Toon posts:

Breedbeeld TV voor max 500 Euro ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik ben momenteel ook aan het kijken voor een breedbeeld, maar ik als ik voor jou een keuze zou maken, dan zou het of de daewoo, samsung, of thomson zijn.

Beeld van de thomson vond ik persoonlijk niet heel mooi (en de kast ook niet) , van daewoo heb ik een videorecorder en dvd speler waar ik erg tevreden over ben. En over samsung veel goeds gehoord.

Sharp staat me gewoonweg niet aan.
Finlux is gewoon een verijdelde Akai. Beeld vind ik te geelig :D , niet naturel genoeg.

edit:

Ik hoop dat ze hem nog zaterdag hebben. Lidl heeft morgen ook een 82 cm tv in de aanbieding, toch ff kijken of het wat is :) En anders zaterdag nog maar ff kijken bij de MM ( Ik was er trouwens 2 weken geleden en toen heb ik niet zo'n strakke aanbieding gevonden.)

Verwijderd

Eerste doublepost :D

nevermind

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Heeft iemand hier al ervaring met Pixel Plus? Dat schijnt zwaar superieur te zijn. :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Tachyon schreef op 05 november 2002 @ 10:47:
Heeft iemand hier al ervaring met Pixel Plus? Dat schijnt zwaar superieur te zijn. :)
Philips pixel plus?

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-03 20:09

greatgonzo

schit-te-rend!

btw, hier bij de lokale electronica boer stond vermeld dat de samsung als beste getest is door de consumentenbond in mei.

Iemand die wat meer van die test weet?

Verwijderd

Uhm stel je doet er 15 jaar mee, dan is 500 euromaar 0,09 eurocent per dag. Iets meer kan je wel missen toch? dus besteed dan gelijk wat meer als het kan want 500 euro is erg krap :/

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
* actieman is nog steeds erg blij met zn LG televisie.
Net als de monitoren erg mooi beeld en deze 72cm was vrij goedkoop
(maar dan ook niet echt breedbeeld en ook geen 100hz)

I’m not like the OTTERS

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30

JT

VETAK y0

* JT is blij met z'n LG 995GT+ 19" Flatron monitor :P

Maar we gaan nu een beetje offtopic geloof ik :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:02:
Uhm stel je doet er 15 jaar mee, dan is 500 euromaar 0,09 eurocent per dag. Iets meer kan je wel missen toch? dus besteed dan gelijk wat meer als het kan want 500 euro is erg krap :/
Ik wil wel iets meer uitgeven, maar je betaald vaak toch meer voor het merk. Daarnaast ben ik er niet van overtuigd dat ik perse 100 hz wil, dus heb ik mijn budget gesteld op €500

Verwijderd

Lekker philips nemen of in ieder geval met een philips beeldbuis.
Die dingen zijn niet kapot te krijgen, heb nog steeds een philips toestel van 20 jaar oud en
draait nog door.....en door.....en door........en door....... :)

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:32:
Die dingen zijn niet kapot te krijgen, heb nog steeds een philips toestel van 20 jaar oud en
Dat geldt natuurlijk niet voor elke Philips hè.

Verwijderd

Weet iemand nu al iets over de lidl aanbieding :?

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
stond vandaag iets van lidl in het dagblad, maar ik heb geen tv gezien?
wel een logitech FFB joystick :)

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Ik ben vanmorgen langsgegaan, de aanbieding was zo'n 2 weken geleden :)

Ik vraag opheldering aan : Prince_of_Darkness :D

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:38
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:32:
thejoker80 schreef op 05 November 2002 @ 20:44:
[...]

Dat geldt natuurlijk niet voor elke Philips hè.
Inderdaad. Philips schijnt bekend te staan om zijn lage qualiteit voedingen. Dat heb ik zelf aan der lijve mogen ondervinden, want tijdens het WK 1994 hield onze vorige 63cm Philips er plotsklaps mee op met een grote knal. Kaboem. Toestel was maar 3 jaar oud, voeding stuk, reparatie tegen de 1000 gulden. Destijds dus de reparatie niet waard en tot de dag van vandaag zien mijn ouders nog steeds niet de noodzaak om de 37cm Philips van de slaapkamer, die nu al jaren in de woonkamer staat, te vervangen door een groter :{

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik ben ook op zoek naar een budget BB tv (dus tot €500), heb op kieskeurig gekeken, maar een niet een keuze kunnen maken, omdat ik hiernaar zoek:

- 100 hz
- Niet al te groot
- en het belangrijkste: de tv moet automatisch de scherminstellingen aanpassen als je schakelt tussen BB uitzendingen en normale 4:3 uitzendingen. Ik heb geen zin om steeds in het menu de scherminstellingen te moeten aanpassen. Ik moet gewoon een makkelijke tv hebben die dit zelf doet

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit topic kicken lijkt me nou niet al te nuttig, er staan allemaal modellen in van anderhalf jaar geleden... Niet echt een nuttige kick enzo. Lees de tips in dit topic en kies zelf je TV...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.