Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Aan dat type zat ik ook te denkenOp woensdag 22 mei 2002 20:55 schreef tymiek het volgende:
Neem gweoon een samsung BV de WS28W63/73. Samsung heeft nu een aktie dat je gratis 5 jaar garantie erop heb dus altijd 5 jaar goed (bij BCC dan daar weet ik het zeker).
misschien een beetje een domme vraag hoor.... maar stel je zapt met zo'n TV naar een andere zender over of de reclame begint.. moet je dan iedere keer het beeld weer op een andere grote zetten met de afstandsbediening ?
dat lijkt mij best irritant namelijk
Anyone ?Op woensdag 22 mei 2002 21:13 schreef BAZZA het volgende:
Aan dat type zat ik ook te denken
misschien een beetje een domme vraag hoor.... maar stel je zapt met zo'n TV naar een andere zender over of de reclame begint.. moet je dan iedere keer het beeld weer op een andere grote zetten met de afstandsbediening ?
Ik zou gewoon even de gemmidelde audio/video winkel eens binnen lopen en kijken wat er zoal te koop is voor je budget. Het heeft nl. niet zoveel zin om je een toestel aan te raden. Bij jou in de buurt kunnen ze hem wel niet hebben, of hij kan duurder/goedkoper zijn. Ik neem aan dat je niet een tv-toestel wat gemm. toch wel een kg of 50 weegt van ver gaat halen. Of ergens gaat bestellen. Dus ga gewoon ff een winkel binnen.Op woensdag 22 mei 2002 18:38 schreef BAZZA het volgende:
De Hitachi is na 15 jaar trouwe dienst gestorven
Wel een mooi excuus om eindelijk een breedbeeld TV te kopen![]()
maar het budget is max ongeveer 500 Euro, iets eroverheen kan nog wel maar geen 50 ofzo
de voorkeur gaat uit naar JVC en Sony...
iemand enig idee wat een goede is voor dit (magere) budget ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ik weet niet of het een domme vraag is. Want ik begrijp je vraag eerlijk gezegd niet helemaal.Op woensdag 22 mei 2002 21:13 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je het over de aspect ratio van televisie uitzendingen hebt ?
De meeste BB toestellen schakelen automatisch naar 4:3 en naar 16:9. Ik zelf gebruik een modus op mijn Sony KV32FX65 die "smart" heet. Dan wordt het beeld iets opgerekt en de verhoudingen zijn dus niet meer helemaal kloppend. Maar het is voor mij nu ik het gewend ben absoluut niet storend meer.
Bijna alle BB tv's hebben wel zo'n functie bij de één werkt het beter dan bij de ander. Kwestie van even proberen in de winkel dus !
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Sorry wat ik bedoelde is ditOp donderdag 23 mei 2002 12:18 schreef tbusquet het volgende:
Ik weet niet of het een domme vraag is. Want ik begrijp je vraag eerlijk gezegd niet helemaal.
Wat ik er van begrijp is dat zo'n TV op een ander beeldformaat overschakelt tijdens bv het zappen naar een ander kanaal of de reclame
(van breedbeeld naar niet breedbeeld), en nou vroeg ik me af of hij zich dan uitzichzelf daaraan aanpast of dat de TV kijker dat aldoor zelf moet aanpassen via de afstandsbediening...
oei ben ik even een newbie op dit gebied zeg
Zie mijn aangepast post hierboven voor info hierover.Op donderdag 23 mei 2002 12:23 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Sorry wat ik bedoelde is dit:
Wat ik er van begrijp is dat zo'n TV op een ander beeldformaat overschakelt tijdens bv het zappen naar een ander kanaal of de reclame
(van breedbeeld naar niet breedbeeld), en nou vroeg ik me af of hij zich dan uitzichzelf daaraan aanpast of dat de TV kijker dat aldoor zelf moet aanpassen via de afstandsbediening...
oei ben ik even een newbie op dit gebied zeg
Wat ik nog wel even wil toevoegen is dat er extreem weinig in BB uitgezonden wordt. Als je het toestel puur voor TV kijken koopt zou ik gewoon voor een 4:3 toestel gaan. Aan de andere kant, als je veel dvdtjes kijkt zou ik weer zeker voor een BB gaan.
Verwijderd
ff een vraagje tussendoor: ik wil ook een tv kopen, ga volgend jaar studeren en in het studentenhuis is een canal+ aansluiting aanwezig, worden de canal+ films grotendeels in breedbeeld uitgezonden? Dan is een breedbeeld-tv wel interessant
Is die 299 inclusief BTW? Soms lees je daar nog wel eens overheen in die makro-krantjes.Op donderdag 23 mei 2002 19:14 schreef arjandijk het volgende:
Ik heb hier het makro-krantje voor me liggen waar ik een philips blackline 70cm 4:3 in zie staan voor €299 euro, voor hetzelfde geld staat er een WatsonFA-2801TS 71 cm breedbeeld naast. Dan denk ik, gaan voor die Watson, heb je wel mooi breedbeeld zit trouwens nog een jaar langer garantie op dan de philips
Ken het merk trouwens niet
Verwijderd
Heb er een Samsung 70cm breedbeeld gekocht voor 410.- euro!!
Incl. 5 jaar garantie, en incl. btw...
geen geld toch?
Heb zelf net ook exact dezelfde TV gekocht bij de BCC ook met 5 jaar garantie etcOp vrijdag 24 mei 2002 17:20 schreef Heaven het volgende:
Kom net bij de Makro vandaan.
Heb er een Samsung 70cm breedbeeld gekocht voor 410.- euro!!
Incl. 5 jaar garantie, en incl. btw...
geen geld toch?
alleen voor 399 Euro
ex de verwijderingsbijdrage van 8 Euro
ze komen hem Donderdag bezorgen
heb jij hem al aangesloten ? zo ja: wat is je eerste indruk ?
de officiele prijs was 439 Euro maar ik heb even onderhandelt
mijn bevindingen zal ik Donderdag ook zeker even posten als ik hem heb aangesloten
Verwijderd
Eerste indruk is zeer zeker goed.Op vrijdag 24 mei 2002 17:25 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Heb zelf net ook exact dezelfde TV gekocht bij de BCC ook met 5 jaar garantie etc
alleen voor 399 Euro![]()
ze komen hem Donderdag bezorgenben erg benieuwt !
mijn bevindingen zal ik Donderdag ook zeker even posten als ik hem heb aangesloten
Mooi beeld , meer dan voldoende mogelijkheden om in te stellen, je bent even bezig voor dat ie helemaal goed staat , maar goed dat geldt voor elke tv.
Ben er zeer tevreden over tot nu toe.
Trouwens , fijne afstands bediening ook.
Verwijderd
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Verwijderd
Aanvulling,Op zaterdag 25 mei 2002 02:36 schreef Heaven het volgende:
[..]
Eerste indruk is zeer zeker goed.
Mooi beeld , meer dan voldoende mogelijkheden om in te stellen, je bent even bezig voor dat ie helemaal goed staat , maar goed dat geldt voor elke tv.
Ben er zeer tevreden over tot nu toe.
Trouwens , fijne afstands bediening ook.
Makkelijk is dat , als je zapt, er onder in het beeld een balk komt met de titel van het programma wat op dat betreffende kanaal bezig is , weet je direct waar je naar kijkt.
Vind hem ook wel mooi aan gaan , net B&O, maar dan vanuit het midden naar boven en beneden.
* breedbeeld-tv + dvd: Finlux CTW-2827TN DVD
70 cm beeldbuis
100 voorkeurzenders
Stereo
Ingebouwde DVD-speler, weergave van DVD, CD, CD-R, CD-RW en MP3
1 jaar garantie
479.- (570.01 incl.)
* breedbeeld-tv: Aristona 70 WA 6216
70 cm Black-line beeldbuis
100 voorkeurzenders
Stereo
Teletekst met 10 paginageheugens
2 scartaansluitingen
1 jaar garantie
419.- (498.61 incl.)
Zelf zou ik liever een goede 'gewone' TV hebben dan een goedkope breedbeeld, maar ieder zijn smaak. Mijn voorkeur zou uit bovenstaande duidelijk uitgaan naar de Aristona, ziet er goed uit en is gewoon een vermomde Philips
heb je trouwens ook die dvd-speler+12 cm lcd in een tas voor €319(geloof ik) gezien, zag er ook erg stoer uit, maar goed, ik ga misschien een keer naar die finlux en aristona kijken
Verwijderd
Oei oei oei....Op zondag 26 mei 2002 18:36 schreef arjandijk het volgende:
die finlux klinkt wel interessant
heb je trouwens ook die dvd-speler+12 cm lcd in een tas voor €319(geloof ik) gezien, zag er ook erg stoer uit, maar goed, ik ga misschien een keer naar die finlux en aristona kijken
wat een gaaf ding zeg...
Hebbe hebbe hebbe
Destijds gekocht bij de Megapool voor 450 euro.
Beeldbuis is van Philips, Aristona is gewoon philips maar dan zonder de merknaam ( en het geld ).
Beeld is helder en strak bij DVD's.
American Express vraagbaak
Verwijderd
Dat is dus weer zo'n foefje die op nieuwere televisies van sony juist niet meer zit... Dat was 5 jaar geleden wel grappig maar ik heb niet echt het idee dat veel zenders het gebruiken...Op zaterdag 25 mei 2002 17:15 schreef Heaven het volgende:
[..]
Aanvulling,
Makkelijk is dat , als je zapt, er onder in het beeld een balk komt met de titel van het programma wat op dat betreffende kanaal bezig is , weet je direct waar je naar kijkt.
Verwijderd
En? Doet ie het al?Op vrijdag 24 mei 2002 17:25 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Heb zelf net ook exact dezelfde TV gekocht bij de BCC ook met 5 jaar garantie etc
alleen voor 399 Euro![]()
ze komen hem Donderdag bezorgenben erg benieuwt !
Hij doet het iniedergevalOp donderdag 30 mei 2002 19:36 schreef Heaven het volgende:
En? Doet ie het al?
ga hem na het eten nog even goed bekijken en instellen, dan post ik wel even mijn bevindingen maar de eerste indruk is goed
De TV is nu ingesteld en ik heb er een paar uur naar gekeken en de beeld en geluidskwaliteit ben ik tevreden over, ook het instellen is redelijk simpel...
toch zit ik met nog een paar kleine dingetjes...
*CNN heeft geen geluid (op een andere tv hier wel)
*ik krijg dat "stereo" blokje niet weg bij het zappen in de rechterhoek
daar moet ik mij vanavond nog even in verdiepen...
Heaven> die 5 jaar garantie heb jij daar een speciaal bewijsje van of iets dergelijks ?
bij mij stond er alleen 1 jaar garantie op de bon terwijl mij 5 jaar was belooft... ben dus teruggeweest en de verkoopster heeft met pen op de bon "5 jaar garantie" geschereven met een handtekening, zal ik daar genoegen mee nemen of moet ik een officiele bon "eisen" ?
Zou toch nog even aan de bedrijfsleider vragen of die handtekening over 5 jaar ook nog geldig is. Je weer nooit hoe lang die verkoopster mee gaat.Op vrijdag 31 mei 2002 18:17 schreef BAZZA het volgende:
bij mij stond er alleen 1 jaar garantie op de bon terwijl mij 5 jaar was belooft... ben dus teruggeweest en de verkoopster heeft met pen op de bon "5 jaar garantie" geschereven met een handtekening, zal ik daar genoegen mee nemen of moet ik een officiele bon "eisen" ?
Verwijderd
die 5 jaar garantie geeft Samsung zelf , staat volgens mij in de bij geleverde papieren, zal eens kijken.....Op vrijdag 31 mei 2002 18:17 schreef BAZZA het volgende:
Daar ben ik weer
De TV is nu ingesteld en ik heb er een paar uur naar gekeken en de beeld en geluidskwaliteit ben ik tevreden over, ook het instellen is redelijk simpel...
toch zit ik met nog een paar kleine dingetjes...
*CNN heeft geen geluid (op een andere tv hier wel)
*ik krijg dat "stereo" blokje niet weg bij het zappen in de rechterhoek
daar moet ik mij vanavond nog even in verdiepen...
Heaven> die 5 jaar garantie heb jij daar een speciaal bewijsje van of iets dergelijks ?
geen geluid bij CNN, ander kanaalnummer geprobeert, of fine tuning?
Over dat stereo blokje, strange, had ik hier geen last van.
Verwijderd
Volgens het boekje 24 maanden garantie, volgens de bon , heb hem bij de Makro gekocht, 5 jaar garantie.
Zit wel goed denk ik dan maar.
Maakt ook voor mij niet zoveel uit , TV is toch maar een tussenpaus tot ik eindelijk weet wat ik eigenlijk wil.
Daarna de slaapkamer in of verkopen ofzo.
Je hebt gelijk, ik bel morgen wel evenOp vrijdag 31 mei 2002 18:29 schreef L_Jinx het volgende:
Zou toch nog even aan de bedrijfsleider vragen of die handtekening over 5 jaar ook nog geldig is. Je weer nooit hoe lang die verkoopster mee gaat.
Ah zie het alOp vrijdag 31 mei 2002 20:24 schreef Heaven het volgende:
die 5 jaar garantie geeft Samsung zelf , staat volgens mij in de bij geleverde papieren, zal eens kijken.....
geen geluid bij CNN, ander kanaalnummer geprobeert, of fine tuning?
Over dat stereo blokje, strange, had ik hier geen last van.
had bij "geluid" de optie op "I" staan, staat nu op "BG" en het werkt perfect
dat stereo blokje bel ik Samsung wel even over
Verwijderd
Vind trouwens wel mooi hoe ie aangaat zo'n scherm dat open gaat...
Heb het muziekje maar uitgezetOp vrijdag 31 mei 2002 21:24 schreef Heaven het volgende:
Zet je hem aan met of zonder muziekje?
Vind trouwens wel mooi hoe ie aangaat zo'n scherm dat open gaat...
schrok me echt wezenloos toen ik hem voor de eerste keer aanzette van dat deuntje
maar het is inderdaad mooi dat scherm, voor dit bedrag mogen we niet klagen denk ik
Verwijderd
heb jij dat ook?
Ja dat is hier ook zoOp zaterdag 01 juni 2002 18:32 schreef Heaven het volgende:
Klokje van de Samsung doet het niet goed meer, iedere keer als ik de tv uitgezet heb is het klokje ook weer op --.--
heb jij dat ook?
dat kan haast geen toeval zijn denk ik zo...
software foutje misschien ?
weet jij trouwens wat het verschil is tussen "16:9" en "panorama" en wat er geschikt is voor films en wat voor reguliere TV ?
het boekje is erg beknopt en gaat daar niet op in...
Verwijderd
Doen we iets verkeerd?
Neuh, weet ook het verschil eigenlijk niet tussen 16:9 en panorama maar ik heb hem altijd op de Auto stand staan, voor alle programma's, gaat prima vind ik.
Wat dat klokje betreft, zal me verder boeien eigenlijk, gebruik het verder toch nooit, jij wel?
Wat ik ook wel vreemd vond was toen ik mijn bewakings camera aansloot , die werkte toen op de Sony uitstekend, maar bij die Samsung gaat dan het tv beeld bij iedere zender iedere keer aan en uit om de paar seconden, en op de automatische camera reageert ie niet.
Maar verder nog wel blij ermee hoor, gooi die camera wel op een ander teeveetje.
Volgens mij niet maar dat kun je natuurlijk niet uitsluitenOp zondag 02 juni 2002 07:33 schreef Heaven het volgende:
Strange , allebei het zelfde probleem.....
Doen we iets verkeerd?
Nee gebruikte het ook niet, maar het is wel handig voor de "wekker functie"... maar toch wel irritant dat hij het niet doet ookal was ik niet van plan om hem te gebruiken, dus ik ga er toch wel even over bellenOp zondag 02 juni 2002 07:33 schreef Heaven het volgende:
Wat dat klokje betreft, zal me verder boeien eigenlijk, gebruik het verder toch nooit, jij wel?
verder is het beeld enzo wel "oke" alleen hebben Net 5 en CNN erg slecht beeld (strepen er door heen) terwijl op de andere TV's
(ook op dezelfde kabel) er niks mis mee is, en fine tuning helpt niet
tijd voor nog een belletje naar de Samsung service lijn
Verwijderd
Daar heb ik geen last van , alle kanalen zonder problemen hier.Op zondag 02 juni 2002 08:15 schreef BAZZA het volgende:
[..]
verder is het beeld enzo wel "oke" alleen hebben Net 5 en CNN erg slecht beeld (strepen er door heen) terwijl op de andere TV's
(ook op dezelfde kabel) er niks mis mee is, en fine tuning helpt niet
tijd voor nog een belletje naar de Samsung service lijn
( hier is in Den Haag )
zaten zeker allemaal Zuid-Korea op het WK te kijken
probeer het v/d week nog weleens
http://www.dijo.nl/
Is een EP vestiging in Enter, bij Rijssen. Daar heb ik vandaag een Tevion 80cm breedbeeld gehaald voor 550 euro. Deze prijs komt omdat ze aan de doos of de behuizing (lichte) beschadigingen hebben, de mijne heeft een klein krasje in de behuizing, verder is alles ok. Je kunt zelfs tot max. 50 euro brandstofkosten terugkrijgen.
Ik ben zeer tevreden met het ding, beeld en geluid zijn erg goed, de verkoper gaf me ook even de manier om in het servicemenu te komen, dus pincushion enzo kan ik nu ook verhelpen
Dit is de originele ad:
http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=elektronica&u=tvs&ID=12311
Verwijderd
effe naar me tvtje kijken best groote tv maar hij's stuk moet hem iedere keer aan slaan!
Ik ben ook bij Dijo naar die TV wezen kijken, maar heb uiteindelijk toch voor die Samsung WS28W63 gekozen (bij BCC Deventer, voor € 395, met 5 jaar garantie)...Op donderdag 06 juni 2002 01:27 schreef Arzie het volgende:
Kijk ook eens hier:
http://www.dijo.nl/
Is een EP vestiging in Enter, bij Rijssen. Daar heb ik vandaag een Tevion 80cm breedbeeld gehaald voor 550 euro. Deze prijs komt omdat ze aan de doos of de behuizing (lichte) beschadigingen hebben, de mijne heeft een klein krasje in de behuizing, verder is alles ok. Je kunt zelfs tot max. 50 euro brandstofkosten terugkrijgen.
Ik ben zeer tevreden met het ding, beeld en geluid zijn erg goed, de verkoper gaf me ook even de manier om in het servicemenu te komen, dus pincushion enzo kan ik nu ook verhelpenJe moet alleen wel snel zijn als je er nog eentje wil, ze gingen erg hard.
Dit is de originele ad:
http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=elektronica&u=tvs&ID=12311
Ik vind de Samsung een iets mooier design hebben (luidsprekers naast het beeld ipv eronder bij de Tevion), en zo hield ik nog mooi geld over voor een DVD-speler (die ik wel bij Dijo gehaald heb, een Medion, met ingebouwde analoge 5.1 decoder zodat ik die mooi op de analoge 5.1 ingang van mijn receiver aan kan sluiten)...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Heb zelf de 28PW6006: supertv, voor die prijs. breedbeeld, wel 50 Hz.
Alle onnodige troep hebben ze erafgesloopt: surround sound, 100 Hz, 100 pag. teletekst, enz.
Zorg wel dat je de 28PW6006 hebt, en niet de 28PW6005, want die is wel but.
Dat er extreem weinig IN NEDERLAND breedbeeld uitgezonden wordt.. Het merendeel wat alle andere landen uitzeden is breedbeeld.. (Belgie heeft heel veel breedbeeld bv)Op donderdag 23 mei 2002 12:24 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Zie mijn aangepast post hierboven voor info hierover.
Wat ik nog wel even wil toevoegen is dat er extreem weinig in BB uitgezonden wordt. Als je het toestel puur voor TV kijken koopt zou ik gewoon voor een 4:3 toestel gaan. Aan de andere kant, als je veel dvdtjes kijkt zou ik weer zeker voor een BB gaan.
Wordt tijd dat we eens massaal de nederladnse televisie een rotschop gaan verkopen
Verwijderd
Was mijn oog ook al op gevallen , zoek er nog een om cadeau te geven namelijk.Op donderdag 06 juni 2002 10:22 schreef Skef het volgende:
[..]
Ik ben ook bij Dijo naar die TV wezen kijken, maar heb uiteindelijk toch voor die Samsung WS28W63 gekozen (bij BCC Deventer, voor € 395, met 5 jaar garantie)...
Ik vind de Samsung een iets mooier design hebben (luidsprekers naast het beeld ipv eronder bij de Tevion), en zo hield ik nog mooi geld over voor een DVD-speler (die ik wel bij Dijo gehaald heb, een Medion, met ingebouwde analoge 5.1 decoder zodat ik die mooi op de analoge 5.1 ingang van mijn receiver aan kan sluiten)...
Zitten ze wel in doos enzo?
Verwijderd
ziet er inderdaad niet slecht uit, maar ik vind de Loewe bb tv's nog steeds een stuk mooier. (behalve de prijs danArzie:
Philips het beste 100Hz filter wat ik gezien heb
Wil je daar nog even 2 maandjes mee wachten? dan heb ik namelijk ook geld voor een breedbeeld tvBosmonster:
Dat er extreem weinig IN NEDERLAND breedbeeld uitgezonden wordt.. Het merendeel wat alle andere landen uitzeden is breedbeeld.. (Belgie heeft heel veel breedbeeld bv)
Wordt tijd dat we eens massaal de nederladnse televisie een rotschop gaan verkopen
Die heb ik dan ook nog niet gezienOp donderdag 06 juni 2002 18:56 schreef MikeR het volgende:
[..]
ziet er inderdaad niet slecht uit, maar ik vind de Loewe bb tv's nog steeds een stuk mooier. (behalve de prijs dan)
[..]
www.makro.nl
(als toegangscode voor de folder moet je allemaal nullen invullen
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
Kocht daar zo'n zelfde Samsung als ik al had, stond daar echter voor 449.50 euro.
Op mijn opmerking dat BCC hem verkocht voor 399,- euro , maakte de verkoper er geen woord over vuil, ik kreeg deze dan ook voor 399,- euro...
Perfect, daar ik er nog een zocht om cadeau te doen , weer iemand blij gemaakt.
dat doen ze niet dus de BCC zal een monteur langs laten komen
word vervolgt
Verwijderd
Conclusie, service niet zo goed bij Samsung dus?Op zaterdag 08 juni 2002 02:00 schreef BAZZA het volgende:
Heaven> SamSung zou mij terug bellen over dat klokje...
dat doen ze niet dus de BCC zal een monteur langs laten komen
word vervolgt
Ben benieuwd of ze vinden waar het aan ligt....
Zoals je hierboven ziet heb ik er nog een bijgekocht.
Tja tot nu toe is het niet zo goed nee... misschien zijn ze er nog mee bezig maar het is niet echt het toonbeeld van service om dan niet even te bellen neeOp zaterdag 08 juni 2002 02:12 schreef Heaven het volgende:
Conclusie, service niet zo goed bij Samsung dus?
Ben benieuwd of ze vinden waar het aan ligt....
Zoals je hierboven ziet heb ik er nog een bijgekocht.
Ze moeten het wel vinden en maken, anders komen ze maar een betere brengen die wel een klokje heeft
had die andere ook hetzelfde probleem ?
JawelOp zaterdag 08 juni 2002 03:09 schreef Anthrax het volgende:
heb je nu nog geen tv gekocht?
Lees het topic anders nog even door
Heaven>
De monteur is net geweest en... volgens hem moet ik de TV voortaan maar op "standby" zetten als ik wil dat de TV de tijd "onthoud",
als hij helemaal uit gaat is de data meteen gewist en daar is niks aan te doen (
moet zeggen dat ik het wel vreemd vind want mij PC onthoud ook gewoon de tijd als de stekker er niet inzit...
naja zou zal Samsung het dus wel gewild hebben
En dat "mario"-geluidje bij het aanzetten vinnik wel grappig..... (ik krijg er zo'n lekker "NES"-gevoel bij
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Vrijdag gegeven en gister is ie in brand gevlogen.
Grote plof, rook en heel snel stekker eruit.
Samsung haald hem vrijdag op.
Wauw dat klinkt niet goed zegOp donderdag 13 juni 2002 11:53 schreef Heaven het volgende:
Had er toch een bijgekocht om cadeau te geven?
als je verder geen schade hebt mag je van geluk spreken... durf je het nog aan om een zelfde TV in je huis te zetten ?
Verwijderd
Heb ik staan, de mijne heb ik geen problemen mee ( behalve het klokje ) deze had ik cadeau gegeven aan iemand.Op donderdag 13 juni 2002 12:16 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Wauw dat klinkt niet goed zeg
als je verder geen schade hebt mag je van geluk spreken... durf je het nog aan om een zelfde TV in je huis te zetten ?
Heb Samsung gebeld, vonden het ook balen en komen de tv vrijdag ophalen.
Ze beloven Dinsdag weer retour, hetzij gerepareerd hetzij vervangen, afwachten dus...
Verwijderd
Update:Op donderdag 13 juni 2002 11:53 schreef Heaven het volgende:
Had er toch een bijgekocht om cadeau te geven?
Inderdaad Vrijdag opgehaald, keurig op tijd.
Gister gebeld, gingen het uitzoeken hoe het er mee was en beloofden terug te bellen, en dat deden ze ook.
Alleen helaas niet dinsdag klaar , toestel moet vervangen worden en krijg dus een nieuwe, die moet uit Engeland komen, zodra ie er is krijg ik een belletje en brengen ze hem langs.
zal ongeveer een week duren.
Tot nu toe niet ontevreden over de service van Samsung.
Ben je zelf al op zoek geweestgreatgonzo schreef op 04 november 2002 @ 13:32:
een kickje, omdat ik wel eens benieuwd ben of er de laatste tijd ook nog leuke BB tv's zijn voor deze prijs
Beetje nutteloos 'kickje' IMO.
En aangezien men een hekel heeft aan dubbelle topics kick ik deze
kijk is in duitsland daar zijn ze aanzienlijk goedkoper, scheelt soms gewoon de helft. stond laatst een 81 cm flatscreen 100hz Sony wega bak in de aanbieding voor 800 euro. dat zijn pas leuke prijsjes.Prince_of_Darkness schreef op 04 november 2002 @ 15:37:
Bij de lidl is er vanaf woensdag een 32" breedbeeld te koop voor 750,-
panasonic heeft ook een hele goeie prijs kwaliteit verhouding.
samsung ook.
Voor dezelfde prijs haal ik een 82cm Philips, uit de laatste serie, had hem zelfs voor 555 euroPrince_of_Darkness schreef op 04 november 2002 @ 15:37:
Bij de lidl is er vanaf woensdag een 32" breedbeeld te koop voor 750,-
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
hey hey, niet mee spotten. Ik ben ook blij met mijn philipsje
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Allemaal bijna dezelfde specs, alleen hebben de types verschillende pluspunten:
Daewoo DTW-28W5: vlakke beeldbuis
Samsung WS-28W63NS: 40 watt ipv 20 watt geluids output
Sharp 28JW73E: iets compacter
Thomson 28WR23EG: 40 watt ipv 20 watt geluids output
Finlux CTW-2827T: iets groter beeld, goedkoopste prijs.
Wat weegt voor jullie nu het meest? ik kan niet echt een keuze maken tussen flat tv of de geluidsoutput
edit: de deawoo en samsung zijn modellen van dit jaar, de rest van 2001, is dit ook nog belangrijk?
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Gewoonweg brak ja, je hebt geen laag, en een dof hoog.
Trouwens JT > bij welke mediamarkt heb je hem gekocht, en was het een toevalstreffer of loop je daar wel vaker rond ?
Zag hem in het Mediamarkt krantje, heb hem gehaald bij MM A'dam, maar neem aan dat de actie voor heel NL is.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 10:37:
Wat hij bedoelt is dat je zowieso dat de opgeven vermogens ,piekvermogens zijn. Het daadwerkelijke continue-vermogen ligt veeeele malen lager.
Gewoonweg brak ja, je hebt geen laag, en een dof hoog.
Trouwens JT > bij welke mediamarkt heb je hem gekocht, en was het een toevalstreffer of loop je daar wel vaker rond ?
De achterliggende electronica is ook erg belangrijk, en das meestal beter bij merken als Philips dan bij Daewoo, Samsung enz.greatgonzo schreef op 05 november 2002 @ 10:40:
kun je ook zeggen dat er een bepaald merk gewoon "kwalitatief" het beste is, bv omdat een bepaald merk een philips beeldbuis heeft?
Ecodan warmtepomp
reactie op iets van pagina 1 verwijderd, aangezien het "gesprek" ondertussen al veel verder is.
--knip--
Verwijderd
Beeld van de thomson vond ik persoonlijk niet heel mooi (en de kast ook niet) , van daewoo heb ik een videorecorder en dvd speler waar ik erg tevreden over ben. En over samsung veel goeds gehoord.
Sharp staat me gewoonweg niet aan.
Finlux is gewoon een verijdelde Akai. Beeld vind ik te geelig
edit:
Ik hoop dat ze hem nog zaterdag hebben. Lidl heeft morgen ook een 82 cm tv in de aanbieding, toch ff kijken of het wat is
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Philips pixel plus?Tachyon schreef op 05 november 2002 @ 10:47:
Heeft iemand hier al ervaring met Pixel Plus? Dat schijnt zwaar superieur te zijn.
Iemand die wat meer van die test weet?
Verwijderd
Net als de monitoren erg mooi beeld en deze 72cm was vrij goedkoop
(maar dan ook niet echt breedbeeld en ook geen 100hz)
I’m not like the OTTERS
Maar we gaan nu een beetje offtopic geloof ik
Ecodan warmtepomp
Ik wil wel iets meer uitgeven, maar je betaald vaak toch meer voor het merk. Daarnaast ben ik er niet van overtuigd dat ik perse 100 hz wil, dus heb ik mijn budget gesteld op €500Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:02:
Uhm stel je doet er 15 jaar mee, dan is 500 euromaar 0,09 eurocent per dag. Iets meer kan je wel missen toch? dus besteed dan gelijk wat meer als het kan want 500 euro is erg krap
Verwijderd
Die dingen zijn niet kapot te krijgen, heb nog steeds een philips toestel van 20 jaar oud en
draait nog door.....en door.....en door........en door.......
Dat geldt natuurlijk niet voor elke Philips hè.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:32:
Lekker philips nemen of in ieder geval met een philips beeldbuis.
Die dingen zijn niet kapot te krijgen, heb nog steeds een philips toestel van 20 jaar oud en
wel een logitech FFB joystick
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Ik vraag opheldering aan : Prince_of_Darkness
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:32:
Lekker philips nemen of in ieder geval met een philips beeldbuis.
Inderdaad. Philips schijnt bekend te staan om zijn lage qualiteit voedingen. Dat heb ik zelf aan der lijve mogen ondervinden, want tijdens het WK 1994 hield onze vorige 63cm Philips er plotsklaps mee op met een grote knal. Kaboem. Toestel was maar 3 jaar oud, voeding stuk, reparatie tegen de 1000 gulden. Destijds dus de reparatie niet waard en tot de dag van vandaag zien mijn ouders nog steeds niet de noodzaak om de 37cm Philips van de slaapkamer, die nu al jaren in de woonkamer staat, te vervangen door een groterthejoker80 schreef op 05 November 2002 @ 20:44:
[...]
Dat geldt natuurlijk niet voor elke Philips hè.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
- 100 hz
- Niet al te groot
- en het belangrijkste: de tv moet automatisch de scherminstellingen aanpassen als je schakelt tussen BB uitzendingen en normale 4:3 uitzendingen. Ik heb geen zin om steeds in het menu de scherminstellingen te moeten aanpassen. Ik moet gewoon een makkelijke tv hebben die dit zelf doet
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()