had ik ook.. maar tis zowOp donderdag 23 mei 2002 10:09 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
[..]
Zal wel ergens te vinden zijn, maar volgens mij had ie cheats gebruikt![]()
.
rockets zijn ook
Oder your kitten in a box NOWOp donderdag 23 mei 2002 10:08 schreef Flat© het volgende:
[..]
jawel hoor
bij vin het havenhebied, daar is een grote loods waar je via een trap 't dak kan bereiken
ook andere gebouwen heb ik al opgestaan, vaak via een schans erheengevlogen ofzo
die muziekjes op de autoradio blijven trouwens wel in je hoofd hangen hè, vooral die over "da scientists"
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Weet je dat zeker?Op donderdag 23 mei 2002 10:02 schreef SeVeN het volgende:
Die bruggen sluiten als je $ xxx.xxx hebt, dan kun je daarna naar het andere(n) eiland(en
Dus veel geld verzamelen? Dacht het niet, ik heb gisteren ff veel geld verzameld met wat stunts, and still nothing happens
al die andere reclames zijn ook leuk btw
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
we are going to put 7 people in a house with guns flametrowers andwho is last living is the winnerOp donderdag 23 mei 2002 10:10 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Oder your kitten in a box NOW
Reality TV AT IT'S BESTOp donderdag 23 mei 2002 10:12 schreef 4Real het volgende:
[..]
we are going to put 7 people in a house with guns flametrowers andwho is last living is the winner![]()
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
--Roy Goodman
Verwijderd
Telefoons zijn niet noodzakelijk voor het spelOp donderdag 23 mei 2002 10:12 schreef Flat© het volgende:
nog even een vraagje: ik heb die gast die dat barking dog-eettentje runde vermoord, dus nu krijg ik (logisch) geen missies meer via die telefoon die daar hangt
nou kan ik 't spel toch nog wel uitspelen hè
Alleen die letters op je radar (en daar ook nog niet eens alles van)
Waar zitten die telefoon cellen dan. Heb er nog geeneen gezien.Op donderdag 23 mei 2002 10:13 schreef RaceAap_NL het volgende:
[..]
Telefoons zijn niet noodzakelijk voor het spel
Alleen die letters op je radar (en daar ook nog niet eens alles van)
--Roy Goodman
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
lolOp donderdag 23 mei 2002 10:12 schreef Flat© het volgende:
nog even een vraagje: ik heb die gast die dat barking dog-eettentje runde vermoord, dus nu krijg ik (logisch) geen missies meer via die telefoon die daar hangt
nou kan ik 't spel toch nog wel uitspelen hè
watOp donderdag 23 mei 2002 10:15 schreef Stacium het volgende:
ik vind hoeren neuken toch nog steeds het leukst
Verwijderd

huh???Op donderdag 23 mei 2002 10:15 schreef Stacium het volgende:
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Je kan ze gewoon oppikken... Daarna dood meppen om je geld terug te krijgen..Op donderdag 23 mei 2002 10:16 schreef 4Real het volgende:
[..]
wathoe doe je dat !!! klinkt
ow ja, je krijgt er ook weer health door terug
je gaat met een auto stil staan bij zo'n hoer (wijven met alleen een bh en een klein truitje als top aan) dan stappen ze in, ga je naar een rustige plaats en.....Op donderdag 23 mei 2002 10:16 schreef 4Real het volgende:
[..]
wathoe doe je dat !!! klinkt
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
cool dan ben ik nummer 100.001Op donderdag 23 mei 2002 10:16 schreef Flat© het volgende:
da's al wel 100.000x uitgelegd man
Verwijderd
kan je de games wel saven?Op donderdag 23 mei 2002 10:19 schreef Schuey het volgende:
heeft iemand ook last van spontane reboots van je systeem als je zit te spelen? en het lukt me niet om games te laden dus moet ik elke keer weer helemaal overnieuw beginnen
--Roy Goodman
Ik vind dit dan toch leuker:Op donderdag 23 mei 2002 10:12 schreef Phydomir het volgende:
Reality TV AT IT'S BEST
"Now YOU can be part of the action as well!"
Verwijderd
Lees het topic eens terug zou ik zeggen... Er zijn er al meer geweest met dit probleemOp donderdag 23 mei 2002 10:19 schreef Schuey het volgende:
heeft iemand ook last van spontane reboots van je systeem als je zit te spelen? en het lukt me niet om games te laden dus moet ik elke keer weer helemaal overnieuw beginnen

Vooral de missie zijn erg gaaf, heb er nog maar een paar gehad maar die ene dat ik die chinees moest afmaken was tot nu toe het leukst, beethje ze auto rammen..
Gauw weer verder spelen vanavond!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Die heb ik gedaan met zo'n dikke truck. Dat ging best leukOp donderdag 23 mei 2002 10:22 schreef MastahBlastah het volgende:
Vooral de missie zijn erg gaaf, heb er nog maar een paar gehad maar die ene dat ik die chinees moest afmaken was tot nu toe het leukst, beethje ze auto rammen..
"TOET TOET"
whahaha jij ook jaOp donderdag 23 mei 2002 10:22 schreef MastahBlastah het volgende:
wat een gaaf spel is dit zeg, ik ben nog niet echt ver, heb een beetje de stad verkend. Had op een gegeven moment ook een humvee gepikt en moest een soort checkpoint route gaan doen, beetje jammer toen ik naar beneden het strand op reed zo het water in floepte..
trouwens ik zie net dat de "radio" gewoon wav's zijn op die play-cd
da's natuurlijk erg makkelijk te veranderen hè
trouwens die missie waar je dat geld achter die laundry-service moet ophalen, komen er van drie kanten gasten met knuppels op je aflopen, en die krijg ik dus met geen mogelijkheid allemaal neergeschoten
en gewoon wegrennen werkt ook niet, want ik ben al neergeschoten voordat ik de straat heb bereikt...
--Roy Goodman
Verwijderd
hoe moet je ze neuken?Op donderdag 23 mei 2002 10:15 schreef Stacium het volgende:
LOLOp donderdag 23 mei 2002 10:26 schreef ingeni het volgende:
[..]
hoe moet je ze neuken?
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
aaaerhg, kan dat niet in de FAQ ofzoOp donderdag 23 mei 2002 10:26 schreef ingeni het volgende:
[..]
hoe moet je ze neuken?
gewoon naar een stil plekje rijden, simpel hè?
--Roy Goodman
met een salami en een rubberen kip op je kop. Wat denk je zelf?Op donderdag 23 mei 2002 10:26 schreef ingeni het volgende:
[..]
hoe moet je ze neuken?
forward backwardOp donderdag 23 mei 2002 10:26 schreef ingeni het volgende:
[..]
hoe moet je ze neuken?
LOL, 'k lig hier bijna onder tafel van het lachen!!!Op donderdag 23 mei 2002 10:28 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
met een salami en een rubberen kip op je kop. Wat denk je zelf?
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Verwijderd
*ROTFLMAO*Op donderdag 23 mei 2002 10:28 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
uhmm ja, ik liep dus gewoon en moest dus ff een auto hebben, die er niet was behalve een of ander afgaanse trabant, duurde dus ff.. maar hijs wel doodOp donderdag 23 mei 2002 10:24 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Die heb ik gedaan met zo'n dikke truck. Dat ging best leuk
"TOET TOET"
--Roy Goodman
Download de repack van DVC....Op donderdag 23 mei 2002 10:19 schreef Schuey het volgende:
Verwijderd
...che sono collegate tra loro con ponti e strade, si potra passare da una zona all'altra quando saranno completate tutte le missioni (vi ricordate GTA1 che c'era il ponte distrutto, beh...è quello
Als je alle missies op het eerste eiland gehaald hebt, gaat het 2e level open
Pff, alle missies, da zal toch wel hoelijk niet waar zijn...Op donderdag 23 mei 2002 10:34 schreef Apocalypse666 het volgende:
aah..volgens mij als ik het goed hieruit kan opmaken(wazige italiaanse gta3-site):
...che sono collegate tra loro con ponti e strade, si potra passare da una zona all'altra quando saranno completate tutte le missioni (vi ricordate GTA1 che c'era il ponte distrutto, beh...è quello.
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Hmm en wat als je een missie niet haalt? Lijkt me lulligOp donderdag 23 mei 2002 10:34 schreef Apocalypse666 het volgende:
Jij ook al.. Alleen moet ik voor morgen ook nog een Werkstuk Computer Onderwijs (Op donderdag 23 mei 2002 10:35 schreef Juggernaut het volgende:
damned man.. ik heb zin om naar huis te gaan en verder te spelenwork sucks... gimme screenies
DAMN... en kan kan ik misschien vandaag ookal Super Smash Bros.: Melee ophalen
sim-pel
--Roy Goodman
Verwijderd
Tsja, da's dan best wel klote...Op donderdag 23 mei 2002 10:37 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hmm en wat als je een missie niet haalt? Lijkt me lullig
Maar k durf het niet helemaal zeker te zeggen...
Italiaanse tolk in tha house?
Jij hebt een VREEMD sexleven...Op donderdag 23 mei 2002 10:28 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
een beetje vreemd, maar wel lekkerOp donderdag 23 mei 2002 10:42 schreef Willybubba het volgende:
[..]
Jij hebt een VREEMD sexleven...
Verwijderd
Hij zit gewoon de hele tijd te swappen terwijl er nog minstens 100MB vrij is.
Kwam ik even terug van windows, gebruikt dat ding maar 4MB van m'n geheugen, en de rest in het swapfile die ik duidelijk heb UITgezet.
Hoezo brak geheugen gebruik van Windows?
[insert flame op microsoft]
Mja, eerst dan maar win2k erop doen, en dan maar eens verder kijken.
🌞🍃
Ik heb een AMD 1400, Geforce 2 mx400 64 MB, 512 MB intern. Ik heb dit probleem zowel in XP als in 98. Ik heb de update van XP geinstalleerd, maar hij rijdt gewoon langzaam, snel, langzaam, snel enz.
Kan het zijn dat er andere drivers voor mijn video kaart moeten komen? Ik heb namelijk detonator 21.83 geinstalleerd staan.
Yo,Op donderdag 23 mei 2002 10:47 schreef PleXtor het volgende:
Ik heb een probleem met GTA 3. Tijdens het rijden lijkt het wel als hij dan weer langzaam gaat en dan weer snel. Dus hij rijdt niet lekker. Lopen gaat wel goed en de boven view werkt ook goed.
Ik heb een AMD 1400, Geforce 2 mx400 64 MB, 512 MB intern. Ik heb dit probleem zowel in XP als in 98. Ik heb de update van XP geinstalleerd, maar hij rijdt gewoon langzaam, snel, langzaam, snel enz.
Kan het zijn dat er andere drivers voor mijn video kaart moeten komen? Ik heb namelijk detonator 21.83 geinstalleerd staan.
dat heb ik ook.. Lijkt me dan dat WinXP de oorzaak is.. iig ga ik vanmiddag na examen win2k eens proberen dan, je hoort het wel of dat wat uitmaakt.
🌞🍃
Verwijderd
Had ik ook, je kunt proberen om Trails uit te zeten...Op donderdag 23 mei 2002 10:47 schreef PleXtor het volgende:
Ik heb een probleem met GTA 3. Tijdens het rijden lijkt het wel als hij dan weer langzaam gaat en dan weer snel. Dus hij rijdt niet lekker. Lopen gaat wel goed en de boven view werkt ook goed.
gewoon kopieren naar $installdir/GTAIII/mp3/
en dan als radiostation MP3toy ofzoiets uitkiezen
woei!
--Roy Goodman
Verwijderd
Ik heb precies het zelfde probleem, misschien dat ie te veel in de swapfile duwt.Op donderdag 23 mei 2002 10:47 schreef PleXtor het volgende:
veet 1000 mp3z er inOp donderdag 23 mei 2002 10:51 schreef Flat© het volgende:
woei, * 4Real draait vanaf nu z'n eigen mp3's in GTA!
woei!
Heb ik ook.. Heb PRECIES dezelfde specs en ook dat ie af en toe schokkerig is en dan weer normaal.. Trail heb ik al uitstaan... Draai ook XP..Op donderdag 23 mei 2002 10:47 schreef PleXtor het volgende:
Nee, dat is wat anders.Op donderdag 23 mei 2002 10:51 schreef Apocalypse666 het volgende:
[..]
Had ik ook, je kunt proberen om Trails uit te zeten...
Als hij het zelfde prob als mij heeft komt het daar niet door.. Het lijkt door die trails niet dat het ineen keer sneller en dan weer slomer gaat, vind ik.
Heej, thanks.Op donderdag 23 mei 2002 10:51 schreef Flat© het volgende:
woei, * kamerplant draait vanaf nu z'n eigen mp3's in GTA!
woei!
🌞🍃
Verwijderd
Ik dacht dat het niet meer nodig zou zijn om te dual booten, maar helaas dus wel!
* gill loves his pc
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Vraagjes:Op donderdag 23 mei 2002 00:18 schreef basch het volgende:
Thanx! Oftewel bedankt!
VOODOO 3 kaart? --> Er komen binnenkort versie 1.09 drivers uit die alles moeten oplossen
• Waar komen die te staan?
• Wie maakt ze?
• Wanneer komen ze uit?
jah dit heb ik ookOp donderdag 23 mei 2002 10:47 schreef PleXtor het volgende:
ok m`n vidkaart is niet zo snel (tnt2 m64) maar volgens mij gebeurde dit nadat ik detanator 28.** had geinstald, daarvoor had ik 12.41 en was er volgens mij nix mis mee
ik draai win2k
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Ik heb trail ook al uit staan, dat heeft namelijk met die schaduw te maken. Ik snap niet hoe het kan. Klasgenoot heeft nergens last van, die heeft XP 512 MB intern, zelfde video kaart (geforce 2 64 mb) en een 1 Ghz processor... Hoe is dit mogelijk????Op donderdag 23 mei 2002 10:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb ik ook.. Heb PRECIES dezelfde specs en ook dat ie af en toe schokkerig is en dan weer normaal.. Trail heb ik al uitstaan... Draai ook XP..
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Verwijderd
Het zou handig zijn als iemand een faq in elkaar knutselde (dus van de 2 topics samengevoegd)..
Ik zit helaas op het werk, dus heb er niet echt de tijd voor.....
Het lijkt wel alsof bij iedereen met een Radeon 8500 hij niet goed draait en met mensen die WinXP hij ook niet goed draait.
Laat ik nou een Radeon 8500 hebben en WinXP
En ik wil hem eigenlijk morgen gaan kopen.
Ik heb net XP en 98 opnieuw er opgezet. Dus het heeft niets te maken met defragmenteren. Er staat eigenlijk nog bijna niets geinstalleerd op mijn PC. Dus het kan daar niet aanliggen. Maar ik zie dat detonator 28.84 uit is en die zal ik vanmiddag eens proberen.Op donderdag 23 mei 2002 10:58 schreef gill het volgende:
zeg, diegene met dat snel-traag probleem, hebben jullie je HD al eens gedefragmenteerd? Dat heeft vaak met zoiets te maken, zeker als hij begint te swappen!!!
Verwijderd
Nee, nergens voor nodig...tenzij het spel in het begin dat zelf aangeeft dat het nodig is..Op donderdag 23 mei 2002 10:58 schreef gill het volgende:
zeg, diegene met dat snel-traag probleem, hebben jullie je HD al eens gedefragmenteerd? Dat heeft vaak met zoiets te maken, zeker als hij begint te swappen!!!
Wel recommandeerd gta 3 dat je applicaties afsluit...
Verwijderd
Ben nog geen bugs ofzo tegengekomen
Zal strax nog wat vette screenies posten
twas het proberen waard...Op donderdag 23 mei 2002 11:01 schreef PleXtor het volgende:
[..]
Ik heb net XP en 98 opnieuw er opgezet. Dus het heeft niets te maken met defragmenteren. Er staat eigenlijk nog bijna niets geinstalleerd op mijn PC. Dus het kan daar niet aanliggen. Maar ik zie dat detonator 28.84 uit is en die zal ik vanmiddag eens proberen.
BTW, ik draai 28.32, en die gaan dus HEEEEL goed!
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
op gta3warehouse.com kan je ze vinden!Op donderdag 23 mei 2002 11:04 schreef MastahBlastah het volgende:
heeft iemand nog de link naar de plattegrond van de steden? stond in vorige topic, maar kan hem nergens meer vinden.. nou jou ben gewoon lui eigenlijk ..
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
ik heb ook het zelfde probleem met windows2000 en detonater drivers.. af en toe schokt hij maar vaak loopt hij ook weer lekker vlot en bij veel bewegende dingen gaat hij ook langzaam...Op donderdag 23 mei 2002 10:52 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Ik heb precies het zelfde probleem, misschien dat ie te veel in de swapfile duwt.
Weet iemand hoe dit moet??? Of kan dit eigenlijk wel?
heeft iemand een ATi Radeon 8500 en hem wel soepel lopen?
ik heb een Ati rAdeon 8500
heb niks verandert ( wel oc'ed )
maar ik wil spelen zet res. op 1280x1024x32
en ik vind hem af en toe schokken...
nu ga ik vanmiddag eerst even win2000 erop zetten
en alles opruimen van me hdd + deframenteren...
Maar hebben andere mensen ook af en toe dat het schokt?
NEE IK ZET NIET TRIAL uit dat vind ik mooi eruit zien
Verwijderd
Ik heb een p500 MHZ, 512MB Intern, TNT 2 32 mb Creative Live, WIN XP UK.
Ik heb de laatste drivers van nvidia.com gedownload. Patches geinstalleerd, maar ik houd het probleem. Iemand dezelfde ervaring of enig idee waar dit aan kan liggen?
Mijn systeem voldoet aan de minimumsysteemeisen en ik zou toch een bagger beeld moeten te zien krijgen als het niet genoeg is?
Toch maar ff photoshop installen...
MooiOp donderdag 23 mei 2002 11:08 schreef Morph666 het volgende:
NEE IK ZET NIET TRIAL uit dat vind ik mooi eruit zien
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
beetje jammer...
zo komt er nooit n gta4
Kan het nu natuurlijk niet zelf proberen..... workHow do I use the replay feature?
The replay feature of the game works as follows:
F1 - Replay the last 30 seconds of gameplay.
F2 - Save the last 30 seconds of gameplay as a file.
F3 - Recall and show the last saved replay file.
-
Verwijderd
wil ik ook graag weten... wie weet hetOp donderdag 23 mei 2002 10:56 schreef MikeN het volgende:
[..]
Vraagjes:
• Waar komen die te staan?
• Wie maakt ze?
• Wanneer komen ze uit?
voodoo III patch dus
Op donderdag 23 mei 2002 11:14 schreef dahaaz het volgende:
jammer da er niemand is die sportief genoeg is om het spel echt te kopen...
beetje jammer...
zo komt er nooit n gta4
beter lezen
Verwijderd
Ik ga hem dus zeker wel kopen, en nog wel meer hier denk ik.Op donderdag 23 mei 2002 11:14 schreef dahaaz het volgende:
jammer da er niemand is die sportief genoeg is om het spel echt te kopen...
beetje jammer...
zo komt er nooit n gta4
Maar.. waarom niet vast al ff spieken? Als ik een game goed vind koop ik hem altijd.
Verwijderd
ik denk ook dat ik hem koop, maar ik wil eerst weten of hij het ooit nog gaat doen. Ik ben nu bezig een nieuwe comp te kopen, dus alsie het doet koop ik hem echt welOp donderdag 23 mei 2002 11:16 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
beter lezener zijn er zat
we spelen het alleen graag voordat ie in de winkels ligt
maar helaas, hij doet het nog niet!!!
Ik heb een Radeon 7500, dus het komt NIET door de NVidia drivers.
Hij staat op een super-fragmenteerde partitie, dus dat zou het kunnen zijn.. Defraggen doe ik onder examen wat ik zometeen heb.
En tja, WinXP he.. als defraggen niets uitmaakt ga ik idd 2k installeren.. of dat wat uitmaakt horen jullie van mij vanavond of morgen dus.
🌞🍃
Onder XP en 98 heb ik het traag/snel prob. Dus ik denk dat 2000 het prob. ook zal hebben....Op donderdag 23 mei 2002 11:18 schreef DataBeest het volgende:
Ja, ik heb nogsteeds het traag/snel prob.
Ik heb een Radeon 7500, dus het komt NIET door de NVidia drivers.
Hij staat op een super-fragmenteerde partitie, dus dat zou het kunnen zijn.. Defraggen doe ik onder examen wat ik zometeen heb.
En tja, WinXP he.. als defraggen niets uitmaakt ga ik idd 2k installeren.. of dat wat uitmaakt horen jullie van mij vanavond of morgen dus.
Verwijderd
Ja goede tip voor je...Op donderdag 23 mei 2002 11:20 schreef dahaaz het volgende:
ik moet er nog eerst aan zien te komen ?
tips ?
Kijk hier maar eens
Verwijderd
als je nog eenz kijk kan ik er nix fouts aan bedenkenOp donderdag 23 mei 2002 11:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja goede tip voor je...
Kijk hier maar eens
ooo, denk je het zo ?
wie is er dan fout bezig
Warezrequests zijn niet toegestaan.. Lijkt me duidelijk.. Zou je best eens een OW op kunnen leveren.. Je zal niet de 1e zijn de afgelopen 2 dagen..Op donderdag 23 mei 2002 11:23 schreef dahaaz het volgende:
[..]
als je nog eenz kijk kan ik er nix fouts aan bedenken
ooo, denk je het zo ?
wie is er dan fout bezig![]()
Dit topic is gesloten.