Maak gebruik van Hypersnap, hier te downloaden:
http://download.com.com/3000-2192-10111223.html
Helicopters:
Een helicopter is neer te halen met een bazooka
Topics:
[topic=501661]
[topic=502811]
Dit is wel leuk, maar het blijft het zelfde!!!Spel stopt binnen een minuut (Windows XP):
Installeer een patch van Microsoft:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
Wesside
Verwijderd
ROFL!!!Op donderdag 23 mei 2002 16:58 schreef Xenation het volgende:
[afbeelding]
- Nieuwe PC
- Niet spelen
volgens mij was dit niet grappig bedoelt of wel
tsjah, zodra ik het woord Packard Bell hoor dan schiet ik spontaan in de lag kan er ook niks aan doen
Mischien is het al langs geweest, maar als ik het spel opstart dan zie ik geen text, dus introfilmpje, achtergrondje en 2 balken 
is daar ook een patch voor?
Verwijderd
grrOp donderdag 23 mei 2002 17:11 schreef SoSaMaN het volgende:
[..]
ROFL!!!
volgens mij was dit niet grappig bedoelt of wel
tsjaj zodra ik het woord Packard Bell hoor dan schiet ik spontaan in de lag kan er ook niks aan doen
Ik kan er niet mee lachen!
idem, probleem heb ik ookOp donderdag 23 mei 2002 17:12 schreef Batman2k het volgende:
Mischien is het al langs geweest, maar als ik het spel opstart dan zie ik geen text, dus introfilmpje, achtergrondje en 2 balken
hopen dat ze er wat op verzinnen
Ja dies al een keertje genoemt en staan ook in die 'FAQ'
Hier:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe
d8 ik...
Hier:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe
d8 ik...
\_Specs_/
waar dan? ik zie haperend en wazig beeld, meer niet in de faq staan (hierboven)Op donderdag 23 mei 2002 17:13 schreef ZiegoM.tk het volgende:
ok zal het testen, tnx
Verwijderd
kloptOp donderdag 23 mei 2002 17:13 schreef ZiegoM.tk het volgende:
Hier:
d8 ik...
COME ON! SOMONE HELP ME OUT HERE!!!

IK HEB DUS DIE XP PATCH, EN HIJ BLIJFT TOCH CRASHEN IN SPEL...
Wesside
legale versie?Op donderdag 23 mei 2002 17:21 schreef HaWkY61 het volgende:
COME ON! SOMONE HELP ME OUT HERE!!!
Weet er eigenlijk iemand of het mogelijk is om de andere delen van de stad te openen zonder de missies te volbrengen (met een cheat of een savegame).
Ik heb nl. veel zin om in de kantoorwijk dood en verderf te zaaien zonder me eerst met al die missies te moeten bezighouden...
Ik heb nl. veel zin om in de kantoorwijk dood en verderf te zaaien zonder me eerst met al die missies te moeten bezighouden...
Heeft er ook al iemand skins gemaakt?
(die kan je in de map "skins" zetten. en dan in gta kan je kiezen
)
(die kan je in de map "skins" zetten. en dan in gta kan je kiezen
Verwijderd
Iemand???Op donderdag 23 mei 2002 16:28 schreef Fallen Angel het volgende:
Ff een vraagje. Ik hoorde dat als je op de PS2 in zo'n "pimpin" bak die veren zelf hoger en lager kon zetten enzo... Zoals je in sommige rap clips ook wel ziet. Kan dat in de pc versie ook, en zo je met welke auto?
Please, dit lijk me cool
Precies daar heb ik ook zin in. Ik heb dit stuk van de stad en zijn auto's wel een beetje gezien, al een paar missies gedaan. Maar ik wil liever eerst naar het volgende stuk en daarna pas een keer aan die missies beginne....Op donderdag 23 mei 2002 17:24 schreef Joske Pauwels het volgende:
Weet er eigenlijk iemand of het mogelijk is om de andere delen van de stad te openen zonder de missies te volbrengen (met een cheat of een savegame).
\_Specs_/
Wil ik ook wel!! Weet iemand dit??Op donderdag 23 mei 2002 17:24 schreef Joske Pauwels het volgende:
Verwijderd
ik wil ff weten wie hem allemaal nou al LEGAAL heeft(de nederlandse/pleuropese versie)
WANT ik heb hem niet te pakken gekregen FFS, bah, heel me dag naar de
WANT ik heb hem niet te pakken gekregen FFS, bah, heel me dag naar de

Hoi, heeft iemand een ander linkje voor die GTHsetup.exe waar je je video kaart mee kan tweaken? Bij die site van de FAQ loopt ie steeds vast
Eerst een tank zien te "krijgen"
dan de vliegcheat
en dan met de tank vliegen....naar eiland 2
dan de vliegcheat
kan aan de andere kant v/d brugOp donderdag 23 mei 2002 17:26 schreef Fallen Angel het volgende:
[..]
Iemand???
Please, dit lijk me cool
damn, had ik zelf moet kunnen bedenken, maar thnx!Op donderdag 23 mei 2002 17:28 schreef Aerox.2000 het volgende:
Eerst een tank zien te "krijgen"
dan de vliegcheat
\_Specs_/
Verwijderd
heeft!Op donderdag 23 mei 2002 17:27 schreef TheRealFreeMan het volgende:
ik wil ff weten wie hem allemaal nou al LEGAAL heeft(de nederlandse/pleuropese versie)
WANT ik heb hem niet te pakken gekregen FFS, bah, heel me dag naar de![]()
bij Bart Smit vandaag.
Waar moet je en player name invoeren?
Ik heb me helemaal suf gezocht alleen ik kan het echt niet vinden.
Kut zooi,
Ik heb nu dus ff iso GTA3 gedownd. Geinstalled, de nieuwe crack ook erop gezet. XP geupdate met die ene driver die nodig was. Hij speelt een ongeveer 20 sec, crash hij ineens
Weet iemand oplossing?
PIII 750, ASUS GF2MX V7100, 448MB, SB LIVE! 1024
Ik heb dus de volgende al gedaan.
- Gedownd (iso, deviance)
- De Nieuwe Crack erop gezet.
- De windows update (Q306676) erop gezet
En hij blijft crashen in de spel na 20 sec....
SOMEONE HELP ME PLZ!
Ik heb verschillende resoluties gebruikt, en wat me opvalt is dat hij crasht, als ik auto bots (in de meeste gevallen)
Dit is de 3e keer dat ik het post..
Maar eeh, hoewil ik heb geupdate crashed hij toch,
en ja ik heb de nieuweste drivers...
Ik heb nu dus ff iso GTA3 gedownd. Geinstalled, de nieuwe crack ook erop gezet. XP geupdate met die ene driver die nodig was. Hij speelt een ongeveer 20 sec, crash hij ineens
Weet iemand oplossing?
SOMEONE HELP ME PLZ!
Ik heb verschillende resoluties gebruikt, en wat me opvalt is dat hij crasht, als ik auto bots (in de meeste gevallen)
Wesside
Verwijderd
Oke, missies spelen dusOp donderdag 23 mei 2002 17:30 schreef chimo het volgende:
[..]
kan aan de andere kant v/d brug
Volgens mij een eigen skin maken met NAAM.bmpOp donderdag 23 mei 2002 17:30 schreef DarkJedi het volgende:
Waar moet je en player name invoeren?
En in het menu bij player settings die skin kiezen.
(ik weet dit niet zeker!)
Verwijderd
Dan heb je toch niet de repack crack... zeker wetenOp donderdag 23 mei 2002 17:31 schreef HaWkY61 het volgende:
Kut zooi,
Weet iemand oplossing?
SOMEONE HELP ME PLZ!
Ik schrijf ff de .nfo van de repack crack:Op donderdag 23 mei 2002 17:33 schreef Fallen Angel het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet de repack crack... zeker weten
** Release Information **
Notes:
~~~~~~
The crack in our iso release has a problem with loading saved games (you
can only save after a few minutes of playtime). Sorry for missing this
problem and for the inconvenience.
Special thanks to krakwh0re again for all the help!
Is het deze niet?
Wesside
k'heb een XP1800+ met TNT2 m64 --> lekker stotterenOp donderdag 23 mei 2002 17:04 schreef Device het volgende:
[..]
<-- PIII 500, TNT2 M64
Ik kan het wel vergeten dus. Of hebben anderen wel resultaat met soortgelijke systemen?
Verwijderd
Nopes, dit is de eerste re-release van de crack...Op donderdag 23 mei 2002 17:35 schreef HaWkY61 het volgende:
[..]
Ik schrijf ff de .nfo van de repack crack:
** Release Information **
Notes:
~~~~~~
The crack in our iso release has a problem with loading saved games (you
can only save after a few minutes of playtime). Sorry for missing this
problem and for the inconvenience.
Special thanks to krakwh0re again for all the help!
Is het deze niet?
Je moet de "repack" hebben van deze (zo heet die ook, tenminste hij heeft repack in de titiel)
Verwijderd
ze hadden hem niet op voorraad, en ik moest FFS 10x zeggen hoe het spel heette, en toen had ze nog met "gtr3" gezocht... biatchOp donderdag 23 mei 2002 17:30 schreef Donnie het volgende:
[..]
heeft!![]()
bij Bart Smit vandaag.
Ahaa thx, ik zoek wel ff. Nu ik weet wat probleem is, zal wel meevallen 
THX
THX
Wesside
Heb jij nog problemen met je 8500? Want zodra ik de omega drivers installeer boot windoos niet eens meerOp donderdag 23 mei 2002 17:37 schreef Fallen Angel het volgende:
[..]
Nopes, dit is de eerste re-release van de crack...
Je moet de "repack" hebben van deze (zo heet die ook, tenminste hij heeft repack in de titiel)

Bij mij doet ie het redelijk alleen hoor ik geen sfx maar wel music weet iemand wat het probleem kan zijn?
Slapende honden bijten niet
Verwijderd
FF een domme vraag misschien maar. Hoe kan ik de cheats intyppen/activeren 
edit: en wat de cheat is voor alle eilanden
.
edit: en wat de cheat is voor alle eilanden
Zo. Eindelijk, na een fiks aantal uurtjes spelen, met mijn bootje op weg naar het 2e level.
Als je alle missies hebt gedaan voor die gast in de villa, kan je naar het tweede level.
Als je alle missies hebt gedaan voor die gast in de villa, kan je naar het tweede level.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
misschien overbodig, maar ik zou echt geen cheats gaan gebruiken....
ik heb al veel te veel goede single player gamez daardoor verknalt...
de verleiding word dan gewoon te groot, lukt het niet ---> whoppa, onsterfelijk, of alle wapens....
ik heb al veel te veel goede single player gamez daardoor verknalt...
de verleiding word dan gewoon te groot, lukt het niet ---> whoppa, onsterfelijk, of alle wapens....
Met je toetsenbordOp donderdag 23 mei 2002 17:46 schreef ChicaneBT het volgende:
FF een domme vraag misschien maar. Hoe kan ik de cheats intyppen/activeren
[serieus]
Gewoon als je aan het spelen bent, moet je die codes intikken.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Nou ik: Heb het spel net ff gedaan.. draait op 1600x1200 met alles hoog...
Heb een radeon8500 (voor meer specs: http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=925)
Maar soms als ik schiet of sla dan hangtie.. na een paar keer alt-tab kom ik terug in windows en klik weer op gta3.. en dan gaatie gewoon weer verder.. soms gaat het schieten/slaan wel maar soms hangtie dus gewoon.. erg wazig.. heb nog nix gepatched ofzo.
Heb WinXP NL en de laatste Radeon 6072 driver.
Zou een omega driver misschien helpen? of nog iemand anders met dit probleem?
edit: heb grafische opties al lager gezet.. maakte nix uit.. hij bleef nog steeds raar doen
Heb een radeon8500 (voor meer specs: http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=925)
Maar soms als ik schiet of sla dan hangtie.. na een paar keer alt-tab kom ik terug in windows en klik weer op gta3.. en dan gaatie gewoon weer verder.. soms gaat het schieten/slaan wel maar soms hangtie dus gewoon.. erg wazig.. heb nog nix gepatched ofzo.
Heb WinXP NL en de laatste Radeon 6072 driver.
Zou een omega driver misschien helpen? of nog iemand anders met dit probleem?
edit: heb grafische opties al lager gezet.. maakte nix uit.. hij bleef nog steeds raar doen
Verwijderd
Ik heb ook die combi processor en videokaart. En bij mij loopt ie echt langzaam. De reso staat al op 640 X 480, en alles staat uit of op zijn laagst.Op donderdag 23 mei 2002 17:04 schreef Device het volgende:
[..]
<-- PIII 500, TNT2 M64
Maar ik heb ook alleen 128 MB geheugen, en ik denk dat DAT nog een groter bottlenek is. Dus als jij wat meer geheugen hebt, dan draait ie misschien wel redelijk.
Nog een tipje als je een hoer wilt:
Kom met een beetje luxe bak aanrijden, die ook dicht is (geen cabrio dus), gangwagens bijvoorbeeld.
Als je met je afgeragte stationbak aankomt is er weinig kans dat ze instappen
Ik ben nu trouwens aan het defraggen (al een uur ofzo), hopelijk helpt dat. Als dat klaar is ook even deze tips uitvoeren, en hopelijk looptie dan iets soepeler... Klas net dat iemand met een GF2MX op 800*600*32 soepel draait, bij mij trektie 640*480*16 netaan een heel klein beetje soepel...
Als ik slaag koop ik iig een GF4 Ti 4200
(en ik ken mezelf, dus ws heb ik em volgende week al
)
Kom met een beetje luxe bak aanrijden, die ook dicht is (geen cabrio dus), gangwagens bijvoorbeeld.
Als je met je afgeragte stationbak aankomt is er weinig kans dat ze instappen
Ik ben nu trouwens aan het defraggen (al een uur ofzo), hopelijk helpt dat. Als dat klaar is ook even deze tips uitvoeren, en hopelijk looptie dan iets soepeler... Klas net dat iemand met een GF2MX op 800*600*32 soepel draait, bij mij trektie 640*480*16 netaan een heel klein beetje soepel...
Als ik slaag koop ik iig een GF4 Ti 4200
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Die sniperrifle is erg leuk, alleen jammer dat je zelfs iemand kan doden door in z'n voet te schieten
btw: Volgens mij komt ons Icon uit dezelfde film
Die driveby shootings zijn echt super koel!
Op verzoek links weggehaald.
Op verzoek links weggehaald.
[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 28-11-2013 09:41 ]
Verwijderd
Heeft iemand nog tips voor me ? > dat je die boot op moet blazen ...
Want met een sniper wil nie echt
Verwijderd
Ik heb hem. Van al die problemen met textures, wazig beeld enzo heb ik geen last. Een echt koop-toppertje dusOp donderdag 23 mei 2002 17:27 schreef TheRealFreeMan het volgende:
WANT ik heb hem niet te pakken gekregen FFS, bah, heel me dag naar de![]()
Ik heb een Duron 800 en een Geforce2 TI, 512 MB geheugen
kan iemmand mij vertelen hoe je wapens koopt
want ik loop die amunation in en dur staan een pistool
en een usi maar er staat out of stock
en mijn muis kan ik ook nie echt draaien
want ik loop die amunation in en dur staan een pistool
en een usi maar er staat out of stock
en mijn muis kan ik ook nie echt draaien
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Kben nog niet zo ver, maar probeer een ander wapen, pleur er een trosje granaten in ofzo?Op donderdag 23 mei 2002 17:56 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Heeft iemand nog tips voor me ? > dat je die boot op moet blazen ...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Dit topic is gesloten.